Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
121/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 37 ja voisin ihan hyvin olla esim. 50v kanssa. Mutta se alkaa olla takaraja. Harmi vaan, että monelle 50 vuotiaille miehelle olen kuulemma ollut liian vanha. 

37v nainen on aivan liian vanha parisuhteeseen minkä tahansa ikäisen miehen kanssa, koska naisen vaihdevuosivaivat ovat alkaa milloin tahansa, keskimärin 45v iässä. Satunnaisena kokemuksena noin wanha nainen vielä menettele vaikka onkin jo viilenny merkittävästi.

Voi luoja sentään. Ei todellakaan ole 37 vuotias vanha vaikka miten päin vääntelisi. Tää suomalaismiesten harhaisuus omasta viriiliydestä ja nuorekkuudesta on jote kin huvittavaa, vaikka iso osa 40 vuotiaista miehistä näyttää 10 vuotta vanhemmilta kuin saman ikäiset naiset. Ollapa keski-ikäisen miehen itsetunto. 

Ja ekalla kommentoijalle, mä sain ekan lapsen 38 vuotiaana ja vikana 41 vuotiaana. Nyt olen 51 ja vaihdevuosioireita ei vieläkään. 

Vierailija
122/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset nuoret naiset saattavat etsiä elättäjää. Siksi heille kelpaa vanha suomalainen mies. Ei siksi että he rakastuisivat ym vaan maksullinen suhde.

Tunnen aika monta perhettä, jossa on ulkomaalainen vaimo. Kyllä se huokuu selvästi, miten rakkaus ja keskinäinen kunnioitus on kokoajan läsnä. Vain yhden rikkaan yrittäjän vaimo on kotirouva, muut käyvät töissä.

Totuus satuttaa, missä kuplassa elät? Minä olen nähnyt ja kuullut ihan muuta, nainen tulee tänne paremman elämä toivossa ja kun pääsee jaloilleen, niin punakka ja pönäkkä ukko jää.. Toki voi niitä olla onnellisiakin liittoja, jos puoliso ei ole kehitysmaasta. 

Uskon kyllä, että sinun piireistä löytyy enimmäkseen tuollaisia tapauksia, mutta yritä ymmärtää, etteivät kaikki ole samaa rupusakia kuin sinä. Enemmistö noista naisista on jo aiemmin lähtenyt paremman elintason perässä töihin johonkin toiseen maahan ja vasta sitten sattumien kautta törmännyt suomalaisiin miehiin. Yleensä heillä on jo mukavasti kertynyt omaisuutta kotimaahansa, eli on taloja, rivariasuntoja tai maata. Hyvä puoli tuossa, miten suomalaiset naiset halveksivat miehiä ja ulkomaalaisia naisia on, että yhä useampi teistä voi tulla vaihdetuksi ulkomaalaiseen ja yleensä nuorempaan, kauniiseen ja mukavaan naiseen. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai, minun kohdallani ei ole ollut. Hyvin sillä on aina töitä saanut ja asuntolainan maksanut pois näin nelikymppisenä, Helsingissä.

Mikäs koulutus sinulla mahtaa olla? Asuntolaina maksettu?"

Farmasian tohtori. Minulla on kolme omistusasuntoa, yksi ulkomailla ja sekin pian maksettu.

Minä olen naimisissa filosofian tohtorin kanssa ja meillä on velaton rivitalokoti sekä velaton sijoitusasunto Helsingissä. Lisäksi velaton kesämökki Kirkkonummella, + osuus kerrostaloasunnosta Helsingissä. Minkä ikäisenä sinä sait velat maksettua?

Terveiset tutuille 😊

Vierailija
124/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin kyllä yhden 11 vuotta vanhemman.

Vierailija
125/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi olla suhteessa 50v papan kanssa, kyllä minä haluan lähellä omaa ikääni olevan miehen n 35v.Nuoret miehet ovat seikkailunhaluisia, aktiivisia jne.. 50v mies on jo kaavoihin kangistunut ja pappaantunut vaikka nämä kuvittelee olevansa nuorekkaita. Baarissa ja Tinderissä nämä ovat riesa. 

Millaisia seikkailuja olet tehnyt?

Vierailija
126/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomi on muutenkin outo maa. Täällä ihannoidaan sellaisia parisuhteita jotka alkavat 16-vuotiaana ja erota ei saa edes viisikymppisenä vaikka olisi elämä vienyt kuinka eri suuntiin. Tärkeintä aina se kaava, ei suhteen laatu tai sisältö. Niin silloin on aina parempi jos kumppani on mahdollisimman samanlainen ja täysin samassa tilanteessa.

Vierailija
127/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Naisen kuuluu olla nuorempi. Onneksi opin sen vanhemmiten.

Eri

Ai. Minä taas vanhana vihdoin opin, että mies voi olla nuorempi. 

Samoin, on aika monta vuotta nuorempi mies

Miten voit kunnioittaa miestä joka tyytyy itseään vanhempaan?

Toisen ihmisen kunnioitus ei liity ikään.

Liittyy se siten ettei kukaan itseään kunnioittava mies huoli van

Sarjassamme älyvapaita kommentteja.

Vierailija
128/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmaan haetaan vastausta, miksi suomalainen nainen ei halua itseään vanhempaa miestä.

Itse haluan miehen, joka ei todennäköisesti kuole minun ollessani vielä nuori. Omat sukulaiseni ovat järjestään eläneet 100 vuoden lähelle, ja itse elän aika terveellisesti, joten voin odottaa ehkä itsekin eläväni kauan. Siispä mieheni on minua nuorempi.

Vierailija
129/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 37 ja voisin ihan hyvin olla esim. 50v kanssa. Mutta se alkaa olla takaraja. Harmi vaan, että monelle 50 vuotiaille miehelle olen kuulemma ollut liian vanha. 

37v nainen on aivan liian vanha parisuhteeseen minkä tahansa ikäisen miehen kanssa, koska naisen vaihdevuosivaivat ovat alkaa milloin tahansa, keskimärin 45v iässä. Satunnaisena kokemuksena noin wanha nainen vielä menettele vaikka onkin jo viilenny merkittävästi.

Miehet ei näköjään tiedä, että monilla naisilla seksuaalisuus kukoistaa viisikymppisenä. Miehillä taas on suoriutuminen jo laskussa... 

Vierailija
130/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan mies ei viehäty itseään vanhemmista naisista. Minusta se on ihan ok. Mutta miksi miehille on niin vaikea eläytyä siihen että ihan samanlainen olo naiselle tulee reilusti vanhemmasta miehestä? Luulisi miesten ymmärtävän että sama vastenmielisyys naisillakin herää. Miksi he kuvittelevat että naisella ja varsinkin ulkomaalaisella naisella olisi toisin?

Vierailija
131/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ai, minun kohdallani ei ole ollut. Hyvin sillä on aina töitä saanut ja asuntolainan maksanut pois näin nelikymppisenä, Helsingissä.

Farmasian tohtori. Minulla on kolme omistusasuntoa, yksi ulkomailla ja sekin pian maksettu.

Minä olen naimisissa filosofian tohtorin kanssa ja meillä on velaton rivitalokoti sekä velaton sijoitusasunto Helsingissä. Lisäksi velaton kesämökki Kirkkonummella, + osuus kerrostaloasunnosta Helsingissä. Minkä ikäisenä sinä sait velat maksettua?

Terveiset tutuille 😊

Millaisella rahallisella panoksella sinä olet osallistunut asuntoihin? Ja millä koulutuksella?

-eri

Vierailija
132/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna tulee 50 mittariin ja minun on hyvin vaikea kuvitella meidän kohtaavan. Itse lähden oletuksesta, että itselleni sopivin kumppani löytyy lähempänä omaa ikäluokkaani. En osaa kuvitella tilannetta, että aidosti olisit kiinnostunut 12-13 vuotta vanhemmasta miehestä. Kuten en itse osaa kuvitella olevani kiinnostunut 12-13 vuotta vanhemmasta naisesta.

Vierailija
133/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi olla suhteessa 50v papan kanssa, kyllä minä haluan lähellä omaa ikääni olevan miehen n 35v.Nuoret miehet ovat seikkailunhaluisia, aktiivisia jne.. 50v mies on jo kaavoihin kangistunut ja pappaantunut vaikka nämä kuvittelee olevansa nuorekkaita. Baarissa ja Tinderissä nämä ovat riesa. 

Koskiseikkailun Särkänniemessä.

Vierailija
134/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskiseikkailun Särkänniemessä.

😂

Vierailija
135/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikaan mies ei viehäty itseään vanhemmista naisista. Minusta se on ihan ok. Mutta miksi miehille on niin vaikea eläytyä siihen että ihan samanlainen olo naiselle tulee reilusti vanhemmasta miehestä? Luulisi miesten ymmärtävän että sama vastenmielisyys naisillakin herää. Miksi he kuvittelevat että naisella ja varsinkin ulkomaalaisella naisella olisi toisin?

Ei minusta ole mitenkään vaikea kuvitella tilanteen olevan sama toisinpäin. Kehitysmaalaisen naisen kohdalla ymmärrän taloudelliset motiivit parisuhteelle länsimaalaisen miehen kanssa.  Kukin tyylillään, mutta tuo ei ole mitenkään minun juttu. Toivekumppanini on oman ikäinen suomalainen nainen. Tässä kohtaa lasken oman ikäiseksi muutaman vuoden ikähaitarilla sekä ylös- että alaspäin.

Vierailija
136/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Suomi on muutenkin outo maa. Täällä ihannoidaan sellaisia parisuhteita jotka alkavat 16-vuotiaana ja erota ei saa edes viisikymppisenä vaikka olisi elämä vienyt kuinka eri suuntiin. Tärkeintä aina se kaava, ei suhteen laatu tai sisältö. Niin silloin on aina parempi jos kumppani on mahdollisimman samanlainen ja täysin samassa tilanteessa.

Höpölöpö. Itse valitsin tieni siten, että otin ilon irti naisista ja kun olin valmis asettumaan aloilleni, sekä perustamaan perheen, valitsin nuoren ja kauniin ulkomaalaisen naisen vaimokseni ja lasteni äidiksi. En ihan äkkiä löydä lähipiiristä paria, jotka olisivat olleet pitkään naimisissa. Joka puolella törmää uusperheisiin ja hyvin harvoin vaikuttavat onnellisilta. Ja tuskin kukaan nainen tai mies kykenee rakastamaan puolison lapsia kuin omiaan. Varsinkin naiset karttavat miehiä, joilla tulee mukana lapsi(a), mutta naiset suorastaan vaativat, että miehen pitäisi huolia koko paketti, eli myös muutama naisen kakara.

Vierailija
137/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna tulee 50 mittariin ja minun on hyvin vaikea kuvitella meidän kohtaavan. Itse lähden oletuksesta, että itselleni sopivin kumppani löytyy lähempänä omaa ikäluokkaani. En osaa kuvitella tilannetta, että aidosti olisit kiinnostunut 12-13 vuotta vanhemmasta miehestä. Kuten en itse osaa kuvitella olevani kiinnostunut 12-13 vuotta vanhemmasta naisesta.

Niin mäkin lähden siitä oletuksesta, että kumppani olisi lähempänä omaa ikäluokkaa. Jos nyt kuitenkin sattuisi klikkaamaan sen 50 vuotiaan kanssa, ei se ikä olisi mulle mikään este yhteiseen tulevaisuuteen. 

Vierailija
138/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset tutuille 😊

Millaisella rahallisella panoksella sinä olet osallistunut asuntoihin? Ja millä koulutuksella?

-eri

Miksi sinua kiinnostaa? Sen suuruisella, että omistan 50%. Yksityisyyden suojan turvaamiseksi en jaa enempää tunnistettavia tietoja yksityiselämästäni.

Vierailija
139/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ilmenevä vastenmielisyys vanhempia herrasmiehiä kohtaan esiintyy nyt yleensäkin vain suomalaisilla naisilla ja varsinkin jos ovat ulkonäkö- ja kehopositiivisia.

Vierailija
140/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoren naisen pitäisi tuhlata nuoruutensa jonkun sedän hoiva- ja seuraneitinä? Mikäli kiinnosta löytyy ulkomailta on syynä yleensä ko. maan surkea/olematon sosiaaliturva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän