Muistatteko Benny Hill shown?
Minusta se oli niin hauska ohjelma lapsena. Pitääkin katsoa, löytyykö youtubesta mitään.
Kommentit (74)
Loistava. Katsoin aina isän kanssa. Aah, ihana 70-luku ja kauniit naiset!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole show kestänyt aikaa. Jaksot ovat tylsiä.
Naiset sukissa ja sukkanauhoissaan ovat. Se olikin tärkein syy miksi sarjaa silmät tapillaan seurasin aikanaan.
Pikkupoikanakin kiinnosti juuri tuo, vaikka ei vielä ymmärtänyt miksi.
Jos Tarzania ei enää näytetä telkkarissa, niin turha toivoa tuotakaan.
Benny Hill on ehdottomasti hieno roolimalli ja esikuva. Kunpa kaikki miehet osaisivat huomioida naiset yhtä hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vakijuttuna hepeneissä kekkaloivat puolialastomat kimulit, kuten Kenny Everett showssa. Hassua, kun sekä Hill että Everett olivat homoja.
Kyllähän viinaakin voi tehdä myyntiin, vaikka itse olisi absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sukissa ja sukkanauhoissaan ovat. Se olikin tärkein syy miksi sarjaa silmät tapillaan seurasin aikanaan.
Pikkupoikanakin kiinnosti juuri tuo, vaikka ei vielä ymmärtänyt miksi.
Minä ymmärsin. Täytin 18 noihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Benny Hill on ehdottomasti hieno roolimalli ja esikuva. Kunpa kaikki miehet osaisivat huomioida naiset yhtä hienosti.
Kuten hän todellisuudessa olikin. Kiltti, ystävällinen, kohteli naisnäyttelijöitä kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä vuodet 85-89 voi jättää välistä, ideat on loppu ja kunto on loppu ja sarja on henkitoreissaan.
Mutta välillä 1968-1984 on välillä kyllä kohtuullisen visionääristäkin sketsiä seassa ja minua ainakin naurattaa toisinaan kovastikin.
Välillä on sitten sellaista tavaraa, että sitä katsoo lähinnä hämmästyneenä monttu auki ja toisinaan hieman ravistelee päätään.
Ja kuten joku jo täällä sanoikin, niin osa lauluista on kyllä melkoisia.
Mutta jos joku ei ole kestänyt aikaa, niin Mennään bussilla.
Vielä vähemmän aikaa on kestänyt Perhe on pahin (Archie Bunker).
Muistan, vaikka nuori olin. Jaksoissa oli harvoin yhtään naurettavaaa juttua. Lähinnä vaan jäänyt mieleen alku ja loppu, kun Benny juoksenteli niiden naikkosten perästä.
Pullukka pervo.
Sitten oli vielä Hyväkkäät. Englantilaista nimeä en muista...
Vierailija kirjoitti:
Vakijuttuna hepeneissä kekkaloivat puolialastomat kimulit, kuten Kenny Everett showssa. Hassua, kun sekä Hill että Everett olivat homoja.
Vielä hassumpaa on se että Benny hill ei ollut homo vaikka niin jotkut jaksaa väittää.
Vierailija kirjoitti:
ja läpytellä kaljuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos olikin homo? Ei ainakaan ollut pedofiili, kuten Jimmy Savile, joka taisi olla Britaniassa jopa kuuluisampi, kuin Benny Hill. Savile onnistui sumuttamaan aika monia.
BBC suojeli Savilea koko hänen uransa ajan ja joku brittiläinen toimittajanainen mu-hattiin joka yritti kertoa julkisuuteen Savilen rikoksista.
Ap tässä. Alkoi huvittaa tuo kommenttini, että tykkäsin katsella tuota ohjelmaa. Eihän siihen aikaan ollut paljon muuta katseltavaa. Muistui mieleen Thilia thalia thallallaa. Urheiluruutu. Muita ohjelmia en muista. Ai niin. Tarzan-leffat toki. Olikohan jotain 80-luvun alkua.
Mulle tulee showsta mieleen vain seksistisiä vitsejä.
Paska se oli. Vähäpukeisia naisia sentään näkyi.