Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
61/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.

Harva nainen haluaa että hänessä arvostetaan vain ulkonäköä. Se on esineellistämistä. Lisäksi jokainen vanhenee, joten nuoruutta ihannoiva mies on aina huono valinta.

Lisäksi toki se, että paljon vanhemman kanssa on harvemmin yhtä paljon yhteistä jne.

Paskapuhetta. Useimmat naiset arvostavat, kun heidän ulkonäköä kehutaan positiivisesti. Kehutaanhan somessa aivan järkyttäviäkin naisia toieten järkyttävien taholta.

Ja tietysti me kaikki vanhenemme ja kyllä mun lähes 20 vuotta nuorempi vaimo on minulle nuori nainen aina. 

Vierailija
62/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä täytyy olla sairas suomalainen tasa-arvokasvatus. Ulkomaalaisilla naisilla ei ole tällaisia typeriä samanikäsyysvaatimuksia.

Mikä siinä samanikäisyydessä on vikana?

20-30-vuotiaana ikäero ei vielä haittaa, mutta vanhempana nainen on harvoin enää tarpeeksi kaunis.

😄 Harvempi mieskään vain komistuu vanhetessaan! Makunsa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäisen kanssa on enemmän yhteistä kokemusmaailmaa. Hän on paremman näköinen kuin vanhempi mies, paremmassa fyysisessä kunnossa eikä tarvitse pelätä joutuvansa kovin aikaisin leskeksi tai omaishoitajaksi.

Vierailija
64/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vaille 70 v. hyväkuntoinen ja menevä nainen enkä todellakaan haluaisi, että nyt elämääni rajoittaisi minua vanhempi hoitoa ja huolenpitoa tarvitseva raihnainen mies. Joskus nuorena oli jännääkin seurustella itseään vanhemman ja kokeneemman miehen kanssa, mutta näin jälkeen päin ja ihan rehellisesti myönnän, että oli onni etteivät nämä seurustelut  johtaneet mihinkään pysyvään suhteeseen.

Vierailija
65/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.

Eli kumpikin elää samassa kuplassa ja kaikki uuden kokeileminen ja omaksuminen on vaikeaa, ellei mahdotonta. Näitä saman ikäluokan pareja on tullut nähtyä, kun esim. kännykän ja tietokoneen käyttöön pitää opastaa kuin pientä lasta.

Vierailija
66/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minusta rehellisesti surullisin puoli pariutumisessa. Miesten ihannointi nuoruutta kohtaan. Siitä aiheutuu suoraan se, että nainen ei voi suhteessa koskaan tuntea oloaan hyväksi ja rakastetuksi, koska tietää että on miehelle tärkeä vain niin kauan kuin on nuori ja kaunis. Nainen tietää että mies arvostaa vain ulkonäköä, ja se aiheuttaa ahdistusta vanhenemisesta ja luonnollisista muutoksista. On karmeaa kokea että huononee sen vuoksi että elää. Elämän pitäisi tuntua kivalta, ei haittapuolelta.

On ahdistavaa ajatella, että miehen miehestä naisen pitäisi elää nuoruutensa ulkoisesti vastenmielisen miehen kanssa, vaikka itsekin pitävät vanhempia naisia ulkoisesti epäviehättävinä. Sitten vanhuutensa nainen olisi yksin. 

Tämä on suurin syy miksi en halua miestä ollenkaan. Miksi haluaisin miehen jonka mielestä olen joka päivä arvottomampi? Miksi haluaisin elää ihmisen kanssa joka saa minut tuntemaan syyllisyyttä ja huonoutta siitä että olen elossa - ja sitä mukaa vanhenen?

Vierailija
67/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti kauniit ja nuoremmat hoikat naiset rakastuu itseään hiukan vanhempiin herrasmiehiin koska se on luonnon laki. Nuorempi kaunis nainen tarjoaa vanhemmalle herrasmiehelle seksiä, kotitalousapua ja kenties jälkeläisiä kun taas vanhempi herrasmies tarjoaa nuorelle naiselle rahaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään. Joku 10-20 vuotta on sopiva ikäero ja naiset rakastuu aina isähahmoihin. 

On tutkittu, että nainen näkee varakkaan miehen komeampana kuin köyhän. Sama mies kun istuu Ferrarissa ja Ladassa, niin naiset arvioivat Ferrarissa istuneen miehen paljon komeammaksi.

Linkki siihen tutkimukseen.

