Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4344)

Vierailija
4341/4344 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€ siinĂ€ örinĂ€ssĂ€ niin viehĂ€ttÀÀ? Kuulostaa hirveĂ€ltĂ€. Haitarinsoitosta kyllĂ€ tykkÀÀn. 

Suomalaiset mettĂ€pösilöt rakastavat örinÀÀ. KaatokĂ€nnissĂ€ rĂ€kĂ€ poskella ja kusiset farkkuliivit yllĂ€ öristÀÀn oikein porukalla esim. kesĂ€festareilla. 

Olen varma, ettĂ€ kurkkuörinĂ€ tulee jakamaan mielipiteet rajusti. Itse en tykĂ€nnyt Paalasesta kun Youtubesta kuuntelin. Joku vertasi Lordiin, vaikka ei voi tosiaankaan verrata. Olin silloin teini ja tykĂ€styin siihen heti ja ÀÀnestinkin Lordin edustajaksi. KurkkuörinĂ€ jakaa siis kansan.  t. eri

En aiemmien kappaleiden perusteella pidĂ€ Paalasesta, sen sijaan se mongolialainen HU on loistava, etenkin yhteisbiisi Serj Tankianin kanssa. Mutta toivotaan, ettĂ€ Paalanen yllĂ€ttÀÀ. 

Vierailija
4342/4344 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko millÀÀn muulla kuin LiekinheittimellÀ realistisia mahdollisuuksia voittaa UMK? Mietin lopulta..

Paha sanoa kun ei ole kuultu kuin kolme biisiÀ. Itse en usko ettÀ paras olisi laitettu ulos tokana.

Siis kolme on vielÀ kuulematta

4!

Antti, Chachi, Kiki.

Unohdinkin jonkun? 😅

No neljÀ ollaan jo kuultu ettÀ mitÀ?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4343/4344 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

21 min. video, missÀ maiden biisit, ainoa joka oli ihan erilainen oli Komiat, niin ja suomen edustajat, mutta muut olivat sellaista huutamista, etten jaksaisi yhtÀkÀÀn loppuun saakka ekalta kuulemalta kuunnella. PerÀkkÀin kuultuna sen paremmin havaitsee.

Vierailija
4344/4344 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Antin biisi oli sellainen mitĂ€ pelkĂ€sinkin. HĂ€nen aiempi tuotanto niin paljon parempaa. 

Vierailija
4345/4344 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ Paalanen olikin vaikeammin arvioitavissa. Pidin nopeista pÀtkistÀ konebiitillÀ, esitys olisi saanut olla johdonmukaisemmin nÀitÀ tai ainakin paremmin yhteensovitettu hitaampiin kohtiin mielestÀni. Nyt tuli minusta liikaa tÀystaukoja. Hiustenleikkuuaihe tekee tÀstÀ huumorilaulun, onko se hyvÀ vai huono asia jÀÀ enemmÀn henkilökohtaisesti arvioitavaksi. Itselle kolmanneksi paras ehdokas duon ja Etan jÀlkeen, tÀmÀkin mielestÀni tÀysin kelpoinen viisuihin lÀhetettÀvÀksi

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi neljÀ kolme