UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu laittanut Ylelle palautetta siitÀ, ettÀ ÀÀnestÀjÀnÀ on kurjaa, jollei se oma ehdokas lÀhdekÀÀn viisuihin? MinÀ laitoin jo viime viikolla.
En jaksa pelleillĂ€ noiden empijöiden kanssa yhtÀÀn tai heihin aikaani tuhlata. ĂĂ€nestĂ€n sellaista, joka suoraselkĂ€isesti sanoo lĂ€htevĂ€nsĂ€. TĂ€llĂ€ hetkellĂ€ Paalanen.
Pete ja Linda ovat tekemÀssÀ kuulemma shown aikana yllÀtyksiÀ mitÀ ei ennen kukaan. Tahtotila ja kunnianhimo siis nÀkyy ja varmasti olisivat menossa. Etta on myös mielestÀni niin innoissaan ettÀ varma lÀhtijÀ olisi mikÀli voittaisi.
Odotan jakan alle menevÀÀ hanurihumppaa höystettynĂ€ kunnon örinĂ€llĂ€ đđ Toivottavasti en pety.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta kuulla mörinÀÀ đ„°
Sukat pöyrii jalassa. Ai ettÀ!
Ettei nyt tulisi pettymys:/
Vierailija kirjoitti:
Odotan jakan alle menevÀÀ hanurihumppaa höystettynĂ€ kunnon örinĂ€llĂ€ đđ Toivottavasti en pety.
*Jalan
Kai me tÀllÀ pete ja linda peittoamme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu laittanut Ylelle palautetta siitÀ, ettÀ ÀÀnestÀjÀnÀ on kurjaa, jollei se oma ehdokas lÀhdekÀÀn viisuihin? MinÀ laitoin jo viime viikolla.
En jaksa pelleillĂ€ noiden empijöiden kanssa yhtÀÀn tai heihin aikaani tuhlata. ĂĂ€nestĂ€n sellaista, joka suoraselkĂ€isesti sanoo lĂ€htevĂ€nsĂ€. TĂ€llĂ€ hetkellĂ€ Paalanen.
Kuulostaa huonolta, ettÀ jollekin artistin ainut valintaperuste on hÀnen poliittinen kantansa.
Antti on niin symppis ettÀ toivon hÀnelle onnistumista.
Vierailija kirjoitti:
"MinÀ sulle hanurihumpat nÀytÀn..." Terveisin Rivo-Riitta
Aina mun pitÀÀ siivota
Aina mun pitÀÀ tiskata
Aina mun pitÀÀ kÀydÀ töissÀ
Aina mun pitÀÀ kĂ€ydĂ€ lÀÀkĂ€rissĂ€ đ€đ»
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa huonolta, ettÀ jollekin artistin ainut valintaperuste on hÀnen poliittinen kantansa.
Mun mielestÀ tÀllÀ ei pitÀis olla politiikan kanssa mitÀÀn tekemistÀ, tÀÀ on laulukilpailu
Vierailija kirjoitti:
Kai me tÀllÀ pete ja linda peittoamme?
10/5. Oli hyvÀ! BÀngeri. Hieno musavideo.
Vitsi onko Eurovision 2026 songs -videos sivut kaatuneet. Ei avaannnu nyt ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
nyt on olo, ettÀ toivotaan parasta, pelÀtÀÀn pahinta! :D
Lindan ja Peten fanit tulee haukkumaan tÀn, oli tÀÀ sitte kuinka kova tahansa.
MikÀ siinÀ örinÀssÀ niin viehÀttÀÀ? Kuulostaa hirveÀltÀ. Haitarinsoitosta kyllÀ tykkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Sinikan video oli tosi pimeÀ. Ei nÀkynyt hÀnen kasvojaan kunnolla.
Se oli tarkoituksellista, unenomaista, unelmoivaa, kaipaavaa, eihÀn unessakaan kasvot nÀy rÀikeÀsti nÀppylöineen, olisi mennyt kaikki herkkyys pois:D
Vierailija kirjoitti:
Harmonikkashamaani voittaa!
đ”đ¶
Kuvat musiikkivideosta nÀytti hienoilta ja videolla on ilmeisesti myös Antin Pepe-koira :)
Sukat pöyrii jalassa. Ai ettÀ!