Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten te hoikat pystytte olemaan ilman herkkuja?
Kommentit (201)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Syön herkkuja joka päivä, mutta en ylettömästi. Jäätelöä ja karkkia menee, mutta pullaa, leivoksia tms. leivottuja herkkuja en syö, koska en tykkää niistä. Hyvin pysyy paino kurissa. Muuten syön ok terveellisesti ja monipuolisesti, mutta en erityisemmin tarkkaile ruokailujani. Liikun tavanomaisesti. Lähinnä kävelen ja joskus pyöräilen.
n46, 170cm, 50kg