Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkässä, ihan hyvässä suhteessa elävä. Eroaisitko jos saisit tietää, että puolisosi on sinulta salaa viestitellyt kaverisi kanssa

Vierailija
24.08.2025 |

kymmenen vuoden ajan? Tästä jo vuosia aikaa ja kyseessä ei ole hyvä kaverisi,  kaukaisempi mutta kuitenkin pari kertaa vuodessa tapaatte illanvietossa jossa sinä ja puolisosi olette mukana.

Viestittelyt koskee lähinnä kuulumisia, mutta molemminpuolinen kiinnostus on ollut selvä ja välillä ovat siitäkin keskustelleet. Kumpikaan ei lasten vuoksi ole halunnut erota. Viestittelyjen lisäksi muutama soitto, mutta ei salaisia kahdenkeskisiä tapaamisia.

Miten suhtautuisit kun saisit tietää tästä? Ottaisitko eron?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut rakkautta jos erota ei ole haluttu.

Vierailija
22/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois missään IHAN hyvässä suhteessa vaikka ei tommosta temppua on tehnyt. Tuo ei ole ihan hyvä suhde tai hyvä suhde tuo on ihan paska suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilahtuisin, sillä minulla ei ole kavereita

Sama. Että, selvästi olisi erehtynyt henkilöstä. 😄

T: Tuntematon 

Vierailija
24/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat kerran haikailevat toisensa perään jo 10v ajan  niin todellakin toivottaisin onnea uudelle suhteelle ja laittaisin eron vireille.

Vierailija
25/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa, totta kai ottaisin eron, jos puoliso haikailisi jonkun toisen perään. Mitä minä sellaisella kumppanilla tekisin, joka ei halua minua vaan miettii muita?

Vierailija
26/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin eroaisin. En mä tiedä nytkään, keiden kaikkien kanssa mies viestittelee. Oletan, että me molemmat ollaan tässä suhteessa vapaaehtoisesti. Eli, hän olisi jo lähtenyt, jos haluaisi lähteä.

Vierailija
27/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itsellä ollut kolme rakastajaa avioliiton aikana, miehellä yksi. Lisäksi olen viestitellyt useiden miesten kanssa (intiimistikin). Naimisissa 18 vuotta.

Miksi hyvää miestä vaihtamaan?

Vierailija
28/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kumppani nyt asiaan suhtautuu? Miten asia tuli ilmi?

Kyllähän tuosta melkoisen kusetettu olo tulisi.. pellenä ovat pitäneet. En tiedä osaisinko suhtautua, luottamus mennyt kokonaan. Hyvitteleekö puoliso? Vai jättänyt täysin itekseen kästtelemään asiaa?

Riippuisi niin paljon puolison nykyisestä käytöksestä ja miten käyttäytyi silloin mua kohtaan.Mulla ei ole tähän yhtä suoraa vastausta. 

Vierailija
29/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä hittoa, totta kai ottaisin eron, jos puoliso haikailisi jonkun toisen perään. Mitä minä sellaisella kumppanilla tekisin, joka ei halua minua vaan miettii muita?

Kun se juna meni jo. Ei enää haikaile, vaan on hyvässä suhteessa sun kanssa ja sitoutunut suhun Nyt.

ohis

Vierailija
30/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa siis viestittely on loppunut jo vuosia sitten. Lapset molemmilla myös jo muuttaneet omilleen, kumpikaan ei ole eroamassa eivätkä enää ole yhteydessä. Ap

No tässä tapauksessa en eroaisi, jos puolison kanssa on hyvä olla. Ei olisi minusta kovin iso juttu, ja puolisokin on selvästi ymmärtänyt jarrutella ihastustaan, jos yhteydenpito on oikeasti ollut lähinnä satunnaista kuulumisten vaihtoa. Ihastumisellehan ei voi mitään, mutta se on oma valinta, mitä sen ihastuksen kanssa lähtee tekemään. 

Vierailija
31/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä osannut ajatella, että parisuhde on vankila, jossa toisen ajatukset voi omistaa.

Miksi ihmeessä eroaisin jonkun sellaisen asian takia, jolla ei ole mitään merkitystä?

Vierailija
32/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se juna meni jo. Ei enää haikaile, vaan on hyvässä suhteessa sun kanssa ja sitoutunut suhun Nyt.

ohis

No minulle ei riitä "ihan hyvä" suhde jossa toinen on 10 vuotta miettinyt muita

Vierailija
33/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Itsellä ollut kolme rakastajaa avioliiton aikana, miehellä yksi. Lisäksi olen viestitellyt useiden miesten kanssa (intiimistikin). Naimisissa 18 vuotta.

Miksi hyvää miestä vaihtamaan?

Ei kai sitten tarvitsekaan vaihtaa, jos on avoimessa suhteessa.

Vierailija
34/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

No minulle ei riitä "ihan hyvä" suhde jossa toinen on 10 vuotta miettinyt muita

Etkä huomannut mitään sinä aikana, vaan hyvä suhdehan se silloinkin sitten oli. Ellei jopa paras.

Vierailija
35/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ottaisin eron tällaisessa tilanteessa. Mistäpä sen tietäisi, onko homma jäänyt viestittelyun vai onko jossain illanvietossa tapahtunut muutakin. Luottamusta ei tällaisen jälkeen takaisin saa.

Vierailija
36/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroasin. Luottamus mennyt,  🤮🤮🤮🤮

Vierailija
37/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ottaisin eron tällaisessa tilanteessa. Mistäpä sen tietäisi, onko homma jäänyt viestittelyun vai onko jossain illanvietossa tapahtunut muutakin. Luottamusta ei tällaisen jälkeen takaisin saa.

Paskat ottaisit. Et ottaisi vaikka miehellä olisi ollut oikeasti salasuhde. Tuo mitä kerrottu ei ole mitään pettämistä vaan aivan normaalia. Ei kai toista pidä kontrolloida niin, että kaikki kommunikointikin litteroitava puolisolle. Melko outoa.

Vierailija
38/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tuttaisi mutta en eroaisi. Luottamus ei kyllä enää olisi samalla tasolla kuin ennen.

Vierailija
39/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä suhteissa tulee muihin ihastumisia. Olennaista on miten silloin toimii. Tuossa vähän mennyt toiminta pieleen muttei kuitenkaan niin pahasti kuin olisi voinut. 

Vierailija
40/75 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat ottaisit. Et ottaisi vaikka miehellä olisi ollut oikeasti salasuhde. Tuo mitä kerrottu ei ole mitään pettämistä vaan aivan normaalia. Ei kai toista pidä kontrolloida niin, että kaikki kommunikointikin litteroitava puolisolle. Melko outoa.

Normaalia suunnitella yhteistä tulevaisuutta toisen ihmisen kanssa, kun on naimisissa toisaalla? Ei ole.