UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6892)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen kannattaa panostaa Lindan ja Peten liveen. SehÀn noista lÀhtee Wieniin.
Ei mulla muuta.
Heh heh, eiköhÀn kaikki ihan samalla viivalla ole.
Ei kannattais olla. Kaikki panokset vaan voittajaan.
Ai sĂ€ haluaisit mennĂ€ taas sillĂ€ tyylillĂ€ ettĂ€ yle valitsee taas yhden edustajan kuten Darude tai Saara Aalto đ€Łđ€Ł Juu ei!
Tai Erika, jonka kuviteltiin voittavan koko kisat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Ai sĂ€ haluaisit mennĂ€ taas sillĂ€ tyylillĂ€ ettĂ€ yle valitsee taas yhden edustajan kuten Darude tai Saara Aalto đ€Łđ€Ł Juu ei!
Se oli kyllÀ paras vitsi kun Erikan pakottajat vÀittivÀt ettÀ Erika voittaa koko kisat. Nyt olen lukenut kommentteja ihmisiltÀ esim. viisukuppilasta, ettÀ he vÀhÀn vÀkisin yrittivÀt siinÀ Erikaa hypettÀÀ vaikka se ei oikeasti niin sytyttÀnyt. Just siltÀ se tuntuikin! VÀkisin vÀÀnnetty "hype".
Takatukka ukko ei laula kurkkulaulua. Itse sitÀ opiskelleena tiedÀn, 1.5 vuotta takana, eikÀ vielÀkÀÀn tÀydellistÀ. Takatukalta tulee vain yhtÀ ÀÀntÀ, örinÀÀ, pitÀisi tulla useampi ÀÀni yhtÀaikaa.
Nyt kun on pitkÀstÀ aikaa laihoja ja kauniita naisia paljon tarjolla, kenties ensimmÀistÀ kertaa, niin on hyvÀ nÀyttÀÀ Euroopalle, etteivÀt kaikki tÀÀllÀ ole pullukoita.
Poistan kaikki Erika ja Kaj viestit, hehee.
Vierailija kirjoitti:
Takatukka ukko ei laula kurkkulaulua. Itse sitÀ opiskelleena tiedÀn, 1.5 vuotta takana, eikÀ vielÀkÀÀn tÀydellistÀ. Takatukalta tulee vain yhtÀ ÀÀntÀ, örinÀÀ, pitÀisi tulla useampi ÀÀni yhtÀaikaa.
Laitas ÀÀninÀytettÀ tulemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Se oli kyllÀ paras vitsi kun Erikan pakottajat vÀittivÀt ettÀ Erika voittaa koko kisat. Nyt olen lukenut kommentteja ihmisiltÀ esim. viisukuppilasta, ettÀ he vÀhÀn vÀkisin yrittivÀt sii
KansainvÀlisistÀ viisufaneista huomasi saman. Olivat pettyneitÀ odotuksiinsa, mutta koska hÀnet aiemman epÀonnistumisen jÀlkeen haluttiin mukaan, niin hÀnestÀ piti vaan yrittÀÀ oikein tekemÀllÀ tehdÀ parempaa kuin olikaan ja jopa koko kisan voittajaa.
Siis hÀh, mikÀ Peten ja Lindan vastainen vaikuttamiskampanja tÀÀllÀ on pÀÀllÀ tÀnÀÀn? LievÀsti karmivaa. Samako tyyppi tÀÀllÀ riehuu sivukaupalla?
Antti pölli kurkkuÀÀnet MayhemiltÀ ja Taka-takan Mokomalta. Ei ole edes alibia, kun tunnustautui genren faniksi.
Vierailija kirjoitti:
Poistan kaikki Erika ja Kaj viestit, hehee.
No eihÀn sulla ole muuta elÀmÀÀ, hehee
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on pitkÀstÀ aikaa laihoja ja kauniita naisia paljon tarjolla, kenties ensimmÀistÀ kertaa, niin on hyvÀ nÀyttÀÀ Euroopalle, etteivÀt kaikki tÀÀllÀ ole pullukoita.
Ne naiset, ne naiset.... Oli ne aikoja kun atleetti ja hoikka Fredi sentÀÀn edusti Suomea....
"KansainvÀlisistÀ viisufaneista huomasi saman. Olivat pettyneitÀ odotuksiinsa, mutta koska hÀnet aiemman epÀonnistumisen jÀlkeen haluttiin mukaan, niin hÀnestÀ piti vaan yrittÀÀ oikein tekemÀllÀ tehdÀ parempaa kuin olikaan ja jopa koko kisan voittajaa."
Juuri nÀin. Ei jotenkin voitu myöntÀÀ, ettÀ nyt ei vaan iske niin kuin Cicciolina.
TÀÀllÀ alkanut perus kaikkien osallistajien haukkiminen
MitÀ enemmÀn kuuntelen takatukkaa, sen enemmÀn siitÀ pidÀn. Vitsit se on hyvÀ.
No ok. Muutkin kappaleet hyviÀ tÀnÀ vuonna, mutta takatukka paras
Vierailija kirjoitti:
Siis hÀh, mikÀ Peten ja Lindan vastainen vaikuttamiskampanja tÀÀllÀ on pÀÀllÀ tÀnÀÀn? LievÀsti karmivaa. Samako tyyppi tÀÀllÀ riehuu sivukaupalla?
Miten niin, Anttia haukuttu koko aika? Plus Erika vihaajan sekoilut.
Vierailija kirjoitti:
Vastainen? Mun mielestÀ joku kyllÀ tuputtaa koko ajan Lindaa ja PeteÀ. Ei kuulemma kenenkÀÀn muun live-esitykseenkÀÀn kannata panostaa kuin heidÀn kun ovat mukana varmoja voittajia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti olet opiskellut juu đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitas ÀÀninÀytettÀ tulemaan! En ole pyrkimÀssÀ euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti olet opiskellut juu đ KyllĂ€ olen. Niin uskomattomalta kuin se sinusta juntista tuntuukin.
Antti sitÀ Antti tÀtÀ