Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset nuoret naiset saattavat etsiä elättäjää. Siksi heille kelpaa vanha suomalainen mies. Ei siksi että he rakastuisivat ym vaan maksullinen suhde.
Tunnen aika monta perhettä, jossa on ulkomaalainen vaimo. Kyllä se huokuu selvästi, miten rakkaus ja keskinäinen kunnioitus on kokoajan läsnä. Vain yhden rikkaan yrittäjän vaimo on kotirouva, muut käyvät töissä.
Mä en tunne kuin näitä thaivaimoja, ja niistä ei kyllä minkäänlainen kunnioitus saati rakkaus huou länkkärin korvaan, kun kuuntelee kuinka puhuvat puolisoistaan...siinä suomalaisen korvat punottavat. Lienee kulttuurieroja, kuka mistäkin syystä avioituu.
Ettehän te suomalaiset naisetkaan arvosta suomalaisia miehiä, saati thaimaalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti kauniit ja nuoremmat hoikat naiset rakastuu itseään hiukan vanhempiin herrasmiehiin koska se on luonnon laki. Nuorempi kaunis nainen tarjoaa vanhemmalle herrasmiehelle seksiä, kotitalousapua ja kenties jälkeläisiä kun taas vanhempi herrasmies tarjoaa nuorelle naiselle rahaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään. Joku 10-20 vuotta on sopiva ikäero ja naiset rakastuu aina isähahmoihin.
Suomessa naiset ovat koulutetumpia kuin miehet. Miksi maisteri tarjoaisi vanhemmalle miehelle yhtään mitään, kun voi saavuttaa kaiken ja paljon enemmän ihan itse? Mieluiten hän ottaa omanikäisen tai nuoremman miehen, jolla todennäköisemmin vastaava koulutustaso.
Maisterin koulutus on yhtä tyhjän kanssa.
Ai, minun kohdallani ei ole ollut. Hyvin sillä on aina töitä saanut ja asuntolainan maksanut pois näin nelikymppisenä, Helsingissä.
Mikäs koulutus sinulla mahtaa olla? Asuntolaina maksettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaa hyvin 10 vuotta nuorempikin!
N40
Ei kolmekympiset miehet halua noin vanhaa,olet heidän silmissään jo ihan mummo.
Voi tulla yllätyksenä, mutta noin se on myös toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minusta rehellisesti surullisin puoli pariutumisessa. Miesten ihannointi nuoruutta kohtaan. Siitä aiheutuu suoraan se, että nainen ei voi suhteessa koskaan tuntea oloaan hyväksi ja rakastetuksi, koska tietää että on miehelle tärkeä vain niin kauan kuin on nuori ja kaunis. Nainen tietää että mies arvostaa vain ulkonäköä, ja se aiheuttaa ahdistusta vanhenemisesta ja luonnollisista muutoksista. On karmeaa kokea että huononee sen vuoksi että elää. Elämän pitäisi tuntua kivalta, ei haittapuolelta.
On ahdistavaa ajatella, että miehen miehestä naisen pitäisi elää nuoruutensa ulkoisesti vastenmielisen miehen kanssa, vaikka itsekin pitävät vanhempia naisia ulkoisesti epäviehättävinä. Sitten vanhuutensa nainen olisi yksin.
Tämä on suurin syy miksi en halua miestä ollenkaan. Miksi haluaisin miehen jonka mielestä olen joka päivä arvottomampi? Miksi haluaisin elää ihmisen kanssa joka saa minut tuntemaan syyllisyyttä ja
Tähän on hirveän helppo ratkaisu. Älä ikinä tyydy. Yhteen vain sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olet niin pöhkörakastunut että olette menossa kertakaikkiaan sijoiltanne onnesta, erästä sanoitusta lainatakseni. Vähempi ei kestä ja mitään menetettäväähän ei ole, ellei tuota löydy, on sama olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Naisen kuuluu olla nuorempi. Onneksi opin sen vanhemmiten.
Eri
Ai. Minä taas vanhana vihdoin opin, että mies voi olla nuorempi.
Samoin, on aika monta vuotta nuorempi mies
Miten voit kunnioittaa miestä joka tyytyy itseään vanhempaan?
Toisen ihmisen kunnioitus ei liity ikään.
Liittyy se siten ettei kukaan itseään kunnioittava mies huoli vanhempaa naista.
En voisi olla suhteessa 50v papan kanssa, kyllä minä haluan lähellä omaa ikääni olevan miehen n 35v.Nuoret miehet ovat seikkailunhaluisia, aktiivisia jne.. 50v mies on jo kaavoihin kangistunut ja pappaantunut vaikka nämä kuvittelee olevansa nuorekkaita. Baarissa ja Tinderissä nämä ovat riesa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset nuoret naiset saattavat etsiä elättäjää. Siksi heille kelpaa vanha suomalainen mies. Ei siksi että he rakastuisivat ym vaan maksullinen suhde.
Tunnen aika monta perhettä, jossa on ulkomaalainen vaimo. Kyllä se huokuu selvästi, miten rakkaus ja keskinäinen kunnioitus on kokoajan läsnä. Vain yhden rikkaan yrittäjän vaimo on kotirouva, muut käyvät töissä.
Mä en tunne kuin näitä thaivaimoja, ja niistä ei kyllä minkäänlainen kunnioitus saati rakkaus huou länkkärin korvaan, kun kuuntelee kuinka puhuvat puolisoistaan...siinä suomalaisen korvat punottavat. Lienee kulttuurieroja, kuka mistäkin syystä avioituu.
