poikamme 3 v. heräsi kesken seksin...
meillä oli joku ilta sitten seksiä ja kesken kaiken poikamme alkoi huutamaan isiä omassa huoneessaan ja iskä sitten rauhoituttuaan meni katsomaan mikä hätänä, niin poika kysyi, että miksi äiti huutaa, oli ihan kauhuissaan, että äiti huutaa, niin minun piti myös mennä lohduttamaan ,että äidillä ei ole mitään hätää... aika noloa, olen yrittänyt sitten olla hiljaa, mutta se on jotenkin mahdotonta...jäiköhän sille jotain traumoja tuosta? ei ole kyllä sittemmin sitä muistellut, mutta kuitenkin, nyt pitää sit vain olla ihan hiljaa.
Kommentit (29)
ja muutaman kerran lapsi herännyt kesken seksin. Ei mun mielestä vaarallista, luonnollisesta asiastahan siinä on kyse!
eli ei edes nähnyt mitään, kuuli vain. Miellä on pieni asunto, joten kaikki äänet kuuluu aika hyvin...
Vierailija:
ja muutaman kerran lapsi herännyt kesken seksin. Ei mun mielestä vaarallista, luonnollisesta asiastahan siinä on kyse!
Mutta tosi ällöä lapsille jos joutuvat näkemään sitä! Jää kyllä traumoja, vaikka lapsi ei siitä osaa välttämättä puhua.
Nim. kokemusta on
jos joutuu nukkumaan eri sängyssä/huoneessa kuin vanhempansakin. Eihän eläimetkään laita lapsia nukkumaan eri tilaan...
-se perhepetiläinen-
ettekö voi harrastaa seksiä jossain toisessa huoneessa. On meilläkin 2 lasta nukutettu perhepedissä mutta sekstailtu on ihan toisessa huoneessa. Nukkuvan lapsen voi myös kantaa omaan sänkyyn nukkumaan!
Ei seksiin voi kunnolla keskittyä ja nauttia jos joutuu koko ajan pelkäämään, että lapsi herää.
Meilläkin oli välillä perhepetijärjestely, mutta seksiä harrastettiin kyllä eri huoneessa sohvalla.
Ja ap, unohda koko juttu! Ei tuo ole kovin vakavaa eikä varmasti jää mitään traumoja lapselle. Yritä vain jatkossa pitää vähän pienempää ääntä.
hän siirtyi pikkuhiljaa omaan huoneeseen omaan sänkyyn, koska päiväunet nukkui siellä, ja huom. tarkoitan nyt sitä, että hän siirtyi ihan itse, ei olla pakotettu. Siellä hän saa nukkua rauhassa.
Poikamme on vilkas nukkuja, j oten hänellä on jopa huono nukkua perhepedissä, kun ei ole tilaa olla.
Kuvittelin 7-vuotiaana tulevani itse jopa raskaaksi ja olin ihan paniikissa.
Eli ei seksiä lasten nähden!
mä en vois ikinä harrastaa seksiä MIEHENI kanssa, jos samassa sängyssä nukkuu lapsi.
Tiesitkö että olet sairas!? Vankilaan tollaiset.
Silloin kun poika nukkui välissä, meillä oli seksit jossain muualla.
ja kysyi miksi äiti huutaa. Isänsä meni siis rauhoittelemaan poikaa, kun oli hieman itse rauhoittunut. terveisin ap.
Tai tuota pidettiin ainakin yhtenä syynä.
Toivottavasti sinun pojallesi ei kuitenkaan noin käy.
Mun äidillä ja isällä on sijaislapsia, jotka oli joutunu kokemaan vaikka mitä ennen heille tuloa. Kun asiaa puitiin oikeudessa, niin myös tuo ' touhujen' näkeminen otettiin huomioon tuomiossa.
t. 19
Tässähän lapsi ei edes käsitä, että mistä on kyse. Hän ei ole edes nähnyt mitään. Vanhemmat ovat menneet rauhoittelemaan, lapsi on nähnyt, että äidillä ei ole hätää ja on jatkanut uniaan. Luultavasti tästä ei jää mitään traumoja, eikä lapsi ymmärtääkseni ole edes muistanut koko tapausta.
Tapaus Friedman (Capturing the Friedmans)
Viestini oli lähinnä tarkoitettu noille ' perhepetiläisille' jotka on sitä mieltä et ei lapset mitään traumoja saa vaikka mitä näkis.
Ap. n lapsi tuskin saa mitään traumoja, vaikka vahingossa jotain kuulikin =)
t.19
Vai näkikö? Eikö teillä ole ovet kiinni kun sekstailette vai onko meno niin kovaa, ettette huomaa jos joku tulee huoneeseen?