Hämmentävää miten epäkiinnostava olen miesten mielestä!
Tinderissäkään kukaan ei halua jutella eikä kukaan tule baarissakaan tekemään tuttavuutta tai ole pelkoa esim. työpaikkaromansseista. Voisin julkaista vaikka kotiosoitteeni eikä oven taakse ilmestyisi ketään. Samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista. Mitä naisia he sitten oikein havittelevat?
Kommentit (203)
Olen myös hyvin epäkiinnostava miesten mielestä, mutta tiedän sille useita syitä:
Olen yli 50-vuotias.
Vaikka olen sinkku, en ole "haku päällä". Tämä näkyy kaikessa: kun liikun ihmisten ilmoilla, en katsele ketään silmiin, en ryhdy juttusille kenenkään kanssa syyttä. Itse asiassa kävelen niin kuin vastaantulijat olisivat elottomia mutta liikkuvia pökkelöitä: niitä pitää väistellä, ettei törmää, mutta riittää, että ne juuri törmäyksen välttämiseksi noteeraa. Siis sivusilmällä huomaa, että tuossa on jokin liikkuva este, ja valitsee oman kulkureittinsä niin, ettei törmäystä tapahdu.
Olen yli 50-vuotias. (Joo ihan tarkoituksella toistamiseen.)
En ole harrastanut seksiä vuosikausiin enkä kaipaa sitä. Luulen, että se näkyy.
...
Ainoa asia, joka saattaisi ihan teoreettisella tasolla olla kiinnostavaa miesten mielestä, on se, että en ole ylipainoinen. Ainakin jos tätä palstaa seuraa.
...
Minua ei edes kiinnosta ryhtyä mieheen. Uskon jotenkin, että miehiä kiinnostavat vain naiset, jotka näyttävät olevan valmiita suhteeseen ja halukkaita. Me, jotka emme ole kiinnostuneita, emme ole teidän muiden tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lähipiirissä naisia, joista miehet kiinnostuvat?
Jos on, niin koita verrata itseäsi heihin. Näytätkö erilaiselta kuin he? Pukeudutko eri tavalla kuin he? Käyttäydytkö eri tavalla?
Sama neuvo miehille?
Kokeile iloista perusilmettä ja positiivista ulosantia alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se hämmentää?
Koska samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista.
Ap
No eikö tämä kumppanin haku ole aika yksilöllinen prosessi?
Ei se mene ihan niin, että otetaan 50 miestä ja 50 naista, sekoitetaan ja annetaan tekeytyä. Viikon päästä katsotaan, ja kaikilla on pari.
Aina on niitä, jotka eivät pariudu. Ei siinä ole mitään hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille vain kaunis nainen on "nainen". Niitä ne on vailla ja niillä puhelimet paukkuukin koko ajan. Kannattaa hankkia harrastus, tai monta.
Ei mene ihan näinkään. Itse olen ihan tavallisen näköinen nainen ja saanut elämäni aikana paljon huomiota. En tarkkaan tiedä miksi miehet kiinnostuu.
Sitten olet pantavan näköinen. Jotkut on, vaikka eivät ole kauniita/nättejä/söpöjä.
Hyvin epäviehättävä naama tai muu häiritsevä seikka ap:n ulkonäössä syynä, jos iskuja tai alotteita ei ollenkaan tule.
Itse asiassa muuta syytä ei voi olla, jos ap on kerran sekä Tinderissa että aktiivisesti baareissa seuraa hakemassa, mutta ei saa miehiltä ollenkaan huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile iloista perusilmettä ja positiivista ulosantia alkuun.
Kaikki pakotetun "peruspositiiviset" voisi kävelyttää mereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se hämmentää?
Koska samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista.
Ap
Ei se mene ihan niin, että otetaan 50 miestä ja 50 naista, sekoitetaan ja annetaan tekeytyä. Viikon päästä katsotaan, ja kaikilla on pari.
Jos on vaikka 200 miestä ja 1 nainen, niin luulisi, että tuossa asetelmassa edes pariutuisi. Varsinkin kun kyse ei ole naisen nirsoudesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen myös hyvin epäkiinnostava miesten mielestä, mutta tiedän sille useita syitä:
Olen yli 50-vuotias.
Vaikka olen sinkku, en ole "haku päällä". Tämä näkyy kaikessa: kun liikun ihmisten ilmoilla, en katsele ketään silmiin, en ryhdy juttusille kenenkään kanssa syyttä. Itse asiassa kävelen niin kuin vastaantulijat olisivat elottomia mutta liikkuvia pökkelöitä: niitä pitää väistellä, ettei törmää, mutta riittää, että ne juuri törmäyksen välttämiseksi noteeraa. Siis sivusilmällä huomaa, että tuossa on jokin liikkuva este, ja valitsee oman kulkureittinsä niin, ettei törmäystä tapahdu.
...
Ainoa asia, joka saattaisi ihan teoreettisella tasolla olla kiinnostavaa miesten mielestä, on se, että en ole ylipainoinen. Ainakin jos tätä palstaa
"En ole harrastanut seksiä vuosikausiin enkä kaipaa sitä. Luulen, että se näkyy."
Tämä varmasti vaikuttaa. Et ole kiinnostunut seksistä, ja tämä vaikuttaa "auraasi": miehet (alitajuisesti) aistivat sen, että sinä et koe mitään seksuaalista vetoa heihin, ja sitä kautta heidän liskoaivot tekevät alitajuisesti päätöksen että sinä et ole potentiaalinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se hämmentää?
Ap
No ei se nyt tarkoita että ihan kuka tahansa kelpaa jos ei ole löytynyt naista
Se että nainen ei herätä miehissä mitään kiinnostusta Tinderissä, on kyllä aivan massiivinen epäonnistuminen siltä naiselta. Tinderissä on valtavasti enemmän miehiä, ja ne miehet on isolta osin todella janoisia ja epätoivoisia. Tuttu 39v YH-äiti esim sai muuutamassa tunnissasatoja tykkäyksiä, kun laittoi Helsingissä Tinderin tulille. Hän näytti itse profiilinsa minulle, eli tämä ei ole kuulopuhetta.
Jos edes Tinder ympäristössä nainen ei kykene herättämään mitään kiinnostusta miehissä, niin se on kyllä 1/10 suoritus häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille vain kaunis nainen on "nainen". Niitä ne on vailla ja niillä puhelimet paukkuukin koko ajan. Kannattaa hankkia harrastus, tai monta.
Ei mene ihan näinkään. Itse olen ihan tavallisen näköinen nainen ja saanut elämäni aikana paljon huomiota. En tarkkaan tiedä miksi miehet kiinnostuu.
Sitten olet pantavan näköinen. Jotkut on, vaikka eivät ole kauniita/nättejä/söpöjä.
Näin on. Jotkut naiset ovat seksikkäitä, vaikka eivät olisi naamanättejä. Syy voi olla kroppa, käytös, pukeutuminen, hiusten malli tai jokin pieni (ehkä alitajuntaan vetoava) yksityiskohta kasvoissa, mikä viehättää, vaikka nainen ei olisi muuten kaunis.
Sama se miehilläkin, miksi joillakin ei-komeilla käy flaksi vaikka ovat muutenkin taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Oletko itse miettinyt missä on syy?
Vaikka kuinka paljon.
Ap
Ja mihin tulokseen tulit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka paljon.
Ap
Ja mihin tulokseen tulit?
En mihinkään, koska kaikki on pelkkää arvailua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 50-vuotias.
...
Ainoa asia, joka saattaisi ihan teoreettisella tasolla olla kiinnostavaa miesten mielestä, on se, e
"
"En ole harrastanut seksiä vuosikausiin enkä kaipaa sitä. Luulen, että se näkyy."
