Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoripari PAKENI Helsingin Arabianrannasta! Niin kauhea asumiskokemus!

Vierailija
24.08.2025 |

Muuttokuorma nököttää valmiina juuri pakettiautoon lastattuna. Muuttokuorma on valmiina lähtemään kohti toista kaupunkia. Helsinki jää taakse tällä nuorella pariskunnalla järkyttävän asumiskokemuksen vuoksi! Onneksi he pääsivät pois, toivotan rauhallista asumiskokemusta jatkossa!

Lue YLEn julkaisema järkyttävä tarina nuoren pariskunnan asumisesta Helsingin Arabianrannassa!! https://yle.fi/a/74-20177520

Kommentit (358)

Vierailija
261/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulikin Arabien ranta😁

Vierailija
262/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei ole töitä. Tulee joka puolella lisääntymään tämä ympäri Suomen.

Miten työt tähän liittyy? Kyllä minä olen kamaa vetänyt olin töissä tai en.

Lopeta se kaman vetäminen. Olit töissä tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei ole töitä. Tulee joka puolella lisääntymään tämä ympäri Suomen.

Miten työt tähän liittyy? Kyllä minä olen kamaa vetänyt olin töissä tai en.

Tukia leikataan niin ihmiset keksii kaikkea muuta.

Vasemmistolaiset osaavat kyllä syyttää ongelmistaan kaikkia muita paitsi itseään..

Vierailija
264/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian narkit tajuaa, että Posliinirannan kaksikerroksisissa luxus loft ökykämpissä on paljon varastettavaa.

Siellä asuu esim Helsingin yliopiston oikiksen proffa, jolla on arvokas taidekokoelma. Helppo myydä Tukholman tai Lontoon taidekauppiaille. Poliisi ei tutki.

Vierailija
265/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni asuvat tuossa lähellä merenrantakerrostalossa. Ne ovat aivan turvallisia ja rauhallisia, toki kovan rahan asuntoja. Näköalat mahtavat ja seutu kivaa muutenkin. Ei pidä koko asuinaluetta leimata. 

Vierailija
266/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin se sopimussakko nyt niin iso olisi ollut että sen takia piti jäädä kärsimään vuodeksi. 

Sehän on joskus niin kirjattu, että joutuu vuokran maksamaan koko sopimuskaudelta.

Vierailija
267/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabianranta on Piritorin läheisyydessä joten eipä ihme että meno aika huumehuuruista. Peukkua käytetään Stadissa käytännössä joka puistossa ja sekopääzombit hyökkäilevät ohikulkijoiden kimppuun samaan tapaan kuin "Walking Dead" sarjassa. Kadulla kävellessä kannattaa pitää mukana jotain turvavälinettä kuten pesäpallomailaa tai kirvestä. 

Vierailija
268/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on taloyhtiöitä, joissa suurin rikos on parveketupakointi. Minä olen todella rauhallinen vuokralainen, varmasti ei kuulu asunnostani koskaan mitään. Ainut rikos, jonka olen tehnyt on, että olen käynyt 5 kertaa päivässä parvekkeella tupakalla. Enää en voi jäädä nykyiseen asuntooni, kun taloyhtiöön lätkäistiin parveketupakointikielto.

En voi muuta kuin toivoa, että tilalleni muuttaa nistiporukka. Siitäpä saitte.

Jos saisin valita, ottaisin lähes mitä muuta tahansa naapuriin kuin parveketupakoijan. Tuo tarkoittaa, ettet pysty käyttämään parvekettasi ollenkaan. 

Vierailija
269/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinhan tulee vastaava juttu KELAsatamasta?

EIkö viime keväänä tapettu joku siinä Redin vieressä? Työpajankadulla on oma huumeluola jossa narkomaanit riehuvat ja särkevät paikkoja eikä poliisi tai vuokranantaja tee mitään. Vuokralaisten pitäisi yhteistuumin hyökätä näitten häiriköiden kimppuun. Voisiko vaikka kämpän laittaa tulee tai jotain?

Vierailija
270/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumeita käyttävät, tietenkin työttömät notkujat ovat vakiokävijöitä tälläkin palstalla. Aina välillä yrittävät lobata täällä sitä että huumeet laillistettaisiin. Kelan rahoilla niitä ostaisivat kaupasta ja olisivat päivät pitkät sekaisin Kelan asunnossa Helsingissä. Aiheuttamassa häiriöitä työssäkäyville naapureilleen.

Valitettavasti noita työttömiä notkujia on nykyään aika paljon, kun työpaikkoja on aika vähän. Ratkaisuksi esittäisinkin että pitäs luoda työpaikkoja eikä miettiä mihin ne työttömät piilotetaan "kunnon kansalaisten" silmistä.

Työttömyys on eria asia kuin häiriökäytös tai huumeiden vetäminen. Jälkimmäinen porukka on työtön, koska kukaan ei halua häirikköä tai huumeidenkäyttäjää palkata, onkohan heill

Kommentoinkin lähinnä tuota aikaisempaa viestiä notkujista. Täytyy kuitenki sanoa, että itse kun nuorena jäin työttömäksi ni ei kestänyt montaa viikkoa että, löysin sen työttömien ja narkomaanien porukan. Siinä sitä vietinki oman aikani kaljaa ja piriä harrastellen. Työttömiä on monenlaisia, mutta työttömyys ja päihdeongelma kulkee kyllä usein käsikädessä etenkin jos nuorena sattuu jäämään sieltä töistä pois. 

Jaahas. Ei ole kyllä itselleni pitkäaikaistyöttömänä tullut mieleenkään. Käytännössä lähes absolutisti olen. 

Vierailija
271/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos pistettäisiin välillä ma tut ja narkit pakenemaan eikä aina vaan kunnon ihmiset.

Vierailija
272/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille pitäisi antaa oikeus lopettaa narkoeläin tavattaesa. Niskalaukaus vähentää riehumista kummasti.

Kiitos vielä sille poliisille joka lopetti peukkuhäirikön Kinaporinkadulla pari kuukautta sitten. Arvostan erittäin paljon kun saatiin yksi elukka poistettua kadulta.

Vierailija
273/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kotona haulikko kaiken varalta. EIkö riehujan saa ampua jos muut keinot eivät auta?

Vierailija
274/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 22 vuotta työtön, mutta en vieläkään ole löytänyt narkkariporukkaa. Kun joku täällä kommentoi, että jo muutamassa viikossa oli työttömänä ratkennut. Johtuu ehkä siitä että tulen keskiluokkaisesta kokoomusperheestä. Ei kiinnosta juoppojen ja nistien seura hirveästi. Ei mulla ole paljoa yhteistä sen jengin kanssa, ihan eri tausta.

Vierailija
275/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabianranta on Piritorin läheisyydessä.

Kyllä on aika kaukana Piritorista. Ihan toista maailmaa.

Vierailija
276/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni asuvat tuossa lähellä merenrantakerrostalossa. Ne ovat aivan turvallisia ja rauhallisia, toki kovan rahan asuntoja. Näköalat mahtavat ja seutu kivaa muutenkin. Ei pidä koko asuinaluetta leimata. 

Autoihin murtaudutaan säännöllisesti.

Vierailija
277/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumeita käyttävät, tietenkin työttömät notkujat ovat vakiokävijöitä tälläkin palstalla. Aina välillä yrittävät lobata täällä sitä että huumeet laillistettaisiin. Kelan rahoilla niitä ostaisivat kaupasta ja olisivat päivät pitkät sekaisin Kelan asunnossa Helsingissä. Aiheuttamassa häiriöitä työssäkäyville naapureilleen.

Valitettavasti noita työttömiä notkujia on nykyään aika paljon, kun työpaikkoja on aika vähän. Ratkaisuksi esittäisinkin että pitäs luoda työpaikkoja eikä miettiä mihin ne työttömät piilotetaan "kunnon kansalaisten" silmistä.

Työttömiä on paljon kyllä, mutta suurin osa meistä on ihan päihteettömiä, kiitos vaan. Eihän meillä edes kunto kestäisi tuollaista, kun on erilaisia terveysongelmia. 

Itse en pääsisi edes sängystä ylös aamulla, ellen eläisi täysin päihteettömästi ja hyvin terveellisesti muutenkin. 

Vierailija
278/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on kotona haulikko kaiken varalta. EIkö riehujan saa ampua jos muut keinot eivät auta?

Aivan. Eikö jokaisen joka tunkee kotiisi saa hoitaa omin avuin. 

Vierailija
279/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huumeet pitäisi vielä laillistaa? 

Vierailija
280/358 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoihin murtaudutaan säännöllisesti.

No, ei heidän autoonsa kyllä ole murtauduttu.