UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1479)
Paalanen olisi parempi jonkun toisen laulajan kanssa, koska soittaa hÀn kyllÀ osaa, mutta kÀheÀ lauluÀÀni ei kuulosta hyvÀltÀ. Vai onkohan hÀnen kappale pÀÀosin instrumentaalinen, pienillÀ lauluosuuksilla.
Miks jotain hupiukkoa haitarilla kruunataan voittajaksi? Ei tiedetÀ vielÀ mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen? Seuraako joku tuota roskaa ihan oikeasti?
Ilmeisesti sinÀ kun ketjua seuraat? :D
Vierailija kirjoitti:
Paalanen olisi parempi jonkun toisen laulajan kanssa, koska soittaa hÀn kyllÀ osaa, mutta kÀheÀ lauluÀÀni ei kuulosta hyvÀltÀ. Vai onkohan hÀnen kappale pÀÀosin instrumentaalinen, pienillÀ lauluosuuksilla.
TĂ€tĂ€ minĂ€kin mietin. TĂ€hĂ€n joku jolla on lauluÀÀni!! ĂrinĂ€ ei riitĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Antin musiikki vaikuttaa hyvÀltÀ, jotenkin tuo laulutyyli ei iske. Voi jakaa mielipiteitÀ.
MinÀ tykkÀÀn tuosta laulutyylistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ÀÀnihÀn saa ihan kylmÀt vÀreet aikaan, komia on!
Vierailija kirjoitti:
Miks jotain hupiukkoa haitarilla kruunataan voittajaksi? Ei tiedetÀ vielÀ mitÀÀn.
Miks sÀ vÀitÀt sitÀ hupiukoks? MillÀ perusteilla?
Vierailija kirjoitti:
Hupiukon nÀÀt kun katsot peiliin đ„ž
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hupiukko, yritÀ edes, Sibelius akatemiankin kÀynyt.
TÀnÀÀn hÀn ne julkistetaan osallistujat! Vaikea sanoa oikein, nuo kuvavihjeet sen verran vÀhÀn mystisiÀ! Kaija Koo tulee jostain mieleen ainakin
Antti Paalanen uusi versio on yhtÀ hyvÀ kuin Lordi.
TykkÀÀn hÀnen kalevalaisesta mitastaan joka huipentuu, juuri kun keskittyminen alkaa loppua, hurjaan menoon.
TÀytyy kyllÀ vetÀÀ englanniksi myös.
Super hyvÀ, eikÀ riko matalalla ÀÀnellÀ korvia.
VÀhiten itseÀ kiinnostaa Etta ja Sinikka. Chachikaan tuskin menee minun musamakuun, mutta annetaan kaikille mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sÀ vÀitÀt sitÀ hupiukoks? MillÀ perusteilla?
VÀittÀÀhÀn nyt voi, mutta ei tuo ole hupiukko tuo Antti.
Lordin mahtavuus ja ÀÀni on upea, ja amaperÀinen. MinÀ tÀÀllÀ Keski-Euroopassa jo tituleereen menestystÀ.
HyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn hÀn ne julkistetaan osallistujat! Vaikea sanoa oikein, nuo kuvavihjeet sen verran vÀhÀn mystisiÀ! Kaija Koo tulee jostain mieleen ainakin
Ah Kaija Ko ja Marianne Rosenberg.
Oon odottanut PeteÀ jo monta vuotta ja nyt vielÀ kirsikkana kakun pÀÀllÀ Linda! Haitarimies laittaa kyllÀ kapuloita rattaisiin (ja ehkÀ joku muukin), mutta paras biisi voittakoon. Taas upea viisuvuosi.
Saas nÀhÀ tuleeko parempi vuosi kuin viime vuonna sijoitus meni penkin alle ja ei pÀÀsty edes kymppikerhoon.
Kiki voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon odottanut PeteÀ jo monta vuotta ja nyt vielÀ kirsikkana kakun pÀÀllÀ Linda! Haitarimies laittaa kyllÀ kapuloita rattaisiin (ja ehkÀ joku muukin), mutta paras biisi voittakoon. Taas upea viisuvuosi.
MÀkin oon PeteÀ pitkÀÀ toivonut. En oo vaan ihan varma tosta duetosta Lindan kanssa... No toivottavasti heillÀ on hyvÀ biisi. Voihan tÀmÀ yllÀttÀÀ.
Antin musiikki vaikuttaa hyvÀltÀ, jotenkin tuo laulutyyli ei iske. Voi jakaa mielipiteitÀ.