Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
881/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehenä sanon että aasialaiset naiset on kauheita. Toki sekin ryhmä miehiä jotka heistä tykkää. Brassit, norjalaiset, tsekkiläiset, ruotsalaiset ja suomalaiset on heihin verrattuna paljon kauniimpia."

Minä katson naista vähän laajemmin. Miellyttävä ulkonäkö tietenkin pitää olla, mutta parisuhteen kannalta se ei välttämättä kanna pitkälle. Arvostan rehellisyyttä, joustamiskykyä, luonteen vahvuutta, määrätietoisuutta, itsenäisyyttä, omillaan toimeen tulemista, yritteliäisyyttä, sinnikkyyttä, toisten ihmisten ja varsinkin omien vanhempien kunnoittamista, kykyä keskustella myös vähemmän mukavista asioista, tunteidensa näyttämistä ilman teennäistä draamaa, lojaaliutta kaikkia kohtaan, arvostaa itseään ja pitää terveydestään huolta, kykyä oppia uusia asioita arkailematta, halua kehittää koko ajan itseään, ky

Mainostaa (mielikuvitus)vaimojaan naisille, koska luullee, että naiset kadehtisivat, kuten ehkä naisettomat kanssainkkelit.

Ei tunne/tiedä naisten ajatusmaailmaa, arvoja, saati tiedä mitään naisista ja luullee naisten olevan kuin miehiä, joilla = pllu.  

Vierailija
882/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Haluan nuoren, kauniin ja mukavan naisen, jotta voin kohdella häntä prinsessana.

Aina voi haluta mutta sinulla täytyy olla paljon rahaa että me nuoret kiinnostumme papparaisesta;) muuten mielenkiinto kohdistuu oma ikäisiin kundeihin. Itse olen 19 vuotias opiskelija.

Toivottavasti valitsit alasi hyvin ja sinusta tulee vielä rikas tätinainen.

Miksi pitäisi tulla? Ellei ota papparaista, silloin tulee rikas siinä olet oikeassa ;)

Jotta ne rahat on sun omia, eikä tarvi ukolta anella. Siksi.

Miksi pitäisi anella? Työ on työtä, rakkaus rakkautta ja sitten on rahaa muuten jos ottaa vanhan papan jolla rahaa itselleen. Pitää vaan tosiaan huolen että omaisuudesta puolet jää minulle. Toisaalta haluan rakastua ikäiseeni mieheen ja tehdä omat rahani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama eli tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pullukoihin ja rumiin naisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi.

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, deittiapit ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa  tai niin naiset ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään.

Vierailija
884/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vain kolme vuotta minua vanhempi ja olen alkanut miettiä, pitäisikö päivittää nuorempaan. Kroppa hänellä on vielä ihan ok, mutta hänestä on tullut kömpelö. Ajatus ja puhe kulkee hitaasti on huonomuistisuutta ja myös kuulo heikentynyt.

Hän oli aiemmin esim. matkoilla se, joka hoiti kaikki järjestelyt. Nyt minä tilaan ja maksan matkat, jaan sovellukset, hoidan puhumisen, koska englanti ei enää suju. Vahdin, että ei eksy lentokentällä väärälle portille yms. kuin lasta paimentaisi.

Älkää hyvät naiset ottako itseänne reilusti vanhempaa miestä riesaksennr, koska mies vanhenee nopeammin kuin nainen.

Vierailija
885/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisethan yrittävät kertoa nuorille tytöille, ettei oikeasti tarvitse suostua. Pojat olivat kovia haukkumaan neitsyitä, ihan sama kumpaa sukupuolta. Näin ainakin minun nuoruudessani, mutta siitä onkin vierähtänyt aikaa."

Olen aika monta neitsytnaista tavannut elämäni aikana ja kyllä heillä aika yhteneväinen sanoma oli, että koulussa ns. kovislikat olivat pahimpia, jos paljastui, että joku tyttö on vielä neitsyt. Itsekin kuulin vierestä kerran miten koulubileiden jälkeen eräs likka ilkkui toiselle, että miksi sä pihtari et antanut sille, on oikeesti kova paneen. Ajattelin, että wtf, ollaan 12 - 13v.

Minunkin kouluajoista on jo aikaa, mutta en tiedä yhdenkään pojan ilkkuneen kenenkään neitsyydestä, mutta johtunee siitä, etten liikkunutkaan missään renttuporukoissa. Kerran tosin pääsin todistamaan, kun eräs nuori mies oli levittänyt juttua, että oli sekstaillut erään tietyn nuoren naisen kanssa ja jonka tiesin moraaliltaan terveeksi. Tuo nainen oli kuullut, mitä sankari oli puhunut ja antoi kyllä sellaisia avareita jannulle, että koko tienoo raikas ja nolasi sankarin myös todella hyvin sanallisesti.

Vierailija
886/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että hän luulee et se jotenkin meitä suomalaisia naisia haittaisi. Mutta olen sitä mieltä että tollaiset hänen kaltaiset tyypit hakekoot vaikka timbuktusta naisen, kukaan ei noin sairasta yksilöä halua länsimaissa.

Näin just mut kyllä näitä naisia tulee sääli. Monet täällä todella onnettomina ja turvattomina, kaukana sukulaisistaan kylmässä maassa.

Vierailija
887/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama eli tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämän

Ja höpöhöpö. Jankkaa vaan tätä täällä maailman tappiin asti. Se ehkä parempi niin, että mielisairas saa purkaa tuntojaan täällä keskustelupalstalla kun tekee muuta oikeassa elämässä.

Vierailija
888/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä vanhat miehet jotka aloittavat vähän väliä ketjuja joissa koettavat vakuuttaa että nuoren naisen kuuluu ottaa vanha mies puolisokseen. Keksivät vaikka mitä tekosyitä. Oikea syy on heidän omat ongelmansa joita koettavat ratkoa nuoren naisen kustannuksella. kokevat itsensä nuoremmaksi jos nuori puoliso ja pelkäävät vanhenemista. Sänkyhommissa ongelmia oman fysiikan kanssa niin koetetaan ratkoa niitä mahdollisimman nuoren naisen avulla. Sosiaaliset taidot eivät riitä oman ikäisille niin pitää etsiä nuorempaa naista alisteiseen suhteeseen (rahalla ja elämän kokemuksella painostetaan). 

Usein näistä nuorempia naisia etsivistä miehistä näkee jo kauas kuinka reppanoita ne on.

Niinhän sinä luulet : )

Vierailija
889/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämän

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaparempaa.

Tulit sitte tällasta kirjottaa ketjuun, jonka aihe on, miksi naiset haluavat oman ikäisen miehen ja jossa ukot kilvan huutavat, miten haluavat nuoremman. :D

Vierailija
890/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka arvottaa naiset iän ja ulkonäön mukaan ei ole hyvä eikä kunnollinen. 

Vierailija
891/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisethan yrittävät kertoa nuorille tytöille, ettei oikeasti tarvitse suostua. Pojat olivat kovia haukkumaan neitsyitä, ihan sama kumpaa sukupuolta. Näin ainakin minun nuoruudessani, mutta siitä onkin vierähtänyt aikaa."

Olen aika monta neitsytnaista tavannut elämäni aikana ja kyllä heillä aika yhteneväinen sanoma oli, että koulussa ns. kovislikat olivat pahimpia, jos paljastui, että joku tyttö on vielä neitsyt. Itsekin kuulin vierestä kerran miten koulubileiden jälkeen eräs likka ilkkui toiselle, että miksi sä pihtari et antanut sille, on oikeesti kova paneen. Ajattelin, että wtf, ollaan 12 - 13v.

Minunkin kouluajoista on jo aikaa, mutta en tiedä yhdenkään pojan ilkkuneen kenenkään neitsyydestä, mutta johtunee siitä, etten liikkunutkaan missään renttuporukoissa. Kerran tosin pääsin todistamaan, kun eräs nuori mies oli levittänyt juttua, että oli sekstaillut erään tietyn nuoren naisen kanssa ja jonka tiesin moraal

Kyllä ne minun kouluaikaan 90-luvulla oli pojat jotka haukkuivat neitsyt tyttöjä frigideiksi ja kummajaisiksi ja huoriksi. 

Vierailija
892/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

M29

Vierailija
893/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Haluan nuoren, kauniin ja mukavan naisen, jotta voin kohdella häntä prinsessana.

Aina voi haluta mutta sinulla täytyy olla paljon rahaa että me nuoret kiinnostumme papparaisesta;) muuten mielenkiinto kohdistuu oma ikäisiin kundeihin. Itse olen 19 vuotias opiskelija.

Toivottavasti valitsit alasi hyvin ja sinusta tulee vielä rikas tätinainen.

Miksi pitäisi tulla? Ellei ota papparaista, silloin tulee rikas siinä olet oikeassa ;)

Jotta ne rahat on sun omia, eikä tarvi ukolta anella. Siksi.

Mä voisin ottaa rikkaan papan, kunhan on saattohoidossa ja niin heikko, että saa slaagin kun näkee tissit. Tosin nekin näkee vasta, kun koko omaisuus on testamentattu mulle.

Vierailija
894/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhät pyssyt, tule jo katkerodenialisti håmåhyypiö kaapista kun kerran mies kuin mies on jo lähtökohtaisesti korkeampiarvoisempi eikä kukaan nainen voi edes koskaan yltää yhtä korkealle yhyy. Kyseessä on kuitenkin subjektiivinen tusinainkkeliparku eikä objektiivinen totuus.

Vierailija
895/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi pitäisi anella? Työ on työtä, rakkaus rakkautta ja sitten on rahaa muuten jos ottaa vanhan papan jolla rahaa itselleen. Pitää vaan tosiaan huolen että omaisuudesta puolet jää minulle. Toisaalta haluan rakastua ikäiseeni mieheen ja tehdä omat rahani."

Koska aika on rahaa ja kaikki aika, minkä käytät seniilin papparaisen tarpeiden tyydyttämiseen, on pois sun omaan menestykseen käytetystä ajasta. 

Vierailija
896/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain biologiaa, että nainen haluaa vain parasta. Koska hän voi.

Nainen ei hyödy parisuhteesta yhtä paljon kuin mies. Tällöin on luonnollista, että pariutuessaan nainen etsii hyviä geenejä, että edes lapsilla on hyvä elämä ja hyvä tulevaisuus parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
897/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin kouluajoista on jo aikaa, mutta en tiedä yhdenkään pojan ilkkuneen kenenkään neitsyydestä, mutta johtunee siitä, etten liikkunutkaan missään renttuporukoissa. Kerran tosin pääsin todistamaan, kun eräs nuori mies oli levittänyt juttua, että oli sekstaillut erään tietyn nuoren naisen kanssa ja jonka tiesin moraal

Taas tää mies, joka on jämähtäny ala-asteelle. 

Traumatisoitunu vissiin limudiskossa.

Vierailija
898/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

M29

Kyllä sinänsä ja pointti tässä keskustelussa olikin että miksi naiset haluavat saman ikäsiå kumppaneita. Suurin osa seurustelee suunnilleen oman ikäisen kumppanin kanssa. Ja tämän sinun jutun mukaasi ei vanhemmille miehille kuulu nuori nainen kun he ovat ihan eri tasoa. Sitä täällä osa valittaa kun eivät saa meitä nuorempia naisia vaikka ovat pappa-iässä.

Vierailija
899/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämännteorian mukaan siis 20% on parisuhteissa, tai 20% miehistä elää polygamisissa suhteissa. Mitähän tilastotiede tähän sanoo?

AI:

"Suomalaisista aikuisista suurin osa elää parisuhteessa, noin seitsemän kymmenestä. Tähän lukuun sisältyvät sekä naimisissa olevat että naimattomat parit. Tarkka määrä vaihtelee hieman iän mukaan; esimerkiksi naisilla parisuhteessa elävien osuus on suurimmillaan 4049-vuotiaiden ikäluokassa."

Vierailija
900/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Kyllä sinänsä ja pointti tässä keskustelussa olikin että miksi naiset haluavat saman ikäsiå kumppaneita. Suurin osa seurustelee s

Miehen tasoon vaikuttaa raha ja status myös kun taas naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö ja ikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme