Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
901/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on vain kolme vuotta minua vanhempi ja olen alkanut miettiä, pitäisikö päivittää nuorempaan. Kroppa hänellä on vielä ihan ok, mutta hänestä on tullut kömpelö. Ajatus ja puhe kulkee hitaasti on huonomuistisuutta ja myös kuulo heikentynyt.

Hän oli aiemmin esim. matkoilla se, joka hoiti kaikki järjestelyt. Nyt minä tilaan ja maksan matkat, jaan sovellukset, hoidan puhumisen, koska englanti ei enää suju. Vahdin, että ei eksy lentokentällä väärälle portille yms. kuin lasta paimentaisi.

Älkää hyvät naiset ottako itseänne reilusti vanhempaa miestä riesaksennr, koska mies vanhenee nopeammin kuin nainen.

Olisko hänellä alkava muistisairaus? Se voi alkaa melkein minkä ikäisellä tahansa. Silloin hylkääminen olisi julmaa.

Vierailija
902/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisethan yrittävät kertoa nuorille tytöille, ettei oikeasti tarvitse suostua. Pojat olivat kovia haukkumaan neitsyitä, ihan sama kumpaa sukupuolta. Näin ainakin minun nuoruudessani, mutta siitä onkin vierähtänyt aikaa."

Olen aika monta neitsytnaista tavannut elämäni aikana ja kyllä heillä aika yhteneväinen sanoma oli, että koulussa ns. kovislikat olivat pahimpia, jos paljastui, että joku tyttö on vielä neitsyt. Itsekin kuulin vierestä kerran miten koulubileiden jälkeen eräs likka ilkkui toiselle, että miksi sä pihtari et antanut sille, on oikeesti kova paneen. Ajattelin, että wtf, ollaan 12 - 13v.

Minunkin kouluajoista on jo aikaa, mutta en tiedä yhdenkään pojan ilkkuneen kenenkään neitsyydestä, mutta johtunee siitä, etten liikkunutkaan missään renttuporukoissa. Kerran tosin pääsin todistamaan, kun eräs nuori mies oli levittänyt juttua, että oli sekstaillut erää

Muistan itse saman. Pihtarihuora oli myös nimityksenä mielenkiintoinen niille tytöille, jotka halusivat pitää neitsyytensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

M29

Kyllä sinänsä ja pointti tässä keskustelussa olikin että miksi naiset haluavat

Tervetuloa tosielämään ja näet että naiset ja miehet seurustelevat oman ikäisen kanssa:D

Vierailija
904/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisethan yrittävät kertoa nuorille tytöille, ettei oikeasti tarvitse suostua. Pojat olivat kovia haukkumaan neitsyitä, ihan sama kumpaa sukupuolta. Näin ainakin minun nuoruudessani, mutta siitä onkin vierähtänyt aikaa."

Olen aika monta neitsytnaista tavannut elämäni aikana ja kyllä heillä aika yhteneväinen sanoma oli, että koulussa ns. kovislikat olivat pahimpia, jos paljastui, että joku tyttö on vielä neitsyt. Itsekin kuulin vierestä kerran miten koulubileiden jälkeen eräs likka ilkkui toiselle, että miksi sä pihtari et antanut sille, on oikeesti kova paneen. Ajattelin, että wtf, ollaan 12 - 13v.

Minunkin kouluajoista on jo aikaa, mutta en tiedä yhdenkään pojan ilkkuneen kenenkään neitsyydestä, mutta johtunee siitä, etten liikkunutkaan missään renttuporukoissa. Kerran tosin pääsin todistamaan, kun eräs nuori mies oli levittänyt juttua, että oli sekstaillut erään tietyn nuoren naisen kanssa ja jonka tiesin moraal

Koulussa kovislikat? No vau. Kyllä naiset ovat hirveitä kun tytöt ovat ikäviä.

Vierailija
905/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siellähän on moni länkkäri ystävällisesri ulkoistettu omasta talosta ja jopa puutarhasta. Ilman valitysmahdollisuuksia."

Montako varmaa esimerkkiä tiedät?

Vierailija
906/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen tasoon vaikuttaa raha ja status myös kun taas naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö ja ikä."

Ja vain kahteen ensiksi mainittuun voi omalla ahkeruudella vaikuttaa. 😊

Mikä on sinun tekosyysi?

Vierailija
907/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

M29

Herääpä nyt jo näistä kuvitelmistasi ja palaa todellisuuteen. 

Vierailija
908/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tasoon vaikuttaa raha ja status myös kun taas naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö ja ikä.

ja tervetuloa tosi elämään jossa naiset ja miehet seurustelevat saman ikäisen kumppanin kanssa:D naiselle ei kuulu vanhempi mies vaan oman ikäinen.

Vierailija
909/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29

Olet vapaa valitsemaan itsellesi sellaisen naisen, kuin haluat. Kukaan ei voi pakottaa sinua suhteeseen, jos et halua. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla sellainen, kuin sinä haluat. Jokainen saa pitää omat preferenssinsä.

Vierailija
910/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhempi äijänkäppänä, jolla ei ole tarjota mitään muuta kuin vanhempi ikänsä on sysipasha ohi sektorin diili.

Poikkeuksia voi olla, jolloin naisessa ja miehessä on jotain mikä kompensoi ikäeron, mutta harvemmin moinen pätee.

Hedelmätöntä jaanata miksi et kelvannut naapurin unelmasäleikölle jos fakta on ja pysyy ettet vaan hänelle kelpaa. 

Vaihtoehtonasi on jäädä hakkaamaan tattia/päätä seinään tai mennä eteenpäin ja antaa unelman olla häiriköimättä.

Vierailija
911/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Naisen kuuluu olla nuorempi. Onneksi opin sen vanhemmiten.

Eri

Miesten eliniänodote on alempi eli naisen kannattaisi ottaa itseään noin 5 vuotta nuorempi mies, jotta ei joutuisi leskenä pitkään elelemään. Itselläni on 8v nuorempi mies.

Vierailija
912/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole koskaan kuullut, että naiset painostais 13vuotiaita. Missä tällaista kuulee?"

Et varmaan ole kuullut koskaan paljon muutakaan.

Tee huviksesi testi. Aloita keskustelut, joista toisessa esiinnyt parikymppisenä neitsyttyttönä ja toisessa vastaavana poikana. Onhan sekin tavallaan painostamista, että nauretaan naisporukalla jonkun kokemattomuudelle. Moni nuori sitten epätoivoisena etsii ja suostuu seksiin, josta on nautinto todella kaukana.

Vierailija
913/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Naisen kuuluu olla nuorempi. Onneksi opin sen vanhemmiten.

Eri

Miesten eliniänodote on alempi eli naisen kannattaisi ottaa itseään noin 5 vuotta nuorempi mies, jotta ei joutuisi leskenä pitkään elelemään. Itselläni on 8v nuorempi mies.

Itsellä on 10 vuotta nuorempi ja olen 40 itse.

Vierailija
914/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Olet vapaa valitsemaan itsellesi sellaisen naisen, kuin haluat. Kukaan ei voi pakottaa sinua suhteeseen, jos et halua. Yhdenkään naisen

Ei se taida ymmärtää, sen verran yksinkertaiselta vaikuttaa.

Vierailija
915/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole koskaan kuullut, että naiset painostais 13vuotiaita. Missä tällaista kuulee?"

Tee huviksesi testi. Aloita keskustelut, joista toisessa esiinnyt parikymppisenä neitsyttyttönä ja toisessa vastaavana poikana. Onhan sekin tavallaan painostamista, että nauretaan naisporukalla jonkun kokemattomuudelle. Moni nuori sitten epätoivoisena etsii ja suostuu seksiin, josta on nautinto todella kaukana.

Nönnönnöö sössönsöö... Nuoret naiset eivät halua seniilisebboja ja jämpti on näin ulipropagandoista/pakkotuputtamisista huolimatta vaikka kuinka inkkeli-intountamoa kiukuttaa.

Vierailija
916/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun tuttavista neljä naista on eronnut. Ja kaikki näiden naisten omasta halusta.

1. Mies oli sit kuitenkin liian vanha. Ei se ulkonäkö, vaan ne ajatukset ja tavat.

2. Mies alkoholisoitui.

3. Nainen kyllästyi tylsään mieheen, joka iltaisin vain katsoi tvtä.

4. Mies käytti taloudellisesti hyväkseen. Ei osallistunut mihinkään kustannuksiin, mutta osteli itselleen autoja ja moottoripyöriä. Ei ollut kuitenkaan varaa niitä ylläpitää."

Huomaatko, että noilla kaikilla eronneilla on yksi yhteinen tekijä? Suomalainen nainen. Helevetti kun niiden ukot olisivat tajunneet kierrättää kaukaa suomalaiset naiset, niin olisivat takuulla edelleen naimisissa ja hyvin kiinteäperseisiä. Mä olen kouluttanut vaimoni siten, että heti kun joku suomalainen nainen alkaa puhumaan jotain negatiivista, niin vaimo sanoo ensin englanniksi, että sorry, I don't understant you ja jos suomitanttara jatkaa, niin sanoo suomeks

Voi hyvä luoja, en olisi uskonut että voit olla vieläkin oksettavampi kuin mitä täällä annat ymmärtää. On se näköjään mahdollista, että jonkun sisin on noin täynnä mätää. Vaimoparka. Koulutettu pieksämällä vai käytätkö naksautinta ja nameja?

Vierailija
917/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikoinaankin puhuit vaimostasi, kuin koirasta. Jatkat sitä samaa...koulutat..."

Olet ehkä koiraihmisiä, kun käsität kaiken noin väärin. Ajatteletko kaikista muistakin niin, että kun joku mainitsee, että on kouluttautunut vaikka maisteriksi, niin se henkilö on kömpinyt jostain koirankopista ulos ja odottanut etukäpälät tanassa kouluttajaa? Miten helvetin sekaisin sä oikeasti olet?

Vierailija
918/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nönnönnöö sössönsöö... Nuoret naiset eivät halua seniilisebboja ja jämpti on näin ulipropagandoista/pakkotuputtamisista huolimatta vaikka kuinka inkkeli-intountamoa kiukuttaa.

Just tätä hän yrittää et vanhempien miesten kanssa turvallisempi, joka ei todellakaan pidä paikkaansa kun hyväksikäyttävät nuorta ja parhaimmillaan manipuloivat sekä vaikuttavat nuoren kasvuun ja kehitykseen. 

Vierailija
919/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se naurattaa, kun joku poju selittää tohkeissaan millaisia naiset on ja mistä ne tykkää vaikkei hän ole edes jutellut yhdenkään naisen kanssa. Eikä suostu uskomaan, kun naiset kertovat, että ei se noin ole ja siitä poju sitten suuttuu.

Vierailija
920/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nuori nainen haluaa vanhan paapan hoitajaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi