Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
621/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja oikeastaan senkin, että luomusti ovuloiva nainen ei hedelmällisinä päivinään suinkaan himoitse sitä kypsää protector&provideria, vaan juuri sitä nuorta sonnia tai muutamaa. Mut se on hei biologiaa, näin on luonto meidät tarkoittanut. "

Juu, tutkimusten mukaan nainen himoitsee hedelmällisimpinä päivinään sitä nuorta ja mahdollisimman tervettä miestä. Sitten muina kuukauden aikoina viehätytään niistä protect&provide miehistä. Mistä tämä sitten kertoo? Siitä, että nainen hakee luonnostaan lapselleen mahdollisimman hyviä geenejä, mutta sitten kasvattajaksi se hoivaavampi mies. 😅

Vierailija
622/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä osaan lukea miehen reaktioita. Se on hyvin helppoa, ihmisen hengityksestä kuulee miltä jokin asia siitä tuntuu."

Miehen reaktioiden "lukeminen" ei ole kovin vaikeaa. Riittää kun vetelee kullia edestakaisin. Siihen ei kovin suurta lukutaitoa tarvita. Eli et olekaan niin pätevä kuin kuvittelet.

Osaatko lukea tykkääkö nainen klitoriksen koskettamisesta vai onko se niin herkkä ettei kestä kosketusta ollenkaan. Voiko sitä koskettaa vain kielellä mutta ei sormella vai tarvitseeko se niin kovaa käsittelyä että pitää melkein hakea sähkötyökaluja avuksi. Tiedätkö tykkääkö nainen kun sormella hierotaan G-pistealuetta tai kullilla. Vai tykkääkö vain toisesta mutta toinen tuntuu pahalta. Tiedätkö saako orgasmin A-pisteestä. Tai peräti anaalista. Vai ehkä siitä että pannaan takaa päin pilluun ja työnnetään peukalo perseeseen. Tai mikä on se kohta vaginan sisällä mihin kohtaan pitää osua. Sitten kun osaat tulkita nämä asiat jokaisesta ihmisestä erikseen, ja tämä kaikki sen hiiren vikinää muistuttavan palautteen perusteella minkä nainen antaa, niin tule sitten keskustelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä osaan lukea miehen reaktioita. Se on hyvin helppoa, ihmisen hengityksestä kuulee miltä jokin asia siitä tuntuu."

Miehen reaktioiden "lukeminen" ei ole kovin vaikeaa. Riittää kun vetelee kullia edestakaisin. Siihen ei kovin suurta lukutaitoa tarvita. Eli et olekaan niin pätevä kuin kuvittelet.

Osaatko lukea tykkääkö nainen klitoriksen koskettamisesta vai onko se niin herkkä ettei kestä kosketusta ollenkaan. Voiko sitä koskettaa vain kielellä mutta ei sormella vai tarvitseeko se niin kovaa käsittelyä että pitää melkein hakea sähkötyökaluja avuksi. Tiedätkö tykkääkö nainen kun sormella hierotaan G-pistealuetta tai kullilla. Vai tykkääkö vain toisesta mutta toinen tuntuu pahalta. Tiedätkö saako orgasmin A-pisteestä. Tai peräti anaalista. Vai ehkä siitä että pannaan takaa päin pilluun ja työnnetään peukalo perseeseen. Tai mikä on se kohta vaginan sisällä mihin kohtaan pitää osua. Sitten kun osaat tulkita nämä asia

Tämähän on vain alkua ja lisäksi on tietysti näiden ja muiden asioiden erilaisia yhdistelmiä. Vika on miehessä jos ei osaa tätä tulkita.

Vierailija
624/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet, se on sinun valintasi. Ai miksikö nainen haluaa vaikka nuoremman miehen? He urheilevat, ovat joustavia ja usein kilttejä vrt. pallomahainen, itsekäs ja pälvikalju yh-isä, joka luulee vielä olevansa maailman kingi norsunsynnyttäjä -mahansa kanssa, vaikka käyrä on oikeasti alaspäin jo. Ei se muuten, jos persoona on hyvä, on lapseton ja huolehtinut itsestään, mutta kun vastaus ja realismi on yleensä edelläkuvattu.

Vierailija
625/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se voi orgasmiongelmaisesta naisesta tuntua mielikuvitukselta."

Voi olla, että vähän ohi aiheen, mutta joku mies on mua pitänyt tällaisena. Hän tarjosi syyksi siihen, että minussa on jokin rakenteellinen vika. 

Silti toisen miehen käsittelyssä tulen helposti. :D

Orgasmiongelmaiseksi laiskat/itsekkäät/taitamattomat miehet kutsuvat naista, joka ei saa yhdyntäjyystöllä orgasmia, koska klitoris on muualla kuin emättimessä.

Tuossa tapauksessa orgasmiongelmaisuus oli pelkkä arvaus. Onhan se outoa, että joku ei usko miten monta kertaa nainen voi tulla peräkkäin ja syttyä vanhemmasta miehestä sellaiseen kiimaan, ettei ole aiemmin kokenut.

Meinaatko, että sillä sun iällä on siihen paljonkin vaikutusta? :D

Mun kokemuksen mukaan nuoremmat miehet on kiinnostuneempia naisen fiiliksistä, kuin limaiset setämiehet.

Vierailija
626/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea tykkääkö nainen klitoriksen koskettamisesta vai onko se niin herkkä ettei kestä kosketusta ollenkaan. Voiko sitä koskettaa vain kielellä mutta ei sormella vai tarvitseeko se niin kovaa käsittelyä että pitää melkein hakea sähkötyökaluja avuksi. Tiedätkö tykkääkö nainen kun sormella hierotaan G-pistealuetta tai kullilla. Vai tykkääkö vain toisesta mutta toinen tuntuu pahalta. Tiedätkö saako orgasmin A-pisteestä. Tai peräti anaalista. Vai ehkä siitä että pannaan takaa päin pilluun ja työnnetään peukalo perseeseen. Tai mikä on se kohta vaginan sisällä mihin kohtaan pitää osua. Sitten kun osaat tulkita nämä asia

Johan vedit mutkat suoriksi miehen nautinnon suhteen. Mä kyllä teen mun miehelle paljon muutakin, kun hieron edestakaisin ja hän kyllä tykkää. 😅😅😅

Vierailija
627/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että vähän ohi aiheen, mutta joku mies on mua pitänyt tällaisena. Hän tarjosi syyksi siihen, että minussa on jokin rakenteellinen vika. 

Orgasmiongelmaiseksi laiskat/itsekkäät/taitamattomat miehet kutsuvat naista, joka ei saa yhdyntäjyystöllä orgasmia, koska klitoris on muualla kuin emättimessä.

Tuossa tapauksessa orgasmiongelmaisuus oli pelkkä arvaus. Onhan se outoa, että joku ei usko miten monta kertaa nainen voi tulla peräkkäin ja syttyä vanhemmasta miehestä sellaiseen kiimaan, ettei ole aiemmin kokenut.

Meinaatko, että sillä sun iällä on siihen

Ja nuorten miesten kiinteät kehot ovat nyt vaan paljon kiihottavampia.

Vierailija
628/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet, se on sinun valintasi. Ai miksikö nainen haluaa vaikka nuoremman miehen? He urheilevat, ovat joustavia ja usein kilttejä vrt. pallomahainen, itsekäs ja pälvikalju yh-isä, joka luulee vielä olevansa maailman kingi norsunsynnyttäjä -mahansa kanssa, vaikka käyrä on oikeasti alaspäin jo. Ei se muuten, jos persoona on hyvä, on lapseton ja huolehtinut itsestään, mutta kun vastaus ja realismi on yleensä edelläkuvattu.

Taitaa nykyään olla nuo jonnet enemmän niitä itsekkäitä pallomahoja. Salilla kun katselee niin ei ne siellä paljon muuta tee kuin istuvat perseellään varaamassa laitteita puhelimiaan näpytellen eivätkä tajua että siellä on muita ihmisiä jotka ovat tulleet treenaamaan ja niille laitteille olisi oikeaa käyttöäkin. Kengännauhoja eivät saa solmittua muuten kuin istualtaan ja jos maasta pitää nostaa jotain niin tukea pitää ottaa vähintään polvesta. Selinmakuulta eivät pääse seisomaan jos eivät auta käsillä. M55

Vierailija
629/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 vuotias lapseton nainen, ja ottaisin mielelläni vaikka 50 vuotiaan miehen. Kunhan mies olisi hyvässä kunnossa, ja päihteiden käyttö olisi jotenkin kuosissa. Lapsia jos olisi, niiden pitäisi olla aikuisia.

Itse olen hoikka ja raitis, en jaksaisi mitään alkkista katsella, tai sohvaperunaa, kun itse tykkään järjen kanssa puuhastella monen kaltaista.

Vierailija
630/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyisit mun mieheltä, miltä se kuulostaa niin hän tuskin puhuis hiiren vikinästä. 🤣

Vierailija
631/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Johan vedit mutkat suoriksi miehen nautinnon suhteen. Mä kyllä teen mun miehelle paljon muutakin, kun hieron edestakaisin ja hän kyllä tykkää."

En vetänyt. Aivan varmasti tykkää mutta se mitä sanoin riittää. Kerropas nyt sitten mitä paljon muuta teet? Tuskinpa pystyt kovin paljoa tekemään. Kaksi tai kolme asiaa ei ole paljon.

Vierailija
632/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on ihmetelty Kalevalan ajoista lähtien. Ei kelvannut nuorelle Ainolle vanha Väinämöinen. Halusi oman ikäisen sulhon. Ihan niinkuin naiset muuallakin ovat aina halunneet.

Hyvin köyhissä maissa osa epätoivoisimmista lähtee länteen rahan perässä. Niissä tapauksissa osa oikein etsii vanhaa miestä. Siinä on ajatuksena se, että mies kuoIee nopeasti, ja sitten pääsee elämään itsenäistä elämää papan rahojen kanssa.

Vierailija
633/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kysyisit mun mieheltä, miltä se kuulostaa niin hän tuskin puhuis hiiren vikinästä."

Kyse oli uusien tuttavuuksien välisestä seksistä.

Vierailija
634/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa ikäerosuhteissa tulee sitten vielä mustasukkaisuus kylkiäisenä. Nuorempi saattaa milloin tahansa löytää muutakin kiinnostavaa seuraa.

Vierailija
635/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole sen iän kanssa mitään tekemistä. Sama mies teki sen jo nuorena. Lisäksi nainen tarvii yleensä tunnetta.

Nojoo, olen 16-vuotiaasta saakka saanut kuulla kehuja, eli olet osittain oikeassa, mutta kaikki naiset eivät ymmärrä, että iän ja kokemuksen myötä taidot vaan paranevat. Ja nainen tarvii mielestäni vielä enemmän sitä, että osaa rentoutua ja samalla herkistyä kosketuksille. 

Vierailija
636/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34 vuotias lapseton nainen, ja ottaisin mielelläni vaikka 50 vuotiaan miehen. Kunhan mies olisi hyvässä kunnossa, ja päihteiden käyttö olisi jotenkin kuosissa. Lapsia jos olisi, niiden pitäisi olla aikuisia.

Itse olen hoikka ja raitis, en jaksaisi mitään alkkista katsella, tai sohvaperunaa, kun itse tykkään järjen kanssa puuhastella monen kaltaista.

Mikä sinussa sitten on vikana kun et ole kelvannut kenellekään? Tatuoinnit?

Vierailija
637/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Johan vedit mutkat suoriksi miehen nautinnon suhteen. Mä kyllä teen mun miehelle paljon muutakin, kun hieron edestakaisin ja hän kyllä tykkää."

En vetänyt. Aivan varmasti tykkää mutta se mitä sanoin riittää. Kerropas nyt sitten mitä paljon muuta teet? Tuskinpa pystyt kovin paljoa tekemään. Kaksi tai kolme asiaa ei ole paljon.

Jätetään salaisuudeksi. Harmi, jos et eläessäs saa kokea samaa. 🤭

Vierailija
638/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengitys on paras apu tulkinnalle. Kaikki ne vikinät voivat olla teeskentelyä tai kipua. Hengitys paljastaa sen mikä oikeasti tuntuu hyvältä.

Vierailija
639/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun kokemuksen mukaan nuoremmat miehet on kiinnostuneempia naisen fiiliksistä, kuin limaiset setämiehet"

Kuinka monen limaisen setämiehen kanssa olet paneskellut? Mistä sitä limaa on tullut?

Vierailija
640/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi