Lauri Kuparinen, 38, on käynyt kymmenillä ja kymmenillä treffeillä, mutta pitkää parisuhdetta ei löydy, koska ei ole tarpeeksi hyvän näköine
Tämä mies sanoo, että hän on naisten mielestä hauskaa ja mukavaa seuraa, mutta ei tarpeeksi hyvän näköinen.
Minä en kyllä usko tuota.
Mitä nyt tiedän kolmekymppisiä naisia, ei heillä tuon kummempia miehiä ole, jopa lihavampiakin vaikka olisi itse hoikka ja urheilullinen.
Joko sitten niin, että ne naiset on jo parisuhteessa jotka rakastuvat normaaleihin miehiin, ja ne on jäljellä epätoivoisena jossain tinderissä, jotka eivät rakastu kuin komeisiin miehiin, tai tässä Laurissa oikeasti on luonteessa jotain vikaa.
Lauri etsii parisuhdetta, eli hänen pitäisi löytää nainen, joka rakastuisi häneen ja hän naiseen. Ja siihen tarvitaan sitä keskinäistä kemiaa ja sitä että monet asiat sopii yhteen, myös niin että aluksi voisi olla kavereita ja sitten tutustua paremmin siihen pisteeseen että rakkaus syttyy.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että nainen sanoisi suoraan syyksi, että mies ei ole riittävän hyvän näköinen. Ei, vaikka se olisi oikea syy.
Tämän takia epäilen kyseisen miehen juttuja kokonaisuudessaan.
Ja kirjoituksen mukaan näin olisi käynyt usein eri naisten kanssa. Juu en usko minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla totta, jos Lauri itse kelpuuttaa vain mallin näköiset naiset
Todennäköisesti syy on tässä. Tai ylipäätään siinä, että Lauri hakee naista joka on selvästi yli hänen oman tasonsa. Joko ulkonäöllisesti tai muilta ominaisuuksiltaan.
Voi myös olla, että Laurilla on esim tinderissä vanhat kuvat joilla hän pääsee treffeille, mutta treffeille nainen sitten sanoo: kivaa oli, mutta ulkonäkö ei ihan sitä mitä luulin.
Joidenkin ihmisten pitäisi katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään sen sijaan, että etsivät syitä muista. Et voi muuttaa muita kuin itseäsi muutenkaan, joten syyn etsiminen naisista on jotakuinkin typerintä mitä Lauri voi tehdä. Toivottavasti hän joskus oppii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla totta, jos Lauri itse kelpuuttaa vain mallin näköiset naiset
Todennäköisesti syy on tässä. Tai ylipäätään siinä, että Lauri hakee naista joka on selvästi yli hänen oman tasonsa. Joko ulkonäöllisesti tai muilta ominaisuuksiltaan.
Voi myös olla, että Laurilla on esim tinderissä vanhat kuvat joilla hän pääsee treffeille, mutta treffeille nainen sitten sanoo: kivaa oli, mutta ulkonäkö ei ihan sitä mitä luulin.Joidenkin ihmisten pitäisi katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään sen sijaan, että etsivät syitä muista. Et voi muuttaa muita kuin itseäsi muutenkaan, joten syyn etsiminen naisista on jotakuinkin typerintä mitä Lauri voi tehdä. Toivottavasti hän joskus oppii
Oikeasti syy ei ole niinkään Laurissa eikä naisissa vaan markkinatilanteessa.
Naisilla on rajattomasti miestarjontaa ja joka kulman takana kymmenen lisää. Etenkin näitä Laurin tasoisia miehiä.
Miehen ulkonäkö on naisille tärkeintä. Tavis naisetkin haluaa komeaa top 10 miestä joten Laurin kaltaiset tavis miehet jää ilman parisuhdetta. Suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka ei saa koskaan naista ja parisuhdetta koska tavis naisille ei kelpaa tavis mies. Ei ole kyse rahasta eikä statuksesta. Itse olen hyvin tullut aina toimeen mutta naisille en kelpaa.
En jaksa googlata tyyppiä koska itse kavahdan ajatustakin tuollaisesta sarjadeittailijasta. Tuskin olen ainoa.
Laurin näköiset ei kelpaa se on sanomattakin selvää koska suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Se on nähty ensitreffit alttarilla ohjelmassakin miten naiset ei halua tavis miehen kanssa seurutella vaikka naiset on taviksia kuten viime kaudella.
Pitäisi tietää miltä Lauri näyttää.
Ongelma on se, että hän luulee asian olevan ulkonäöstä kiinni. Oikeasti kokonaisuus ratkaisee.
Voit olla "rumakin" jos olet siisti, kiva, hauska, osaava, lämminsydäminen, ystävällinen, fiksu, vaatimaton, yritteliäs, urheilullinen jne..Mutta jos olet käsityksiisi jumiutunut, valittava, aina "uhri", huonosti käyttäytyvä jne.. vaikka oisit ok näköinen ei kukaan jaksa sua.
Ihan perinteinen miehen tarina. Ei suomalaisia naisia kiinnosta kuin top20% mies.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että nainen sanoisi suoraan syyksi, että mies ei ole riittävän hyvän näköinen. Ei, vaikka se olisi oikea syy.
Tämän takia epäilen kyseisen miehen juttuja kokonaisuudessaan.
Uskon, että jotkut sanoisivat, mutta useimmat naiset eivät. En päässyt lukemaan juttua kokonaisuudessaan, enkä tiedä, oliko tuo alun esimerkki vain yhden naisen sanoma vai oliko hänelle monikin sanonut noin. Jos ne kaikki sanovat hänelle noin, saattaa olla kyse siitä, että hän tavalla tai toisella ajautuu aina tietynlaisten naisten kanssa treffeille.
Kyllä tuossa miehessä on jokin ihan muu vika kuin ulkonäkö.
Todennäköisesti heti alkaa se valitus että "ethän sääkään mitään mulle anna kuitenkaan..." Ei sellaista jaksa kuunnella.
Sitten on vielä tämä ilmiö, että vähän tavallisempi nainen kiinnostuukin. Mutta mitä tekee mies? Haluaa päivittää parempaan. Eli jos saakin tavisnaisen tapailusuhteeseen niin sitten itsetunto nousee niin, että haluaakin paremman. Mä olen kokenut tämän naisena. No, toisaalta hyväkin ettei mies tyytynyt minuun niin tuli asia selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia epäilen kyseisen miehen juttuja kokonaisuudessaan.Uskon, että jotkut sanoisivat, mutta useimmat naiset eivät. En päässyt lukemaan juttua kokonaisuudessaan, enkä tiedä, oliko tuo alun esimerkki vain yhden naisen sanoma vai oliko hänelle monikin sanonut noin. Jos ne kaikki sanovat hänelle noin, saattaa olla kyse siitä, että hän tavalla tai toisella ajautuu aina tietynlaisten naisten kanssa treffeille.
Onhan Lauri saattanut kysyä suoraan että mikä mättää. Ehkä on saanut suoraan kysymykseen suoran vastauksen. Joko treffien aikana tai sitten jälkeenpäin viestillä.
Itse en koskaan kysy naiselta että mikä nyt mättää, jos ei halua toista kertaa treffata, mutta periaatteessa kyllä HALUAISIN kysyä ja olisihan se mielenkiintoista tietää! Ehkä Lauri sitten kysyy.
Laurille treffailu on harrastus, kitissyt siitä jo 5v
Karisma sekä tyylitaju jos puuttuu niin nou can do. Toi maha on ällö. Ei tartte olla pyykkilauta mutta tommonen kumpu ylhäällä ja muuten hoikka yök. Kuvastaa ettei tee muuta kuin istuu koneella. Saisi ihan vetäväksi kun tekisi lihaskuntoa ja erilaiset vaatteet. Mahakaskin voi olla sexy mutta ei kupu.
Laurin pitäisi mennä treffeille oman tasoistensa kanssa, eikä kurottaa kuuhun. Kyllä tietyt standardit saa olla, on varmasti miehilläkin. Mutta jos ei itse ole mikään Chad, niin sitten pitää kyllä katsoa peiliin. Pisteet Laurille, että käy treffeillä. Valitettavasti ihmisiä ei voi kontrolloida ja treffien lopputulemaa, se kai on "hinta" jos haluaa tavata uusia ihmisiä eri lähtökohdista. Varmasti Laurillekin on joku, kunhan jaksaa tavata ihmisiä ja lakata uhriutumasta. Esim.mahan sulattaminen pois (salilla ja lenkillä käynti) voisi jo itsessään auttaa ja ulkonäön maksimointi houkuttelevaksi naisia ajatellen ja varmistaa sen, ettei puhu treffeillä pahviroskien viemisestä ulos (eli pitkästytä toista osapuolta) jne käytöstavat ja tahdikkuus naisten kanssa.
Hauskoja nämä ketjut. Ikinä ei voi olla naisessa vika. Ikinä ei uskota mitä mies sanoo. Ja aina keksitään mitä mielikuvituksellisimpia skenaariota sille miksi miehelle on käynyt näin. Ja aina se vika on vain miehessä.
Laurilla on vielä kuparinen rikkomatta?
Lauri on aivan tavallisen näköinen. Ei hänen ulkonäössään mitään vikaa ole.
Taitaa puhua palturia koko mies. Eihän kukaan sano syyksi toisen ulkonäköä jos ei suhde kiinnosta. Silloin sanotaan että ei ole kemiaa.
Näyttää kaljamahaiselta, eli siinäpä syy.
Kaamea epätoivo karkottaa naiset, vaikka miehen ulkonäössä ei olisi mitään vikaa. Siis se, että "Olen valmis ottamaan kenet tahansa, kunhan saan vain jonkun". Ei ole mitenkään mieltä ylentävää olla sitten se "joku".