UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5945)
Keskieurooppa ei tykkÀÀ ll ja pp. Huonoa palautetta tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachin kaltaisia on ollut Euroviisuissa paljonkin, eivÀtkÀ menesty, joskus eivÀt ole pÀÀsseet edes finaaliin asti. PitÀÀ olla joko upea ÀÀni tai erottuva, omaperÀinen juttu. Esim. Viron italiapelleily viime vuonna jÀi pisteen pÀÀhÀn kakkossijasta.
EhkÀ ei pÀÀse top 10, mutta soi klubeilla ympÀri Eurooppaa koko kesÀn
Niin, renkutuksessa ei ole mitÀÀn suomalaista. TÀmÀ white trash voisi tulla mistÀ pÀin maailmaa tahansa.
Chachin biisi menis taatusti korkeemmalle viisuissa kuin vanhanaikainen nÀhty LindaPete.
Nyt kaikki kyykkyyn ja viulu vinkumaan, jotta lateksit repee!
Kova on mustamaalauskampanja joillakin Lindaa ja PeteĂ€ vastaan. No onneksi muilla palstoilla porukka on tĂ€ysin pĂ€invastaista mieltĂ€ kuin mammapalstalla. đ€
Vierailija kirjoitti:
Saa taas hÀvetÀ, jos seksibiisi edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachilla hyvÀ biisi. LisÀksi hÀn valovoimainen ja sellainen persoona, josta on helppo tykÀtÀ. HyvÀ Chachi. :)
TÀllÀ hetkellÀ ehdottomasti ÀÀni lÀhtee Chachille.
KyllÀ. Livet toki vaikuttaa. Esim Pete Parkkosen ÀÀni ei ole kummoinen livenÀ.
MitĂ€ ihmettĂ€ đ PetehĂ€n on huippu livenĂ€. Tietty kaikkea voi tapahtua liveissĂ€ mutta Peten ÀÀnestĂ€ oon ehkĂ€ vĂ€hiten huolissani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, Linda&Pete, miljoona katselukertaa Youtubessa tuli Àsken tÀyteen!
MitÀ merkitystÀ niillÀ olikaan?
24/7 luukuttajille ainakin on. Hurraavat, ettÀ HyvÀ me!
Oon ollut kerran mukana tÀllaisessa luukutuskampanjassa. En enÀÀ edes muista, mistÀ siinÀ oli kyse, mutta tunne oli hieno kun tavoitteessa edettiin. Jossain vaiheessa Youtube puuttui peliin ja alkoi korjailemaan numeroita.
TiedÀn. Katselukerrat luukuttamaalla tehtyjÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kova on mustamaalauskampanja joillakin Lindaa ja PeteĂ€ vastaan. No onneksi muilla palstoilla porukka on tĂ€ysin pĂ€invastaista mieltĂ€ kuin mammapalstalla. đ€
EihÀn ole.
Kuulin juuri, ettÀ Kikin biisin nimi on Kikkikkii. Eikös Riki Sorsa tehnyt samanlaisen biisin? Se oli hyvÀ.
Ihana Chachi ja reipas biisi. Meni mulla listalla kolmen kÀrkeen. Mutta tÀssÀ nyt taitaa kÀydÀ niin, ettÀ se Paanasen Antti on ainoa joka on halukas viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
SelkeÀ merkki, ettÀ tÀlle biisille ON TILAUSTA. PitÀÀ vÀhÀn pöllyyttÀÀ nÀiden naisvihaajien maailmoita.
Ei tÀÀllÀ kukaan vihaa chachia? Jos nÀet kaikkialla naisvihaa, niin ehkÀ kannattaa katsoa peiliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on huipputulos ja sitĂ€ on turha vĂ€hĂ€tellĂ€, vaikka fanittaisikin jotakin toista. Anteeksi, mutta kuulostaa "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista"-tyyliseltĂ€. Jos oma suosikkisi pÀÀsisi tuohon tulokseen noin nopeasti, niin takuulla hehkuttaisit. đ
Mulle noilla kuuntelukerroilla ei ole mitÀÀn merkitystĂ€. ĂĂ€nestĂ€ aina sitĂ€, josta itse tykkÀÀn. Muulla ei ole merkitystĂ€.
Eri
Suomessa on kuunneltu LiekinheitintÀ Spotifyssa lÀhes miljoona kertaa ja videota on katsottu myös miljoona kertaa. TÀmÀ kaikki muutamassa pÀivÀssÀ. Kuulostaako uskottavalta, ettÀ iso joukko suomalaisia todellakin kuuntelisi tÀtÀ biisiÀ yötÀ pÀivÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa taas hÀvetÀ, jos seksibiisi edustaa.
BiisissÀ on parasta kun puhutaan kiimasta. Sellaistahan euroviisuyleisö juuri on. Nyt sitÀ saa koko rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachilla hyvÀ biisi. LisÀksi hÀn valovoimainen ja sellainen persoona, josta on helppo tykÀtÀ. HyvÀ Chachi. :)
TÀllÀ hetkellÀ ehdottomasti ÀÀni lÀhtee Chachille.
KyllÀ. Livet toki vaikuttaa. Esim Pete Parkkosen ÀÀni ei ole kummoinen livenÀ.
MitĂ€ ihmettĂ€ đ PetehĂ€n on huippu livenĂ€. Tietty kaikkea voi tapahtua liveissĂ€ mutta Peten ÀÀnestĂ€ oon ehkĂ€ vĂ€hiten huolissani
MillÀhÀn perusteella muutaku tÀn paikan mutu.
Chachin biisi sopinee klubijumputukseksi, mutta Suomen viisuedustajaksi olisi liian ruotsalaisen kuuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on huipputulos ja sitĂ€ on turha vĂ€hĂ€tellĂ€, vaikka fanittaisikin jotakin toista. Anteeksi, mutta kuulostaa "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista"-tyyliseltĂ€. Jos oma suosikkisi pÀÀsisi tuohon tulokseen noin nopeasti, niin takuulla hehkuttaisit. đ
Mulle noilla kuuntelukerroilla ei ole mitÀÀn merkitystĂ€. ĂĂ€nestĂ€ aina sitĂ€, josta itse tykkÀÀn. Muulla ei ole merkitystĂ€.
Eri
ĂĂ€nestĂ€n*
Now, drop that cake! Sitten lÀhtee tanssiosuus. Tuleekohan siellÀ sitten katosta kirsikkakakku alas? TÀstÀhÀn saadaan tosi kiva numero.
Ja Spotifyn global listalla viisujen jĂ€lkeen. Kiron biisit onkin vierailleet siellĂ€ jo usein. đ