Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1362)

Vierailija
721/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua himoitsevat huomattavasti nuoremmat naiset.

M43

Ei enää kymmenen vuoden kuluttua.

Vierailija
722/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä täytyy olla sairas suomalainen tasa-arvokasvatus. Ulkomaalaisilla naisilla ei ole tällaisia typeriä samanikäsyysvaatimuksia.

Meillä on muutenkin kaikki pyritty tasapäistämään. Katsokaapa tarkemmin niitä saman ikäisiä pareja. Kummallakin harveneva lyhyt tukka, lippalakit päissään, samanlaiset tuulipuvut päällä, kummallakin isot mahat, litteät perseet, suut väärinpäin, crocksit jaloissa, haisevatmväkevälle hielle, eivät harrasta mitään, eivät tapaa lapsiaan, jos niitä on jne jne.

Eiks ole sit hyvä, että ovat keskenään yhdessä? Miksi tällaisen miehen pitäisi saada nuori vaimo??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti kauniit ja nuoremmat hoikat naiset rakastuu itseään hiukan vanhempiin herrasmiehiin koska se on luonnon laki. Nuorempi kaunis nainen tarjoaa vanhemmalle herrasmiehelle seksiä, kotitalousapua ja kenties jälkeläisiä kun taas vanhempi herrasmies tarjoaa nuorelle naiselle rahaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään. Joku 10-20 vuotta on sopiva ikäero ja naiset rakastuu aina isähahmoihin. 

On tutkittu, että nainen näkee varakkaan miehen komeampana kuin köyhän. Sama mies kun istuu Ferrarissa ja Ladassa, niin naiset arvioivat Ferrarissa istuneen miehen paljon komeammaksi.

Näin varmasti kuvissa (joilla näitä "tutkimuksia" tehdään), mutta eri asia on sit se, kenen kanssa haluaa jakaa elämänsä. Joillekin toki riittää miehen varallisuus. Harvempi on loppuelämän onnellinen.

Muullakin habituksella on väliä. Oliko esimerkiksi vaatteet, kampaus ja aurinkolasit täysin samat, ainoastaan auto vaihtui?

Vierailija
724/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nykyinen puolisoni on 12 vuotta itseäni vanhempi ja meidät veti yhteen mieletön vetovoima ja meidät pitää yhdessä yhteinen henkisen kasvun kokemus (ja todella tyydyttävä seksielämä). Ensimmäiset pari vuotta oli kyllä kipuilua kun olimme niin eri vaiheissa elämää: hänen molemmat lapsensa olivat jo aikuisia, minulla oli vielä kaksi lasta kotona, joista nuorempi alakoulussa, ja minä halusin vielä panostaa täysillä työelämään ja saavuttaa sillä saralla vielä jotain nyt kun ei tarvinnut enää olla niin kiinni lapsissa, kun taas mies oli jo saavuttanut sillä saralla mitä halusikin ja kaipasi lähinnä enemmän vapautta ja matkustelua.

Meillä on nykyään hieno yhteisymmärrys ja yhteinen elämä, mutta puolisoni ei olekaan mikään keskiverto vanhempi mies. Hän on kuusikymppisenä paremmassa kunnossa kuin todella moni itseni ikäinen. Hän syö terveellisesti, ei juo lähes lainkaan alkoholia, ei ole koskaan polttanut ja hän rakastaa kaike

Teillä kohtasi persoonat, ei ikä ja "kauneus". Ihanaa!

Vierailija
725/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka sperman laadulla on suuri merkitys sikiön riskiin saada kehitysvaurioita, muistaakseni tuo keskenmenoriski kuitenkin liittyi vahvasti istukan kehitykseen ja toimintaan."

Ja ylläri pylläri, istukan toimintaan vaikuttavat tietysti myös isältä tulleet geenit. :)

"Koska istukan sikiöpuoli muodostuu alkion soluista, myös isältä tulevat geenit vaikuttavat istukan kehitykseen. 

Isän geenit, sperman DNA:n laatu ja epigeneettiset tekijät voivat vaikuttaa ratkaisevasti siihen, miten istukka muodostuu ja toimii.

Tutkimusten mukaan isän geenit ja sperman laatu voivat vaikuttaa:

- Pre-eklampsian riskiin (raskaudenaikainen verenpaineoireyhtymä). Tietyt isän HLA-geenit voivat lisätä äidin immuunireaktiota istukkaa kohtaan.

- Istukka- ja kasvuhäiriöihin (pieni tai poikkeavasti kehittyvä istukka).

- Kesken

Nämähän on loistavia uutisia niin miehet voivat ottaa ansaitun kunnian onnistuneesta raskaudesta. Kaikki miehen ansiota!

Vierailija
726/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.

No niin se nuorempi mieskin on paljon komeampi kuin se vanha setä. Että miksi huutelet ett miksei suomalaisille kelpaa vanha ja rupsahtanut mies kun sehän on aivan selvää. Lisäksi suomalaiset naiset ovat niin itsenäisiä että ovat töissä ja elättävät ihan itse itsensä eivät hae sitä vanhaa rupisammakkoa elättäjäksi.

Vierailija
727/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten kamalaa. Suomalaiset naiset (joita te haukutte täällä viestikaupalla!) eivät halua vanhentunutta miestä, jonka siemennesteen parasta ennen -päivämäärä on mennyt jo ajat sitten. Kannattaa miestenkin tutkailla, mitä kaikkea huonoa vanhemman miehen ottamisesta seuraa ihan esim. lisääntymisen kannalta. 

Kuka teitä nyt on taas muka haukkunut? Itselläni on nuoren vaimon kanssa jo lapsikiintiö täynnä. Kaksi aivan mahtavaa tervettä ja fiksua lasta ja tietysti ihana kaunis ja nuori vaimo täydentää elämääni.

Jaajaa, häsdäkhaesinäkinvaimoaasiasta paikalla. Hienoa tuo, jos vaimosikin on yhtä onnellinen, kuin sinä. Mut teidänkään tarinaa ei voi yleistää. Parisuhteissa on aina yksilöt.

Vierailija
728/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Joskus jossain ohjelmassa joku mies sanoi, et paras ikäero on miehen ikä jaettuna puoliksi +7v. Mietin silloin, et on miehillä raskasta elää. Ja naisille huonoja mieskokemuksia.

Vierailija
729/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisissa ketjuissa pääsee hyvin tutustumaan mitä miehet naisista ajattelevat. Miehet ajattelevat näköjään hyvin rumasti naisista ja taidan jättää kokonaan miehet väliin. En tarvitse yhtäkään ällötystä elämääni.

N24

Nää on surullisia tapauksia tällä palstalla. Luota minuun, paljon fiksuja, hyviä miehiä on maailmassa. Aina heitä ei ole helppo löytää. Täällä he eivät ole.

Vierailija
730/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun tosiaan istun usein viikonloppuisin kahvilla ja lounaalla eri miesten kanssa (toisinaan saan lahjojakin) ja olen 47-vuotias naimisissa oleva perheenäiti, niin ihmettelen suuresti palstan misogyynien valtavaa naisvihaa ja jotain ihmeen Marimekko-kaapu -juttuja.

Itse torjun viikoittain kolmikymppisten miesten treffikutsuja, koska ei ehdi eikä jaksa. Olen normaalipainoinen, käytän vaatekokoa 38 käyn salilla säännöllisesti, enkä käytä alkoholia. Pitkät hiukset, hoidetut kynnet ja asiallisen naisellinen pukeutuminen. Tällaista se elämä nyt vaan joillakin meistä on.

Tuo marinekko-kuvaus oli hauska. Itse pidän marimekosta, mieheni ei. Suostuu kyl nukkumaan marimekko-lakanoissa, kun ei jaksa itse muita hankkia. Joskus olen pukeutunut myös marimekon vaatteisiin. Ei ole valittanut. Tosin ei taida niitä edes tunnistaa. Mutta eipä hänkään kysy minulta, onko hänen vaatteet minulle ok.

Vierailija
731/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötyä, ap. Suomalainen nainen ei välttämättä halua miestä ollenkaan.

Koska:

Yksin on hauskempaa. Suomalainen mies on (liian usein) kitisevä kiviriippa. Laiska, ilkeä ja juoppo.

Malja naisille, jotka eivät omista elämäänsä miehen passaamiselle!

Vierailija
732/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ei enää kymmenen vuoden kuluttua.

Ei tuota himoitse kukaan nytkään. Se hallusinoi.

Vierailija
733/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aloittajalle. 

Samanlainen sukupolvikokemus. Oletus, että elää suunnilleen yhtä kauan. Raihnaatuminen todennäköisesti samoihin aikoihin. 

Vierailija
734/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ei, en himoinnut. Ihmettelin, mitä vittua tuijotat. 

N33

Et olekaan huomattavasti nuorempi, vaan todennäköisesti jo liian vanha tuolle M43-kaverille, kuten monille muillekin miehille olet. M43 varmaan tarkoitti sellaisia 20-25 v naisia. Tämä ei liity mitenkään sinuun, rupsahtanut akka. 

Eipä tuo haittaa, kun en eltaantunutta vanhaa ukkoa haluaiskaan. 😇

Suhteellisesti katsoen on kuitenkin sinua nuorempi. Nimittäin nainen on jo vanha 25 v jälkeen. Mutta ehkä oletkin näitä puumanaisia, jotka metsästävät teini-ikäisiä poikia.

Vierailija
735/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.

No niin se nuorempi mieskin on paljon komeampi kuin se vanha setä. Että miksi huutelet ett miksei suomalaisille kelpaa vanha ja rupsahtanut mies kun sehän on aivan selvää. Lisäksi suomalaiset naiset ovat niin itsenäisiä että ovat töissä ja elättävät ihan itse itsensä eivät hae sitä vanhaa rupisammakkoa elättäjäksi.

Eivätkä halua rupisammakon omaishoitajiksi.

Vierailija
736/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ei, en himoinnut. Ihmettelin, mitä vittua tuijotat. 

N33

Et olekaan huomattavasti nuorempi, vaan todennäköisesti jo liian vanha tuolle M43-kaverille, kuten monille muillekin miehille olet. M43 varmaan tarkoitti sellaisia 20-25 v naisia. Tämä ei liity mitenkään sinuun, rupsahtanut akka. 

Eipä tuo haittaa, kun en eltaantunutta vanhaa ukkoa haluaiskaan. 😇

Suhteellisesti katsoen on kuitenkin sinua nuorempi. Nimittäin nainen on jo vanha 25 v jälkeen. Mutta ehkä oletkin näitä puumanaisia, jotka metsästävät teini-ikäisiä poikia.

Haha! Miehet rupsahtavat naisia paljon nopeammin  kts Patrick Itäniemi 20 vee: näyttää viisikymppiseltä. 

Vierailija
737/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka sperman laadulla on suuri merkitys sikiön riskiin saada kehitysvaurioita, muistaakseni tuo keskenmenoriski kuitenkin liittyi vahvasti istukan kehitykseen ja toimintaan."

Ja ylläri pylläri, istukan toimintaan vaikuttavat tietysti myös isältä tulleet geenit. :)

"Koska istukan sikiöpuoli muodostuu alkion soluista, myös isältä tulevat geenit vaikuttavat istukan kehitykseen. 

Isän geenit, sperman DNA:n laatu ja epigeneettiset tekijät voivat vaikuttaa ratkaisevasti siihen, miten istukka muodostuu ja toimii.

Tutkimusten mukaan isän geenit ja sperman laatu voivat vaikuttaa:

- Pre-eklampsian riskiin (raskaudenaikainen verenpaineoireyhtymä). Tietyt isän HLA-geenit voivat lisätä äidin immuunireaktiota istukkaa kohtaan.

- Istukka- ja kasvuhäiriöihin (pieni tai poikkeav

Nämähän on loistavia uutisia niin miehet voivat ottaa ansaitun kunnian onnistuneesta raskaudesta. Kaikki miehen ansiota!

Sitten , sinun logiikallasi,  yhtä lailla epäonnistunut raskaus ja kehityshäiriöinen lapsi ovat yksin isän vastuulla.

Miehet pitäisi tosiaan vastuuttaa siittiöistään, niiden tuhoamisesta huonoilla elämäntavoilla ja ruiskimisesta minne sattuu.

Olisiko kastraatio hyvä tapa rankaista miehiä tästä?

Vierailija
738/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee vanhemmiten mukavammaksi. Nuorena mies kukkoillee testopäissään. Naisille käy  päinvastoin. Nuorena nainen on yleensä mukavimmillaan, ja vanhemmiten nainen alkaa töksäyttelee ilkeästi. Ei aina, mutta aika usein. 

50+ -ikäiset miehet vasta kukkoilee. Ja arvostelee suureen ääneen kaikkien naisten ulkonäköä, ihan kuin heidän habituksellaan moiseen olisi varaa.. Nauran aina päin naamaa näille. Sitten nousen isoon katumaasturini (hybrid) ja kaahaan pois paikalta.

Muistan kun itse olin 18-vuotias, nostin 110kg penkistä ja kun olin puoli vuotta treenannut kamppailulajeja luulin, että vedän lärviin ketä tahansa tarvittaessa. Autolla ajoin isolla riskillä. Armeijassa ollessa sitä ajattelee ampuvansa sotatilanteessa viholliselle napin ottaan eikä itselle voi tapahtua mitään. Naisia sai hyvin ravintolassa. Luulin olevani kuolematon. Vanhempana kun ajattelee asiaa, huomaa miten järjetöntä se ajattelu oli siihen aikaan.

Vierailija
739/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se voi orgasmiongelmaisesta naisesta tuntua mielikuvitukselta."

Voi olla, että vähän ohi aiheen, mutta joku mies on mua pitänyt tällaisena. Hän tarjosi syyksi siihen, että minussa on jokin rakenteellinen vika. 

Silti toisen miehen käsittelyssä tulen helposti. :D

Naisilla on sairas asenne että miehen pitää tyydyttää itsensä lisäksi myös nainen. 

Vierailija
740/1362 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti kauniit ja nuoremmat hoikat naiset rakastuu itseään hiukan vanhempiin herrasmiehiin koska se on luonnon laki. Nuorempi kaunis nainen tarjoaa vanhemmalle herrasmiehelle seksiä, kotitalousapua ja kenties jälkeläisiä kun taas vanhempi herrasmies tarjoaa nuorelle naiselle rahaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään. Joku 10-20 vuotta on sopiva ikäero ja naiset rakastuu aina isähahmoihin. 

On tutkittu, että nainen näkee varakkaan miehen komeampana kuin köyhän. Sama mies kun istuu Ferrarissa ja Ladassa, niin naiset arvioivat Ferrarissa istuneen miehen paljon komeammaksi.

Näin varmasti kuvissa (joilla näitä "tutkimuksia" tehdään), mutta eri asia on sit se, kenen kanssa haluaa jakaa elämänsä. Joillekin toki riittää miehen varallisuus. Harvempi on

"Muullakin habituksella on väliä. Oliko esimerkiksi vaatteet, kampaus ja aurinkolasit täysin samat, ainoastaan auto vaihtui?"

Nää "tutkimukset" ovat minusta aina arveluttavia. Tai niiden tulkinta. Voin minäkin arvioida kuvista miesten ja naisten ulkonäköjen miellyttävyyttä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kenen kaa haluan pariutua. 

Minulla naisena on hyvin selkeät mielipiteet naisten kauneudesta. En silti halua heidän kanssaan parisuhteeseen, olivat kuin viehättäviä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi