Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
681/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, olen 16-vuotiaasta saakka saanut kuulla kehuja, eli olet osittain oikeassa, mutta kaikki naiset eivät ymmärrä, että iän ja kokemuksen myötä taidot vaan paranevat. Ja nainen tarvii mielestäni vielä enemmän sitä, että osaa rentoutua ja samalla herkistyä kosketuksille. 

Kaikkeen elämässä auttaa kokemus. Mutta kaksikymppinen ei silti ota viisikymppistä lastensa isäksi sen takia. Kun suhteeseen kuuluu paljon muutakin kuin seksi tai orgasmi. 

Lisäksi on kiva opetella yhdessä. Seksiä ja muutakin elämää. Siihenhän oman ikäisen suosiminen perustuu. 

Kommenttien perusteella vanhemmat naiset ovat kokeneet vain paskaa seksiä, niin ei sellaiseen katkeroon kannata yhdenkään miehen tuhlata minuuttiakaan elämästään. Toista se on nuoren ja kinteän naisen kanssa, joka on utelias oppimaan tyydyttämään myös miehensä. Ja lapsettoman nuoren naisen pimpsa, nam. 

Vierailija
682/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalainen nainen ei yleensä ole riippuvainen miehestä. Eikä sen tarvitse laskelmoida ettei mies vaihda nuorempaan.   

Minulla on yksi kaunis ystävätär ulkomailla. Hän on jo yhden perinnön saanut. Ja nyt uusi vanha miesystävä. Kysyisin, että miksi, koska ei enää tarvitse rahaa. Hän sanoi, että tarvitsee huolenpitoa ja asioiden hoitajaa ja vanhemmat miehet eivät jaksa ja vaadi niin paljon naiselta, kuin nuoremmat.  Hän on todella kiva nuorehko nainen, mutta aika kylmä miehiä kohtaan. 

Nyt Saara korkki kiinni jo! Rosa EI asu ulkomailla, eikä ole kaunis. Se kävi sitäpaitsi vain Itäkeskuksessa pyörimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, olen 16-vuotiaasta saakka saanut kuulla kehuja, eli olet osittain oikeassa, mutta kaikki naiset eivät ymmärrä, että iän ja kokemuksen myötä taidot vaan paranevat. Ja nainen tarvii mielestäni vielä enemmän sitä, että osaa rentoutua ja samalla herkistyä kosketuksille. 

Kaikkeen elämässä auttaa kokemus. Mutta kaksikymppinen ei silti ota viisikymppistä lastensa isäksi sen takia. Kun suhteeseen kuuluu paljon muutakin kuin seksi tai orgasmi. 

Lisäksi on kiva opetella yhdessä. Seksiä ja muutakin elämää. Siihenhän oman ikäisen suosiminen perustuu. 

Kommenttien perusteella vanhemmat naiset ovat kokeneet vain paskaa seksiä, niin ei sellaiseen katkeroon kannata yhdenkään miehen tuhlata minuuttiakaan elämästään. Toista se on nuoren ja kinteän naisen kanssa

Mistähän ne kokemukset saattais kummuta. 🤔

Ilmeisesti sä et lapsia halunnutkaan.

Vierailija
684/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perusteella vanhemmat naiset ovat kokeneet vain paskaa seksiä, niin ei sellaiseen katkeroon kannata yhdenkään miehen tuhlata minuuttiakaan elämästään. Toista se on nuoren ja kinteän naisen kanssa

Tyydyttämään "myös miehensä"?

Empä oo sellaseen ukkoon vielä törmänny, jolla olis asian kanssa ollu vaikeuksia. Johtunee miesten nuoresta iästä. 😚

Vierailija
685/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä teidät sais hätistettyä pois kimpusta, kun itekin sanotte tuhlaavanne vaan aikaanne?

N23, äiti

Vierailija
686/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämän ketjun jälkeen halua enää nuortakaan miestä sen enempää kuin vanhaakaan. Ei helvetti mitä väkeä.

Vierailija
687/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa miehet aina kehua naiselle, miten ihana tämän pimpsa on kun ei ole vielä synnyttänyt! Mä ainakin haluaisin kuulla tällaisen imartelun. 😇😇

Vierailija
688/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyydyttämään "myös miehensä"?

Empä oo sellaseen ukkoon vielä törmänny, jolla olis asian kanssa ollu vaikeuksia. Johtunee miesten nuoresta iästä. 😚"

No, tietäjät tietää, eli miehet, joille on sattunut oikein hyvä nainen kohdalle. Mällihän saattaa lentää ilman orgasmiakin ja orkun voi saada ilman mällin lentämistä.

Vierailija
689/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tämän ketjun jälkeen halua enää nuortakaan miestä sen enempää kuin vanhaakaan. Ei helvetti mitä väkeä.

Niinpä, sairasta porukkaa.

Vierailija
690/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyydyttämään "myös miehensä"?

Empä oo sellaseen ukkoon vielä törmänny, jolla olis asian kanssa ollu vaikeuksia. Johtunee miesten nuoresta iästä. 😚"

No, tietäjät tietää, eli miehet, joille on sattunut oikein hyvä nainen kohdalle. Mällihän saattaa lentää ilman orgasmiakin ja orkun voi saada ilman mällin lentämistä.

Juu. Tiedän. Se tulee vastavuoroisuudesta. 😊

Vierailija
691/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös teillä kaikilla ollut jo miehet? Vai oletteko taas valehdelleet koko illan?

Vierailija
692/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään n. 5-20v vanhemmista. Vielä vanhempikin käy. Käytännössä kuitenkin lähes aina täyspäiset, maskuliiniset, itsevarmat miehet eeeeivät kiinnostu minusta jos ikäeroa on 10+ vuotta saati 20. Sieltä vanhoista miehistä sinkkuaikoina minua lähestyy pelkän seksin perässä olevat, fysiikaltaan tosi meh ja/tai tunnetaidot taaperon tasolla ja avataan keskustelu haukkumalla niitä omanikäisiä tätejä 🥲

Aivan kuin en pitkäaikaista suhdetta hakiessa etsisi miestä joka näkee minut ihmisenä. Todellakaan ei lämmitä että minua muka kehutaan haukkumalla omanikäisiään naisia ja vieläpä iästä! Asiasta jolle ei voi muuta tehdä kuin kuolla pois nuorempana ettei kurtistu, lol. Totta kai vanhenen itsekin. 

Moni näistä vanhemmista miehistä kokee jotenkin olevansa nuori armeijapoju vangittuna paapan kehoon. Tai pahimmillaan jopa luulee että menee vielä parikymppisestä 40 viiva 55!! -vuotiaana. 

Ja siis toki on myös tullut treffattua pari fiksumpaakin vanhempaa herraa jos on yhdistänyt retkeily, metsästys ja sali. Mutta moni kiinnostavampi on sanonut suoraan ettei halua näin isoa ikäeroa. Eli käytännössä ole. kuitenkin seurustellut max. 6v ikäerolla. 

Olen itse 33

Vierailija
693/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perusteella vanhemmat naiset ovat kokeneet vain paskaa seksiä, niin ei sellaiseen katkeroon kannata yhdenkään miehen tuhlata minuuttiakaan elämäst

Muistakaa miehet aina kehua naiselle, miten ihana tämän pimpsa on kun ei ole vielä synnyttänyt! Mä ainakin haluaisin kuulla tällaisen imartelun. 😇😇

Eka vaan tarvis hankkia se pimpsa. 

Vierailija
694/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös teillä kaikilla ollut jo miehet? Vai oletteko taas valehdelleet koko illan?

Tyhmiäkin vielä. Täällä on useita kirjoittajia. Joillakin on miehet, ottaneet ne varmaan ennen nettiä kun miesten ajatusmaailma ei vielä ollut näin yököttävästi näkyvillä. Itse olen nuorempi enkä ole ehtinyt sitoutua, ONNEKSI!

Vierailija
695/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään n. 5-20v vanhemmista. Vielä vanhempikin käy. Käytännössä kuitenkin lähes aina täyspäiset, maskuliiniset, itsevarmat miehet eeeeivät kiinnostu minusta jos ikäeroa on 10+ vuotta saati 20. Sieltä vanhoista miehistä sinkkuaikoina minua lähestyy pelkän seksin perässä olevat, fysiikaltaan tosi meh ja/tai tunnetaidot taaperon tasolla ja avataan keskustelu haukkumalla niitä omanikäisiä tätejä 🥲

Aivan kuin en pitkäaikaista suhdetta hakiessa etsisi miestä joka näkee minut ihmisenä. Todellakaan ei lämmitä että minua muka kehutaan haukkumalla omanikäisiään naisia ja vieläpä iästä! Asiasta jolle ei voi muuta tehdä kuin kuolla pois nuorempana ettei kurtistu, lol. Totta kai vanhenen itsekin. 

Moni näistä vanhemmista miehistä kokee jotenkin olevansa nuori armeijapoju vangittuna paapan kehoon. Tai pahimmillaan jopa luulee että menee vielä parikymppisestä 40 viiva 55!! -vuotiaana. 

Ja siis toki on myös tu

Muistui mieleen kaverin tytär, joka valitteli, että kun ei löydy sopivaa miestä. Ihan kivannäköinen nuori nainen ja kaverini pyysi mua kaveriksi vaihtamaan pyykikonetta sinne tyttärensä asuntoon. En tiedä, eikö se mimmi peseytynyt lainkaan, mutta voi luoja sitä hien hajua siellä kämpässä ja siinä mimmissä, jos meni lähelle. Mietin hiljaa mielessäni, ettei ihme kun tuon hajuinen nainen löydä miestä.

Vierailija
696/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmiäkin vielä. Täällä on useita kirjoittajia. Joillakin on miehet, ottaneet ne varmaan ennen nettiä kun miesten ajatusmaailma ei vielä ollut näin yököttävästi näkyvillä. Itse olen nuorempi enkä ole ehtinyt sitoutua, ONNEKSI!

Siinäkin mielessä tyhmiä, että paljastavat kaiken täällä. 😆😆😆

Vierailija
697/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, niinkö se onkin. Mä olen ihmetellyt, että eikö tyhmät naiset tajua, että täällähän kirjoittelee myös useampi mieskin, mutta silti meidät niputetaan inkkeleiksi. Eipä siinä, hyvät nauruthn siitä aina saa, kun joku tanttara alkaa suuttua ja hakkaa näppistään pää punaisena.

Vierailija
698/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle vähän nuorempi kelpasi. 

Pedarinainen.

Vierailija
699/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle vähän nuorempi kelpasi. 

Pedarinainen.

Ja näillä on monella koira petikaverina. Hyi ettien että.

Vierailija
700/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat miehet ovat paljon kauniimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän