Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko Benny Hill shown?

Vierailija
25.08.2025 |

Minusta se oli niin hauska ohjelma lapsena. Pitääkin katsoa, löytyykö youtubesta mitään. 

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus taisi olla Hillin hupilaulun tekstityksenä, että "Käännettynä kappale ei olisi yhtään hauska". Kääntäjä heitti pyyhkeen kehään.

Minä muistan myös tämän, ihmettelin sitä jo silloin 😉.

Itse asiassa mietin tätä juuri toissapäivänä.

Vierailija
42/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Benny Hillin enkeleistä oli Frasierin Daphnen näyttelijä. Jane Leeves

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanalainen armeija iskee jälleen ja huonosti käyttäytyvät miehet pitäisi myös uusia. Sekä Dallas. Yle voisi ottaa tästä vinkistä kopin.

Vierailija
44/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanalainen armeija iskee jälleen ja huonosti käyttäytyvät miehet pitäisi myös uusia. Sekä Dallas. Yle voisi ottaa tästä vinkistä kopin.

Kuinka tämä liittyy aloitukseen?

Vierailija
46/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sitä 80-luvun alkupuolella yh-äitini kanssa. Oli olevinaan niin hassua, kun Benny viiletti nopeutetusti viehkojen naisten perässä... Tuo on se, minkä muistan sarjasta parhaiten tunnusmusiikin lisäksi. Muita samojen vuosien ulkomaisia sarjoja, joita tuli katsottua, olivat mm. Fame, Dallas, Kate ja Allie, Hill Street Blues, Lemmenlaiva, Onnen päivät, Ritari Ässä, Tietokonejengi, Radioetsivä, Rakastavasti Sidney, Aurinkorannikko.

Olen käsittänyt, ettei Benny ollut homo, mutta epäonninen ja ihan oikeasti ujokin naisten suhteen. Ja kuoli yksinäisenä :/

Vierailija
47/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohari: No eka tuli YLEltä ja toka tuli muutamalta kanavalta ja Dallas oli taas Maikkarin heiniä, oikeuksia yhteenkään ei saa helpolla tai kovin helpolla kun ne ovat nettitelkkujen esityksissä.

Vierailija
48/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Lapsuuden ja nuoruuden parhaita huumoriohjelmia. Mutta kun vartuin, huomasin, että aika saman toistoa se oli joka kerta.

Vierailija
49/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, ettei Benny ollut homo, mutta epäonninen ja ihan oikeasti ujokin naisten suhteen. Ja kuoli yksinäisenä :/

Tiettävästi ei ollut homo, kosi neljästi ilman onnea ja kuoli yksinäisenä reilut 30 vuotta sitten.

Vierailija
50/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakijuttuna hepeneissä kekkaloivat puolialastomat kimulit, kuten Kenny Everett showssa. Hassua, kun sekä Hill että Everett olivat homoja.

Itse asiassa Hillistä sanotaan, että saattoi olla bi.

Ei sinänsä merkitystä 

Vierailija
51/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakijuttuna hepeneissä kekkaloivat puolialastomat kimulit, kuten Kenny Everett showssa. Hassua, kun sekä Hill että Everett olivat homoja.

Ei sinänsä merkitystä 

Kosi kolmea naista. Kielsi aiba olevansa homo.

Jätetään asia siihen.

Vierailija
52/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten oli vielä Hyväkkäät. Englantilaista nimeä en muista...

The Goodies. Nyt alkoi päässä soida kappaleensa Funky Gibbon!

Vierailija
53/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on dvd:nä kaikki yhdeksän kautta Maanalainen armeija iskee jälleen-sarjasta.

Vierailija
54/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorentaako hissi naiset?

Vierailija
55/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole show kestänyt aikaa. Jaksot ovat tylsiä.

Ehkäpä vuodet 85-89 voi jättää välistä, ideat on loppu ja kunto on loppu ja sarja on henkitoreissaan.

Mutta välillä 1968-1984 on välillä kyllä kohtuullisen visionääristäkin sketsiä seassa ja minua ainakin naurattaa toisinaan kovastikin.

Välillä on sitten sellaista tavaraa, että sitä katsoo lähinnä hämmästyneenä monttu auki ja toisinaan hieman ravistelee päätään.

Ja kuten joku jo täällä sanoikin, niin osa lauluista on kyllä melkoisia.

Mutta jos joku ei ole kestänyt aikaa, niin Mennään bussilla.

Vielä vähemmän aikaa on kestänyt Perhe on pahin (Archie Bunker).

Puolet jenkeistä on vieläkin archie Bunkereita.

Vierailija
56/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hill ei ollut. 

Vierailija
57/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee showsta mieleen vain seksistisiä vitsejä.

Siinä oli kerran upea pantomiimi, missä käytettiin klovneriaa. 

Hillin isä ja isoisä esiintyivät molemmat sirkusklovneina. Oppi oli mennyt hyvin perille. 

Vierailija
58/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi Benny Hillin enkeleistä oli Frasierin Daphnen näyttelijä. Jane Leeves

Ja toinen Hyacinth Bucketin sisar Violet. The one with sauna, swinming pool and room for a pony. 

Vierailija
59/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinänsä merkitystä 

Ja teki joskus outoja seksimatkoja Eurooppaan. Näin väitetään, mutta mitä väliä?

Vierailija
60/74 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hill ei ollut. 

Noh, ainakin viisikymmentiä prosenttia meni oikein. Eikä se muutenkaan ole tarkkaa täällä aivoinvalidien kokoontumisajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän