UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6949)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hÀh, mikÀ Peten ja Lindan vastainen vaikuttamiskampanja tÀÀllÀ on pÀÀllÀ tÀnÀÀn? LievÀsti karmivaa. Samako tyyppi tÀÀllÀ riehuu sivukaupalla?
Miten niin, Anttia haukuttu koko aika? Plus Erika vihaajan sekoilut.
Viittasin siis tuonne muutaman sivun taakse, kun joku jankkasi kivenkovaan faktana ettei Pete ole lÀhdössÀ viisuihin, toisin kuin ilmeisesti omat suosikkinsa Antti ja Komiat.
Noniin, jÀtetÀÀs sitten Erika ihan rauhaan, kiitos! HÀn ei ole tÀnÀ vuonna UMK:ssa ollenkaan. Puhutaan itse asiasta eli tÀmÀnvuotisesta kilpailusta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekinheitin - mojitoa hellepÀivÀn iltana terassilla
Etta - siideriÀ ostarilla tölkistÀ
Kiki - ouzoa jÀillÀ rannalla
Antti - liikaa lÀmmintÀ kaljaa mökillÀ
Chachi - Àklömakea drinkki yökerhossa
Lululai - simaa juhannuksena
Sinikka - gintonic pimeÀssÀ kerrostaloasunnossa
Pick your poison.
Antti on kyllÀ kaikkea muuta kuin tylsÀ kalja!
Jo jÀnnÀ mystinen yrttitee mielumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick your poison.
Joku*
Itse kyllÀ mielellÀni nÀkisin vielÀ pari riviÀ Erikan dissausta, kun en viime vuonna ollut tÀÀllÀ nÀkemÀssÀ. Olisin tukenut Goldielocksia tai ViiviÀ.
Ei malttaisi millÀÀn odottaa kuukautta. :D
Vierailija kirjoitti:
Komiat on vaan paras. EikÀ kuulosta vÀkisin viisuihin vÀÀnnetyltÀ. Aito ja raikas, iloinen hyvÀ kappale!
Huonoimmat arvostelut
Kikin biisi aivan paras ! Toivottavasti voittaa. Muut biisit omaan makuun todella huonoja. Inhokkini Pete ja Linda. Mutta makuasioista ei voi kuin kiistellÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hÀh, mikÀ Peten ja Lindan vastainen vaikuttamiskampanja tÀÀllÀ on pÀÀllÀ tÀnÀÀn? LievÀsti karmivaa. Samako tyyppi tÀÀllÀ riehuu sivukaupalla?
Miten niin, Anttia haukuttu koko aika? Plus Erika vihaajan sekoilut.
Viittasin siis tuonne muutaman sivun taakse, kun joku jankkasi kivenkovaan faktana ettei Pete ole lÀhdössÀ viisuihin, toisin kuin ilmeisesti omat suosikkinsa Antti ja Komiat.
Pete on kysymysmerkki. Voisi hÀnkin pikkuhiljaa sanoa onko menossa jos voitto osuunvai onko vaan hakemassa julkisuutta itselleen
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on pitkÀstÀ aikaa laihoja ja kauniita naisia paljon tarjolla, kenties ensimmÀistÀ kertaa, niin on hyvÀ nÀyttÀÀ Euroopalle, etteivÀt kaikki tÀÀllÀ ole pullukoita.
Viisuihin on pyrkimÀssÀ tÀnÀ vuonna ennÀtysmÀÀrin kauniita naisia, mikÀli heistÀ otettuja kuvia on uskominen. Siis kaikista maista yhteensÀ, ei pelkÀstÀÀn Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Kikin biisi aivan paras ! Toivottavasti voittaa. Muut biisit omaan makuun todella huonoja. Inhokkini Pete ja Linda. Mutta makuasioista ei voi kuin kiistellÀ
Minun listalla huonoin, oon huomannut muualtakin, ettÀ tÀÀ on tosi jokotai juttu ihmisillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan jaksaisi kuunnella kuukautta mitÀÀn jankkausta ja kinastelua. Mutta toisaalta on ihan hyvÀ ettÀ kappaleita saa makustella tÀssÀ kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick your poison.
Itsepoimittuja salaisia yrttejÀ metsÀn syvyyksistÀ. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan jaksaisi kuunnella kuukautta mitÀÀn jankkausta ja kinastelua. Mutta toisaalta on ihan hyvÀ ettÀ kappaleita saa makustella tÀssÀ kuukauden.
No ei mun lÀhipiirissÀ nÀistÀ ainakaan jankata ja kinastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takatukka ukko ei laula kurkkulaulua. Itse sitÀ opiskelleena tiedÀn, 1.5 vuotta takana, eikÀ vielÀkÀÀn tÀydellistÀ. Takatukalta tulee vain yhtÀ ÀÀntÀ, örinÀÀ, pitÀisi tulla useampi ÀÀni yhtÀaikaa.
Ihan varmasti olet opiskellut juu đ
MissÀ sitÀ voi opiskella, nyt kiinnostaa! Voiko nainen laulaa kurkkulaulua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on pitkÀstÀ aikaa laihoja ja kauniita naisia paljon tarjolla, kenties ensimmÀistÀ kertaa, niin on hyvÀ nÀyttÀÀ Euroopalle, etteivÀt kaikki tÀÀllÀ ole pullukoita.
Viisuihin on pyrkimÀssÀ tÀnÀ vuonna ennÀtysmÀÀrin kauniita naisia, mikÀli heistÀ otettuja kuvia on uskominen. Siis kaikista maista yhteensÀ, ei pelkÀstÀÀn Suomesta.
On muuten komeita miehiÀkin. Maltan edustaja on komea kuin mikÀ.
Onko kukaan laskenut, kuinka monta kertaa siinÀ laivabÀndin biisissÀ lauletaan Lululai? Luulen, ettÀ tautologia toimii kovin heikosti Euroviisuissa. Hokemat on enemmÀn sketsihahmojen hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkukaulu Mongoliasta kotoisin. Kiva mielleyhtymĂ€ suomalaisista mongoleina eikĂ€ eurooppalaisina. đ„ł
Siihen viereen vielÀ Tapio Liinoja heiluttamaan liinoja, ja taustabÀndiksi Komiat, niin olisi komiaa ja ZERO points.
Suomellahan oli jo aikaisemmin edustajana kurkkulaulaja eli Vesku ja ZERO points.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllÀ mielellÀni nÀkisin vielÀ pari riviÀ Erikan dissausta, kun en viime vuonna ollut tÀÀllÀ nÀkemÀssÀ. Olisin tukenut Goldielocksia tai ViiviÀ.
ĂlĂ€ provoa turhaan, aikuinen ihminen. Siis olethan aikuinen.....?
Komiat on vaan paras. EikÀ kuulosta vÀkisin viisuihin vÀÀnnetyltÀ. Aito ja raikas, iloinen hyvÀ kappale!