Pitkässä, ihan hyvässä suhteessa elävä. Eroaisitko jos saisit tietää, että puolisosi on sinulta salaa viestitellyt kaverisi kanssa
kymmenen vuoden ajan? Tästä jo vuosia aikaa ja kyseessä ei ole hyvä kaverisi, kaukaisempi mutta kuitenkin pari kertaa vuodessa tapaatte illanvietossa jossa sinä ja puolisosi olette mukana.
Viestittelyt koskee lähinnä kuulumisia, mutta molemminpuolinen kiinnostus on ollut selvä ja välillä ovat siitäkin keskustelleet. Kumpikaan ei lasten vuoksi ole halunnut erota. Viestittelyjen lisäksi muutama soitto, mutta ei salaisia kahdenkeskisiä tapaamisia.
Miten suhtautuisit kun saisit tietää tästä? Ottaisitko eron?
Kommentit (75)
Menisi luottamus kyllä täysin. En tiedä eroaisinko heti mutta myöhemmin voisi niin käydä.
Riippuisi tilanteesta, kuinka tiivistä yhteydenpito esimerkiksi on ollut ja mitä mieltä puoliso toiminnastaan on, katuuko vai selitteleekö. Mutta jos puoliso on mun kanssa vaan lasten takia ja suunnittelee lähtevänsä sitten kun lapset aikuisia, on siinä jo ihan hyvä syy erota.
Ilahtuisin, sillä minulla ei ole kavereita
Onko viestittelyä ollut vielä viime aikoinakin? Ja miten mies itse on suhtautunut siihen että asia on paljastunut? Miten asia selvisi?
En osaa sanoa mitä tekisin, riippuu viestien sisällöstä pitkälti ja siitä onko syytä olettaa, että on ollut muutakin salaista elämää. Se että on ollut tuollainen juttu, voi olla merkki siitä, että on ollut muutakin.
Miehen suhtautuminen, avioliiton tila ja oma luonne määrittelevät sen mitä tapahtuisi. Aikamoisen duunin takana olisi omalla kohdalla se, että voisin jatkaa yhdessä. Mutta se on turhaa, jos miehellä on asenneongelma tai jos sisällössä on jotain liian loukkaavaa. Sinänsä pieni ihastus on ihan normaalia pitkässä liitossa.
Kymmenen vuotta salailua on ihan heIvetin pitkä aika. Vaikka olisi kuinka viatonta.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta salailua on ihan heIvetin pitkä aika. Vaikka olisi kuinka viatonta.
tämä, eroaisin.
Eroaisin, lopun alkua tuo olisi joka tapauksessa
Odottavat lasten kasvamista, jotta voivat erota tahoillaan ja mennä yhteen.
Mielestäni on hienoa jos puolisolla on ystäviä joiden kanssa jutella muitakin kuin avioparijuttuja
Tässä tapauksessa siis viestittely on loppunut jo vuosia sitten. Lapset molemmilla myös jo muuttaneet omilleen, kumpikaan ei ole eroamassa eivätkä enää ole yhteydessä. Ap
Todennäköisesti menisin vessaan vetämään käteen, enkä uskoisi hetkeäkään etteivät muka ole livenä tavanneet.
M42
Viestitellyt mutta eivät ole halunneet erota? Mitä muuta ovat tehneet tuon viestittelyn lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Viestitellyt mutta eivät ole halunneet erota? Mitä muuta ovat tehneet tuon viestittelyn lisäksi?
Kerrottu aloituksessa jo. Viestien lisäksi vain muutama soitto, ei salaisia tapaamisia. Yhteisissä illanvietoissa pari kertaa vuodessa, puolisot mukana. Ap
Eroaisin. Kymmenen vuotta on pitkä aika ja se että ei haluta erota lasten vuoksi kertoisi minulla sen että minä en ollut se syy olla yhdessä. Haluan kumppanin joka haluaa olla kanssani.
Se on ihan siitä kiinni, pystytkö itse jatkamaan suhdetta. Periaatteessa kun se on ollut ohi jo kauan, ei sillä enää vaikutusta ole. Mutta jos se jää kalvamaan sua, etkä pysty toiseen enää luottamaan, niin se kertoo kyllä jotain. Haistele omaa fiilistä, ja tässä asiassa ei tarvii muita kuunnella.
Tai sitten jotain on jäänyt paljastumatta sulle. Onko sillä enää väliä, jos ihastus on jo laantunut?
Olisi tuo lopun alkua. Mulla ei sinänsä olisi mitään tuota vastaan, mutta jos mies ei olisi kertaakaan maininnut ai niin juttelen sen Jutan kanssa joka on sun kaveri, niin oishan toi kieroa. Mutta jos toi ois ihan julkista tietoa niin kiva kun mun kaverit ois myös miehen kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tuo lopun alkua. Mulla ei sinänsä olisi mitään tuota vastaan, mutta jos mies ei olisi kertaakaan maininnut ai niin juttelen sen Jutan kanssa joka on sun kaveri, niin oishan toi kieroa. Mutta jos toi ois ihan julkista tietoa niin kiva kun mun kaverit ois myös miehen kavereita.
Varsinkin jos Jutan kanssa keskustellaan siitä miten ihana toinen on ja miten ihanaa olis olla yhdessä mutta harmi kun ollaan naimisissa! eri
entäs sitten lyhyessä ja räkäsessä?