Tässä muutama, aiheesta paljon tutkimuksia ja poikkeuksetta kaikissa sama tulos.

https://psycnet.apa.org/fulltext/2010-13289-001.pdf

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19302732/

Vierailija
68/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä vanhat miehet jotka aloittavat vähän väliä ketjuja joissa koettavat vakuuttaa että nuoren naisen kuuluu ottaa vanha mies puolisokseen. Keksivät vaikka mitä tekosyitä. Oikea syy on heidän omat ongelmansa joita koettavat ratkoa nuoren naisen kustannuksella. kokevat itsensä nuoremmaksi jos nuori puoliso ja pelkäävät vanhenemista. Sänkyhommissa ongelmia oman fysiikan kanssa niin koetetaan ratkoa niitä mahdollisimman nuoren naisen avulla. Sosiaaliset taidot eivät riitä oman ikäisille niin pitää etsiä nuorempaa naista alisteiseen suhteeseen (rahalla ja elämän kokemuksella painostetaan). 

Usein näistä nuorempia naisia etsivistä miehistä näkee jo kauas kuinka reppanoita ne on.

Näin miehen kantilta katsottuna on sanottava, että tein viisaasti, kun maltoin mieleni, enkä koskaan mennyt naimisiin oman ikäluokan suomalaisen naisen kanssa. Olen melko varma, että oman ikäisen suomalaisen naisen kanssa ei elämäni olisi yhtä vilkasta ja hauskaa kuin se on nyt nuoren vaim8n kanssa.

Vierailija
69/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluu olla nuorempi. Onneksi opin sen vanhemmiten.

Eri

Ai. Minä taas vanhana vihdoin opin, että mies voi olla nuorempi. 

Samoin, on aika monta vuotta nuorempi mies

Vierailija
70/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä täytyy olla sairas suomalainen tasa-arvokasvatus. Ulkomaalaisilla naisilla ei ole tällaisia typeriä samanikäsyysvaatimuksia.

Meillä on muutenkin kaikki pyritty tasapäistämään. Katsokaapa tarkemmin niitä saman ikäisiä pareja. Kummallakin harveneva lyhyt tukka, lippalakit päissään, samanlaiset tuulipuvut päällä, kummallakin isot mahat, litteät perseet, suut väärinpäin, crocksit jaloissa, haisevatmväkevälle hielle, eivät harrasta mitään, eivät tapaa lapsiaan, jos niitä on jne jne.

Vierailija
71/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on muutenkin kaikki pyritty tasapäistämään. Katsokaapa tarkemmin niitä saman ikäisiä pareja. Kummallakin harveneva lyhyt tukka, lippalakit päissään, samanlaiset tuulipuvut päällä, kummallakin isot mahat, litteät perseet, suut väärinpäin, crocksit jaloissa, haisevatmväkevälle hielle, eivät harrasta mitään, eivät tapaa lapsiaan, jos niitä on jne jne.

Ja nuoren naisen sitten pitäisi olla tuollaisen miehen kanssa? Oksettaa ajatuskin.

Vierailija
72/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset nuoret naiset saattavat etsiä elättäjää. Siksi heille kelpaa vanha suomalainen mies. Ei siksi että he rakastuisivat ym vaan maksullinen suhde.

Tunnen aika monta perhettä, jossa on ulkomaalainen vaimo. Kyllä se huokuu selvästi, miten rakkaus ja keskinäinen kunnioitus on kokoajan läsnä. Vain yhden rikkaan yrittäjän vaimo on kotirouva, muut käyvät töissä.

Vierailija
73/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vanhempia miehiä. Ei toimineet suhteet.

Vierailija
74/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole tajunneet että vanhalla pukilla on kovempi "sarvi".

Vierailija
75/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole tajunneet että vanhalla pukilla on kovempi "sarvi".

Ei ole, on kokemusta. 😂

Vierailija
76/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.

Harva nainen haluaa että hänessä arvostetaan vain ulkonäköä. Se on esineellistämistä. Lisäksi jokainen vanhenee, joten nuoruutta ihannoiva mies on aina huono valinta.

Lisäksi toki se, että paljon vanhemman kanssa on harvemmin yhtä paljon yhteistä jne.

Paskapuhetta. Useimmat naiset arvostavat, kun heidän ulkonäköä kehutaan positiivisesti. Kehutaanhan somessa aivan järkyttäviäkin naisia toieten järkyttävien taholta.

Ja tietysti me kaikki vanhenemme ja kyllä mun lähes 20 vuotta nuorempi vaimo on minulle nuori nainen aina. 

Ja paskanmarjat. Elämässä arvostetaan muita asioita. Ei liity ulkonäköön.

Vierailija
77/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti kauniit ja nuoremmat hoikat naiset rakastuu itseään hiukan vanhempiin herrasmiehiin koska se on luonnon laki. Nuorempi kaunis nainen tarjoaa vanhemmalle herrasmiehelle seksiä, kotitalousapua ja kenties jälkeläisiä kun taas vanhempi herrasmies tarjoaa nuorelle naiselle rahaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään. Joku 10-20 vuotta on sopiva ikäero ja naiset rakastuu aina isähahmoihin. 

Tuo on totta omankin kokemuksen pohjalta. Naisetkin ovat yrittäneet samaa, mutta huonoin tuloksin. Koska on täysin luonnonvastaista, että vanhempi nainen saisi hyvän nuoremman miehen, luonto järjestää vanhemmille naisille ns. mieslapsen, jolle saavat olla äidillisiä hahmoja.

Vierailija
78/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nykyinen puolisoni on 12 vuotta itseäni vanhempi ja meidät veti yhteen mieletön vetovoima ja meidät pitää yhdessä yhteinen henkisen kasvun kokemus (ja todella tyydyttävä seksielämä). Ensimmäiset pari vuotta oli kyllä kipuilua kun olimme niin eri vaiheissa elämää: hänen molemmat lapsensa olivat jo aikuisia, minulla oli vielä kaksi lasta kotona, joista nuorempi alakoulussa, ja minä halusin vielä panostaa täysillä työelämään ja saavuttaa sillä saralla vielä jotain nyt kun ei tarvinnut enää olla niin kiinni lapsissa, kun taas mies oli jo saavuttanut sillä saralla mitä halusikin ja kaipasi lähinnä enemmän vapautta ja matkustelua.

Meillä on nykyään hieno yhteisymmärrys ja yhteinen elämä, mutta puolisoni ei olekaan mikään keskiverto vanhempi mies. Hän on kuusikymppisenä paremmassa kunnossa kuin todella moni itseni ikäinen. Hän syö terveellisesti, ei juo lähes lainkaan alkoholia, ei ole koskaan polttanut ja hän rakastaa kaikenlaista urheilullista toimintaa sekä on innokas ja avoin kokeilemaan kaikenlaista uutta. On esimerkiksi innostunut joogasta minun kanssani ja minä taas olen opetellut surffaamaan hänestä inspiroituneena.

Ennen nykyisen puolisoni tapaamista yritin nelikymppisenä seurustella muutaman itseni ikäisen kanssa, mutta jokainen oli jotenkin hirvittävän uriutunut, jotain todella huonoja ja epäterveitä elämäntapoja oli jokaisella (humalaan asti juominen, polttaminen, liikkumattomuus ja tai epäterveet ruokailutottumukset) ja se peilautui yksiulottuneisuutena, jaksamattomuutena ja usein muutenkin negatiivisena olemuksena. En minä sellaista jaksanut yhtään kun itse olen elämännälkäinen, energinen ja avoin uusille kokemuksille. Ja olen edelleen seksuaalisesti halukas ja aktiivinen, ja haluan silläkin saralla uskallusta, tutkivaa ja leikkisää ilmapiirtä. Ja sitä sain nykyiseltä puolisoltani.

Joskus ikä on vain numeroita ja keskinäinen kemia on ikäerosta huolimatta valtava ja henkinen yhteensopivuus loksahtaa ihanasti paikoilleen, mutta todella harvoin tätä tulee vastaan oli ikäero ihan mitä vain

Vierailija
79/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolmekymppisestä ollut aina vähintään pari vuotta nuorempi mies. Toimii! 

Vierailija
80/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvikokemuksesta tuli mieleeni, kun piti selittää vähän vanhemmalle ihmiselle mikä se sellainen meemi on tai miten älypuhelinta käytetään ihan kädestä pitäen. En kaipaisi sellaista parisuhteeseen. 

Onhan se vähän koomista, jos puoliso muistelisi markka-aikoja ja toinen ei edes olisi syntynyt ennen vuotta 2003. Eihän vanhemmat taida ymmärtää edes, mitä nuoret puhuvat tai katsovat näinä päivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi