Naiset, tajutkaa: mies pystyy olemaan vaikka vuosikausia naisen kanssa, josta ei ole vakavissaan
Esim. mies ja nainen seurustelevat vaikkapa 6 vuotta eläen avoliitossa. Mies ei koskaan kosi. Sitten tulee ero. Puoli vuotta suhteen päättymisestä mies on naimisissa uuden naisen kanssa ja heille on tulossa vauva.
Kuulostaako tutulta? Tätä tapahtuu koska nainen antaa itsensä liian helposti saataville. Itse en tykkää kaikista irtokarkeista mutta jos niitä on nenän edessä niin kyllä tulee syötyä.
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Minusta biologinen vietti on eri asia kuin tunne. Kun minua kakattaa, menen pöntölle. En siinä fiilistele, että voi kun ihanaa saada vääntää torttua. Aivan sama tilanne on kun spermattaa. Ei siinä tarvitse tunteilla, jos on aulis pillu tarjolla niin sinne nusaistaan. Kyse on todellakin juuri biologisesta toiminnosta, joka muuttuu sitä pakottavammaksi, mitä kauemmin sitä lykkää
Sallit tämän biologisen toiminnon varmaan myös naisille. Eli kun naista panettaa ja on aulis kulli saatavilla niin ei muuta kuin hommiin.
Minä en ole tuollaista miestä tavannut nuoruuden jälkeen. Ainakin nelikymppiset miehet halua vain sen parhaimman mahdollisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi tajuta olla lähtemättä parisuhteeseen. Ymmärrän että miehelle parisuhde tuo lisäarvoa elämään mutta naiselle se ei tuo mitään. Toivottavasti en tee koskaan niin mitään pahaa että minut tuomitaan parisuhteeseen.
Eihän kenenkään ole pakko olla parisuhteessa. Siksi ihmettelenkin näitä kaikkia tyytyjiä ja huonoissa suhteissa olevia. Miksi tuhlata elämänsä niin, kun voisi olla sinkku tai löytää oikeasti itselleen sopivan ihmisen ja rakastua kunnolla?
Minä halusin lapsia. Ja koska en löytänyt ketään johon olisin rakastunut kunnolla, otin kivan naisen joka rakastui minuun kunnolla. Olemme olleet yhdessä 24 vuotta, ja sain haluamani lapset, jotka on parasta elämässäni. En ole edelleenkään kohdannut ketään, johon olisin rakastunut kunnolla. Oli oikein hyvä, etten jäänyt odottamaan "sitä oikeaa", siinä olisi helposti jäänyt elämä elämättä.
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä viestissä taas näkyy tyypillisen alaluokkaisen naisen, siis av-mamman sisäinen maailma. Vain tunteilla on merkitystä, ja kaikki isotkin elämän ratkaisut tehdään pelkästään tunteen varassa. "
Miehet toki usein aidosti kuvittelevat tekevänsä päätöksiä järjellä mutta ihan tunteella iso osa miehistä silti oikeasti vetää. Sille tunteelle vain sitten keksitään rationaaliset perusteet.
Sitten samaan aikaan pettämistä perustellaan kun se on joku "biologinen vietti" jolle ei vaan mahda mitään 🤔
Minusta biologinen vietti on eri asia kuin tunne. Kun minua kakattaa, menen pöntölle. En siinä fiilistele, että voi kun ihanaa saada vääntää torttua. Aivan sama tilanne o
Koskee siis naisiakin, sillä ei ole viettiä, joka koskee vain puolta lajia. Jotenkin silti aavistelen että alat mutista jotain jos äkkipanetuksesta kärsivä daami rapsuttaa kutkutustaan lähimmällä auliilla kullilla ihan vaan oloaan helpottaakseen, vai mitä? Eihän siinä ole tunteista kyse, mitä riehut?
En riehu. Olen täsmälleen samaa mieltä, koskee myös naisia. Olen avoimessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta biologinen vietti on eri asia kuin tunne. Kun minua kakattaa, menen pöntölle. En siinä fiilistele, että voi kun ihanaa saada vääntää torttua. Aivan sama tilanne on kun spermattaa. Ei siinä tarvitse tunteilla, jos on aulis pillu tarjolla niin sinne nusaistaan. Kyse on todellakin juuri biologisesta toiminnosta, joka muuttuu sitä pakottavammaksi, mitä kauemmin sitä lykkää
Sallit tämän biologisen toiminnon varmaan myös naisille. Eli kun naista panettaa ja on aulis kulli saatavilla niin ei muuta kuin hommiin.
Kyllä, ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä viestissä taas näkyy tyypillisen alaluokkaisen naisen, siis av-mamman sisäinen maailma. Vain tunteilla on merkitystä, ja kaikki isotkin elämän ratkaisut tehdään pelkästään tunteen varassa. "
Miehet toki usein aidosti kuvittelevat tekevänsä päätöksiä järjellä mutta ihan tunteella iso osa miehistä silti oikeasti vetää. Sille tunteelle vain sitten keksitään rationaaliset perusteet.
Sitten samaan aikaan pettämistä perustellaan kun se on joku "biologinen vietti" jolle ei vaan mahda mitään 🤔
Minusta biologinen vietti on eri asia kuin tunne. Kun minua kakattaa, menen pöntölle. En siinä fiilistele, että voi kun ih
En riehu. Olen täsmälleen samaa mieltä, koskee myös naisia. Olen avoimessa suhteessa.
Hienoa, että elät periaatteidesi mukaisesti. Kaksinaismoralismi on hirveän yleistä ja moni oikeuttaisi itselleen jotakin, mitä kumppanille ei. Ottakaa muut miehet tästä mallia.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi tajuta olla lähtemättä parisuhteeseen. Ymmärrän että miehelle parisuhde tuo lisäarvoa elämään mutta naiselle se ei tuo mitään. Toivottavasti en tee koskaan niin mitään pahaa että minut tuomitaan parisuhteeseen.
Ja ymmartaa lahtea suhteesta. Ikina en ole ollut niin onneton kuin suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kenenkään ole pakko olla parisuhteessa. Siksi ihmettelenkin näitä kaikkia tyytyjiä ja huonoissa suhteissa olevia. Miksi tuhlata elämänsä niin, kun voisi olla sinkku tai löytää oikeasti itselleen sopivan ihmisen ja rakastua kunnolla?
Minä halusin lapsia. Ja koska en löytänyt ketään johon olisin rakastunut kunnolla, otin kivan naisen joka rakastui minuun kunnolla. Olemme olleet yhdessä 24 vuotta, ja sain haluamani lapset, jotka on parasta elämässäni. En ole edelleenkään kohdannut ketään, johon olisin rakastunut kunnolla. Oli oikein hyvä, etten jäänyt odottamaan "sitä oikeaa", siinä olisi helposti jäänyt elämä elämättä.
M51
Mitä mieltä naisesi on siitä ette ole rakastunut häneen kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Oletko viimeiset 24 vuotta sitten ollut parisuhteesi ohella haku päällä, kun tiedät varmaksi ettet olisi kohdannut ketään johon olisit rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 15 vuotta aviossa ja syntyi 3 lasta ja meillä oli kaikki hyvin, seksiä paljon ja yhdessäoloa paljon, monella tavalla hyvä suhde. Sit yks kaunis päivä mies tuli töistä kotiin ja ilmoitti ettei ole koskaan rakastanut minua oikeasti ja on vain odottanut mun ja lasten kanssa eläessään, milloin jäsen "ihonalaisensa" tai jonkinlainen oikea toinen puoliskonsa ilmaantuu ja nyt sellainen oli sit ilmaantunut ja mies halusi eron siinä heti paikalla. Kokosi tavaransa ja muutti vielä samana iltana tämän uuden naisen luo.
Valehteli vihkivalan ?
Ja olla ajankuluna ? Ilkeä mies.
Vihkivalat on jotain kristinkultin jäsenten hommia. Vähemmistö kuuluu nuoremmista sukupolvista.
Juu no kaikki ei halua naimisiin tai lapsia, varsinkaan kenen tahansa kanssa. Ehkä se seuraava oli sitten sopivampi näihin hommiin.
Sehän on niiden miesten oma murhe, jos nainen on ihan tyytyväinen suhteessa.
Mä etsin juuri tuollaista miestä, jolle minä riitän ja joka on tyytyväinen minuun eikä ajattele, että pitäisikö hänen mennä takaisin Tinderiin etsimään parempaa naista.
Kokonaisia sotia on käyty pillun vuoksi.
Eli kyllä mies vähän vähemmän mairittelevaakin emäntää katselee.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisia sotia on käyty pillun vuoksi.
Eli kyllä mies vähän vähemmän mairittelevaakin emäntää katselee.
Mitä sotia?
Rakkaus on päätös. Aviossa 23 v.
Vierailija kirjoitti:
Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat.
Ihanan romanttinen ajatus sen ei-vaimon näkökulmasta, mutta et nyt taida uskoa fantasiaasi itsekään. Mies alkaa siis seurustella naisen kanssa, jota ei oikeasti halua. Hän panee mieluummin läpi elämän naista jota ei rakasta ja rakastaa aina platonisesti jotain toista. Ja mies myös sitoutuu siihen, jota ei rakasta - koska?!?
Herranen aika miten mahtava teoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat.
Ihanan romanttinen ajatus sen ei-vaimon näkökulmasta, mutta et nyt taida uskoa fantasiaasi itsekään. Mies alkaa siis seurustella naisen kanssa, jota ei oikeasti halua. Hän panee mieluummin läpi elämän naista jota ei rakasta ja rakastaa aina platonisesti jotain toista. Ja mies myös sitoutuu siihen, jota ei rakasta - koska?!?
Herranen aika miten mahtava teoria.
Siis kyllähän tällaisia reppanoita on, mutta eipähän nyt puhuta koko sukupuolen suulla tällaista paskaa.
Kaikki eivät sitä seksiä tarvitse tai halua, joillakin on traumoja valitettavasti -sivusta