Lauri Kuparinen, 38, on käynyt kymmenillä ja kymmenillä treffeillä, mutta pitkää parisuhdetta ei löydy, koska ei ole tarpeeksi hyvän näköine
Tämä mies sanoo, että hän on naisten mielestä hauskaa ja mukavaa seuraa, mutta ei tarpeeksi hyvän näköinen.
Minä en kyllä usko tuota.
Mitä nyt tiedän kolmekymppisiä naisia, ei heillä tuon kummempia miehiä ole, jopa lihavampiakin vaikka olisi itse hoikka ja urheilullinen.
Joko sitten niin, että ne naiset on jo parisuhteessa jotka rakastuvat normaaleihin miehiin, ja ne on jäljellä epätoivoisena jossain tinderissä, jotka eivät rakastu kuin komeisiin miehiin, tai tässä Laurissa oikeasti on luonteessa jotain vikaa.
Lauri etsii parisuhdetta, eli hänen pitäisi löytää nainen, joka rakastuisi häneen ja hän naiseen. Ja siihen tarvitaan sitä keskinäistä kemiaa ja sitä että monet asiat sopii yhteen, myös niin että aluksi voisi olla kavereita ja sitten tutustua paremmin siihen pisteeseen että rakkaus syttyy.
Kommentit (73)
Lauri voi keskittyä vaan "kupinottoon"..kyllä peli on tuohon ikään menetetty..
Ei naisia kiinnosta kuin lompakon paksuus, kaikki muu on tekopyhää lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla totta, jos Lauri itse kelpuuttaa vain mallin näköiset naiset
Leikitäänkö täällä nyt ettei melkein jokainen mies tyhjentäisi pussejansa suunnilleen mihin tahansa naiseen? Ihanko totta?!!?!
Normaali nainen ei halua olla pelkkä pussientyhjennysalusta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia kiinnosta kuin lompakon paksuus, kaikki muu on tekopyhää lässytystä.
Mitä enemmän näitä miesten jankkauksia täältä lukee, sen vähemmän kiinnostaa olla tekemisissä ylipäätään kenenkään miehen kanssa, viis lompakon paksuudesta/laihuudesta...
Tuolla viherwassarilla on vain liian pieni pili, niinkin yleensä noilla. Ei sellaisesta naiset innostu tai kiinnostu. Pitäisi kessin alla levätä sellainen kyynärvarren kokoinen tunkki, niinkin täällä. Ei tule pulaa naisista, eikä tarvitse ruikuttaa lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan, mitähän kriteerejä hänellä itsellään on naisille
Juuri ne miehet, jotka ruikuttavat lehdissä tai podcasteissä siitä, kuinka pinnallisia naiset ovat, että antavat pakit, koska mies on lyhyt tai ei riittävän komea ym. Niin aina nämä miehet ovat itse niin mahdottoman pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä, että heiltä kun kysyy, millaisen naisen haluaisivat, niin aina sieltä tulee etupäässä tulee ulkonäkö puheeksi, että pitää olla miestä huomattavampi nuorempi ja sporttisen näköinen eli laiha ja timmi keho ja unelmanaisen luonne ym. henkinen puoli jää puolestaan keskustelussa täysin auki.
Jos on itse pinnallinen ja haluaa kynsin hampain pitää siitä piirteestä kiinni, niin sitä on turha sitten rutista muiden pinnallisuudesta, vaan pinnallisuus pitää sitten vaan hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kaljamahaiselta, eli siinäpä syy.
Lauri kertoo olevansa raitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan, mitähän kriteerejä hänellä itsellään on naisille
Juuri ne miehet, jotka ruikuttavat lehdissä tai podcasteissä siitä, kuinka pinnallisia naiset ovat, että antavat pakit, koska mies on lyhyt tai ei riittävän komea ym. Niin aina nämä miehet ovat itse niin mahdottoman pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä, että heiltä kun kysyy, millaisen naisen haluaisivat, niin aina sieltä tulee etupäässä tulee ulkonäkö puheeksi, että pitää olla miestä huomattavampi nuorempi ja sporttisen näköinen eli laiha ja timmi keho ja unelmanaisen luonne ym. henkinen puoli jää puolestaan keskustelussa täysin auki.
Jos on itse pinnallinen ja haluaa kynsin hampain pitää siitä piirteestä kiinni, niin sitä on turha sitten rutista muiden pinnallisuudesta, vaan pinnallisuus pitää sitten vaan hyväksyä.
Hyvä analyysi.
https://www.mtv.fi/lyhyet/1b5536f6920e4d9aa02b/video-nettideittailu-sen…
Tässä HUOMENTA SUOMEN HAASTATTELUSSA LAURI kertoo omista kokemuksistaan deittailussa
Suomen naiset maksavat mieluummin 43 euroa mutajuoksuun osallistumisesta kuin lähtevät Laurin kanssa treffeille vaikka Lauri todennäköisesti maksaisi kaikki ruoat ja juomat. Valintoja valintoja.
Normaalin näköinen suomalainen mies.
Ton deittiappi on ihan pätevä
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009081298.html
Ja ne naiset sitten...hyi hitto