Ettehän te suomalaiset naisetkaan arvosta suomalaisia miehiä, saati thaimaala
Mä en ole koskaan kuullut suomalaisen naisen puhuvan puolisostaan niin. Tosin mun sukupolveni on vielä kasvatettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minusta rehellisesti surullisin puoli pariutumisessa. Miesten ihannointi nuoruutta kohtaan. Siitä aiheutuu suoraan se, että nainen ei voi suhteessa koskaan tuntea oloaan hyväksi ja rakastetuksi, koska tietää että on miehelle tärkeä vain niin kauan kuin on nuori ja kaunis. Nainen tietää että mies arvostaa vain ulkonäköä, ja se aiheuttaa ahdistusta vanhenemisesta ja luonnollisista muutoksista. On karmeaa kokea että huononee sen vuoksi että elää. Elämän pitäisi tuntua kivalta, ei haittapuolelta.
On ahdistavaa ajatella, että miehen miehestä naisen pitäisi elää nuoruutensa ulkoisesti vastenmielisen miehen kanssa, vaikka itsekin pitävät vanhempia naisia ulkoisesti epäviehättävinä. Sitten vanhuutensa nainen olisi yksin.
Tämä on suurin syy miksi en halua miestä ollenkaan. Miksi haluaisin miehen jonka mielestä olen joka päivä arvottomampi? Miksi haluaisin elää ihmis
Tähän on hirveän helppo ratkaisu. Älä ikinä tyydy. Yhteen vain sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olet niin pöhkörakastunut että olette menossa kertakaikkiaan sijoiltanne onnesta, erästä sanoitusta lainatakseni. Vähempi ei kestä ja mitään menetettäväähän ei ole, ellei tuota löydy, on sama olla yksin.
Mutta mistä tietää onko mies rakastunut vain ulkonäköön ja nuoruuteen?
Mä oon 37 ja voisin ihan hyvin olla esim. 50v kanssa. Mutta se alkaa olla takaraja. Harmi vaan, että monelle 50 vuotiaille miehelle olen kuulemma ollut liian vanha.
"Ai, minun kohdallani ei ole ollut. Hyvin sillä on aina töitä saanut ja asuntolainan maksanut pois näin nelikymppisenä, Helsingissä.
Mikäs koulutus sinulla mahtaa olla? Asuntolaina maksettu?"
Farmasian tohtori. Minulla on kolme omistusasuntoa, yksi ulkomailla ja sekin pian maksettu.
Ei kaikki naiset halua samanikäistä miestä. Ja kyllä minullakin ikähaarukka aika laaja eli 35-55-vee eli itseäni huomattavasti nuoremmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla suhteessa 50v papan kanssa, kyllä minä haluan lähellä omaa ikääni olevan miehen n 35v.Nuoret miehet ovat seikkailunhaluisia, aktiivisia jne.. 50v mies on jo kaavoihin kangistunut ja pappaantunut vaikka nämä kuvittelee olevansa nuorekkaita. Baarissa ja Tinderissä nämä ovat riesa.
Hei, olet ikävä kyllä väärässä. Palstan varman tiedon mukaan ikäisesi mies on jo vanha pappa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus satuttaa, missä kuplassa elät? Minä olen nähnyt ja kuullut ihan muuta, nainen tulee tänne paremman elämä toivossa ja kun pääsee jaloilleen, niin punakka ja pönäkkä ukko jää.. Toki voi niitä olla onnellisiakin liittoja, jos puoliso ei ole kehitysmaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Liittyy se siten ettei kukaan itseään kunnioittava mies huoli van
Itseään kunnioittava mies kunnioittaa myös muita, ei sellainen pidä naista esineenä jonka pitää olla ulkonäkösyistä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 37 ja voisin ihan hyvin olla esim. 50v kanssa. Mutta se alkaa olla takaraja. Harmi vaan, että monelle 50 vuotiaille miehelle olen kuulemma ollut liian vanha.
37v nainen on aivan liian vanha parisuhteeseen minkä tahansa ikäisen miehen kanssa, koska naisen vaihdevuosivaivat ovat alkaa milloin tahansa, keskimärin 45v iässä. Satunnaisena kokemuksena noin wanha nainen vielä menettele vaikka onkin jo viilenny merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on suurin syy miksi en halua miestä ollenkaan. Miksi haluaisin miehen jonka mielestä olen jok
Mutta mistä tietää onko mies rakastunut vain ulkonäköön ja nuoruuteen?
Kyllähän sen huomaa. Nuorikin voi olla sairas, väsynyt, surullinen, vihainen, ei parhaimmillaan. Ihmiset joskus ovat. Haihattelijat eivät kestä minkäänlaista säröä haavekuvassaan. Se rakastava rakastaa sinua myös silloin, kun itse et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Nuorempi mies on paljon komeampi. Siinä ap:lle vastaus kysymykseen.
Olen 50v+ nainen ja löysin itseäni 8v nuoremman miehen. Kemia se ratkaisee suhteessa ja henkinen yhteys. Ulkonäölleen voi tehdä nykyään vaikka ja mitä, missä navetan takana nämä papat asuvat, jotka tänne kommentoivat?? Nämä katkerat papparaiset tänne kirjoittavat, kun naista ei löydy mistään ikäluokasta ja purkavat sen tänne naisiin. Älkää hyvät naiset uskoko näitten kommentteja!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Liittyy se siten ettei kukaan itseään kunnioittava mies huoli van
No sellainen mies ei kunnioita ketään naista, joten ikävää sille naiselle, joka tällaiseen erehtyy.
Tietysti voin, hän on fiksu jolle naisen ulkonäkö ei ole se ratkaiseva tekijä vaan kaikki muu hänessä. Eikä sen ukonkaan ulkonäkö vanhemmiten kummoinen ole.-eri