Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tajutkaa: mies pystyy olemaan vaikka vuosikausia naisen kanssa, josta ei ole vakavissaan

Vierailija
24.08.2025 |

Esim. mies ja nainen seurustelevat vaikkapa 6 vuotta eläen avoliitossa. Mies ei koskaan kosi. Sitten tulee ero. Puoli vuotta suhteen päättymisestä mies on naimisissa uuden naisen kanssa ja heille on tulossa vauva. 

Kuulostaako tutulta? Tätä tapahtuu koska nainen antaa itsensä liian helposti saataville. Itse en tykkää kaikista irtokarkeista mutta jos niitä on nenän edessä niin kyllä tulee syötyä. 

Kommentit (299)

Vierailija
1/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat. 

Vierailija
2/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, että nyt naiset on liian helppoja? Tuolla toisessa ketjussa taas miehet itkee, että kun ei saa ketään. (lauri ketju)

Mites jos se onkin ollut se nainen, joka ei ole halunnut naimisiin? Aika moni nainen ei halua. 

Mutta miehethän on pettäjiä, jos tilaisuus tulee, siinä ei auta se ollaaanko sitä naimisissa vai ei. Mies voi tulla isäksi, puolen vuoden päästä siitäkin, kun on tullut ihan AVIOero. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai koko 2000 luvulla avioliitot ole yli 5 vuotta enää kestäneet, ihan joitain yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta.

Joten ei sitä tarvitse koskaan olla niin vakavissaaan ja heti jos toinen lihoo tai tekee kiukkuisias kakaroita, on helppo juosta karkuun, tuosta vain - "moro, soitellaan".

Vierailija
4/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Yksi uskovainen mies kertoo videolla Usassa, että nuorena meni itseään vähän vanhemman naisen kanssa yhteen petipuuhien vuoksi ja sitten erosi. Ei ollut ajatus että jää siihen suhteeseen ja elin vei, oli vähän epätoivoinen. Mutta se vie silti naisten aikaa ja elämää, tunteita turhaan.

Vierailija
5/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri käy, jos lyöttäytyy yhteen tuommosten Laurien kanssa, joka ottaa sen jolle sattuu "kelpaamaan", ihan riippumatta onko mitään kiinnostuksia.

Vierailija
6/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popedan "Jos p**lua saan" biisi kertoo tuollaisista miehistä tai kiteyttää ainakin heistä sen oleellisimman.

Vierailija
7/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on todellisuudessa katkera femcel, jota kukaan ei halaa tai rakasta. Pahan olon ja vihan oksentaminen vauva palstalle on yksi hänen harvoista harrastuksistaan. 

Vierailija
8/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua miehenä haittaisi jos joku nainen vain tyytyisi minuun. Olisin luultavasti ihan onnellinen. Aina se yksinolon voittaa.

Vierailija
9/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti totta. Itse en löydä näköjään koskaan ketään joka haluais esim. Kosia, en tiedä mikä mussa on vikana. Seurustelu kyllä kelpaa mutta enempi ei

Vierailija
10/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua miehenä haittaisi jos joku nainen vain tyytyisi minuun. Olisin luultavasti ihan onnellinen. Aina se yksinolon voittaa.

Olisi varmaan todella kiihkeä, rakkauden ja seksin täyteinen suhde.

Vierailija
11/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 15 vuotta aviossa ja syntyi 3 lasta ja meillä oli kaikki hyvin, seksiä paljon ja yhdessäoloa paljon, monella tavalla hyvä suhde. Sit yks kaunis päivä mies tuli töistä kotiin ja ilmoitti ettei ole koskaan rakastanut minua oikeasti ja on vain odottanut mun ja lasten kanssa eläessään, milloin jäsen "ihonalaisensa" tai jonkinlainen oikea toinen puoliskonsa ilmaantuu ja nyt sellainen oli sit ilmaantunut ja mies halusi eron siinä heti paikalla. Kokosi tavaransa ja muutti vielä samana iltana tämän uuden naisen luo. 

Vierailija
12/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha... Oletko AP miettinyt muuta elämää kuin provojen kirjoittaminen palstalle?

Vierailija
13/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tämä. Tämän vuoksi ei kannata sitoutua pitkäksi aikaa samaan mieheen.

Eikä kannata hassata nuoruuttaan tavikselle, joka keski-iän villityksessä lähtee mahdollisuuden tullessa nuoremman matkaan. Kannattaa aina valita komein mies, vaikka sitten yhteinen aika olisi lyhyempi. Lähteehän komeakin lopulta mutta on mukava muistella hetkiä komistuksen kanssa. Tämä ei ole provo. 

Vierailija
14/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono pillu on parempi kuin ei pillua. Sitten vaihdetaan kun ilmaantuu jotain parempaa. 

Just näin. Vaihtamalla paranee aina!

Vierailija
15/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti totta. Itse en löydä näköjään koskaan ketään joka haluais esim. Kosia, en tiedä mikä mussa on vikana. Seurustelu kyllä kelpaa mutta enempi ei

Mulla on ex, kuka tykkää kosia kaikkia tyttökavereita ja muuttaa yhteen että pääsee kuppaamaan naista.

Haluatko yhteystiedot? Mua yrittänyt taas vähän väliä (niinkuin muita mun kanssa seurustellessa) niin on joku kumma aavistus, että hyppää tuosta naisesta seuraavaan heti kun joku uskoo sen löpinät.

AP, miksi miehet toimii näin? Itsekkyys?

Vierailija
16/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tämä. Tämän vuoksi ei kannata sitoutua pitkäksi aikaa samaan mieheen.

Eikä kannata hassata nuoruuttaan tavikselle, joka keski-iän villityksessä lähtee mahdollisuuden tullessa nuoremman matkaan. Kannattaa aina valita komein mies, vaikka sitten yhteinen aika olisi lyhyempi. Lähteehän komeakin lopulta mutta on mukava muistella hetkiä komistuksen kanssa. Tämä ei ole provo. 

Spot on!

Vierailija
17/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat. 

Paras palvelija valitaan. Missään nimessä ei valita kauneinta tai fiksuinta, vaan vaimon hommaan sopivin nainen ja miehen elämäntyyliin ja tapoihin sekä mielipiteisiin sopeutuvin nainen. 

Vierailija
18/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on panopuu, varapuu niin kauan kuin löytää oikean. Niin minäkin tein noin 15 vuoden ajan. Silkkaa panopuun panoa. Kiitti!

Vierailija
19/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai antaa paljaalla, sitten tuleekin raskaaksi, syy yksi syy naimisiin menoon.

Vierailija
20/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole ollut vakavissaan, vaikka kolmessa pidemmässä suhteessa olen ollut. Viimeisimmässä jo 25v. N59

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän