Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Koska mieluummin KARHU.
Kaikin puolin ylivoimainen.
Puhutaanko vaikka tästä mieluimmin kun tämö ap trollin ikivikinä🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vain kolme vuotta minua vanhempi ja olen alkanut miettiä, pitäisikö päivittää nuorempaan. Kroppa hänellä on vielä ihan ok, mutta hänestä on tullut kömpelö. Ajatus ja puhe kulkee hitaasti on huonomuistisuutta ja myös kuulo heikentynyt.
Hän oli aiemmin esim. matkoilla se, joka hoiti kaikki järjestelyt. Nyt minä tilaan ja maksan matkat, jaan sovellukset, hoidan puhumisen, koska englanti ei enää suju. Vahdin, että ei eksy lentokentällä väärälle portille yms. kuin lasta paimentaisi.
Älkää hyvät naiset ottako itseänne reilusti vanhempaa miestä riesaksennr, koska mies vanhenee nopeammin kuin nainen.
Olisko hänellä alkava muistisairaus? Se voi alkaa melkein minkä ikäisellä tahansa. Silloin hylkääminen olisi julmaa.
Tutkimusten mukaan mies hylkää tässä tilanteessa (ilmaistäysihoitoetu vaakalaudalla) vaimonsa 6 krt todennäköisemmin.
= Minkä tahansa ikäinen pasca mies on pasca ja kannattamaton, kalliiksi tuleva diili naiselle, koska ilmankin aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Haluan nuoren, kauniin ja mukavan naisen, jotta voin kohdella häntä prinsessana.
Tästä prinsessa-kohtelusta puhutaan usein täällä palstalla, mutta kukaan ei vielä ole paljastanut, mitä se pitää sisällään.
Prinsessalla tarkoitetaan nuorta tyttöä minun ikäluokan keskuudessa. Oma tyttäreni on minulle ihana ja rakastettava pikku prinsessa ja nimenomaan pelkästään positiivisesti ilmaistuna. Vaimoni on taas kuningatar. Hän saa olla aivan oma itsensä, toteuttaa omia juttujaan ja minä järjestän hänelle ajoittain miellyttäviä pikku yllätyksiä, joiden tiedän saavan hänet tavallistakin iloisemmaksi ja onnellisemmaksi. Kohtelu on siis todella kunnioittavaa ja hyvää.
Lopputulema on se että omanilainen kumppani on paras. Ja ei tarvitse tyytyä mutta ei pidä valittaa jos ei saa kuuta taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Lopputulema on se että omanilainen kumppani on paras. Ja ei tarvitse tyytyä mutta ei pidä valittaa jos ei saa kuuta taivaalta.
Oman ikäinen kumppani*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nuoren, kauniin ja mukavan naisen, jotta voin kohdella häntä prinsessana.
Tästä prinsessa-kohtelusta puhutaan usein täällä palstalla, mutta kukaan ei vielä ole paljastanut, mitä se pitää sisällään.
Yksi mieshän kirjoitti, että hänelle se tarkoittaa sitä, että nainen saa laittaa ruokaa ja siivota miehen luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessalla tarkoitetaan nuorta tyttöä minun ikäluokan keskuudessa. Oma tyttäreni on minulle ihana ja rakastettava pikku prinsessa ja nimenomaan pelkästään positiivisesti ilmaistuna. Vaimoni on taas kuningatar. Hän saa olla aivan oma itsensä, toteuttaa omia juttujaan ja minä järjestän hänelle ajoittain miellyttäviä pikku yllätyksiä, joiden tiedän saavan hänet tavallistakin iloisemmaksi ja onnellisemmaksi. Kohtelu on siis todella kunnioittavaa ja hyvää.
Prinsessalla tarkoitetaan siis alistettavissa olevaa hyväksikäyttöesinettä, jollaiseksi kukaan ei kumma kyllä vapaaehtoisesti halua. Riviparkutolloinkkelimiesten ongelma on se, että ovat liian tyhmiä onnistuneesti larpatakseen kellekään normijärkiselle ei-sinisilmäiselle naiselle varteenotettavaa. Yli-ikäeropakotus menee jo muutenkin niin paljon yli että käy sirkusviihteenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama eli tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämän
Tuo on kyllä aivan totta, vaikka ukkomiehenä sanonkin. Aikoinani, kun olin sinkkuna, niin yllättävän paljon yhteydenottoja tuli aika tiukista kriteereistäni huolimatta juuri pulleroilta ja yksinhuoltajilta, vaikka olin ne jo yrittänyt toivotuilla ominaisuuksilla karsia pois.
Suomalaisilla naisilla on muutenkin todella kieroutunut käsitys meistä suomalaisista miehistä ja ihmettelen suuresti, että millaista se todellinen arki on näillä naisilla, joilla omien sanojen mukaan on muka mies kotona ja yleensä vielä muka komea. Sitten istutaan täällä koko päivä länkyttämässä inkkeleistä ja solvaamassa joka ainoaa miestä joka ilmaisee yhdenkään eriävän mielipiteen johonkin asiaan. Ei ole uskottavaa ja sain hyvät naurut, kun joku pölvästinainen kertoi olevansa tohtoritutkija jossain toisessa keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessalla tarkoitetaan nuorta tyttöä minun ikäluokan keskuudessa. Oma tyttäreni on minulle ihana ja rakastettava pikku prinsessa ja nimenomaan pelkästään positiivisesti ilmaistuna. Vaimoni on taas kuningatar. Hän saa olla aivan oma itsensä, toteuttaa omia juttujaan ja minä järjestän hänelle ajoittain miellyttäviä pikku yllätyksiä, joiden tiedän saavan hänet tavallistakin iloisemmaksi ja onnellisemmaks
Prinsessalla tarkoitetaan siis alistettavissa olevaa hyväksikäyttöesinettä, jollaiseksi kukaan ei kumma kyllä vapaaehtoisesti halua. Riviparkutolloinkkelimiesten ongelma on se, että ovat liian tyhmiä onnistuneesti larpatakseen kellekään normijärkiselle ei-sinisilmäiselle naiselle varteenotettavaa. Yli-ikäeropakotus menee jo muutenkin niin paljon yli että käy sirkusviihteenä.
Miksi ajattelet noin negatiivisesti?
"Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaparempaa.
Tulit sitte tällasta kirjottaa ketjuun, jonka aihe on, miksi naiset haluavat oman ikäisen miehen ja jossa ukot kilvan huutavat, miten haluavat nuoremman. :D"
Miksi et tiedä eroa tason ja iän välillä?
Kuitenkin 80% suomalaista pariutuu ja seurustelee ihan tavalliset ihmiset seurustelevat tavallisten ihmisten kanssa. Suurin osa on parisuhteessa oman ikäisen kanssa. Ei se ole sen kummenpaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaparempaa.
Tulit sitte tällasta kirjottaa ketjuun, jonka aihe on, miksi naiset haluavat oman ikäisen miehen ja jossa ukot kilvan huutavat, miten haluavat nuoremman. :D"
Miksi et tiedä eroa tason ja iän välillä?
Nuorempi nuoremmalle vanhempi vanhemmalle. Edelleen 99% on parisuhteessa ihan oman ikäisen kumppanin kanssa. Naisille on huono diili olla paljon vanhemman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vain kolme vuotta minua vanhempi ja olen alkanut miettiä, pitäisikö päivittää nuorempaan. Kroppa hänellä on vielä ihan ok, mutta hänestä on tullut kömpelö. Ajatus ja puhe kulkee hitaasti on huonomuistisuutta ja myös kuulo heikentynyt.
Hän oli aiemmin esim. matkoilla se, joka hoiti kaikki järjestelyt. Nyt minä tilaan ja maksan matkat, jaan sovellukset, hoidan puhumisen, koska englanti ei enää suju. Vahdin, että ei eksy lentokentällä väärälle portille yms. kuin lasta paimentaisi.
Älkää hyvät naiset ottako itseänne reilusti vanhempaa miestä riesaksennr, koska mies vanhenee nopeammin kuin nainen.
Tee koe. Maksa ukollesi kuukauden loma thaikkuihin ja mukaan rahaa sen verran, että saa halutessaan ostaa joka yöksi 1-3 nuorta typykkää katsomaan vaarin perään. Anna videokamera mukaan, että saa ikuistettua lomamuistonsa. Tule sitten kertomaan mitä ukko touhusi ja näytä hänen kuvaamiaan lomavideoita.
Vierailija kirjoitti:
"Aikoinaankin puhuit vaimostasi, kuin koirasta. Jatkat sitä samaa...koulutat..."
Olet ehkä koiraihmisiä, kun käsität kaiken noin väärin. Ajatteletko kaikista muistakin niin, että kun joku mainitsee, että on kouluttautunut vaikka maisteriksi, niin se henkilö on kömpinyt jostain koirankopista ulos ja odottanut etukäpälät tanassa kouluttajaa? Miten helvetin sekaisin sä oikeasti olet?
Ei voi mitään, jos ei ymmärrä kouluttamisen ja kouluttautumisen välistä eroa.
Tuo on kyllä aivan totta, vaikka ukkomiehenä sanonkin. Aikoinani, kun olin sinkkuna, niin yllättävän paljon yhteydenottoja tuli aika tiukista kriteereistäni huolimatta juuri pulleroilta ja yksinhuoltajilta, vaikka olin ne jo yrittänyt toivotuilla ominaisuuksilla karsia pois.
Suomalaisilla naisilla on muutenkin todella kieroutunut käsitys meistä suomalaisista miehistä ja ihmettelen suuresti, että millaista se todellinen arki on näillä naisilla, joilla omien sanojen mukaan on muka mies kotona ja yleensä vielä muka komea. Sitten istutaan täällä koko päivä länkyttämässä inkkeleistä ja solvaamassa joka ainoaa miestä joka ilmaisee yhdenkään eriävän mielipiteen johonkin asiaan. Ei ole uskottavaa ja sain hyvät naurut, kun joku pölvästinainen kertoi olevansa tohtoritutkija jossain toisessa keskustelussa
Minusta suomalaisilla miehillä on kieroutunut käsitys jos on ok iskeä oman tyttärensä ikäisiä naisia ja kuolata kadulla 13-14-vuotiaita. Olen itse 15-vuotiaan tyttären isä ja ei tulisi mieleenkään ajatella tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Niin on nuorempi mieskin, ja parempi sängyssä. Ei kulli lurpahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee koe. Maksa ukollesi kuukauden loma thaikkuihin ja mukaan rahaa sen verran, että saa halutessaan ostaa joka yöksi 1-3 nuorta typykkää katsomaan vaarin perään. Anna videokamera mukaan, että saa ikuistettua lomamuistonsa. Tule sitten
Eiköhän se ensimmäisen illan typykkä ryöstä miehen rahat. Siellä on sen jälkeen tosi kiva loma rahattomana ja kielitaidottomana. Eri
Vierailija kirjoitti:
Koska mieluummin KARHU.
Täyttä olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites, häviääkö se kohtelu sitten sinullakin vaimon ikääntyessä? Vastasit kommenttiin, jossa ehdotetaan, että naisen täytyy olla nuori saadakseen prinsessakohtelua.
Koska mieluummin KARHU.