Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoruuden poikaystävä kyselee muutaman viikon välein, mitä mulle kuuluu

Vierailija
24.08.2025 |

Siis ihminen kymmenien vuosien takaa, on herännyt jostain horroksesta ja nyt laittaa jatkuvasti viestiä. Olen vastannut kohteliaasti, mutta en mitenkään tunteikkaasti, enkä jatka keskustelua sen enempää. Hän vaan sinnikkäästi kyselee kuulumisia, mutta eihän nyt kahdessa viikossa mitään uutta kuulu, jos aiemmin on kuulumisten kyselyn väli laskettu kymmenissä vuosissa. 

Käsittääkseni elää ihan tavallista perhe-elämää, joten sikäli myös vähän ihmettelen, että mikä tässä minun elämässä nyt niin kovasti kiinnostaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit kysäistä, miksi hän haluaa olla yhteyksissä niin pitkän hiljaisuuden jälkeen, ei ole mitenkään väärin hänen puolisoaan kohtaan. Vastauksen saatuasi voitkin sitten vastata takaisin että et itse ole kiinnostunut yhteydenpidosta ja toivotella hyvät jatkot miehelle ja hänen perheellensä

Vierailija
22/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, olen vastannut tosi ympäripyöreitä ja en ole juurikaan häneltä mitään kysellyt, olen siis vaan ollut kohtelias. En ole viitsinyt kysellä suoraan, koska hänellä on siis perhe ja en oikeasti halua tietää hänen suruista, iloista enkä takaa-ajatuksistakaan ollenkaan, koska en itse vaimona pitäisi, jos mieheni alkaisi avautumaan jollekin ex-tyttikselleen omia ajatuksiaan.

Mietin, että onkohan hänellä ystävät vähissä, kun täytyy noin pitkän ajan takaa kaivaa? Ap

Älä ole kohtelias. Paitsi jos haluat, että jatkaa viestittelyä.

Minun nuoruuden poikaystaväni yritti vastaavaa. Kylmä "ei" karkotti tyypin. Tietenkään ei tehoa aina eikä kaikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus, haluaa pillua ja mahd. suhteen. Ei sen kummempaa.

Vierailija
24/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoilta panoilta saa helpommin irto-pil-lu-a. 

ja irtokullia

Vierailija
25/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttää itseään ja haaveilee. Vässykkä ei saa aikaan mitään konkreettista mutta haluaa huomiota ja itsetunnon boostausta.