UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6949)
Vierailija kirjoitti:
Komiat ei varmaan saa pinnoja ulkolaisilta raadeilta. On niin suomalaista humppameininkiÀ. Parkkonen ja Lampenius ylivoimaiset.
Ja miksi jotain maalaisjuntteja halutaan lÀhettÀÀ?
Maalaiset ÀÀnestÀÀ Anttia tai Komioita ja helsinkilÀiset LL & PP
Kuka muistaa viime vuodelta, kun Erika vÀitti, ettÀ jokin virallinen Eurovision-taho olisi valittanut hÀnen pakaroistaan, mutta virallinen taho vastasi, ettei mitÀÀn tÀllaista ollut tapahtunut, joten kyseessÀ oli vain huomionkipee valhe Erikalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan laskenut, kuinka monta kertaa siinÀ laivabÀndin biisissÀ lauletaan Lululai? Luulen, ettÀ tautologia toimii kovin heikosti Euroviisuissa. Hokemat on enemmÀn sketsihahmojen hommia.
Juu eihÀn cha cha cha tai rim tim tagi dim toimineet siellÀ yhtÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hÀh, mikÀ Peten ja Lindan vastainen vaikuttamiskampanja tÀÀllÀ on pÀÀllÀ tÀnÀÀn? LievÀsti karmivaa. Samako tyyppi tÀÀllÀ riehuu sivukaupalla?
Miten niin, Anttia haukuttu koko aika? Plus Erika vihaajan sekoilut.
Viittasin siis tuonne muutaman sivun taakse, kun joku jankkasi kivenkovaan faktana ettei Pete ole lÀhdössÀ viisuihin, toisin kuin ilmeisesti omat suosikkinsa Antti ja Komiat.
PetellÀ keikat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat ei varmaan saa pinnoja ulkolaisilta raadeilta. On niin suomalaista humppameininkiÀ. Parkkonen ja Lampenius ylivoimaiset.
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Antti sitÀ Antti tÀtÀ
Antiii đđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikin biisi aivan paras ! Toivottavasti voittaa. Muut biisit omaan makuun todella huonoja. Inhokkini Pete ja Linda. Mutta makuasioista ei voi kuin kiistellÀ
Minun listalla huonoin, oon huomannut muualtakin, ettÀ tÀÀ on tosi jokotai juttu ihmisillÀ.
Itse pidÀn enemmÀn LiekinheittimestÀ, mutta ymmÀrrÀn tÀysin, miten RakkaudenkipeÀn kertosÀe useisiin vetoaa. Osa on kyllÀkin selvÀsti jo alusta alkaen ollut Lindaa/PeteÀ tai molempia niin vastaan, ettÀ vÀittÀÀ fanittavansa ihan mitÀ tahansa muuta heitÀ vastustaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei malttaisi millÀÀn odottaa kuukautta. :D
Ei ainakaan jaksaisi kuunnella kuukautta mitÀÀn jankkausta ja kinastelua. Mutta toisaalta on ihan hyvÀ ettÀ kappaleita saa makustella tÀssÀ kuukauden.
No ei mun lÀhipiirissÀ nÀistÀ ainakaan jankata ja kinastella.
Ei mukaan lÀhipiirissÀ, mutta nÀillÀ palstoilla.
No ei kai tÀnne kannata jÀÀdÀ tÀmÀn pÀivÀn jÀlkeen. Palaa takaisin sitten kun on UMKn pÀÀlÀhetys.
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset ÀÀnestÀÀ Anttia tai Komioita ja helsinkilÀiset LL & PP
Toivottavasti sitten maalaisia on enemmĂ€n đ
Vierailija kirjoitti:
Takatukka ukko ei laula kurkkulaulua. Itse sitÀ opiskelleena tiedÀn, 1.5 vuotta takana, eikÀ vielÀkÀÀn tÀydellistÀ. Takatukalta tulee vain yhtÀ ÀÀntÀ, örinÀÀ, pitÀisi tulla useampi ÀÀni yhtÀaikaa.
Ihaan sama. HyvÀÀ örinÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan laskenut, kuinka monta kertaa siinÀ laivabÀndin biisissÀ lauletaan Lululai? Luulen, ettÀ tautologia toimii kovin heikosti Euroviisuissa. Hokemat on enemmÀn sketsihahmojen hommia.
Juu eihÀn cha cha cha tai rim tim tagi dim toimineet siellÀ yhtÀÀn
Joo, paitsi nÀÀ jÀlkimmÀiset oli kovatempoisia bassojytkytyksiÀ. Lululai on heikon kuuloinen biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hÀh, mikÀ Peten ja Lindan vastainen vaikuttamiskampanja tÀÀllÀ on pÀÀllÀ tÀnÀÀn? LievÀsti karmivaa. Samako tyyppi tÀÀllÀ riehuu sivukaupalla?
Viittasin siis tuonne muutaman sivun taakse, kun joku jankkasi kivenkovaan faktana ettei Pete ole lÀhdössÀ viisuihin, toisin kuin ilmeisesti omat suosikkinsa Antti ja Komiat.
PetellÀ keikat
Eikö kukaan muu UMK:hon osallistuvista keikkaile?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi ettÀ millÀ perusteella he on juntteja? Ei ainakaan kÀytöksen. Sinusta en sanoisi samaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PetellÀ keikat
Tuskin ainakaan niinÀ pÀivinÀ kun pitÀisi jo olla WienissÀ niin kuin Pete.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete on kysymysmerkki. Voisi hÀnkin pikkuhiljaa sanoa onko menossa jos voitto osuunvai onko vaan hakemassa julkisuutta itselleen
En usko, ettÀ Linda olisi lÀhtenyt hÀnen kanssaan tekemÀÀn biisiÀ, jos olisi mahdollisuus, ettÀ ei lÀhde viisuihin.
Antin laulu ei ole örinÀÀ, joka on huomattavasti matalampaa, sÀröisempÀÀ ja paksumpaa, vaan ohutta tÀrinÀnarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PetellÀ keikat
Antti oli ainakin lÀhdössÀ kohta Ranskaan keikalle. Mutta tuskin sentÀÀn euroviisuviikolla niin kuin PetellÀ oli keikkoja tiedossa.
1. Linda ja Pete
2. Kiki
3. Chachi
4. Sinikka Salo
5. Etta
6. Antti
7. Komiat
Ei mukaan lÀhipiirissÀ, mutta nÀillÀ palstoilla.