Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentävää miten epäkiinnostava olen miesten mielestä!

Vierailija
25.08.2025 |

Tinderissäkään kukaan ei halua jutella eikä kukaan tule baarissakaan tekemään tuttavuutta tai ole pelkoa esim. työpaikkaromansseista. Voisin julkaista vaikka kotiosoitteeni eikä oven taakse ilmestyisi ketään. Samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista. Mitä naisia he sitten oikein havittelevat?

Kommentit (203)

Vierailija
41/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös hyvin epäkiinnostava miesten mielestä, mutta tiedän sille useita syitä:

Olen yli 50-vuotias.

Vaikka olen sinkku, en ole "haku päällä". Tämä näkyy kaikessa: kun liikun ihmisten ilmoilla, en katsele ketään silmiin, en ryhdy juttusille kenenkään kanssa syyttä. Itse asiassa kävelen niin kuin vastaantulijat olisivat elottomia mutta liikkuvia pökkelöitä: niitä pitää väistellä, ettei törmää, mutta riittää, että ne juuri törmäyksen välttämiseksi noteeraa. Siis sivusilmällä huomaa, että tuossa on jokin liikkuva este, ja valitsee oman kulkureittinsä niin, ettei törmäystä tapahdu.

Olen yli 50-vuotias. (Joo ihan tarkoituksella toistamiseen.)

En ole harrastanut seksiä vuosikausiin enkä kaipaa sitä. Luulen, että se näkyy. 

...

Ainoa asia, joka saattaisi ihan teoreettisella t

Jep, näin varmaan on. Uskon tämän ihan ehdoitta. Ja se on ihan fine. Ainoa, mikä minua jurppii, on joidenkin miesten käytöstavat. Ehkä he ovat niitä, jotka ovat tahtomattaan sinkkuja? On siis joukko miehiä, jotka kohtelevat naista todella tylysti, jos tämä ei ole heidän mielestään kaunis, söpö, viehättävä, "pantavan näköinen" tai muuta ulkonäöllisesti heidän mielestään pakollista. Vain jollain tasolla hyvännäköiset naiset ansaitsevat hyvää kohtelua, edes peruskohteliaisuutta ja hyvää käytöstä. Puhun siis ihan ammatillisista kohtaamisista eri tilanteissa, vaikkapa jossain erikoisliikkeessä tms., jossa miesmyyjä käyttäytyy tylysti. Itse huolehdin aina siitä, että vähintään käyttäydyn hyvin.

On siis joukko miehiä, joille kaikki "ei potentiaaliset kumppanit" ovat naisia, joille ei tarvitse olla ystävällinen. Tätä minä en tajua. En halua huomiota, iskuyrityksiä, imartelua, kauniita sanoja, en mitään sellaista. Onneksi tämä ei kyllä koske kaikkia miehiä.

Terv. se jolle vastasit

Psykologian saralla on laajasti tutkittu sitä, miten ihmisen ulkonäkö vaikuttaa siihen, miten häntä kohdellaan sosiaalisissa tilanteissa. Ja ne tulokset on aika brutaaleja: kauniit ja komeat ihmiset vastaanottavat huomattavasti parempaa kohtelua sosiaalisissa tilanteissa, verrattuna ei-viehättäviin miehiin ja naisiin.

Kannattaa googlettaa esim. "halo effect".

Vierailija
42/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudutko? Pukeudutko muuhunkin kuin perunasäkkiin? Värjäätkö hiuksia? Mitä olen työnikin puolesta paljon miesten kanssa tekemisissä ollut, niin tykkäävät laittautuneista naisista. Ei tarvii olla mikään makkarankuorimekko päällä ja 20kg meikkiä naamassa, mutta vähän panostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ystäväpiirissä hyvin pienikokoinen hapannaama. Baarissa hän on oikea miesmagneetti. Ollaan ihmetelty tätä. Ei ole nuori eikä mikään häikäisevä kaunotar. Luonnekin vähän valivali. Sitten kaikki pukumiehet hakevat tätä ruttunaamaa tanssimaan. Ja me muut ihmettelemme. 

Ollaan tultu tulokseen, että se on se kotelomekko, pieni koko ja se olemus mikä viestii "en ole milään kevytkenkäinen nainen".

Vierailija
44/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.

Jotkut naiset eivät halua. Minä haluaisin, kun en ole koskaan elämässäni kokenut romanttista rakkautta.

Ap

Ehkä yrität liikaa, miehet juoksevat karkuun vaaleanpunaista rakkaushöttöä ilman seksiä.

Vierailija
45/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ystäväpiirissä hyvin pienikokoinen hapannaama. Baarissa hän on oikea miesmagneetti. Ollaan ihmetelty tätä. Ei ole nuori eikä mikään häikäisevä kaunotar. Luonnekin vähän valivali. Sitten kaikki pukumiehet hakevat tätä ruttunaamaa tanssimaan. Ja me muut ihmettelemme. 

Ollaan tultu tulokseen, että se on se kotelomekko, pieni koko ja se olemus mikä viestii "en ole milään kevytkenkäinen nainen".

Sinä et ole oikea henkilö arvioimaan tämän naisen viehättävyyttä, koska olet hetero nainen. Miehet osaisivat heti kertoa sinulle, miksi tuo kyseinen nainen on viehättävä miesten silmissä.

Vierailija
46/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet itkevät kun naisia kiinnostaa vain parhaat miehet, mutta ihan kuin miehet itse sitten kiinnostuisivat niistä taviksista...ehkä kelpuuttavat niitä seksiin, mutta seurustelu ei käy. Jokainen Matti Meikäläinen pieruverkkareissaan kokee omaksi tasokseen jonkun Instamallin, ja jopa ne kuuluisat peräkammarin pojat menettävät kiinnostuksensa, jos yksikin kriteeri uupuu (pitkä tukka, laihuus, ym.). 

Joo ei. Jos mieheni kuolee ennen minua, uutta en aio edes yrittää. Minulla on erikoiset kasvonpiirteet, jotka moni kokee rumina, enkä ole ehkä tyypillisin kumppani muutenkaan. 

Vierailija
47/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös hyvin epäkiinnostava miesten mielestä, mutta tiedän sille useita syitä:

Olen yli 50-vuotias.

Vaikka olen sinkku, en ole "haku päällä". Tämä näkyy kaikessa: kun liikun ihmisten ilmoilla, en katsele ketään silmiin, en ryhdy juttusille kenenkään kanssa syyttä. Itse asiassa kävelen niin kuin vastaantulijat olisivat elottomia mutta liikkuvia pökkelöitä: niitä pitää väistellä, ettei törmää, mutta riittää, että ne juuri törmäyksen välttämiseksi noteeraa. Siis sivusilmällä huomaa, että tuossa on jokin liikkuva este, ja valitsee oman kulkureittinsä niin, ettei törmäystä tapahdu.

Olen yli 50-vuotias. (Joo ihan tarkoituksella toistamiseen.)

En ole harrastanut seksiä vuosikausiin enkä kaipaa sitä. Luulen, että se näkyy. 

...

"

Psykologian saralla on laajasti tutkittu sitä, miten ihmisen ulkonäkö vaikuttaa siihen, miten häntä kohdellaan sosiaalisissa tilanteissa. Ja ne tulokset on aika brutaaleja: kauniit ja komeat ihmiset vastaanottavat huomattavasti parempaa kohtelua sosiaalisissa tilanteissa, verrattuna ei-viehättäviin miehiin ja naisiin.

Kannattaa googlettaa esim. "halo effect"."

Olen tuosta kuullut, mutta en sen tarkemmin perehtynyt aiheeseen. Koskeeko tuo kaikkia sukupuolia samaan tapaan? En ole ihan varsin rumakaan vaan ihan tavallisen näköinen, ja sosiaalisissa tilanteissa saan lähes poikkeuksetta hyvää kohtelua - naisilta. Itse olen aina ystävällinen ja hyväkäytöksinen. Naisten kohdalla tässä pätee "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan", miesten kohdalla ei aina päde.

Pahoittelut ap:lle ketjuun tunkeutumisesta. Olen jollain tasolla vertainen, vaikka toisaalta en yhtään.

Vierailija
48/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaudutko? Pukeudutko muuhunkin kuin perunasäkkiin? Värjäätkö hiuksia? Mitä olen työnikin puolesta paljon miesten kanssa tekemisissä ollut, niin tykkäävät laittautuneista naisista. Ei tarvii olla mikään makkarankuorimekko päällä ja 20kg meikkiä naamassa, mutta vähän panostusta.

Saahan sitä tykätä, vaan mitä tuovat itse pöytään sillä saralla? Keskovertoukko Suomessa ei hoida edes hampaitaan, joten vielä harvempi panostaa esim. pukeutumiseen tai ihonhoitoon. 

Vierailija
49/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on kamppaillut pitkään anoreksian kanssa. Silloinkin, kun oli liian heikko edes kävelemään pidempiä matkoja ilman saattajaa, miehet suunnilleen uivat liiveihin. Laihuus on fetissi monelle ukolle, siitä pitäisi puhua ääneen. 

Vierailija
50/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kuitenkin ollut miehiä? Jos on, niin millaisia ne suhteet on olleet ja miten tapasitte?

Suhteet on olleet sellaisia, joiden syntymiseen minä olen ollut aloitteellinen ja päävastuussa, ja mies on lähtenyt puoliväkisin mukaan.

Ap

Voi olla että tulkitse väärin mutta tämä miesten vetäminen puoliväkisin suhteeseen ei ihan kuulosta siltä että olisit ymmärtänyt kaikki parisuhteiden aspektit oikein. 

Parisuhteeseen ei ryhdytä koska halutaan parisuhde vaan koska joku ihminen tuntuu niin puoleensavetävältä että halutaan olla juuri hänen kanssaan.

Vierailija
51/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin epäviehättävä naama tai muu häiritsevä seikka ap:n ulkonäössä syynä, jos iskuja tai alotteita ei ollenkaan tule.

Itse asiassa muuta syytä ei voi olla, jos ap on kerran sekä Tinderissa että aktiivisesti baareissa seuraa hakemassa, mutta ei saa miehiltä ollenkaan huomiota.

Ei se kyllä noin mene, vaan ap on todennäköisesti hiljainen, harkitseva ja älykäs ja suurin osa miehistä karttaa sellaisia naisia. Nehän tutkimusten mukaan jäävät yksin. Jopa nörttimiehet kaipaavat hullunhauskaa, eläväistä ja rempseää naista.

Vierailija
52/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin epäviehättävä naama tai muu häiritsevä seikka ap:n ulkonäössä syynä, jos iskuja tai alotteita ei ollenkaan tule.

Itse asiassa muuta syytä ei voi olla, jos ap on kerran sekä Tinderissa että aktiivisesti baareissa seuraa hakemassa, mutta ei saa miehiltä ollenkaan huomiota.

Ei se kyllä noin mene, vaan ap on todennäköisesti hiljainen, harkitseva ja älykäs ja suurin osa miehistä karttaa sellaisia naisia. Nehän tutkimusten mukaan jäävät yksin. Jopa nörttimiehet kaipaavat hullunhauskaa, eläväistä ja rempseää naista.

Hiljainen ja harkitseva ei jää yksin siksi että sellaisilla ei olisi sinällään vientiä vaan koska sellaisten kanssa tulee niitä hyviä tilanteita tehdä kunnon aloite paljon vähemmän. Eläväinen ja vähän flirtti nainen saa miehet aktivoitumaan eri tavalla kuin hiljaisempi. Hiljaisemmankin pitää joskus "repäistä" ja mennä vähän mukavuusalueen ulkopuolelle.

Vierailija
53/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kuitenkin ollut miehiä? Jos on, niin millaisia ne suhteet on olleet ja miten tapasitte?

Suhteet on olleet sellaisia, joiden syntymiseen minä olen ollut aloitteellinen ja päävastuussa, ja mies on lähtenyt puoliväkisin mukaan.

Ap

Voi olla että tulkitse väärin mutta tämä miesten vetäminen puoliväkisin suhteeseen ei ihan kuulosta siltä että olisit ymmärtänyt kaikki parisuhteiden aspektit oikein. 

Parisuhteeseen ei ryhdytä koska halutaan parisuhde vaan koska joku ihminen tuntuu niin puoleensavetävältä että halutaan olla juuri hänen kanssaan.

Nämä miehet ovat olleet todella puoleensavetäviä ja siksi olenkin nähnyt vaivaa saadakseni heidät suhteeseen kanssani. Sen sijaan nämä miehet eivät ole selkeästi ymmärtäneet parisuhteen aspekteja vaan ovat kelpuuttaneet mut paremman puutteessa. 

Ap

Vierailija
54/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nämä miehet ovat olleet todella puoleensavetäviä ja siksi olenkin nähnyt vaivaa saadakseni heidät suhteeseen kanssani. Sen sijaan nämä miehet eivät ole sel

Tarkoitin että et ole selvästikään havainnoinut kunnolla teidän erilaista kiinnostuksen tasoanne etkä tehnyt siitä heti oikeita johtopäätöksiä.

Vaikka kuinka olisi itse innoissaan suhteesta niin se onnistuu vain jos se toinen on yhtä lailla kiinnostunut.

Vierailija
55/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nämä miehet ovat olleet todella puoleensavetäviä ja siksi olenkin nähnyt vaivaa saadakseni heidät suhteeseen kanssani. Sen sijaan nämä miehet eivät ole sel

Miksi kukaan yrittäisi nähdä erityistä vaivaa saadakseen jonkun suhteeseen? Eihän sellaisella suhteella ole kovinkaan hyvät lähtökohdat. Molempien pitää itse haluta.

Vierailija
56/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva?

Vierailija
57/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on ensimmäinen asia joka hoitaa kuntoon.

Ala treenaamaan ja syömään kurinalaisesti.

Vierailija
58/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole oikea henkilö arvioimaan tämän naisen viehättävyyttä, koska olet hetero nainen. Miehet osaisivat heti kertoa sinulle, miksi tuo kyseinen nainen on viehättävä miesten silmissä.

Tai  siis "me" emme ole.

Vierailija
59/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus on ensimmäinen asia joka hoitaa kuntoon.

Ala treenaamaan ja syömään kurinalaisesti.

En ole kertonut täällä painoani. Eikä ylipaino näytä edes olevan mikään este pariutumiselle.

Ap

Vierailija
60/203 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama kokemus ja lisään vielä, että omalla kohdallani nämä puoleensavetäviksi tuntemani miehet ei todellakaan olleet sitä muiden naisten mielestä vaan samanlaisia "epäkiinnostavia" mitä olen itsekin.

Siltikin parisuhde syntyi yksin minun aktiivisuuteni ansiosta eikä siinä ollut minkäänlaista vastavuoroisuutta. Kahdesti tuota kokeilin ja sitten annoin olla. Yksin on parempi vaikka aika karseaa tämäkin elämä on.