Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Koivun Natalie lopettaa Instassa?

Vierailija
24.08.2025 |

Uteliaisuudesta mietin. Kun on ollut pitkään Insta. Ja sitä kautta tullut julkkikseksi. Postannut myös paljon kuvia itsestään ja Mikosta. Ja Kakskerrasta. 

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmännyt todelliseen Mikkoon. Siihen, johon Helena törmäsi. Ei omassa päässä olevat ongelmat katoa vaihtamalla vaimoa.

Vierailija
42/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt Turussa pari kertaa sen tyyppisen Audin, kun se Naten vuokra-Audi. Täynnä lapsia ja kiukkuisen näköinen  nainen ratissa. 

Ei Nataliella mitään vuokra-audia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmännyt todelliseen Mikkoon. Siihen, johon Helena törmäsi. Ei omassa päässä olevat ongelmat katoa vaihtamalla vaimoa.

Miksi Helena ruikuttaa Mikkoa takaisin jo kuudetta vuotta, jos hän niin ikävä ihminen on? Helena ottais Mikon takaisin välittömästi jos Mikko vaan olis enää tulossa. 

Vierailija
44/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä avioliitto ja arki on käynyt raskaaksi, kun Mikko ilmeisesti mennyt töihin. Ei jaksa mitään ylimääräistä. Voi olla vain vähän omaa aikaa. 

Ei kai Mikon työt mikään uusi juttu ole, eihän se tähän mennessäkään oloneuvoksena ole ollut. Töitä on tehnyt sen minkä on tehnyt ja apuvalmentajan pesti ei ole mikään 24/7 duuni.

Ei Mikolla ole ollut työtä pitkään aikaan käsittääkseni. Oloneuvoksena Natin kanssa olleet ja hoitaneet lapsia. Nyt Mikko siis on apuvalmentaja. Natilla ei tietääkseni ole päivätyötä. Kuskaa lapsia ja hoitaa arkea.

Vierailija
45/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt Turussa pari kertaa sen tyyppisen Audin, kun se Naten vuokra-Audi. Täynnä lapsia ja kiukkuisen näköinen  nainen ratissa. 

Sinä se aina satut näkemään kun Natalie ajaa, usein kaahaakin, ohitsesi joko uupuneen tai kiukkuisen näköisenä. Stalkkaatko sinä häntä? Ei vaan enhän minä sitä epäile. Vaan sitä epäilen että ihan höpöjuttuja puhut kun kerrot aina muka nähneesi hänet.

Vierailija
46/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan sillä aiemmin ainakin  valkoinen vuokra-Audi. Nyt ehkä ajaa Mikon Audia. Asuu ainakin Mikon talossa ja mökillä.

Vierailija
47/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet, olet törmännyt. Miksi Helena kynsin hampain tarrautui My Husbandiin jos Mikko niin kamala on? Sanonko missä päässä ne ongelmat ovat ja millä ne katoaisivat? Rahalla ja Natalien jättämisellä. 

Vierailija
48/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se aina satut näkemään kun Natalie ajaa, usein kaahaakin, ohitsesi joko uupuneen tai kiukkuisen näköisenä. Stalkkaatko sinä häntä? Ei vaan enhän minä sitä epäile. Vaan sitä epäilen että ihan höpöjuttuja puhut kun kerrot aina muka nähneesi hänet.

Miksi joku Turussa asuva ei voisi nähdä Nattea. Ei kait häntä mihinkään piilotettu ole. Kuskaa käsittääkseni lapsia.

Vierailija
49/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan turha sia ihmisen elämässä, ei kukaantarvi somea eikä älypuhelinta. Minullakaan ei ole älypuhelinta enkä käy somessa koskaan kertomassa mitä syön juuri nyt, missä olen, minkä väriset hiukset on, ja millasen vaatteet  tai uton ostin. Mitä ihmettä??? Mit se kelleen kuuluu, ne tietää jotka on läheisiä, muiden ei tarvi tietää,  voivat rauhassa siten ihailla kun näkevät.

Älypuhelin on niin turha kun olla voi, mulla on nokiannäppäin 20 v vanha joka toimii tosi hyvin, kertaakaan ei ole ollut rikki. Läppärillä maksan laskut ja käy usein ihmettelemässä täällä kirjoituksia ja   harvoin edes kirjoitan mitään, nytkin tuli   sellainen otsikko, että oli pakko  kertoa miten turha on some!

Vierailija
50/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan sillä aiemmin ainakin  valkoinen vuokra-Audi. Nyt ehkä ajaa Mikon Audia. Asuu ainakin Mikon talossa ja mökillä.

Missä hänen pitäisi asua? Natalie on Mikon kanssa naimisissa ja asuu Mikon kanssa yhteisessä kodissa.

Vierailija
51/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain salaista meneillään parilla? Tai Natella? Ei halua isoa julkisuutta siihen sekoittaa. 

Vierailija
52/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-audi oli silloin kun olivat vasta muuttaneet suomeen. 

Vierailija
53/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hänen pitäisi asua? Natalie on Mikon kanssa naimisissa ja asuu Mikon kanssa yhteisessä kodissa.

Eihän se ole yhteinen. Mikon omistama. Ja avioerossa Nati ei saa mitään. Kun on se tiukka avioehto heillä.

Vierailija
54/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu Natalian elämä kutistuvan aina vain pienemmäksi. 

Vierailija
55/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jotain salaista meneillään parilla? Tai Natella? Ei halua isoa julkisuutta siihen sekoittaa. 

Taitaa se salaisuus olla ihan vaan elämä. Jokaisesta Natalien päivityksestä tehtiin lööppiseiskaan, joten ei ihmekään että haluaa vetäytyä elämään yksityisempää elämää. Pariskuntaa kuvattiin jopa lapsen koulun pihalla, joten ehkä joku raja julkisuuden suhteen on tullut vastaan. 

Vierailija
56/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha akka. Siksi varmasti lopettaa.

Vierailija
57/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-audi oli silloin kun olivat vasta muuttaneet suomeen. 

Mistä tiedät? Ajaako nyt Mikon Audilla?

Vierailija
58/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha akka. Siksi varmasti lopettaa.

Tuo some ei enää toimi ehkä. Amerikkalaisia Nati ei kiinnosta enää, koska muuttamut pois. Suomessa taas hänen juttunsa ei kiinnosta, koska suomalaiset tietävät hänen luontojuttunsa paremmin kuin hän itse, liian tuttua juttua suomalaisille jotkut mustikat kämmenellä. 

Vierailija
59/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole yhteinen. Mikon omistama. Ja avioerossa Nati ei saa mitään. Kun on se tiukka avioehto heillä.

Totta kai se on yhteinen koti. Mitä sä selität? Suomi on täynnä pariskuntia jotka asuu yhteisessä kodissa, vaikka vain toinen sen omistaisikin, ihmisiä asuu jopa vuokra-asunnoissa ja silti ne ihmiset asuu omissa kodeissaan. Natalie asuu Mikon ja lasten kanssa yhteisessä kodissa, tykkäsit sinä siitä tai et. 

Onhan Helenallakin koti, vaikka sen omistaakin Turun kaupunki.

Vierailija
60/144 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Seiska kertoo meille, jos jotain mielenkiintoista tapahtuu. Paljon varmasti jää pimentoon kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme