Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmeen juttu tämä on nykyään

Vierailija
24.08.2025 |

Kun on tullut kuultua monen suusta sekä itse kokeneena sitä, että jos sinulla on esim sateenkaari kuvioiset sukat tai paita, niin on tultu kysymään ties missä tilanteessa, että kuuluutko johonkin tiettyyn sekxuaalivähemmistöön? Eipä enää kehtaa/viitsi pitää kauheasti sateenkaari teemaisia vaatteita, asusteita tms, kun oletetaan helposti kuuluvan vähemmistöön sen sateenkaaren takia. Älkää ihmiset olettako automaattisesti edes avaimenperän perusteella että se henkilö on vähemmistöä. Vai onko nykykulttuuri tehnyt sen, että se sateenkaari halutaan vaikka väkisin tehdä vaikka missä asiassa vähemmistöjen tunnukseksi? Toki saa erilaisilla ryhmillä jne olla omia tunnuksiaan, tuntuu vain että sekin voi mennä helposti yli tuo tunnusten mielikuvilla leikittely vain tiettyjen ryhmien asiaksi. 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö (8v) kieltäytyy kaikista sateenkaarikuvioista vaatteissa tai tavaroissa, koska se on hänen mukaansa "niitten eri tavalla tykkäävien merkki". Hän pitää pojista, hän ei halua sateenkaarta.

Lapset imevät ympäristöstään asenteet. Lapsille on aivan sama tykkääkö tyttö tytöstä tai poika pojasta jos heille ei ole erikseen opetettu että siinä on jotain paheksuttavaa. Sateenkaaretkin pysyy sateenkaarina eikä "eri tavalla tykkäävien merkkinä" jos siihen ei suhtauduta hysteerisesti.

Tämä lapsi oli imenyt tietonsa koulun "KIva kaveri" -viikolla, jolloin heille oli kerrottu erilaisuuden hyväksymisestä. Siihen asti meillä sateenkaari oli vain sateenkaari.

Vierailija
62/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaari kuvio on kaikkien yhteinen, ei vain jonkun järjestön tms omittu tunnuskuva. Kaikilla on oikeus käyttää sitä sateenkaarta ilman mahollista yhistämistä vähemmistöön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sex uaali vähemmistönä edes pidä koko rainbow tunnuksesta, että se on laitettu vähemmistöjen tunnukseksi. Miksei ole voitu tunnusta keksiä? Vaikka keksitty joku ihan oma logo? 

Vierailija
64/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sex uaali vähemmistönä edes pidä koko rainbow tunnuksesta, että se on laitettu vähemmistöjen tunnukseksi. Miksei ole voitu tunnusta keksiä? Vaikka keksitty joku ihan oma logo? 

* siis ole voitu tehdä omaa

Vierailija
65/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pitäiskö teidän kaikkien vaan vähän rauhoittua? :D Ei se niin vakavaa ole, jos joku erehtyy jotain kyselemään. 

Vierailija
66/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai pitäiskö teidän kaikkien vaan vähän rauhoittua? :D Ei se niin vakavaa ole, jos joku erehtyy jotain kyselemään. 

Ei ole vakavaa, paitsi jos jotkut kyselee/tölväisee/uhkailee jatkuvasti vaikka jonkun sontikan perusteella omia luulojaan, siinä on hauskuus kaukana. 

Vierailija
67/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nämä seksuaalisekoilijat ovat vielä pöllineet erilaisia väriyhdistelmiäkin. Kostain syystä perus 80-luvun pastellikombo meni tränsseille. Onko pakko pilata ja omia kaikki mitä muut ihmiset normaalisti käyttävät tai ihailevat?? 

Ne omivat myös kaikki elokuvat ja tarinat itselleen...

Vierailija
68/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut yhtään hauska tilanne kun vuosia sitten joku random ukko tuli puistossa huutelemaan luulojaan ja uhkailemaan lähietäisyydelle, kun mulla oli pastellin pinkit väriset kengät jalassa (olen siis nainen), oletti siis et kuulun setaan niiden perusteella. Vasta kun uhkasin soittaa poliisit laittomasta uhkailusta ja perättömien huutelusta, niin lopetti räyhäämisensä, ja lähti tilanteesta juoksujalkaan pois. Eli kyllä sillä on oikeasti väliä, miten kohtaamme ihmisiä-ja millä tavalla. Tuo selvästi henkisesti sairas mies ei välittänyt pätkääkään miten käyttäytyy. 

Vierailija
69/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
70/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa jotkut tuntemattomat on möykänneet omia tulkintojaan mun silloisista sateenkaari tennareista, kun valehtelin että kengät on serkulta lainassa, että tarttuiko se teidän kuviteltu seks suuntaus siltä serkulta minuun suoraan kenkien kautta, niin möykkääjät lopetti suunsoittamisen heti. 🙂 Oikeasti kengät oli mun omat ja en siis kuulu mihinkään kultteihin, ryhmiin. 

Vierailija
71/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristittynä sateenkaari edustaa minulle Jumalan ja ihmisen uutta liittoa.ilahduttaa, kun monet tunnustavat uskoa sateenkaari-merkein!

Vierailija
72/80 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
73/80 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama jos miehellä on pinkki paita, niin jotkut luulee homoksi.

Tämä on eri asia ja tällainen harhautus on usein tahallista, koska yksinkertaisia juntti-einareita on hauska hämmentää!

Mies joka on itsevarma, pukeutuu niinkuin mies pukeutuu.Ei hän pukeudu muiden mielipiteiden mukaan, ei edes vaimon mp mukaan.

Hän uskaltaa olla mies.Hän ei ole juntti-einari.

Mies uskaltaa jättää vaaleanpunaisen paidan heille joille se sopii.

Vierailija
74/80 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaari kuvio on kaikkien yhteinen, ei vain jonkun järjestön tms omittu tunnuskuva. Kaikilla on oikeus käyttää sitä sateenkaarta ilman mahollista yhistämistä vähemmistöön. 

Sehän on merkkinä meille kaikille Jumalalta.

Vierailija
75/80 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut sun muut on pilanneet Suomen lipun ja leijonan.

Vierailija
76/80 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
77/80 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana huivi sateenkaaren väreissä, mutta en voi sitä pitää, kun heti leimataan ties miksi. :( Isältä sain lahjaksi.

Vierailija
78/80 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/80 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käytän sateenkaari tuotteita, jos joku tulee epäilemään asiaa, niin sanon et en kuulu setoihin tms. 

Vierailija
80/80 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset