Hämmentävää miten epäkiinnostava olen miesten mielestä!
Tinderissäkään kukaan ei halua jutella eikä kukaan tule baarissakaan tekemään tuttavuutta tai ole pelkoa esim. työpaikkaromansseista. Voisin julkaista vaikka kotiosoitteeni eikä oven taakse ilmestyisi ketään. Samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista. Mitä naisia he sitten oikein havittelevat?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lähipiirissä naisia, joista miehet kiinnostuvat?
Jos on, niin koita verrata itseäsi heihin. Näytätkö erilaiselta kuin he? Pukeudutko eri tavalla kuin he? Käyttäydytkö eri tavalla?
Yksi on ja hän pukeutuu johonkin korsettiin ja nahkaminihameeseen. En ole laittamassa sellaisia päälleni.
Ap
Nii-in miehille se viestittää (heidän ajatusmaailmansa mukaan) että täältä saat seksiä. Monia ei naisissa muu kiinnostakaan. Jos haluaa sellaisen harvinaisen ei-luolamiehen niin onhan se vaikeaa mutta joitain harvoja onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä internettiin seuranhakuilmoitus ja saat heti 20 vastausta. Vaikka jodeliin tai ylilaudalle. Sieltä sitten komeimmat jatkoon.
Tinder on se seuranhakuilmoitus. Sinne olen rekisteröitynyt ekan kerran vuonna 2019.
Ap
Niin ja se Tinder ei puheidesi mukaan toimi. Muilla tavoin pääsee helposti miesten kanssa jutulle.
Muilla tavoin? Ihan samanlaisia ne muutkin seuranhakupalvelut on, käyttäjätkin on samat.
Ap
Miehelle "muulla tavoin" olisi esimerkiksi tansseissa. Eilenkin oli Pavilla miesten hakuvuorolla "savun hälvettyä" ja tanssimisen jatkuessa yli kolmisenkymmentä naista jotka siihen nimenomaiseen tanssiin eivät saaneet paria. Sunnuntai on siellä eläkeläisten suosima päivä mutta ke ja pe myös nuorempaa väkeä.
Nainen jos lavoille lähtee niin suosittelen tanssikurssin kautta. Kursseilla tulee ainakin naamatutuksi monien miesten kanssa jolloin nämä helpommin tansseissa hakevat. Ujommatkin miehet uskaltavat hakea kurssilta tuttuja, t. yx ujompi.
Suosittelen tunnistettavaa vaatetusta eli sama tyyli niin kurssilla kuin lavallakin. Jos ei erotu joukosta (edukseen) eikä ole tanssitaidoistaan tunnettu niin ilta voi olla tylsä.
M60
Vierailija kirjoitti:
Olen myös hyvin epäkiinnostava miesten mielestä, mutta tiedän sille useita syitä:
Olen yli 50-vuotias.
Vaikka olen sinkku, en ole "haku päällä". Tämä näkyy kaikessa: kun liikun ihmisten ilmoilla, en katsele ketään silmiin, en ryhdy juttusille kenenkään kanssa syyttä. Itse asiassa kävelen niin kuin vastaantulijat olisivat elottomia mutta liikkuvia pökkelöitä: niitä pitää väistellä, ettei törmää, mutta riittää, että ne juuri törmäyksen välttämiseksi noteeraa. Siis sivusilmällä huomaa, että tuossa on jokin liikkuva este, ja valitsee oman kulkureittinsä niin, ettei törmäystä tapahdu.
Olen yli 50-vuotias. (Joo ihan tarkoituksella toistamiseen.)
En ole harrastanut seksiä vuosikausiin enkä kaipaa sitä. Luulen, että se näkyy.
...
Ainoa asia, joka saattaisi ihan teoreettisella tasolla olla kiinnostavaa miesten mielestä, on se, että en ole ylipainoinen. Ainakin jos tätä palstaa
Olen eri mieltä lopusta. Minusta kiinnostutaan, vaikka en halua miestä. En vissiin sitten lähetä oikeanlaisia signaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille vain kaunis nainen on "nainen". Niitä ne on vailla ja niillä puhelimet paukkuukin koko ajan. Kannattaa hankkia harrastus, tai monta.
Ei mene ihan näinkään. Itse olen ihan tavallisen näköinen nainen ja saanut elämäni aikana paljon huomiota. En tarkkaan tiedä miksi miehet kiinnostuu.
Sitten olet pantavan näköinen. Jotkut on, vaikka eivät ole kauniita/nättejä/söpöjä.
Olen eri mutta voisiko joku kertoa mitä tää tarkoittaa. Mikä tekee pantavaksi.
Ei niitä tarvita laumoja, vaan yksi mies, joka on Taivaan Isän lähettämä, riittää. On kyllä ihmisiä, joilla on kutsumus, jossa avioituminen ei ole hyväkään. Esimerkiksi lähetystyö voi olla sellainen.
On monia nou, nou juttuja mitä et itse huomaa, lauma kersoja, lemmikit, etenkin koira hullut, näkyvät isot tatuoinnit, rautaa naama täynnä, pinkit hiukset, nortti huulessa jne. jne... kaikki ei tykkää kaikesta
Puolison voi löytää työn parissakin ,kun ei ole haku edes päällä .Siinä tutustuu hiljalleen ja ihminen, jota ei muuten noteeraisi, osoittautuu elämän pituiseksi rakkaaksi. Näin minulle kävi ja rakkaus kesti 47v., puolisoni kuolemaan asti ja jatkuu Jumalan Taivaassa kun jälleen tavataan aikani loppuessa täällä maan päällä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin epäviehättävä naama tai muu häiritsevä seikka ap:n ulkonäössä syynä, jos iskuja tai alotteita ei ollenkaan tule.
Itse asiassa muuta syytä ei voi olla, jos ap on kerran sekä Tinderissa että aktiivisesti baareissa seuraa hakemassa, mutta ei saa miehiltä ollenkaan huomiota.
Ei se kyllä noin mene, vaan ap on todennäköisesti hiljainen, harkitseva ja älykäs ja suurin osa miehistä karttaa sellaisia naisia. Nehän tutkimusten mukaan jäävät yksin. Jopa nörttimiehet kaipaavat hullunhauskaa, eläväistä ja rempseää naista.
Ei muuten pidä paikkaansa. Introvertit ja älykkäät miehet eivät todellakaan etsi rempseää naista. Tutuissani on paljon diplomi-insinöörejä. Heillä lähes kaikilla on rauhalliset, älykkäät ja harkitsevat vaimot. Olen itsekin tällainen nainen ja kyllä minuakin lähestytään paljon. Älykkyys ei ainakaan koulutettuja miehiä pelota.
Näin se menee nykypäivänä. On tullut tasa-arvon aikakausi, jolloin myös naisten tulee lähestyä miehiä ja ilmestyä heidän ovensa taakse tarvittaessa!
Sinä porsas! Ajatusmaailmasi on niin likainen, että kuka nainen mukaasi lähtisi, jos et siivoa suutasi. Kaunis puhe ja herrasmiehen mieli miehessä ovat ensimmäinen asia ,johon viehättyy, ei ulkonäkö tai varakkuus. Itse sain nauttia tällaisen herrasmiehen kanssa elämää 47 vuotta ja jatkuu kerran Taivaassa jossa jälleen tavataan. Muistot ovat kauniit, älykäs mies, suu aina hillinnässä ja jos sanoa tarvitsi, sanoi asian kauniisti ja hillitysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin epäviehättävä naama tai muu häiritsevä seikka ap:n ulkonäössä syynä, jos iskuja tai alotteita ei ollenkaan tule.
Itse asiassa muuta syytä ei voi olla, jos ap on kerran sekä Tinderissa että aktiivisesti baareissa seuraa hakemassa, mutta ei saa miehiltä ollenkaan huomiota.
Ei se kyllä noin mene, vaan ap on todennäköisesti hiljainen, harkitseva ja älykäs ja suurin osa miehistä karttaa sellaisia naisia. Nehän tutkimusten mukaan jäävät yksin. Jopa nörttimiehet kaipaavat hullunhauskaa, eläväistä ja rempseää naista.
Ei muuten pidä paikkaansa. Introvertit ja älykkäät miehet eivät todellakaan etsi rempseää naista. Tutuissani on paljon diplomi-insinöörejä. Heillä lähes kaikilla on rauhalliset, älykkäät ja harkitsevat vaimot. Olen itsekin tällainen nainen ja kyllä
Näin se on. Itse olen introvertti DI-mies ja rempseät naiset on mun painajaisia. Näitä on kyllä aina tyrkyllä. Vaikeampi löytää hiljaista, älykästä ja harkitseva naista, joka ei haaveile jostain ihanasta assertiivisesta miehestä, joka puhuu jalat alta.
Yleensä romanttisen kiinnostuksen syntymiseen vaikuttaa ulkonäkö objektiivisesti, ulkonäkö subjektiivisesti, lähestyttävyys yleisesti ja flirttailutaidot erityisesti. Terveen itsevarmuuden merkitystä ei myöskään voi liikaa korostaa, niin ylenkatse kuin pienikin epätoivon häivähdys ovat vahvoja karkotteita. Kaikki näistä pätee miehiin ja naisiin.
Olisipa maailma vähän armeliaampi tässä, rakkautta ei maailmassa ole koskaan liikaa, ja sen puute valitettavan usein kovettaa ihmiset niin, että toivottua läheisyyttä on yhä vain vaikeampi löytää.
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä internettiin seuranhakuilmoitus ja saat heti 20 vastausta. Vaikka jodeliin tai ylilaudalle. Sieltä sitten komeimmat jatkoon.
Tinder on se seuranhakuilmoitus. Sinne olen rekisteröitynyt ekan kerran vuonna 2019.
Ap
Niin ja se Tinder ei puheidesi mukaan toimi. Muilla tavoin pääsee helposti miesten kanssa jutulle.
Muilla tavoin? Ihan samanlaisia ne muutkin seuranhakupalvelut on, käyttäjätkin on samat.
Ap
Miehelle "muulla tavoin" olisi esimerkiksi tansseissa. Eilenkin oli Pavilla miesten hakuvuorolla "savun hälvettyä" ja tanssimisen jatkuessa yli kolmisenkymmentä naista jotka siihen nimenomaiseen tanssiin eivät saaneet paria. Sunnuntai on siellä e
Hyviä neuvoja miehille JA naisille!
Vierailija kirjoitti:
On monia nou, nou juttuja mitä et itse huomaa, lauma kersoja, lemmikit, etenkin koira hullut, näkyvät isot tatuoinnit, rautaa naama täynnä, pinkit hiukset, nortti huulessa jne. jne... kaikki ei tykkää kaikesta
Ja silti monilla tuollaisillakin naisilla on parisuhde. Usein saman tyylisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti monilla tuollaisillakin naisilla on parisuhde. Usein saman tyylisen miehen kanssa.
Nuohan just on miesten mieleen. Tuovat vaan elämään kivaa jännitystä, räiskyntää ja estotonta seksiä (ehkä pari sukupuolitautiakin, mutta nekin ovat vaan kiva mauste).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille vain kaunis nainen on "nainen". Niitä ne on vailla ja niillä puhelimet paukkuukin koko ajan. Kannattaa hankkia harrastus, tai monta.
Tinderin omien tilastojen mukaan 50 % miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta.
En itse edes käytä tinderia, mutta kaverilta nähnyt että on paljon tökeröitä profiileja. Siis ihan profiilitekstissä. Uhriutumista jo valmiiksi "kun ei naiset kuitenkaan kelpuuta jankuti jankuti", (ei kukaan jaksa kuunnella tuollaista) sellaisia "jos olet suvaitsevainen niin älä vaivaudu", "jos olet feministi niin älä vaivaudu", (joo naisen kannattaa vastustaa feminismiä jonka ansiosta hänellä on mm. äänioikeus) tai miehet eivät usein edes kerro itsestään mitään millä erottuisivat. Ja vielä pahempiakin esimerkkejä olisi.
Samanlaisia ne naisten profiilit ovat. Kiva kuvat joo mutta teksteissä ei ole mitään erottuvaa tai mielenkiintoista. Ja valitetaan vääristä miehistä jo valmiiksi.
Ihmettelen itse, mistä näitä tykkäyksiä ja moikkauksiakin tulee deittisovelluksessa koko ajan ja ihan siedettävän näköisiltä ukoilta. Profiilikuvanikin on tylsä, ponnari ja silmälasit vieläpä päässä. Baarissa yleensä ei kukaan katso minua mutta tänä kesänä on tapahtunut jotain. Luulen että kysymys on minusta itsestäni. Asenteen muutoksesta, itsevarmuudesta, hymystä, iloisuudesta. Pääsin talvella eroon todella pahasta suhteesta ja nyt viimein on vähän alkanut tuntumaan siltä että alkaa toipumaan. Se on varmaan syy huomiolle nyt. Treffeille pääsisi varmaan aika helposti. Vähän vielä kuitenkin hannailen, katselen ympärilleni.
Ulkonäkö myös on oleellinen, tietysti.
Reipas, vähän rietaskin asenne auttaa aika paljon tuolla liikkuessa. Itsevarmuus on myös tekijä josta miehet tykkäävät.
Laita Tinderin viestisiä tänne niin katsotaan voidaanko auttaa. Kuvissa toivottavasti myös sellaisia missä hymyilet.
Vierailija kirjoitti:
Laita Tinderin viestisiä tänne niin katsotaan voidaanko auttaa. Kuvissa toivottavasti myös sellaisia missä hymyilet.
Niinpä. Ehdottomasti tärkeintä naisessa on se, että hän hymyilee ja on aina hyvällä tuulella, iloinen, pirteä ja sosiaalinen.
En itse edes käytä tinderia, mutta kaverilta nähnyt että on paljon tökeröitä profiileja. Siis ihan profiilitekstissä. Uhriutumista jo valmiiksi "kun ei naiset kuitenkaan kelpuuta jankuti jankuti", (ei kukaan jaksa kuunnella tuollaista) sellaisia "jos olet suvaitsevainen niin älä vaivaudu", "jos olet feministi niin älä vaivaudu", (joo naisen kannattaa vastustaa feminismiä jonka ansiosta hänellä on mm. äänioikeus) tai miehet eivät usein edes kerro itsestään mitään millä erottuisivat. Ja vielä pahempiakin esimerkkejä olisi.