Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Kuparinen, 38, on käynyt kymmenillä ja kymmenillä treffeillä, mutta pitkää parisuhdetta ei löydy, koska ei ole tarpeeksi hyvän näköine

Vierailija
24.08.2025 |

Tämä mies sanoo, että hän on naisten mielestä hauskaa ja mukavaa seuraa, mutta ei tarpeeksi hyvän näköinen.

Minä en kyllä usko tuota.

Mitä nyt tiedän kolmekymppisiä naisia, ei heillä tuon kummempia miehiä ole, jopa lihavampiakin vaikka olisi itse hoikka ja urheilullinen.

Joko sitten niin, että ne naiset on jo parisuhteessa jotka rakastuvat normaaleihin miehiin, ja ne on jäljellä epätoivoisena jossain tinderissä, jotka eivät rakastu kuin komeisiin miehiin, tai tässä Laurissa oikeasti on luonteessa jotain vikaa.

Lauri etsii parisuhdetta, eli hänen pitäisi löytää nainen, joka rakastuisi häneen ja hän naiseen. Ja siihen tarvitaan sitä keskinäistä kemiaa ja sitä että monet asiat sopii yhteen, myös niin että aluksi voisi olla kavereita ja sitten tutustua paremmin siihen pisteeseen että rakkaus syttyy.

Uskotko, että Lauriin ei naiset rakastu hänen ulkonäkönsä takia?

Vaihtoehdot

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vaikka arkkitehti, eiköhän joku löytyisi

Vierailija
42/73 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja nämä ketjut. Ikinä ei voi olla naisessa vika. Ikinä ei uskota mitä mies sanoo. Ja aina keksitään mitä mielikuvituksellisimpia skenaariota sille miksi miehelle on käynyt näin. Ja aina se vika on vain miehessä. 

Sadassa naisessa on todennäköisemmin vika kuin yhdessä miehessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se olla totta, jos Lauri itse kelpuuttaa vain mallin näköiset naiset

Leikitäänkö täällä nyt ettei melkein jokainen mies tyhjentäisi pussejansa suunnilleen mihin tahansa naiseen? Ihanko totta?!!?!

Vierailija
44/73 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että nainen sanoisi suoraan syyksi, että mies ei ole riittävän hyvän näköinen. Ei, vaikka se olisi oikea syy. 

Tämän takia epäilen kyseisen miehen juttuja kokonaisuudessaan.

Mulle joku tavisnainen hetti baarissa "eiks sull oo peilii kotona?".

Eli on ihan täysin 100% uskottava juttu.

Vierailija
45/73 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi vaikka arkkitehti, eiköhän joku löytyisi

Voit pitää sääntönä että jos ei sulle kelpaisi vaikka hän olisikin arkkitehti, niin ei kelpaisi silloin muillekaan naisille. Ei ole sellaista "muut naiset"-nimistä laumaa jolla on maagisesti rima alempana kuin sulla.

Vierailija
46/73 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Lauri jaagaa miss suomi- osastoa, ja surkuttelee kun ei nappaa?

Jalkautukaapa tuonne ostoshelvettiin kahvikupposelle lauantaiaamupäivällä, niin näette näitä pariskuntia livenä ostoksilla. Siellä ne naiset ulkoiluttaa niitä sulovilenin näköisiä äijiään ihan tyytyväisinä. Mies kamelina.

Olette todella typeriä kun heitätte täysin tyhjästä ilmaan tuollaisia väitteitä.

Miksi se on niin vaikeata naisille myöntää ettei tavismies kelpaa kellekään?

Vierailija
47/73 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaamea epätoivo karkottaa naiset, vaikka miehen ulkonäössä ei olisi mitään vikaa. Siis se, että "Olen valmis ottamaan kenet tahansa, kunhan saan vain jonkun". Ei ole mitenkään mieltä ylentävää olla sitten se "joku". 

Taas tämä sama typerä jankkaus. Tuskinpa hän kaamealla epätoivolla syntyi eli täysin idioottimainen väite että se olisi syy hänen naispuutteeseen.

Vierailija
48/73 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että nainen sanoisi suoraan syyksi, että mies ei ole riittävän hyvän näköinen. Ei, vaikka se olisi oikea syy. 

Tämän takia epäilen kyseisen miehen juttuja kokonaisuudessaan.

Minulle nainen on baarissa tullut spontaanisti sanomaan: "Höhöhö mihis lumikki on jäänyt?" Joten joo, ei tuota ole niin vaikea uskoa.

Vierailija
49/73 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vähän kuvan perusteella heränneitä ennakkoluulojani: seisoma asento jalat liian harallaan antaa kuvan jääräpäisestä ihmisestä. Joku olemuksessa vaikuttaa siltä että kainalot haisevat hieltä, maha antaa vaikutelman epäterveellisistä elämäntavoista. Vähän epäsiisti ja puistattaa ajatus että hän koskisi.

Vierailija
50/73 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri on aivan tavallisen näköinen. Ei hänen ulkonäössään mitään vikaa ole.

Taitaa puhua palturia koko mies. Eihän kukaan sano syyksi toisen ulkonäköä jos ei suhde kiinnosta. Silloin sanotaan että ei ole kemiaa. 

Aika moni nainen vihaa miehiä ja ilmaisisi sen mahdollisimman loukkaavalla tavalla.

Vierailija
51/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta nuoruuden kokemuksesta voisi sanoa, että epätoivoisuus on suurin este onnistumiselle. Itse olen varmaan vähän keskimääräistä paremman näköinen kasvoista, pitkä, mutta vähän turhan paksu. Parikymppisenä, kun olin sinkku, niissä piireissä jossa liikuin minulla oli naispuolisia kavereita, jotka tekivät selväksi etteivät olleet kiinnostuneet enemmästä. Monet muut, mukaan lukien uudet tuttavuudet olivat hetken kiinnostuneita, mutta ilmeisesti sana levisi tai muuten käytöksestäni huomasi että olin varsin epätoivoinen löytämään 'edes jonkun', ja alkanut kiinnostus lopahti usein aika äkkiä. Kun sitten kaksivitosena löysin aivan muista piireistä naisen, enkä enää ollut epätoivoinen enkä yrittänyt löytää sitä edes jotakin, yhtäkkiä monet, jo aikaisemmin minut hylänneet naiset alkoivat osoittaa kiinnostusta, johon en tietenkään enää siinä vaiheessa vastannut.

En päässyt maksumuurin takia lukemaan koko artikkelia, mutta tässä keskustelussa kirjoitetun perusteella miehen tilanne on uskottava. Se ei kuitenkaan varmaan ole täysin ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
52/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että pitkää parisuhdetta ei löydy? Lyhyitä suhteita sitten löytyy vai? Ei kysy silloin ole ulkonäöstä vaan luonteesta.

Vierailija
53/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkautukaapa tuonne ostoshelvettiin kahvikupposelle lauantaiaamupäivällä, niin näette näitä pariskuntia livenä ostoksilla. Siellä ne naiset ulkoiluttaa niitä sulovilenin näköisiä äijiään ihan tyytyväisinä. Mies kamelina.

Olette todella typeriä kun heitätte täysin tyhjästä ilmaan tuollaisia väitteitä.

Mulla on ainakin omat veljet, kaverimiehet ja sukulaismiehet ihan taviksia ja hyvin on naisia riittänyt.

Vierailija
54/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan tavikset kelpaa. Tilastollisesti tavikset nai taviksen. Väkivaltaista julmaa juoppoa ruikuttajaa ei naiset halua. Nyt joku roti tohon "tavikset ei kelpaa" -ininään

Vierailija
55/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin kuvasta välitttyy jotain - kaameaa? Pelottavan näköiinen. Jospa se onkin syy?

Itse olin nuorena kaunis. Seuraani liimautui eräs miekkonen. Ei minkään näköinen, mutta alkoi jo nopeasti vihjailla avioitumisesta. Huhhuu, juoksin karkuun.

Valitteli sitten, kun ei ketään saa. Jututin teuvoa ja sanoi, että kun pitäisi olla kaunis nainen! Mielessä kävi, että katsopas peiliin, en silti raskinut sanoa

Vierailija
56/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joko sitten niin, että ne naiset on jo parisuhteessa jotka rakastuvat normaaleihin miehiin, ja ne on jäljellä epätoivoisena jossain tinderissä, jotka eivät rakastu kuin komeisiin miehiin, tai tässä Laurissa oikeasti on luonteessa jotain vikaa."

No onhan se aika selvää että kun mennään paljon päälle kolmenkympin niin ne mukavat, joustavat ja mutkattomat tyypit on pääosin varattu niin miehissä kuin naisissakin. Jäljellä on enää ne jollain tavalla krantut tai luonteeltaan vaikeammat tapaukset. Siinä sitten ihmetellään puolin ja toisin että miksi homma ei toimi.

Vierailija
57/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sen Laurin kanssa treffeille, niin syy selviää. Täällä taas keikitään omia mielikuvitusleikkejä omien näkemysten  pohjalta. Tyypillistä todellisuuspakoista spekulointia.

Vierailija
59/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ulkonäkö on naisille tärkeintä. Tavis naisetkin haluaa komeaa top 10 miestä joten Laurin kaltaiset tavis miehet jää ilman parisuhdetta. Suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka ei saa koskaan naista ja parisuhdetta koska tavis naisille ei kelpaa tavis mies. Ei ole kyse rahasta eikä statuksesta. Itse olen hyvin tullut aina toimeen mutta naisille en kelpaa.

Suomessakin on silti vähintään miljoona tavismiestä joka on naisen joskus saanut. Se miksi sinä et ole yksi niistä tavismiehistä on se kysymys joka sinun pitää itseltäsi kysyä. Älä keskity mihinkään top 10 prosenttiin vaan siihen mikä tekee jostain tavismiehestä sen tavismiehen joka sen naisen saa.

Vierailija
60/73 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin treffeillä Lauri (Lare tai Late) jankuttaa ettei kukaan tykkää siitä. Sitten se alkaa jankuttaa "tykkääksä musta tykkääksä musta, ihan oikeesti tykkääkkö".

Jos nainen vielä vaiheessa että vois mennä treffeille toisenkin kerran Lare/Late alkaa pommittaa sitoumiskammoisilla stalkkausviesteillä ja saattaa ilmestyä seuraavna päivä naisen työpaikalle 1000 egee maksaneen kukkapuskan kanssa paskalta haisevana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi