Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
641/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se voi orgasmiongelmaisesta naisesta tuntua mielikuvitukselta."

Voi olla, että vähän ohi aiheen, mutta joku mies on mua pitänyt tällaisena. Hän tarjosi syyksi siihen, että minussa on jokin rakenteellinen vika. 

Silti toisen miehen käsittelyssä tulen helposti. :D

Orgasmiongelmaiseksi laiskat/itsekkäät/taitamattomat miehet kutsuvat naista, joka ei saa yhdyntäjyystöllä orgasmia, koska klitoris on muualla kuin emättimessä.

Tuossa tapauksessa orgasmiongelmaisuus oli pelkkä arvaus. Onhan se outoa, että joku ei usko miten monta kertaa nainen voi tulla peräkkäin ja syttyä vanhemmasta miehestä sellaiseen kiimaan, ettei ole aiemmin kokenut.

Orgasmeja toki saan monta kertaa peräkkäin, mutta rupsahtanut setämies ei kiimaa nosta vaan saan paikat kuivumaan saharaksi.

Suosittelen sinua menemään loisteputkivalaistussa tilassa kokovartolopeilin eteen silmälasit päässä, niin ymmärrät syyn.

Niin paljon, kuin sinä haluaisitkin kokea orgasmeja kanssani, on kerrottava, että olen tätä nykyä ukkomies ja annan orgasmeja vain omalle nuorelle naiselleni.

P.S. Millainen muumio käyttää tänäpäivänä vielä loisteputkia?

Vierailija
642/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hengitys on paras apu tulkinnalle. Kaikki ne vikinät voivat olla teeskentelyä tai kipua. Hengitys paljastaa sen mikä oikeasti tuntuu hyvältä."

Hengitys ei paljasta mitään. Naiselle tyypillisesti kuvittelet tietäväsi jotain mitä et tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa sitten on vikana kun et ole kelvannut kenellekään? Tatuoinnit?

Ei ole tatuointeja tai lävistyksiä. Puoliso jätti nuorena solmitun liiton jälkeen joitain vuosia sitten, kiitos kysymästä. Hän löysi toisen.

Vierailija
644/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa mitä naiset haluaa, kun selkeästi olet kiinnostunut miehistä tämän naisvihasi perusteella.

Vierailija
645/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun kokemuksen mukaan nuoremmat miehet on kiinnostuneempia naisen fiiliksistä, kuin limaiset setämiehet"

Kuinka monen limaisen setämiehen kanssa olet paneskellut? Mistä sitä limaa on tullut?

Ihan jutuista sen voi päätellä. :D

Vierailija
646/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hengitys on paras apu tulkinnalle. Kaikki ne vikinät voivat olla teeskentelyä tai kipua. Hengitys paljastaa sen mikä oikeasti tuntuu hyvältä."

Hengitys ei paljasta mitään. Naiselle tyypillisesti kuvittelet tietäväsi jotain mitä et tiedä.

No paljastaa se nyt ainakin sen, ettei tarvi soittaa ambulanssia.. Tai ruumisautoa.

Vierailija
647/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Johan vedit mutkat suoriksi miehen nautinnon suhteen. Mä kyllä teen mun miehelle paljon muutakin, kun hieron edestakaisin ja hän kyllä tykkää."

En vetänyt. Aivan varmasti tykkää mutta se mitä sanoin riittää. Kerropas nyt sitten mitä paljon muuta teet? Tuskinpa pystyt kovin paljoa tekemään. Kaksi tai kolme asiaa ei ole paljon.

Jätetään salaisuudeksi. Harmi, jos et eläessäs saa kokea samaa. 🤭

Niinhän sinun on pakko jättää kun sinulla ei ole vastausta. Eikä sinussa ole naista myöntämään sitä.

Vierailija
648/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkasnsa,mulle köy nuorempi mies ja ollutkin poikaystävissä

Tutustuin 5v vanhempaan mieheen hyi helvetti kun lääppi niinkö joku irstas eltaantunut setä ja maho ukko.kertakaikkiaan oksetti se lääppiminen niin psljon että hetkessä vaihdoin henkiwesti nuorempiin taas takas.

Vierailija
649/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että vähän ohi aiheen, mutta joku mies on mua pitänyt tällaisena. Hän tarjosi syyksi siihen, että minussa on jokin rakenteellinen vika. 

Orgasmiongelmaiseksi laiskat/itsekkäät/taitamattomat miehet kutsuvat naista, joka ei saa yhdyntäjyystöllä orgasmia, koska klitoris on muualla kuin emättimessä.

Tuossa tapauksessa orgasmiongelmaisuus oli pelkkä arvaus. Onhan se outoa, että joku ei usko miten monta kertaa nainen voi tulla peräkkäin ja syttyä vanhemmasta miehestä sellaiseen kiimaan, ettei ole aiemmin kokenut.

Keski-ikäisenä naisena olen oppinut jo ajat sitten seksin kaikkein tärkeimmän opin naiselle: sooloseksi tuo orgasmien osalta sekä suurimman määrän että voimakkaimmat orgasmit, sillä tunnenhan oman kehoni paljon paremmin kuin yksikään mies.

Vierailija
650/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen toivoo kumppanuutta ja haluaa kestävän suhteen. Ison ikäeron parit tai kun on iso kulttuuriero, myös ero tulee helpommin. Rasismi ja muut ongelmat kohtaa myös lapsia. Onnea miehet nyt niiden idän naistenne kanssa, da da.

Vierailija
651/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto ku tekis mieli sanoa, et ehkä tunnen sut. Saattaa toki olla, että vaan olet täysin saman ikäinen ja yhdessä nuorehkon naisen kanssa. 

Onko nainen kenties n. 34-vuotias?

Vierailija
652/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Johan vedit mutkat suoriksi miehen nautinnon suhteen. Mä kyllä teen mun miehelle paljon muutakin, kun hieron edestakaisin ja hän kyllä tykkää."

En vetänyt. Aivan varmasti tykkää mutta se mitä sanoin riittää. Kerropas nyt sitten mitä paljon muuta teet? Tuskinpa pystyt kovin paljoa tekemään. Kaksi tai kolme asiaa ei ole paljon.

Jätetään salaisuudeksi. Harmi, jos et eläessäs saa kokea samaa. 🤭

Niinhän sinun on pakko jättää kun sinulla ei ole vastausta. Eikä sinussa ole naista myöntämään sitä.

Sä voit jäädä arvuuttelemaan, onko näin. :D

Vierailija
653/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun kokemuksen mukaan nuoremmat miehet on kiinnostuneempia naisen fiiliksistä, kuin limaiset setämiehet"

Kuinka monen limaisen setämiehen kanssa olet paneskellut? Mistä sitä limaa on tullut?

Nämä paljastavat AINA oman tasonsa tuolla ettei niitä pane oikesti kuin nistit ja puliukot.

Vierailija
654/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keski-ikäisenä naisena olen oppinut jo ajat sitten seksin kaikkein tärkeimmän opin naiselle: sooloseksi tuo orgasmien osalta sekä suurimman määrän että voimakkaimmat orgasmit, sillä tunnenhan oman kehoni paljon paremmin kuin yksikään mies."

Mulla taas tajunnanräjäyttävimmät tulee yhdessä miehen kanssa. Kunhan mies ei ole itsekäs ja välitä vain itsestään.

Vierailija
655/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Keski-ikäisenä naisena olen oppinut jo ajat sitten seksin kaikkein tärkeimmän opin naiselle: sooloseksi tuo orgasmien osalta sekä suurimman määrän että voimakkaimmat orgasmit, sillä tunnenhan oman kehoni paljon paremmin kuin yksikään mies."

Mulla taas tajunnanräjäyttävimmät tulee yhdessä miehen kanssa. Kunhan mies ei ole itsekäs ja välitä vain itsestään.

Mukavaa, että sinulla on ollut hyviä rakastajia. Niin minullakin. Mutta silti parhaimmat orgasmit ja etenkin eniten peräkkäisiä orgasmeja, olen ihan itse omin kätösin tehnyt itselleni.

Vierailija
656/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50-vuotias nainen, jonka aviomies 10 vuotta nuorempi. Hyvin on toiminut ja toimii. 

Vierailija
657/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa itse asiassa nykytrendi mennä siihen suuntaan, että naiset ottavat yhä enemmän nuorempia kumppaneita. Varsinkin keski-iän ylittäneiden miesten ajatusmaailma on niin kapea ja junttimainen, että naisilla on paljon enemmän yhteistä nuorempien miesten kanssa. 

Vierailija
658/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen alkaa lähennellä neljääkymmentä ja on porsinut pari kertaa, niin muutama asia saa minut boikotoimaan sen ikäisiä. Puhun nyt siis yhden illan seikkailuista.

Jos tapaat naisen baarista, niin saattaa olla aivan rapajuoppo oikeasti. Koko baarin väki on voinut panna sitä, jopa portsarin koira. Jos sellasen kanssa erehtyy vaikka sen kämpille, niin vasten naamaa lävähtävä kissankusenkäryseinämä saattaa puhkaista toisen silmän. Sitten jos erehdyt sen makuuhuoneeseen, voit kompastua hämärässä se hevosenkyrpäimukuppidilboon, joka tököttää kiinni lattiassa. Sitten kun venaat, että se saisi voimisteltua mummokalsarinsa jalastaan, se sotkeutuu niihin ja lyö kaatuessaan päänsä patteriin ja otsaan tulee nuoren naisen pillua muistuttava poikittainen haava. Sitten kun alat etsiä hajuaistisi ja sormenpäiden tuntoaistin avulla, missä se aromipesä on ja kosketat vahingossa sen klitorikseen, se monen kuukauden puutteen takia ja vihdoin miehen kosketuksen aistineena rentoutuu niin, että orgasmin sijaan lakanalla väriseekin hetken päästä tuore ja vetelä torttu.

Vierailija
659/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen alkaa lähennellä neljääkymmentä ja on porsinut pari kertaa, niin muutama asia saa minut boikotoimaan sen ikäisiä. Puhun nyt siis yhden illan seikkailuista.

Jos tapaat naisen baarista, niin saattaa olla aivan rapajuoppo oikeasti. Koko baarin väki on voinut panna sitä, jopa portsarin koira. Jos sellasen kanssa erehtyy vaikka sen kämpille, niin vasten naamaa lävähtävä kissankusenkäryseinämä saattaa puhkaista toisen silmän. Sitten jos erehdyt sen makuuhuoneeseen, voit kompastua hämärässä se hevosenkyrpäimukuppidilboon, joka tököttää kiinni lattiassa. Sitten kun venaat, että se saisi voimisteltua mummokalsarinsa jalastaan, se sotkeutuu niihin ja lyö kaatuessaan päänsä patteriin ja otsaan tulee nuoren naisen pillua muistuttava poikittainen haava. Sitten kun alat etsiä hajuaistisi ja sormenpäiden tuntoaistin avulla, missä se aromipesä on ja kosketat vahingossa sen klitorikseen, se monen kuukauden puutteen takia ja vihdoin miehen kosk

Spesiaali kuule, sulla on se aasialainen perseenpyörittelijä siellä keittiössä, lakkaa satuilemasta. Eiku, sori.

Vierailija
660/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaat naisen baarista, niin saattaa olla aivan rapajuoppo oikeasti. Koko baarin väki on voinut panna sitä, jopa portsarin koira. Jos sellasen kanssa erehtyy vaikka sen kämpille, niin vasten naamaa lävähtävä kissankusenkäryseinämä saattaa puhkaista toisen silmän. Sitten jos erehdyt sen makuuhuoneeseen, voit kompastua hämärässä se hevosenkyrpäimukuppidilboon, joka tököttää kiinni lattiassa. Sitten kun venaat, että se saisi voimisteltua mummokalsarinsa jalastaan, se sotkeutuu niihin ja lyö kaatuessaan päänsä patteriin ja otsaan tulee nuoren naisen pillua muistuttava poikittainen haava. Sitten kun alat etsiä hajuaistisi ja sormenpäiden tuntoaistin avulla, missä se aromipesä on ja kosketat vahingossa sen klitorikseen, se monen kuukauden puutteen takia ja vihdoin miehen kosk

Niin kaikkia, jopa koiria paneva nainen joka on kuitenkin monen kuukauden puutteessa? Koita nyt päättää millä tavalla haluat naisia loukata, nyt sohit vaan naisvihasi sokaisemana kaikkiin suuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä