Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tajutkaa: mies pystyy olemaan vaikka vuosikausia naisen kanssa, josta ei ole vakavissaan

Vierailija
24.08.2025 |

Esim. mies ja nainen seurustelevat vaikkapa 6 vuotta eläen avoliitossa. Mies ei koskaan kosi. Sitten tulee ero. Puoli vuotta suhteen päättymisestä mies on naimisissa uuden naisen kanssa ja heille on tulossa vauva. 

Kuulostaako tutulta? Tätä tapahtuu koska nainen antaa itsensä liian helposti saataville. Itse en tykkää kaikista irtokarkeista mutta jos niitä on nenän edessä niin kyllä tulee syötyä. 

Kommentit (299)

Vierailija
241/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No ei kai koko 2000 luvulla avioliitot ole yli 5 vuotta enää kestäneet, ihan joitain yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta."

No aika vakaasti se eroprosentti on nököttänyt 50% tuntumassa jo vuosikymmeniä. Muistaakseni oli samalla tasolla jo 90-luvulla. Joten ei tässä ole mikään voinut radikaalisti muuttua.

Eroprosentti on laskenut, se on nykyään 40%. 

Vierailija
242/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta sori naiset kun tulee tuhlattua teidän rajoitettua lisääntymisaikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos palstan naisvihaajat saavat elää poikamieselämää, ja muutenkin Suomessa syntyvyys on laskussa. Jos miehelle nainen ei ole edes ihminen vaan jokin hyödyke, jota ei edes rakasta. 

Vierailija
244/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on todellisuudessa katkera femcel, jota kukaan ei halaa tai rakasta. Pahan olon ja vihan oksentaminen vauva palstalle on yksi hänen harvoista harrastuksistaan. 

Hän kuulostaa kyllä inceliltä tai misogynistiltä jos kuvailee miehiä jotka käyttävät vain naisia hyväkseen, eivätkä edes välitä heistä. 

Vierailija
245/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat. 

Mulle kävis just näin. Oltiin nuorena yhdessä pitkään, olimme toisillemme ne kenestä ei saanut silmiä irti, ne jotka kumpikin olimme aina halunneet. Minä ainakaan en edes nähnyt muita kuin vain hänet. No sit tyhmyyttämme ei osattu olla, mies petti ja erosimme. Hän itki säännöllisin väliajoin 6v perääni, tunnustaen kuinka kaipaa minua ja olisi halunnut kanssani naimisiin ja perheen. Hän päätyi kuitenkin sen laastarisuhdemuijansa kanssa naimisiin vaikkei edes kosinut, jollakin se nainen huijasi hänet alttarille....voin vaan kuvitella millä valheella. 

Nyt 30v päästäkin huomaan kuinka se mies ei saa silmiään irti minusta, tiedän että hän rakasti minua, mutta valitsi silloin sen jolta sai nopeammin /varmemmin perheen. Ja tiedän että j kipuili viinan kanssa hirveästi kaipuutaan ja omantunnon tuskia siitä mitä minulle teki ja kuinka menetti omaa typeryyttään ja lapsellisuuttaan sen kenet oli koko nuoruuden halunnut. 

Vierailija
246/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs oletus täällä on että kaikki naiset ovat juuri sen 1. miehen kanssa jonka ovat aina halunneet? Ei se nyt noin mene. Kyllä naisetkin usein ottaa vaan sen joka kohdille osuu. Suuri osa ihmisistä on sellaisia vässyköitä että eivät osaa olla yksin. Silloin kelpaa se huonompikin vaihtoehto.

Olin yksin vuosia kunnes löysin sellaisen miehen josta olen haaveillut. Ja ei ole kyseessä laatikkoleuka rahakas lääkäri-lentäjä-kapteeni, vaan aika samanlainen kuin minä. 

Kuka tyytyy ja kuka ei. 

Vierailija
247/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat. 

Mulle kävis just näin. Oltiin nuorena yhdessä pitkään, olimme toisillemme ne kenestä ei saanut silmiä irti, ne jotka kumpikin olimme aina halunneet. Minä ainakaan en edes nähnyt muita kuin vain hänet. No sit tyhmyyttämme ei osattu olla, mies petti ja erosimme. Hän itki säännöllisin väliajoin 6v perääni, tunnustaen kuinka kaipaa minua ja olisi halunnut kanssani naimisiin ja perheen. Hän päätyi kuitenkin sen laastarisuhdemuijansa kanssa naimisiin vaikkei edes kosinut, jollakin se nainen huijasi hänet alttarille....voin vaan kuvitella millä valheella. 

Nyt 30v päästäkin huomaan kuinka se mies ei saa silmiään irti minusta, tiedän että hän rakasti minua, mutta valitsi silloin sen jolta sai nopeammin /varmemmin perheen. Ja tiedän että j kipuili viinan kanssa hirv

Ei aikuista voi pakottaa naimisiin ja pettäminen on valinta. 

Vierailija
248/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voi nainenkin. 

Pidin nuorena, aluksi vqin kostosuhteena ja sittemmin laastarisuhteena erästä exäni (joka petti ja jätti minut) tuttua. Ihan mukavaa seuraa hän oli, ajanvietettä ja osin myös hyötysuhde, aluksi petipuuhatkin sujui, sittemmin hyvin hyvin vähään kävivät ja lopuksi jätin hänet koska ei minulla ollut kerrassaan mitään tunteita häntä kohtaan. Kaikki tunteeni, siis laidasta laitaan kuuluivat yhä exälleni jota kaipasin kamalasti. Tuossa laastarisuhteessa meni miltei 1,5v-2v 

Vierailija
249/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies omasta tahdostaan on 6 vuotta puolivillaisessa suhteessa. No molempien aikaahan siinä menee hukkaan.

Uskon että ap:n väite on totta. Mies roikkuu seksin takia huonossa suhteessa kunnes on uusi jalkoväli katsottuna.

Miehet ovat nääs sen verta heikompaa tekoa, että seksivietti on ykkönen, menee kaiken edelle. Ovat sillä tavalla lähempänä jotain eläintä vietteineen kuin taas nainen on ihmisen mitta. 

Vierailija
250/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta sori naiset kun tulee tuhlattua teidän rajoitettua lisääntymisaikaa

Velana ei ole tätäkään ongelmaa! 

Vierailija
251/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi tarvinnut tajuta, kun olen aromanttinen aseksuaali, eli miehet (tai naiset) eivät ole ikinä kiinnostaneet, eivät seurustelu- tai seksimielessä. En ole ikinä ollut kenenkään kanssa, enkä vieläkään ole kokenut mitään tarvetta, vaikka olen jo viisikymppinen.

Olen seurannut koko elämäni, miten ihan fiksutkin naiset lähiympäristössä heittävät koko elämänsä hukkaan miesten takia: menevät yhteen, pamahtavat paksuksi, menevät naimisiin, pukkaavat ulos lapsen tai pari - ja joutuvat sitten jätetyiksi, kun mies löytää sen oikean onnensa ja rakkautensa toisesta naisesta. Vaimo ja lapset on helppo jättää lopullisesti, ilman suuria suruja, koska ne eivät ole miehelle olleet "se oikea", ei oikea nainen eikä oikea perhe, vaan pelkkiä paikanpitäjiä (vähän kuin harjoittelua todellista rakkausavioliittoa ja siinä syntyviä lapsia odotellessa).

Onneksi nykyään nuoremmat naiset ovat vihdoin tajunneet, että naistenkaan tehtävä ja elämän tarkoitus ei ole pariutua ja perustaa perhettä. En tiedä, olenko itse 4B, koska minulle tämä ei ole valinta vaan yhtä luonnollista kuin oikeakätisyys, mutta hyvä, että aate on alkanut levitä myös länsimaissa.

Vierailija
252/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, voi käydä niinkin että päätyy naimisiin ja on 30v naimisissa sellasen laastari-kumpahan hengailtiin tyyppisen suhteen kanssa, kun ei saanut sitä kenet oikeesti olis halunnu ja ketä kaipas. Kaipaan yhä.

Vierailija
253/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko omasta puolestasi miehenä vai kateellisena sinkkunaisena?

Mikäli vastasit ensimmäiseen kyllä (miehenä), niin käy kyllä sääliksi puolisoasi. 🙄

T: Tuntematon 

Vierailija
254/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olin, koska sain pussit tyhjiksi. Odotin parempaa - mutta tyhjin pussein ...

Vierailija
255/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että sillä elämänkumppanilla on "pilu".

Ajatella, jos joku nainen haluaisi naimisiin tekokyrvän eikun tietenkin  panokoneen kanssa. Se korvaisi elävän ihmisen:DDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
256/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos palstan naisvihaajat saavat elää poikamieselämää, ja muutenkin Suomessa syntyvyys on laskussa. Jos miehelle nainen ei ole edes ihminen vaan jokin hyödyke, jota ei edes rakasta. 

Tämä ei ole mikään uusi ilmiö. Miehet ovat vuosikymmenten ja vuosisatojen ajan tyytyneet "ihan vain johonkin" naiseen, joka on suostunut vaimoksi. Rakastajattaret, salasuhteet ja muu sellainen on ollut miehille tavallista - vaimo on ollut pelkkä kodinkone, ja lapset statussymboli. Viktoriaanisella ajalla miesten "kotielämä" ja miesten todellinen elämä kodin ulkopuolella oikein todella eriytyivät ja kärjistyivät ihan eri maailmoiksi. Näistä ne "vihaan vaimoani" vitsitkin ovat peräisin.

Vierailija
257/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt 30v päästäkin huomaan kuinka se mies ei saa silmiään irti minusta, tiedän että hän rakasti minua, mutta valitsi silloin sen jolta sai nopeammin /varmemmin pe

--- Ei voi pakottaa mutta voi huijata, niin että mies ei kehtaa enää perääntyä ja irrottautua suhteesta. Naisten ikiaikainen, jo historiassa tunnettu konsti saada haluamansa mis nalkkiin on valehdelka odottavansa tälle lasta. 

Vierailija
258/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai antaa paljaalla, sitten tuleekin raskaaksi, syy yksi syy naimisiin menoon.

Ei Suomessa mennä naimisiin raskauden vuoksi. 

Vierailija
259/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt 30v päästäkin huomaan kuinka se mies ei saa silmiään irti minusta, tiedän että hän rakasti minua, mutta v

Vasektomia ja kondomit on keksitty. 

Vierailija
260/299 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi tajuta olla lähtemättä parisuhteeseen. Ymmärrän että miehelle parisuhde tuo lisäarvoa elämään mutta naiselle se ei tuo mitään. Toivottavasti en tee koskaan niin mitään pahaa että minut tuomitaan parisuhteeseen. 

Eihän kenenkään ole pakko olla parisuhteessa. Siksi ihmettelenkin näitä kaikkia tyytyjiä ja huonoissa suhteissa olevia. Miksi tuhlata elämänsä niin, kun voisi olla sinkku tai löytää oikeasti itselleen sopivan ihmisen ja rakastua kunnolla?

Minä halusin lapsia. Ja koska en löytänyt ketään johon olisin rakastunut kunnolla, otin kivan naisen joka rakastui minuun kunnolla. Olemme olleet yhdessä 24 vuotta, ja sain haluamani lapset, jotka on parasta elämässäni. En ole ede

sain juuri sen mitä halusinkin, eli lapset ja ihan hyvän vaimon.

"sain juuri sen mitä halusinkin, eli lapset ja ihan hyvän vaimon."

Tässä se aloituksen ydin. Miehet menevät naimisiin naisten kanssa, joita eivät oikeasti rakasta, koska haluavat "ihan hyvän vaimon" eli ilmaisen piian, ja lapset - niiden lapsien synnyttäjällä ei ole väliä, kunhan sikiävät miehen omasta spermasta koska "sUvUN jAtKaMiNen" (ihan kuin olisivat jotain kuninkaallisia). 

Miehet ovat valmiita vedättämään kunnes nainen ei enää pääse pakenemaan suhteesta - vasta sitten totuus saattaa paljastua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi