Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Kyllä mulle vähän nuorempi kelpasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuuluu olla nuorempi. Onneksi opin sen vanhemmiten.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sait vastauksen omaan kysymykseesi.
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
Kokeilin jo vanhempaa miestä. Ei toiminut se eikä suhde. Jatkossa vain itseni ikäisiä tai nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen haluaa että hänessä arvostetaan vain ulkonäköä. Se on esineellistämistä. Lisäksi jokainen vanhenee, joten nuoruutta ihannoiva mies on aina huono valinta.
Lisäksi toki se, että paljon vanhemman kanssa on harvemmin yhtä paljon yhteistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin jo vanhempaa miestä. Ei toiminut se eikä suhde. Jatkossa vain itseni ikäisiä tai nuorempia.
Tuskin nekään toimii sinulle sen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
Mitä sukupolvikokemuksia muka? Kurt Cobainin kuolema vai vanhan valtaus?
Vierailija kirjoitti:
Samoin. 52-v kun itse olen 46. Ei toiminut, mies liian vanha. Esimerkkejä tästä mm. ulkoisesti pappautunut olemus, keskivartalolihavuus, kokonaisvaltainen hitaus kaikessa, kuten puheessa. Urautuneita tapoja, kuten päiväkahvit ja TV:n äänetön tuijotus, tuli sieltä mitä ohjelmaa hyvänsä.
Pitääpä alkaa kelpuuttamaan vain selvästi nuoremmat miehet. Mitä sitä rupsahtaneella miehellä tekee, en ole miehen rahoja vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näytä kellään olevan yhtäkään esimerkkiä sukupolvikokemuksesta, sananhelinää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Onneksi itse opin että miehen kuuluu olla nuorempi. Tälle on ihan perusteetkin, sillä miehet vanhenevat nopeammin joten nuorempi mies, vanhempi nainen -yhdistelmällä saadaan aikaan samatahtinen yhteinen elämä.
Ulkomaalaisilla tarkoitat siis niitä tinderin tekoälyprofiileja. Et sä niistä oikeaa tyttistä saa. Tarkoitus vaan pitää sut sovelluksessa. Siis ne mallin näköiset Ralph Laurenilla töissä olevat tohtoriopiskelijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näytä kellään olevan yhtäkään esimerkkiä sukupolvikokemuksesta, sananhelinää
Irakin sota, tsunami, luokaton lukio. Kandintyön muuttaminen pakolliseksi Bolognan sopimuksen myötä.
Siinä muutama sukupolvikokemus minun ajastani.
Eikö esim 50 vuotiaalle naiselle olisi nuorempi mies parempi?
Huvittavia nämä vanhat miehet jotka aloittavat vähän väliä ketjuja joissa koettavat vakuuttaa että nuoren naisen kuuluu ottaa vanha mies puolisokseen. Keksivät vaikka mitä tekosyitä. Oikea syy on heidän omat ongelmansa joita koettavat ratkoa nuoren naisen kustannuksella. kokevat itsensä nuoremmaksi jos nuori puoliso ja pelkäävät vanhenemista. Sänkyhommissa ongelmia oman fysiikan kanssa niin koetetaan ratkoa niitä mahdollisimman nuoren naisen avulla. Sosiaaliset taidot eivät riitä oman ikäisille niin pitää etsiä nuorempaa naista alisteiseen suhteeseen (rahalla ja elämän kokemuksella painostetaan).
Usein näistä nuorempia naisia etsivistä miehistä näkee jo kauas kuinka reppanoita ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Ai. Minä taas vanhana vihdoin opin, että mies voi olla nuorempi.