Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
No daa! Niin on nuorempi mieskin paljon komeampi!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua himoitsevat huomattavasti nuoremmat naiset.
M43
Ei, en himoinnut. Ihmettelin, mitä vittua tuijotat.
N33
Tällaisissa ketjuissa pääsee hyvin tutustumaan mitä miehet naisista ajattelevat. Miehet ajattelevat näköjään hyvin rumasti naisista ja taidan jättää kokonaan miehet väliin. En tarvitse yhtäkään ällötystä elämääni.
N24
Vierailija kirjoitti:
Tällaisissa ketjuissa pääsee hyvin tutustumaan mitä miehet naisista ajattelevat. Miehet ajattelevat näköjään hyvin rumasti naisista ja taidan jättää kokonaan miehet väliin. En tarvitse yhtäkään ällötystä elämääni.
N24
Jaaha, siinä se Tyyne 68v esittää taas nuorta naista.
Itse kun tosiaan istun usein viikonloppuisin kahvilla ja lounaalla eri miesten kanssa (toisinaan saan lahjojakin) ja olen 47-vuotias naimisissa oleva perheenäiti, niin ihmettelen suuresti palstan misogyynien valtavaa naisvihaa ja jotain ihmeen Marimekko-kaapu -juttuja.
Itse torjun viikoittain kolmikymppisten miesten treffikutsuja, koska ei ehdi eikä jaksa. Olen normaalipainoinen, käytän vaatekokoa 38 käyn salilla säännöllisesti, enkä käytä alkoholia. Pitkät hiukset, hoidetut kynnet ja asiallisen naisellinen pukeutuminen. Tällaista se elämä nyt vaan joillakin meistä on.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun tosiaan istun usein viikonloppuisin kahvilla ja lounaalla eri miesten kanssa (toisinaan saan lahjojakin) ja olen 47-vuotias naimisissa oleva perheenäiti, niin ihmettelen suuresti palstan misogyynien valtavaa naisvihaa ja jotain ihmeen Marimekko-kaapu -juttuja.
Itse torjun viikoittain kolmikymppisten miesten treffikutsuja, koska ei ehdi eikä jaksa. Olen normaalipainoinen, käytän vaatekokoa 38 käyn salilla säännöllisesti, enkä käytä alkoholia. Pitkät hiukset, hoidetut kynnet ja asiallisen naisellinen pukeutuminen. Tällaista se elämä nyt vaan joillakin meistä on.
Niin ei ne sulle sitä suoraan sanois.. täällä anonyymina uskaltaa olla rehellinen oma paskiaisensa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, olen 16-vuotiaasta saakka saanut kuulla kehuja, eli olet osittain oikeassa, mutta kaikki naiset eivät ymmärrä, että iän ja kokemuksen myötä taidot vaan paranevat. Ja nainen tarvii mielestäni vielä enemmän sitä, että osaa rentoutua ja samalla herkistyä kosketuksille.
Kaikkeen elämässä auttaa kokemus. Mutta kaksikymppinen ei silti ota viisikymppistä lastensa isäksi sen takia. Kun suhteeseen kuuluu paljon muutakin kuin seksi tai orgasmi.Lisäksi on kiva opetella yhdessä. Seksiä ja muutakin elämää. Siihenhän oman ikäisen suosiminen perustuu.
Kommenttien perusteella vanhemmat naiset ovat kokeneet vain paskaa seksiä, niin ei sellaiseen katkeroon kannata yhdenkään miehen tuhlata minuuttiakaan elämästään. Toista se on nuoren ja kinteän naisen kanssa
Kukaan ei pakota. On tärkeä elää omannäköistään elämää. Luulisi viisikymppisen jo sen tietävän. Niillä vanhemmilla naisilla on jo yleensä saman ikäinen puoliso. Suurin osa löytää edelleen omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse torjun viikoittain kolmikymppisten miesten treffikutsuja, koska ei ehdi eikä jaksa. Olen normaalipainoinen, käytän vaatekokoa 38 käyn salilla säännöllisesti, enkä käytä alkoholia. Pitkät hiukset, hoidetut kynnet ja asiallisen naisellinen pukeutuminen. Tällaista se elämä nyt vaan joillakin meistä on.Niin ei ne sulle sitä suoraan sanois.. täällä anonyymina uskaltaa olla rehellinen oma paskiaisensa. :)
Voivat olla myös niitä samoja, jotka niitä treffikutsuja lähettää. Monet miehet arvioivat naisen iän ihan metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
N33
Et olekaan huomattavasti nuorempi, vaan todennäköisesti jo liian vanha tuolle M43-kaverille, kuten monille muillekin miehille olet. M43 varmaan tarkoitti sellaisia 20-25 v naisia. Tämä ei liity mitenkään sinuun, rupsahtanut akka.
Vierailija kirjoitti:
Syynä täytyy olla sairas suomalainen tasa-arvokasvatus. Ulkomaalaisilla naisilla ei ole tällaisia typeriä samanikäsyysvaatimuksia.
No, onko sinun isäsi huomattavasti vanhempi kuin äitisi? Onko kiva, kun oma isä on seniili, kun itse olet parikymppinen? Toivotko tyttärellesi itsesi ikäistä miestä puolisoksi? On eri asia toitottaa omassa itsekeskeisyydessään, kuinka täytyy saada nuori nainen, mutta sitten kun se yleistetään vähän kaikkiin, niin ei olekaan välttämättä kauhean kiva ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Harva nainen haluaa että hänessä arvostetaan vain ulkonäköä. Se on esineellistämistä. Lisäksi jokainen vanhenee, joten nuoruutta ihannoiva mies on aina huono valinta.
Lisäksi toki se, että paljon vanhemman kanssa on harvemmin yhtä paljon yhteistä jne.
Puhumattakaan siitä, että jopa kolmanneksella yli 50-vuotiaista suomalaismiehistä alkaa olla tarvetta sinisille pillereille petissä! Vanhemman miehen kun ottaa, hupi siitä on kovin lyhytaikainen.
Naisen, joka pitää seksistä, ei kyllä kannata ottaa miestä, joka on a) ylipainoinen ja b) yli 50 v. Riskit sille ettei miehestä enää ole mihinkään, on aikamoi
Mitä iloa teille siitä erektiosta olisi kun ette edes pidä yhdynnästä?
Mies tulee vanhemmiten mukavammaksi. Nuorena mies kukkoillee testopäissään. Naisille käy päinvastoin. Nuorena nainen on yleensä mukavimmillaan, ja vanhemmiten nainen alkaa töksäyttelee ilkeästi. Ei aina, mutta aika usein.
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee vanhemmiten mukavammaksi. Nuorena mies kukkoillee testopäissään. Naisille käy päinvastoin. Nuorena nainen on yleensä mukavimmillaan, ja vanhemmiten nainen alkaa töksäyttelee ilkeästi. Ei aina, mutta aika usein.
50+ -ikäiset miehet vasta kukkoilee. Ja arvostelee suureen ääneen kaikkien naisten ulkonäköä, ihan kuin heidän habituksellaan moiseen olisi varaa.. Nauran aina päin naamaa näille. Sitten nousen isoon katumaasturini (hybrid) ja kaahaan pois paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti kauniit ja nuoremmat hoikat naiset rakastuu itseään hiukan vanhempiin herrasmiehiin koska se on luonnon laki. Nuorempi kaunis nainen tarjoaa vanhemmalle herrasmiehelle seksiä, kotitalousapua ja kenties jälkeläisiä kun taas vanhempi herrasmies tarjoaa nuorelle naiselle rahaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään. Joku 10-20 vuotta on sopiva ikäero ja naiset rakastuu aina isähahmoihin.
On tutkittu, että nainen näkee varakkaan miehen komeampana kuin köyhän. Sama mies kun istuu Ferrarissa ja Ladassa, niin naiset arvioivat Ferrarissa istuneen miehen paljon komeammaksi.
Näin varmasti kuvissa (joilla näitä "tutkimuksia" tehdään), mutta eri asia on sit se, kenen kanssa haluaa jakaa elämänsä. Joillekin toki riittää miehen varallisuus. Harvempi on loppuelämän onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
N33
Et olekaan huomattavasti nuorempi, vaan todennäköisesti jo liian vanha tuolle M43-kaverille, kuten monille muillekin miehille olet. M43 varmaan tarkoitti sellaisia 20-25 v naisia. Tämä ei liity mitenkään sinuun, rupsahtanut akka.
Eipä tuo haittaa, kun en eltaantunutta vanhaa ukkoa haluaiskaan. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti kauniit ja nuoremmat hoikat naiset rakastuu itseään hiukan vanhempiin herrasmiehiin koska se on luonnon laki. Nuorempi kaunis nainen tarjoaa vanhemmalle herrasmiehelle seksiä, kotitalousapua ja kenties jälkeläisiä kun taas vanhempi herrasmies tarjoaa nuorelle naiselle rahaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään. Joku 10-20 vuotta on sopiva ikäero ja naiset rakastuu aina isähahmoihin.
On tutkittu, että nainen näkee varakkaan miehen komeampana kuin köyhän. Sama mies kun istuu Ferrarissa ja Ladassa, niin naiset arvioivat Ferrarissa istuneen miehen paljon komeammaksi.
Linkki siihen tutkimukseen.
Miksi statusmiehet saa kauniita ja nuoria naisia kun taas tavismiehet joutuvat tyytymään alhaisen tason naisiin?&n
Jaa a, miksiköhän?? Jo pelkkä tämä kysymys on vastaus itsessään.
Parikymppisenä max. 20 vuotta vanhemmat miehet on ihan ok. Hyviä sängyssä ja tykkäävät hemmotella. Mihinkään pitkäaikaiseen parisuhteeseen ei kannata alkaa. Neljänkympin jälkeen alkaa miesten taso laskea merkittävästi ja siinä menee naisella nuoruus hukkaan jos jää sitä katselemaan.
Eli hetken huvina vanhemmat miehet on ok, parisuhde ja perhe sitten saman ikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
N33
Eipä tuo haittaa, kun en eltaantunutta vanhaa ukkoa haluaiskaan. 😇
Varsinkaan kun oman ikäistäkin tarjontaa riittää. 😊
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä max. 20 vuotta vanhemmat miehet on ihan ok. Hyviä sängyssä ja tykkäävät hemmotella. Mihinkään pitkäaikaiseen parisuhteeseen ei kannata alkaa. Neljänkympin jälkeen alkaa miesten taso laskea merkittävästi ja siinä menee naisella nuoruus hukkaan jos jää sitä katselemaan.
Eli hetken huvina vanhemmat miehet on ok, parisuhde ja perhe sitten saman ikäisen kanssa.
Siitä hetken huvista on joskus seurauksena se perhe..
Omasta mielestä kolmekymppisetkin miehet näytti ihan ikälopuilta, kun itellä oli 20 mittarissa.
M43