Miksiköhän Koivun Natalie lopettaa Instassa?
Uteliaisuudesta mietin. Kun on ollut pitkään Insta. Ja sitä kautta tullut julkkikseksi. Postannut myös paljon kuvia itsestään ja Mikosta. Ja Kakskerrasta.
Kommentit (144)
Tai sitten salaisuus liittyy Mikkoon. Ei välttämättä Natalieen.
Olisiko Mikko ihastunut jo toiseen tai epäilys siitä olemassa Nataliella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nähnyt Turussa pari kertaa sen tyyppisen Audin, kun se Naten vuokra-Audi. Täynnä lapsia ja kiukkuisen näköinen nainen ratissa.
Sinä se aina satut näkemään kun Natalie ajaa, usein kaahaakin, ohitsesi joko uupuneen tai kiukkuisen näköisenä. Stalkkaatko sinä häntä? Ei vaan enhän minä sitä epäile. Vaan sitä epäilen että ihan höpöjuttuja puhut kun kerrot aina muka nähneesi hänet.
Miksi joku Turussa asuva ei voisi nähdä Nattea. Ei kait häntä mihinkään piilotettu ole. Kuskaa käsittääkseni lapsia.
Sua ei yhtään epäilytä että hänet nähdään vain ja ainoastaan vihaisena/nääntyneenä auton ratissa lapsia kuskaamassa? Taitaa olla yksi ja sama "näkijä" joka kerta.
Mä veikkaan että eroavat kolmen vuoden sisällä. Mikolla liikaa baggagea.
Nataliehan opiskelee suomenkietä yliopistossa,ja eiköhän Turussa englannilla pärjää eihän se mikään metsälä ole.Lapset ja Mikko ja Mikon lähisuku puhuvat myös englantia.Hänellä näyttää oleva ystäviä myös Turussa,pitää myös jooga tunteja .Eiköhän se riitä että Helena hänelle ja Mikolle ilkeilee ei me muut alennuta sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu Natalian elämä kutistuvan aina vain pienemmäksi.
Olet surullinen esimerkki ihmisestä jonka mielessä somen ulkopuolella ei ole elämää. Hänen nimensä on muuten Natalie, ei Natalia, Nati eikä Natte.
Ei mikään ihme että lopettaa vai lopettiko jo. Mitä spekulaatioita päivityksistä tehtiinkään kun jo pelkkä ilmoitus instan lopettamisesta saa aikaan massiiviset mittasuhteet omaavat juoruilut ja "tiedot" kuinka Mikolla jo uusi, ero tulossa, vauva tulossa, Natalie suunnittelee eroa, Suomi ei ei nää viehätä, avioehdon tiukkuus, Mikon talo, Mikon rahat, Mikko muualla Natalie raataa, ei saa matkustaa, Mikko kieltää, se Mikko johon Helenakin törmäsi, Natalie surullinen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nähnyt Turussa pari kertaa sen tyyppisen Audin, kun se Naten vuokra-Audi. Täynnä lapsia ja kiukkuisen näköinen nainen ratissa.
Sinä se aina satut näkemään kun Natalie ajaa, usein kaahaakin, ohitsesi joko uupuneen tai kiukkuisen näköisenä. Stalkkaatko sinä häntä? Ei vaan enhän minä sitä epäile. Vaan sitä epäilen että ihan höpöjuttuja puhut kun kerrot aina muka nähneesi hänet.
Miksi joku Turussa asuva ei voisi nähdä Nattea. Ei kait häntä mihinkään piilotettu ole. Kuskaa käsittääkseni lapsia.
Sua ei yhtään epäilytä että hänet nähdään vain ja ainoastaan vihaisena/nääntyneenä auton ratissa lapsia kuskaamassa? Taitaa olla yksi ja sama "näkijä" joka kerta.
Oli mun turkulainen tuttu nähnyt myös useasti, kuulemma sellainen vihainen perusilme koko ajan, ei hymyile.
Yleisen elämänkokemuksen perusteella minäkin veikkaan, että kauaa ei tule liitto kestämään, tervemenoa Nattie.
Ei varmaan jaksa Mikon ex-muijan stalkkausta.
Vierailija kirjoitti:
Nataliehan opiskelee suomenkietä yliopistossa,ja eiköhän Turussa englannilla pärjää eihän se mikään metsälä ole.Lapset ja Mikko ja Mikon lähisuku puhuvat myös englantia.Hänellä näyttää oleva ystäviä myös Turussa,pitää myös jooga tunteja .Eiköhän se riitä että Helena hänelle ja Mikolle ilkeilee ei me muut alennuta sellaiseen.
Voi kauhea!! Ilkeileekö Helena Natalielle ja Mikolle. Säälikäämme heitä. Hehän eivät yhtään ilkeile Helenalle ja ovat niin altavastaajia että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan salakuvissa on Natte ollut tosi vihainen aina. Otsassa syvät rypyt.
Naurattaa ja vähän suututtaakin tämä ihmisten hulluus. Joku ilmoittaa lopettavansa instagraminsa muiden, tärkeämpien asioiden takia niin täällä vauhkoonnutaan ja mietitään ja tiedetään heti että jotain isoa ja traagista on nyt meneillään/tulossa.
Ihan kuin vanhojen Suomi-filmien sentraalisantrat levittämässä huhuja ja juoruja tosiasioina.
Nyt ne foliohatut pois päästä.
Tuskin kukaan on "kieltänyt "instan käytön ,kaikista vähiten Mikko.
Olisihan hän voinut laitta instan yksityiseksi jos on "salattavaa " niinkuin luulette.
Eikä meille kuulu Koivujen elämä yhtään.
Insta oli Natilla kiiltokuvaa. Muu elämä on toisenlaista. On ihan toisennäköinenkin luonnossa kuin käsitellyissä muokatuissa kuvissa Instassa. Ehkä itse tajusi ristiriidan. Ei halua esittää enää. Kertoi masennuksesta, ahdistuksesta, kuvissa väsyneen ja vanhan näköinen, jatkuvia loputtomia oikeusriitoja, joissa pitää Mikkoa tukea. Kiireistä arkea ison perheen kanssa ja lapset ei edes omia. Tämä ei sovi yhteen kiiltokuvaelämän kanssa somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei yhtään epäilytä että hänet nähdään vain ja ainoastaan vihaisena/nääntyneenä auton ratissa lapsia kuskaamassa? Taitaa olla yksi ja sama "näki
Eikä ihme , kun joku kyttää pusikossa kännykkä tanassa .Lähettää sitten kuvat seiskaan palkkion toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan hän voinut laitta instan yksityiseksi jos on "salattavaa " niinkuin luulette.
Ainahan julkkiksista puhutaan. Poikkeuksellisen paljon olleet lehdissä. Natalie päivittänyt paljon somea, joka kaikille julkinen. Minä olen nähnyt, että antaneet haastatteluja. Mikko tuttu julkisuudesta. Nati tehnyt itsestään julkkiksen somella. Tottakai ihmetyttää, miksi yhtäkkiä ei halua enää olla Instassa. Ihmiset ovat uteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Insta oli Natilla kiiltokuvaa. Muu elämä on toisenlaista. On ihan toisennäköinenkin luonnossa kuin käsitellyissä muokatuissa kuvissa Instassa. Ehkä itse tajusi ristiriidan. Ei halua esittää enää. Kertoi masennuksesta, ahdistuksesta, kuvissa väsyneen ja vanhan näköinen, jatkuvia loputtomia oikeusriitoja, joissa pitää Mikkoa tukea. Kiireistä arkea ison perheen kanssa ja lapset ei edes omia. Tämä ei sovi yhteen kiiltokuvaelämän kanssa somessa.
Miten niin toisen näköinen? Nataliesta on ulkopuolisen ottamia kuvia mm. kesäkuun alun käräjätalolta ja ihan itseltään/samalta niissä näyttää kun omissa kuvissaan instassa. Se jota ei tunnista samaksi ihmiseksi instassa ja irl on tämä ex-rouva Koivu.
Vierailija kirjoitti:
No, tuo on yksi lähestymistapa/tulokulma. Samat asiat voi kertoa (ihan rehellisesti, ilman vääristelyä) ja lopputulos onkin hyvin toisenlainen. Helena sai masentumaan, Helenan takia raskaita oikeudenkäyntejä, harva lähes nelikymppinen on naama peruslukemilla kovin säteilevän ja hymyilevän näköinen joutuessaan salakuvatuksi vaikka muuten viehättävä ja kaunis ihminen olisikin, instassa halusi jakaa (kuten itse kertoikin) kauniita ja iloisia asioita, ei koko elämän kirjoa se ei silti tarkoita että yrittäisi esittää kiiltokuvaelämää. Fiksu ihminen ei kovin tarkasti/lainkaan avaudu kotiasioistansa etenkin kun siihen liittyy lapsia ja katkera, kostonhimoinen miehen ex-vaimo. Ongelma siitä että lapset eivät ole Natalien biologisia lapsia on ainoastaan palstalaisten päässä. Kiirettä varmaan pitää mutta päivät on Nataliella aikaa omille jutuilleen ja heillä on varaa palkata siivooja ym. Hän on kuitenkin hyväkuntoinen, liikunnallinen, terveelliset elämäntavat omaava nainen, ehkei elämänsä ihan niin kurjaa ja rankkaa ole mitä sinäkin haluat esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan julkkiksista puhutaan. Poikkeuksellisen paljon olleet lehdissä. Natalie päivittänyt paljon somea, joka kaikille julkinen. Minä olen nähnyt, että antaneet haastatteluja. Mikko tuttu julkisuudesta. Nati tehnyt itsestään julkkiksen somella. Tottakai ihmetyttää, miksi yhtäkkiä ei halua enää olla Instassa. Ihmiset ovat uteliaita.
Ja vetäytyminen instasta ei millään voi johtua siitä että poikkeuksellisen paljon ovat olleet esillä tahtomattaan mediassa? Mikko on antanut yhden haastattelun viime syksynä, keväällä kommentoi toimittajalle Kakskerran-juttuja.
Nataliehan selitti miksi lopettaa aktiivisen instatilinsä. Miksei se kelpaa? Haluaa keskittyä elämään ympärillään ja varmasti myös osaltaan rauhoittamaan lasten elämää. Lapsille riittävän rankkaa jo se, että äiti pitää lämpimät välit seiskan ja luottotoimittajansa kanssa.
Ja seiska kertoo heti kun Helena saa urkittua tietoja lapsilta.