Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poikamme 3 v. heräsi kesken seksin...

Vierailija
06.04.2007 |

meillä oli joku ilta sitten seksiä ja kesken kaiken poikamme alkoi huutamaan isiä omassa huoneessaan ja iskä sitten rauhoituttuaan meni katsomaan mikä hätänä, niin poika kysyi, että miksi äiti huutaa, oli ihan kauhuissaan, että äiti huutaa, niin minun piti myös mennä lohduttamaan ,että äidillä ei ole mitään hätää... aika noloa, olen yrittänyt sitten olla hiljaa, mutta se on jotenkin mahdotonta...jäiköhän sille jotain traumoja tuosta? ei ole kyllä sittemmin sitä muistellut, mutta kuitenkin, nyt pitää sit vain olla ihan hiljaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai näkikö? Eikö teillä ole ovet kiinni kun sekstailette vai onko meno niin kovaa, ettette huomaa jos joku tulee huoneeseen?

Vierailija
2/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutaman kerran lapsi herännyt kesken seksin. Ei mun mielestä vaarallista, luonnollisesta asiastahan siinä on kyse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei edes nähnyt mitään, kuuli vain. Miellä on pieni asunto, joten kaikki äänet kuuluu aika hyvin...

Vierailija
4/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja muutaman kerran lapsi herännyt kesken seksin. Ei mun mielestä vaarallista, luonnollisesta asiastahan siinä on kyse!

Mutta tosi ällöä lapsille jos joutuvat näkemään sitä! Jää kyllä traumoja, vaikka lapsi ei siitä osaa välttämättä puhua.

Nim. kokemusta on

Vierailija
5/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joutuu nukkumaan eri sängyssä/huoneessa kuin vanhempansakin. Eihän eläimetkään laita lapsia nukkumaan eri tilaan...

-se perhepetiläinen-

Vierailija
6/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö voi harrastaa seksiä jossain toisessa huoneessa. On meilläkin 2 lasta nukutettu perhepedissä mutta sekstailtu on ihan toisessa huoneessa. Nukkuvan lapsen voi myös kantaa omaan sänkyyn nukkumaan!

Ei seksiin voi kunnolla keskittyä ja nauttia jos joutuu koko ajan pelkäämään, että lapsi herää.

Vierailija
7/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivot.

Vierailija
8/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli välillä perhepetijärjestely, mutta seksiä harrastettiin kyllä eri huoneessa sohvalla.

Ja ap, unohda koko juttu! Ei tuo ole kovin vakavaa eikä varmasti jää mitään traumoja lapselle. Yritä vain jatkossa pitää vähän pienempää ääntä.

Vierailija
9/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän siirtyi pikkuhiljaa omaan huoneeseen omaan sänkyyn, koska päiväunet nukkui siellä, ja huom. tarkoitan nyt sitä, että hän siirtyi ihan itse, ei olla pakotettu. Siellä hän saa nukkua rauhassa.

Poikamme on vilkas nukkuja, j oten hänellä on jopa huono nukkua perhepedissä, kun ei ole tilaa olla.

Vierailija
10/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin 7-vuotiaana tulevani itse jopa raskaaksi ja olin ihan paniikissa.

Eli ei seksiä lasten nähden!

Vierailija
11/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vois ikinä harrastaa seksiä MIEHENI kanssa, jos samassa sängyssä nukkuu lapsi.

Vierailija
12/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että olet sairas!? Vankilaan tollaiset.

Vierailija
13/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun poika nukkui välissä, meillä oli seksit jossain muualla.

Vierailija
14/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyi miksi äiti huutaa. Isänsä meni siis rauhoittelemaan poikaa, kun oli hieman itse rauhoittunut. terveisin ap.

Vierailija
15/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tuota pidettiin ainakin yhtenä syynä.

Toivottavasti sinun pojallesi ei kuitenkaan noin käy.

Vierailija
16/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä ja isällä on sijaislapsia, jotka oli joutunu kokemaan vaikka mitä ennen heille tuloa. Kun asiaa puitiin oikeudessa, niin myös tuo ' touhujen' näkeminen otettiin huomioon tuomiossa.

t. 19

Vierailija
17/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän lapsi ei edes käsitä, että mistä on kyse. Hän ei ole edes nähnyt mitään. Vanhemmat ovat menneet rauhoittelemaan, lapsi on nähnyt, että äidillä ei ole hätää ja on jatkanut uniaan. Luultavasti tästä ei jää mitään traumoja, eikä lapsi ymmärtääkseni ole edes muistanut koko tapausta.

Vierailija
18/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus Friedman (Capturing the Friedmans)

Vierailija
19/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin ap.

Vierailija
20/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestini oli lähinnä tarkoitettu noille ' perhepetiläisille' jotka on sitä mieltä et ei lapset mitään traumoja saa vaikka mitä näkis.

Ap. n lapsi tuskin saa mitään traumoja, vaikka vahingossa jotain kuulikin =)

t.19