Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikaan mies ei viehäty itseään vanhemmista naisista. Minusta se on ihan ok. Mutta miksi miehille on niin vaikea eläytyä siihen että ihan samanlainen olo naiselle tulee reilusti vanhemmasta miehestä? Luulisi miesten ymmärtävän että sama vastenmielisyys naisillakin herää. Miksi he kuvittelevat että naisella ja varsinkin ulkomaalaisella naisella olisi toisin?
Naisilla ilmenevä vastenmielisyys vanhempia herrasmiehiä kohtaan esiintyy nyt yleensäkin vain suomalaisilla naisilla ja varsinkin jos ovat ulkonäkö- ja kehopositiivisia.
Miksi ulkomaalaiset olisivat erilaisia, ja miksi tätä vanhemmista "herrasmiehistä" "viehättymistä" esiintyy lähinnä maissa, joissa naisen on vaikea tulla yksin toimeen taloudellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Monikaan mies ei viehäty itseään vanhemmista naisista. Minusta se on ihan ok. Mutta miksi miehille on niin vaikea eläytyä siihen että ihan samanlainen olo naiselle tulee reilusti vanhemmasta miehestä? Luulisi miesten ymmärtävän että sama vastenmielisyys naisillakin herää. Miksi he kuvittelevat että naisella ja varsinkin ulkomaalaisella naisella olisi toisin?
Sellaisissa maissa, jossa ei ole tasa-arvoa, on miehellä 15 vuotta nuorempi nainen on perussettiä. Samaikävaatimus on olemassa keinotekoisesti kyhätyissä tasa-arvon maissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoren naisen pitäisi tuhlata nuoruutensa jonkun sedän hoiva- ja seuraneitinä? Mikäli kiinnosta löytyy ulkomailta on syynä yleensä ko. maan surkea/olematon sosiaaliturva.
Mikäli nyt mietitään ketjussa puhuttua 10-20 vuoden ikäeroa, niin aika vähissä on hoiva vielä tuossa kohtaa. Nuori nainen varmaan tarkoittaisi 20-30 vuotiasta eli 10-20 ikäerolla puhuisimme 30-50 vuotiaasta miehestä.
Voi vttu mitä ulinaa🙄.. Ehkä tietävät jo etukäteen joutuvansa ilmaiseksi palvelijaksi sekä omaishoitajaksi vailla mitään omaa sallittavan.. Senkun papparainen matkaa sinne ulkomaille ja jää sinne hoivapalvelujensa pariin. Ei täällä ole mikään pakko notkua.
Tutkimuksen mukaan, kun ihmiset saa vapaasti valita parinsa niin parit muodostuu niin että ikäeroa on keskimäärin se 3 vuotta. Pätee missäpäin maailmaa tahansa.
Mikäli nainen valitsee selkeästi vanhemman miehen niin kyse on mielenterveysongelmista ja häiriintyneestä isä-suhteesta tai rahasta.Biologia ohjaa samanikäisiin kumppaneihin.
Suomalainen nainen etsii kumppania eikä isähahmoa ja / tai elättäjää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset nuoret naiset saattavat etsiä elättäjää. Siksi heille kelpaa vanha suomalainen mies. Ei siksi että he rakastuisivat ym vaan maksullinen suhde.
Tunnen aika monta perhettä, jossa on ulkomaalainen vaimo. Kyllä se huokuu selvästi, miten rakkaus ja keskinäinen kunnioitus on kokoajan läsnä. Vain yhden rikkaan yrittäjän vaimo on kotirouva, muut käyvät töissä.
Totuus satuttaa, missä kuplassa elät? Minä olen nähnyt ja kuullut ihan muuta, nainen tulee tänne paremman elämä toivossa ja kun pääsee jaloilleen, niin punakka ja pönäkkä ukko jää.. Toki voi niitä olla onnellisiakin liittoja, jos puoliso ei ole kehitysmaasta.
Uskon kyllä, että sinun piireistä löytyy enimmäkseen tuolla
Puhut tästä aivan kuin kierrätys olisi kierrättäjälle joku menetys. Yleensä sinne vapautetaan ihan vapaaehtoisesti käyttökelvoton omaisuus. Itse en ainakaan kadehdi ulkkisnaista joka suomimiehen saa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan, kun ihmiset saa vapaasti valita parinsa niin parit muodostuu niin että ikäeroa on keskimäärin se 3 vuotta. Pätee missäpäin maailmaa tahansa.
Mikäli nainen valitsee selkeästi vanhemman miehen niin kyse on mielenterveysongelmista ja häiriintyneestä isä-suhteesta tai rahasta.Biologia ohjaa samanikäisiin kumppaneihin.
Tutkimusdata lienee vähän outdated, sillä tällä hetkellä vaikuttaisi siltä että jos saa vapaasti valita, naiset eivät valitse ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisissa maissa, jossa ei ole tasa-arvoa, on miehellä 15 vuotta nuorempi nainen on perussettiä. Samaikävaatimus on olemassa keinotekoisesti kyhätyissä tasa-arvon maissa.
Se on perussettiä vain maissa, joissa naisilla ei ole kunnon mahdollisuuksia elättää itse itseään. Raha pakottaa pastoihin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu mitä ulinaa🙄.. Ehkä tietävät jo etukäteen joutuvansa ilmaiseksi palvelijaksi sekä omaishoitajaksi vailla mitään omaa sallittavan.. Senkun papparainen matkaa sinne ulkomaille ja jää sinne hoivapalvelujensa pariin. Ei täällä ole mikään pakko notkua.
Papparainen ja hoivapalvelut ei kyllä ole 30-50 vuotiaiden ihmisten arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo kerro juurikin että nainen ei luonnollisesti viehäty vanhemmasta miehestä. Näin tapahtuu epätasa-arvoisissa maissa joissa naisen mahdollisuuksia on keinotekoisesti rajoitettu. Jos naisella on vapaus valita, vanhempi mies ei ole se valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoren naisen pitäisi tuhlata nuoruutensa jonkun sedän hoiva- ja seuraneitinä? Mikäli kiinnosta löytyy ulkomailta on syynä yleensä ko. maan surkea/olematon sosiaaliturva.
Mikäli nyt mietitään ketjussa puhuttua 10-20 vuoden ikäeroa, niin aika vähissä on hoiva vielä tuossa kohtaa. Nuori nainen varmaan tarkoittaisi 20-30 vuotiasta eli 10-20 ikäerolla puhuisimme 30-50 vuotiaasta miehestä.
Vanhempani ovat minua 25 vuotta vanhempia ja todellakin ihan eri sukupolvea.
20 v. elää kovin eri elämänvaihetta kuin 30...40 v. mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusdata lienee vähän outdated, sillä tällä hetkellä vaikuttaisi siltä että jos saa vapaasti valita, naiset eivät valitse ketään.
Valintahan se on sekin. Parisuhde ei ole enää taloudellinen tai sosiaalinen pakko, joten kenenkään meistä ei tarvitse väkisin valita vain valinnan takia. Koskee niin naisia kuin meitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Suomi on muutenkin outo maa. Täällä ihannoidaan sellaisia parisuhteita jotka alkavat 16-vuotiaana ja erota ei saa edes viisikymppisenä vaikka olisi elämä vienyt kuinka eri suuntiin. Tärkeintä aina se kaava, ei suhteen laatu tai sisältö. Niin silloin on aina parempi jos kumppani on mahdollisimman samanlainen ja täysin samassa tilanteessa.
Höpölöpö. Itse valitsin tieni siten, että otin ilon irti naisista ja kun olin valmis asettumaan aloilleni, sekä perustamaan perheen, valitsin nuoren ja kauniin ulkomaalaisen naisen vaimokseni ja lasteni äidiksi. En ihan äkkiä löydä lähipiiristä paria, jotka olisivat olleet pitkään naimisissa. Joka puolella törmää uusperheisiin ja hyvin harvoin vaikuttavat onnellisilta. Ja tuskin kukaan nainen tai mies kykenee rakastamaan puolison lapsia kuin omiaan. Varsinkin naiset karttavat miehiä, joilla tulee mukana lapsi(a), mutta naise
Valkoroskapönttö aukoo kanttaan. Kuin tuulen huminaa korvissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani ovat minua 25 vuotta vanhempia ja todellakin ihan eri sukupolvea.
20 v. elää kovin eri elämänvaihetta kuin 30...40 v. mies.
Tuo on täysin totta, mutta nyt olikin puhetta miten paljon tuo vanhempi mies tarvitsee hoivaa kumppaninsa taholta. Mainitsemasi 30-40 vuotias mies ei tarvitse hoivaa. Se ei toki muuta sitä, että tulevaisuuden odotukset hänellä ovat tyystin erilaiset kuin 20 vuotiaalla naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papparainen ja hoivapalvelut ei kyllä ole 30-50 vuotiaiden ihmisten arkea.
Ajatteletko näiden tyyppien itse eroavan kun eläkeikä lähestyy. Ja kyllä 30...50 v. on kovin eri ikäluokkaa kuin 20 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ilmenevä vastenmielisyys vanhempia herrasmiehiä kohtaan esiintyy nyt yleensäkin vain suomalaisilla naisilla ja varsinkin jos ovat ulkonäkö- ja kehopositiivisia.
Miksi ulkomaalaiset olisivat erilaisia, ja miksi tätä vanhemmista "herrasmiehistä" "viehättymistä" esiintyy lähinnä maissa, joissa naisen on vaikea tulla yksin toimeen taloudellisesti?
Etkö sinä pyrkisi tekemään jotain, että tulisit toimeen jos meillä ei olisi sosiaaliturvaa? Sen voin kertoa sinulle, että varsinkin aasialaiset naiset ovat erityisen suosittuja miehille ympäri maailman, joten eivät välttämättä lähde suomalaisen miehen mukaan, jos kyse on pelkästä rahasta. Minäkin varmistin naista etsiessäni, ettei ole työtön tai köyhistä oloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 37 ja voisin ihan hyvin olla esim. 50v kanssa. Mutta se alkaa olla takaraja. Harmi vaan, että monelle 50 vuotiaille miehelle olen kuulemma ollut liian vanha.
Ensi vuonna tulee 50 mittariin ja minun on hyvin vaikea kuvitella meidän kohtaavan. Itse lähden oletuksesta, että itselleni sopivin kumppani löytyy lähempänä omaa ikäluokkaani. En osaa kuvitella tilannetta, että aidosti olisit kiinnostunut 12-13 vuotta vanhemmasta miehestä. Kuten en itse osaa kuvitella olevani kiinnostunut 12-13 vuotta vanhemmasta naisesta.
Niin mäkin lähden siitä oletuksesta, että kumppani olisi lähempänä omaa ikäluokkaa.
Koen, että tuon klikkaamisen todennäköisyys on todella alhainen.
Miksi? Ei se 10+ vuoden ikäero nyt niin järkyttävä ole.
En mitenkään tietentahtoen etsi itseäni reilusti vanhempaa miestä, mutta kuten sanottu, ei minua tuollainen ikäero myöskään haittaa.
Oon milleniaali ja x-sukupolven edustajat tuntuu kumppanina vähän vanhanaikaisilta. On vähän niin ja näin tietotekniset taidot, on vähän ummehtuneita näkemyksiä maailmasta jne. Eivät ne mua muuten haittaa, jokainen saa olla millainen on ja ajatella vapaasti miten tykkää, mutta kumppanista haluan samanlaista arvomaailmaa edes vähän. Aika moni x-sukupolven edustaja ajattelee, että töihin pääsee kun menee, lapsia tehdään kun siihen on varaa ja vasta silloin, elämässä on onnistunut kun on avioliitto, koira, farmariauto ja pari lasta sekä se ura ennen niitä kaikkia. Omakotitalo on välttämätön hankinta ja mökki myös.
Itse milleniaalina olen joutunut elämään pätkätöiden ja eri ammattien värittämää elämää, jossa työnantaja sitoutuu vain tarjoamaan töitä nyt, eikä tulevaisuudesta ole mitään takeita, jos yrityksen tuottavuus on jotain muuta kuin erinomaista. Miten voisin sitoutua paikkakuntaan, yritykseen tai pankkilainaan, kun työt voi mennä milloin tahansa alta, ala voi kokea työpaikkojen katoamisen ja joudun opiskelemaan uusia ammatteja?
Joku sanoi eri sukupolvikokemuksesta ja allekirjoitan sen täysin.
Koen, että tuon klikkaamisen todennäköisyys on todella alhainen.