Hämmentävää miten epäkiinnostava olen miesten mielestä!
Tinderissäkään kukaan ei halua jutella eikä kukaan tule baarissakaan tekemään tuttavuutta tai ole pelkoa esim. työpaikkaromansseista. Voisin julkaista vaikka kotiosoitteeni eikä oven taakse ilmestyisi ketään. Samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista. Mitä naisia he sitten oikein havittelevat?
Kommentit (203)
Pistä internettiin seuranhakuilmoitus ja saat heti 20 vastausta. Vaikka jodeliin tai ylilaudalle. Sieltä sitten komeimmat jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin epäviehättävä naama tai muu häiritsevä seikka ap:n ulkonäössä syynä, jos iskuja tai alotteita ei ollenkaan tule.
Itse asiassa muuta syytä ei voi olla, jos ap on kerran sekä Tinderissa että aktiivisesti baareissa seuraa hakemassa, mutta ei saa miehiltä ollenkaan huomiota.
Ei se kyllä noin mene, vaan ap on todennäköisesti hiljainen, harkitseva ja älykäs ja suurin osa miehistä karttaa sellaisia naisia. Nehän tutkimusten mukaan jäävät yksin. Jopa nörttimiehet kaipaavat hullunhauskaa, eläväistä ja rempseää naista.
Hiljainen ja harkitseva ei jää yksin siksi että sellaisilla ei olisi sinällään vientiä vaan koska sellaisten kanssa tulee niitä hyviä tilanteita tehdä kunnon aloite paljon vähemmän. Eläväinen ja vähän flirtti nainen saa miehet aktivoitumaan eri tava
Jos repäisee ja menee omalta mukavuusalueelta (esim humalassa tämä tapahtuu aikalailla automaattisesti) niin eipä sekään alkua pidemmälle kanna, koska sitten kun on taas oma itsensä niin onkin ihan vääränlainen ja erilainen eikä ollenkaan sellainen rempseämpi tai riittävän puhelias jne.
Vierailija kirjoitti:
Pistä internettiin seuranhakuilmoitus ja saat heti 20 vastausta. Vaikka jodeliin tai ylilaudalle. Sieltä sitten komeimmat jatkoon.
Tinder on se seuranhakuilmoitus. Sinne olen rekisteröitynyt ekan kerran vuonna 2019.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile iloista perusilmettä ja positiivista ulosantia alkuun.
Kaikki pakotetun "peruspositiiviset" voisi kävelyttää mereen.
Kiinnostutko itse etupäässä vittuuntuneen tai vihaisen näköisistä ihmisistä ja ajattelet että tuossapa mukavan oloinen ihminen, menenpä juttusille?
Kyllä sitä naisenkin pitää töitä tehdä, jos kiinnostavuuttaan aikoo kohentaa, eikä vaan möllöttää kuola suupielestä valuen tuvan peränurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Haha. Kemeimmat ylilautalaiset?
:)
Oletko yrittänyt itse pokata tiettyjä miehiä? Työkavereille ei välttämättä tule mieleen että olisit kiinnostunut.
Jos ketään erityistä ei löydy, pyydä joku tavallinen sinkku treffeille. Joku jonka ajattelet olevan sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on se seuranhakuilmoitus. Sinne olen rekisteröitynyt ekan kerran vuonna 2019.
Ap
Niin ja se Tinder ei puheidesi mukaan toimi. Muilla tavoin pääsee helposti miesten kanssa jutulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin ja se Tinder ei puheidesi mukaan toimi. Muilla tavoin pääsee helposti miesten kanssa jutulle.
Muilla tavoin? Ihan samanlaisia ne muutkin seuranhakupalvelut on, käyttäjätkin on samat.
Ap
Olen mies ja mun kaveriporukoissa ei kyllä ole juurikaan noita laittautuneiden ja itseensä hirveästi panostaneiden naisten perään kuolaajia. Ainakaan siis silloin, kun ollaan parisuhteen perässä. Tiedän sellaisia toki olevan ja ovat ärsyttäviä tyyppejä myös monen miehen mielestä, eikä niiden seuraa jaksa. Että ei se tuollaisista laittautumisasioista ole kiinni. Toki luonnollista ulkonäköä aina jonkin verran yritetään katsoa.
Vähän paha sanoa, mistä aloittajalla voisi kiikastaa. Ainoa mikä pisti silmään, että jos heti on lähdetty turhan vakavasti yrittämään ja vain jotain "könsikkäitä", joista ei edes itse alunperin oikeasti ollut kovin kiinnostunut kuin ehkä ulkonäkömielessä, niin kyllähän me miehet tuollainen huomataan aika pian.
Jotkut naiset eivät panosta ulkonäköön ollakseen viehättäviä vaan suosivat asiallista tyyliä. Silti en usko että ihan ilman tykkäyksiä nämäkään jäisivät Tinderissä. On miehiä jotka janoavat kaikkien naisten huomiota, eivät kylläkään keskity mihinkään mutta varmasti jotain laittavat.
Muistan peruskouluajoilta sen poikien tylyn ja ilkeän suhtautymisen kun olin vielä aika vaatimattoman näköinen. Kun ulkomuotoni muuttui ja puhkesin kukkaan, muuttui poikien ja miesten suhtautuminen minuun täysin. Olen aina suhtautunut vähän varauksella siihen ehdollisen tuntuiseen kiinnostukseen. Jotkut olisivat halunneet seurustella kanssani pelkästään ulkonäön takia. En halunnut seurustella kenenkään kanssa, vaan löytää yhden oikean rakkauden. Mielestäni ei kannata lähteä miellyttämään miehiä, vaan pitää kiinni omasta arvokkuudestaan ja siitä mitä on itse hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan peruskouluajoilta sen poikien tylyn ja ilkeän suhtautymisen kun olin vielä aika vaatimattoman näköinen. Kun ulkomuotoni muuttui ja puhkesin kukkaan, muuttui poikien ja miesten suhtautuminen minuun täysin. Olen aina suhtautunut vähän varauksella siihen ehdollisen tuntuiseen kiinnostukseen. Jotkut olisivat halunneet seurustella kanssani pelkästään ulkonäön takia. En halunnut seurustella kenenkään kanssa, vaan löytää yhden oikean rakkauden. Mielestäni ei kannata lähteä miellyttämään miehiä, vaan pitää kiinni omasta arvokkuudestaan ja siitä mitä on itse hakemassa.
Peruskoulupojat eivät myöskään ole vielä kovin kiinnostuneita tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulupojat eivät myöskään ole vielä kovin kiinnostuneita tytöistä.
Kyllä olivat erittäin kiinnostuneita, mutta vain hyvännäköisistä tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile iloista perusilmettä ja positiivista ulosantia alkuun.
Se on se joku energia, joka välittyy ulospäin. Aikoinaan, kun kävin vielä yöelämässä, huomasin suuren eron saamani huomion suhteen. Jos fiilis oli iloinen ja innostunut, ihan vaan ulkona olosta ja vaikka musiikista, sain huomiota miehiltä. Vaikka en sitä erityisesti kaivannut. Jos fiilis oli vähän apea ja mietteliäs, ei mitään huomiota. Samalla ulkonäöllä kuitenkin. Itse en ollut seuran kaipuussa, koska olin varattu. Sekin tuntui kyllä joitakin kiehtovan.
Samaan aikaan pari ystävää, perus hyvännäköistä ja HOIKKAA (toisin kuin minä) olivat koko ajan haku päällä, ja huonoin tuloksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös hyvin epäkiinnostava miesten mielestä, mutta tiedän sille useita syitä:
Olen yli 50-vuotias.
Vaikka olen sinkku, en ole "haku päällä". Tämä näkyy kaikessa: kun liikun ihmisten ilmoilla, en katsele ketään silmiin, en ryhdy juttusille kenenkään kanssa syyttä. Itse asiassa kävelen niin kuin vastaantulijat olisivat elottomia mutta liikkuvia pökkelöitä: niitä pitää väistellä, ettei törmää, mutta riittää, että ne juuri törmäyksen välttämiseksi noteeraa. Siis sivusilmällä huomaa, että tuossa on jokin liikkuva este, ja valitsee oman kulkureittinsä niin, ettei törmäystä tapahdu.
Olen yli 50-vuotias. (Joo ihan tarkoituksella toistamiseen.)
En ole harrastanut seksiä vuosikausiin enkä kaipaa sitä. Luulen, että se näkyy.
...
Ainoa asia, joka saattaisi ihan teoreettisella t
"On siis joukko miehiä, joille kaikki "ei potentiaaliset kumppanit" ovat naisia, joille ei tarvitse olla ystävällinen. Tätä minä en tajua. En halua huomiota, iskuyrityksiä, imartelua, kauniita sanoja, en mitään sellaista. Onneksi tämä ei kyllä koske kaikkia miehiä."
Tästä sama kokemus. Kun baareissa ym. helposti ja spontaanisti juttelen kaikenlaisten ihmisten kanssa, osa miehistä saattaa jopa järkyttyä siitä. Ovat varmaan niitä, jotka sit kavereille kertovat, et mitä noi l äskit ä mmät itsestään kuvittelee, kun tulee iskemään. Ja kyse on siis höpöttelystä. En ole miestä vailla, kun kotona sellainen on. Toisilla sit taas hyvä tilannetaju onneks.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ystäväpiirissä hyvin pienikokoinen hapannaama. Baarissa hän on oikea miesmagneetti. Ollaan ihmetelty tätä. Ei ole nuori eikä mikään häikäisevä kaunotar. Luonnekin vähän valivali. Sitten kaikki pukumiehet hakevat tätä ruttunaamaa tanssimaan. Ja me muut ihmettelemme.
Ollaan tultu tulokseen, että se on se kotelomekko, pieni koko ja se olemus mikä viestii "en ole milään kevytkenkäinen nainen".
Kampaaja kertoi heidän ystäväpiiristään, jossa oli isokokoinen nainen (pitkä ja tukeva) jolla aina flaksi tanssilattialla. Muut (pienemmät ja hoikat) jäivät seinäkukkasiksi. Tämä osa tanssia ja pukeutui aina punaiseen mekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lähipiirissä naisia, joista miehet kiinnostuvat?
Jos on, niin koita verrata itseäsi heihin. Näytätkö erilaiselta kuin he? Pukeudutko eri tavalla kuin he? Käyttäydytkö eri tavalla?
Yksi on ja hän pukeutuu johonkin korsettiin ja nahkaminihameeseen. En ole laittamassa sellaisia päälleni.
Ap
Tää mua nauratti, voin kuvitella🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus on ensimmäinen asia joka hoitaa kuntoon.
Ala treenaamaan ja syömään kurinalaisesti.
En ole kertonut täällä painoani. Eikä ylipaino näytä edes olevan mikään este pariutumiselle.
Ap
No ei todellakaan ole! Olin ylipainoinen tavatessani nykyisen mieheni. Hän on pitkä ja komea, muitakin ottajia oli ja on ollut matkan varrella. Kaiken lisäksi hänen mielestään ihannenaisen vartalo olis ollut hoikka ja vähemmän muodollinen. Mutta ei estänyt minuun rakastumista.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Täällä on jatkuvasti miehiä jotka valittavat miten eivät saa naisia. Sitten kun on se yksi mies joka kommentoi "Haluan olla yksin" ei kukaan täällä rupea selittämään että mistäs nyt tulee.
Mutta sitten päivitellään kun joku nainen tekee aloituksen että haluaa miehen. Miten on mahdollista, kun monta muuta naista sanoi ettei halua!
P.S. En minäkään muuten halua.
Miehethän jatkuvasti toitottavat tykkäävänsä luonnollisista naisista..