Oh dear! Prinsessa Catherine on nyt BLONDI
Mitä se kertoo?
Kommentit (40)
Taitaa olla uutisankka. Toisen lehtitalon kuvissa ei ole blondi.
Ap mielikuvistuskahvila Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukan ja ihonsävy. Ei, ei sovi pitäs olla kylmempään taittava vaaleahko sävy. Silti brunettena paras!
Catherine on niin selvästi talvi. Keltainen tukka tekee hänen kasvoistaan aivan harmaat.
Kate on cool tai soft summer, musta ei erityisesti sovi hänelle, mutta tummansininen sopii.
Halusi vaihtelua. Ja se hänelle suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kohta myös Meghan blondaa :D
Itse asiassa tämä meni niin päin, että Kate oli ollut viisi viikkoa täysin näkymättömissä, ja juuri kaksi päivää ennen Meghanin Netflix-shown toisen kauden ilmestymistä, Kate päätti pölähtää julkisuuteen blondina.
itse asiassa kommenttisi on outo eikä siinä ole päätä eikä häntää.
https://uk.style.yahoo.com/kate-middleton-debuts-brand-blonde-081600710…
Tuolla olevissa kuvissa hiukset näyttävät olevan vaaleanruskeahkot, mutta ei silti ole Katen ihonväriin sopiva sävy minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tämä meni niin päin, että Kate oli ollut viisi viikkoa täysin näkymättömissä, ja juuri kaksi päivää ennen Meghanin Netflix-shown toisen kauden ilmestymistä, Kate päätti pölähtää julkisuuteen blondina.
Siinä kyllä helvetti repeäisi, jos Meghan esittelisi itsensä uudessa hiusvärissä kaksi päivää ennen Catherinen joulukonserttia. Se olisi jo eksistentialistista pahuutta.
Ihan saman väriset kuin enne mutta aurinko paistaa.
Vierailija kirjoitti:
https://uk.style.yahoo.com/kate-middleton-debuts-brand-blonde-081600710…
Tuolla olevissa kuvissa hiukset näyttävät olevan vaaleanruskeahkot, mutta ei silti ole Katen ihonväriin sopiva sävy minusta.
Britit kutsuvat tuota sävyä blondiksi.
Kuninkaalliset ei taida värjätä hiuksia Briteissä. Olisiko syöpähoidot ja aurinko syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukan ja ihonsävy. Ei, ei sovi pitäs olla kylmempään taittava vaaleahko sävy. Silti brunettena paras!
Catherine on niin selvästi talvi. Keltainen tukka tekee hänen kasvoistaan aivan harmaat.
Kate on cool tai soft summer, musta ei erityisesti sovi hänelle, mutta tummansininen sopii.
Pehmeän kesän värit kätkevät Katen seinätapettiin. Hän meikkaakin niin vahvasti, että pystyy kantamaan talven värit.
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaalliset ei taida värjätä hiuksia Briteissä. Olisiko syöpähoidot ja aurinko syynä.
Kate harmaantui jo alle kolmekymppisenä. Hän oli muutaman viikon värjäämättä hiuksiaan Charlottea odottaessa, ja näkyviin tuli ennen aikojaan harmaantunut oma väri.
Nykyään taitaa sekä Katella että Camillalla olla kokoperuukki.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä osa värjää ja vaalentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kyllä helvetti repeäisi, jos Meghan esittelisi itsensä uudessa hiusvärissä kaksi päivää ennen Catherinen joulukonserttia. Se olisi jo eksistentialistista pahuutta.
Eikö nää yleensä mee niin päin, että Meghan matkii ja vie huomiota? Onko ihan vaan journalistit nostaneet Katen pinnalle just ennen Megsun sarjaa, mun mielestä Katen tukka lähinnä näyttää haalistuneelta ja auringon valossa väri vääristyneeltä, ja kauhee haloo nostettu. Eikös ne hovin ympärillä pyörivät lehdet rakasta lytätä Meghania ja viedä tältä huomiota ja korostaa aina Katea. En oo huomannut viitteitä, että Kate aktiivisesti kilpailisi itse Meghanin kanssa, tosin en aktiivisesti asiaa seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nää yleensä mee niin päin, että Meghan matkii ja vie huomiota? Onko ihan vaan journalistit nostaneet Katen pinnalle just ennen Megsun sarjaa, mun mielestä Katen tukka lähinnä näyttää haalistuneelta ja auringon valossa väri vääristyneeltä, ja kauhee haloo nostettu. Eikös ne hovin ympäri
Kate oli viisi viikkoa kateissa, ja nyt juuri kaksi päivää ennen Megsun sarjan julkistusta osasivat valokuvaajat tulla kuvaamaan Kaksua kirkkomatkalla. Sattumaa vai ei?
Jos hän blondi haluaa olla, niin suosittelisin viileän sävyisiä hiuksia. Lämpimät sävyt eivät sovi Catherinelle.
Jokainenhan saa ulkonäölleen tehdä, mitä tykkää, mutta tuossa tuli kyllä laatunaisesta kerralla halpisbarbie.
On kyllä harvinaista että syöpähoidot läpikyneenä olisi noin runsas ja vieläpä tuuhentunut ja pidentynyt hius ja että vielä kestäisi tiheät värjäykset yms. Miksi ei vaan elefanttia nosteta pöydälle ja sanota suoraan miten asia on eli peruukit ja pidennykset taitaa mahdollistaa nuo.
Onko kuvissa esiintyvä henkilö edes Catherine?!!