Tämä varmasti vaikuttaa. Et ole kiinnostunut seksistä, ja tämä vaikuttaa "auraasi": miehet (alitajuisesti) aistivat sen, että sinä et koe mitään seksuaalista vetoa heihin, ja sitä kautta heidän liskoaivot tekevät alitajuisesti päätöksen että sinä et ole potentiaalinen kumppani. "
Jep, näin varmaan on. Uskon tämän ihan ehdoitta. Ja se on ihan fine. Ainoa, mikä minua jurppii, on joidenkin miesten käytöstavat. Ehkä he ovat niitä, jotka ovat tahtomattaan sinkkuja? On siis joukko miehiä, jotka kohtelevat naista todella tylysti, jos tämä ei ole heidän mielestään kaunis, söpö, viehättävä, "pantavan näköinen" tai muuta ulkonäöllisesti heidän mielestään pakollista. Vain jollain tasolla hyvännäköiset naiset ansaitsevat hyvää kohtelua, edes peruskohteliaisuutta ja hyvää käytöstä. Puhun siis ihan ammatillisista kohtaamisista eri tilanteissa, vaikkapa jossain erikoisliikkeessä tms., jossa miesmyyjä käyttäytyy tylysti. Itse huolehdin aina siitä, että vähintään käyttäydyn hyvin.
On siis joukko miehiä, joille kaikki "ei potentiaaliset kumppanit" ovat naisia, joille ei tarvitse olla ystävällinen. Tätä minä en tajua. En halua huomiota, iskuyrityksiä, imartelua, kauniita sanoja, en mitään sellaista. Onneksi tämä ei kyllä koske kaikkia miehiä.
Terv. se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Se että nainen ei herätä miehissä mitään kiinnostusta Tinderissä, on kyllä aivan massiivinen epäonnistuminen siltä naiselta. Tinderissä on valtavasti enemmän miehiä, ja ne miehet on isolta osin todella janoisia ja epätoivoisia. Tuttu 39v YH-äiti esim sai muuutamassa tunnissasatoja tykkäyksiä, kun laittoi Helsingissä Tinderin tulille. Hän näytti itse profiilinsa minulle, eli tämä ei ole kuulopuhetta.
Jos edes Tinder ympäristössä nainen ei kykene herättämään mitään kiinnostusta miehissä, niin se on kyllä 1/10 suoritus häneltä.
Löysikö hän parisuhteen siis?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se hämmentää?
Ap
No ei se nyt tarkoita että ihan kuka tahansa kelpaa jos ei ole löytynyt naista
Valtaosa miehistäkin on "kuka tahansa".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka paljon.
Ap
Varmaksi en voi sanoa kuin omalla kohdalla, mutta ehkä olet olemukseltasi / ulkonäöltäsi jotenkin näkymätön ja huomaamaton. Ainakin siis siinä mielessä että sinut laskettaisiin naiseksi miesten silmissä.
Ja koska tällaista naista ei nähdä niin sitten sellaisia naisia ei ole miesten mielestä olemassakaan jotka ei kiinnosta ketään miestä tai joilla ei olisi kosijoita jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se hämmentää?
Ap
Jos on vaikka 200 miestä ja 1 nainen, niin luulisi, että tuossa asetelmassa edes pariutuisi. Varsinkin kun kyse ei ole naisen nirsoudesta.
Ap
No näinhän ei ole. Miehiä ja naisia on suunnilleen yhtä paljon. Suuri osa pariutuu ja loput eivät. Näistä parittomista osaa kiinnostaa pariutuminen, ja osaa ei. Kiinnostuneista osalla on selkeitä esteitä pariutua. Aina joku jää ilman.
Ehkä olet se tatuoitu viinilasia esittelevä otus jonka ruksaan aina. Vaihda kuvat niin toimii. Tänäänkin aika monta ihan muuten perus nättiä naista meni ruksiin koska tatuoinnit, viinilasi, sali.