Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (20097)

Vierailija
19121/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö oikein, että Elisalla on käsivarressa pääkallotatska ja Julialla reidessä myös pääkallo? Mitä ne symboloi kantajalleen muuta kuin kuollutta ihmistä?

Mitä pahaa kuolleessa ihmisessä? 

Kyllähän noita pääkalloja on nähty jopa lasten vaatteissa.

Kaikilla meillä on pääkallo ja ei sitä pidä kauhistella. Eihän se kovin kaunis ole, mutta semmonen meillä kaikilla on. 

Maksan vois kanssa tatuoida ja pernan, ne on meillä kaikilla. Mitä pahaa niissä on, tai umpisuoli. Sen mä haluan. Naamaan.

Oonkin miettinyt, että tulevaisuudessa on hot ja in näyttää toisille sisäelimensä. Alapäät, yläpäät, rinnat, twerkit ja muut pyllistykset ei tunnu enää missään, niin ne joilla on varaa avauttaa mahansa ja paljastetaan maksa ja munuaiset selästä. Belfie on niin out.

Vierailija
19122/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö oikein, että Elisalla on käsivarressa pääkallotatska ja Julialla reidessä myös pääkallo? Mitä ne symboloi kantajalleen muuta kuin kuollutta ihmistä?

Kaikilla meillä on pääkallo ja ei sitä pidä kauhistella. Eihän se kovin kaunis ole, mutta semmonen meillä kaikilla on. 

Maksan vois kanssa tatuoida ja pernan, ne on meillä kaikilla. Mitä pahaa niissä on, tai umpisuoli. Sen mä haluan. Naamaan.

No ei kai nuo sen kummempia kuvia ole, kuin ne mitä ihmiset nyt itseensä tatuoi.

Mulle on ainakin ihan sama mitä kuvia ihmisten iholla on. Jokainen saa laittaa itseensä mitä halua  jos ei sillä muita vahingoiteta.

Ja saahan niistä tatuoinneista sitten ulkopuoliset olla mitä mieltä haluavat, mutta ei meistä kukaan voi elää jokaisen random ihmisen mielen mukaan, joten jokainen tehköön, kuten parhaakseen näkee. 

T: itsellä ei yhtään tatuointia, mutta ei myöskään haittaa muiden tatuoinnit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19123/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan olisi kannattanut mennä viimeiseen jaksoon, myöntää että käytös oli kauheaa ja ettei aiemmin sitä tajunnut. Anteeksipyyntö Matilta ja me suomalaiset katsojat oltaisi samalla annettu anteeksi ja lopetettu pöyristely. Mutta kun ei niin ei.

Kovasti haluaisit häntä nöyryyttää, mutta eipä ole Elisa kenellekään anteeksipyyntöä velkaa.

Ei anteeksi pyytäminen ole häpeällistä. Joten ei Elisaa nöyryytetä jos pyytäisi anteeksi.

Vauvapalsta, missä ei nöyryytetä? Hyvä läppä.

Ei kai kukaan vaatinut, että meiltä pitäisi pyytää anteeksi? 

Ni meinaat,että jos hän pyytää anteeksi,niin lööpit ei huuda siitä, palstalla joku /moni ei naura? Mietipäs itse miten kova paikka se olisi.

Vierailija
19124/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Matti olisikin kertonut jostain menneisyyden traumasta ja sanonut, että läheisyys on siksi vaikeaa kovin nopeasti?

Olisiko Elisa ymmärtänyt ja odottanut tukien Mattia vai olisiko tuhahtanut vain, että tällaiset kuuluu setviä ennen ohjelmaan lähtöä? Päälle ehkä kritisoinut Matin toimintaa menneisyydessä?

Mitä luulette? Minun on vaikea uskoa, että Elisa olisi muuta kuin tuhahtanut ja riepotellut Mattia vielä enemmän kameroille, räkättänyt Matin traumoille Päivin kanssa. Elisa on kuin sikamies, jota maailma ja nämä ohjelmat on täynnä. Hän meni ohjelmaan luullen, että se on lupaus, että saa uudelta kunppanilta m*naa, ja raivoaa, kun näin ei ollutkaan. 

Hänhän tuhahti (ainakin kahdesti tai enemmän?), että on epäreilua häntä kohtaan, että Matti on lähtenyt ohjelmaan hoitamatta vanhoja asioitaan.

Vierailija
19125/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan olisi kannattanut mennä viimeiseen jaksoon, myöntää että käytös oli kauheaa ja ettei aiemmin sitä tajunnut. Anteeksipyyntö Matilta ja me suomalaiset katsojat oltaisi samalla annettu anteeksi ja lopetettu pöyristely. Mutta kun ei niin ei.

Kovasti haluaisit häntä nöyryyttää, mutta eipä ole Elisa kenellekään anteeksipyyntöä velkaa.

Ei anteeksi pyytäminen ole häpeällistä. Joten ei Elisaa nöyryytetä jos pyytäisi anteeksi.

Ei kai kukaan vaatinut, että meiltä pitäisi pyytää anteeksi? 

Ni meinaat,että jos hän pyytää anteeksi,niin lööpit ei huuda siitä, palstalla joku /moni ei naura? Mietipäs itse miten kova paikka se olisi.

Oletko Elisa?

Normaali ihminen ei ilku anteeksipyytäjää. Se ei ole mikään alistamistoimenpide. Joskus henkilö tajuaa toimineensa väärin ja pyytää anteeksi. Tähän yleensä suhtaudutaan kunnioittavasti eikä anteeksipyyntö ole mikään ele, millä ihminen myöntää olevansa alempiarvoinen ja naurettava.

Vierailija
19126/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ei eletä normaalissa maailmassa,vaan lööpit ottaa heti pilkan kohteeksi jos pyytää anteeksi tämmöinen Elisan tyylinen kohuihminen. Oletko itse Elisa, kun ei pysty kuuntelemaan muita? 

Vierailija
19127/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan vaatinut, että meiltä pitäisi pyytää antee

Näinhän se on. Anteeksipyytäjää arvostetaan ja kunnioitetaan. "Joka itsensä alentaa, se ylennetään."

Vierailija
19128/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on myös vaikea ymmärtää tuota riippuvuutta läheisyydestä. Minulle kosketus on jollain tavalla pyhää ja säästetty vain kaikista tärkeimmille.

Inhoan "turhahalailijoita", jotka alkavat heti halailemaan, vaikka emme edes tunne. Yksi kollega esimerkiksi aloitti tällaisen heti, ja minulla on vain entistä varautuneempi fiilis hänen seurassaan. Tuntuu, että toinen alkoi heti esittämään kuin mitäkin parasta kaveria, vaikka oikeasti emme tunne alkuunkaan. Tuntuu, että toinen esittää jotakin, en luota sellaiseen alkuunkaan.

Vierailija
19129/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vit.tuuntuneena ihmisenä jos olisin ollut Matin sijassa siinä vaiheessa kun Elisa alkoi inttämään kosketusta hoiotanut sen petiin ja täysin itsekkäästi tyhjentänyt pallit sen sisään apaut minuutissa. Sitten oisin kysynyt että miltäs se fyysinen kosketus tuntui.

Vierailija
19130/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin vit.tuuntuneena ihmisenä jos olisin ollut Matin sijassa siinä vaiheessa kun Elisa alkoi inttämään kosketusta hoiotanut sen petiin ja täysin itsekkäästi tyhjentänyt pallit sen sisään apaut minuutissa. Sitten oisin kysynyt että miltäs se fyysinen kosketus tuntui.

No tästä kommentista ei tarvitse kysyä että Mattiko se siellä.....🤦

Vierailija
19131/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras 🤣

Vierailija
19132/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Matti olisikin kertonut jostain menneisyyden traumasta ja sanonut, että läheisyys on siksi vaikeaa kovin nopeasti?

Olisiko Elisa ymmärtänyt ja odottanut tukien Mattia vai olisiko tuhahtanut vain, että tällaiset kuuluu setviä ennen ohjelmaan lähtöä? Päälle ehkä kritisoinut Matin toimintaa menneisyydessä?

Mitä luulette? Minun on vaikea uskoa, että Elisa olisi muuta kuin tuhahtanut ja riepotellut Mattia vielä enemmän kameroille, räkättänyt Matin traumoille Päivin kanssa. Elisa on kuin sikamies, jota maailma ja nämä ohjelmat on täynnä. Hän meni ohjelmaan luullen, että se on lupaus, että saa uudelta kunppanilta m*naa, ja raivoaa, kun näin ei ollutkaan. 

Hänhän tuhahti (ainakin kahdesti tai enemmän?), että on epäreilua häntä kohtaan, että Matti on lähtenyt ohjelmaan hoitamatta vanhoja asioitaan.

Elisa oli itse kehittänyt syyksi tuon Matin vanhan trauman. Matti itse kertoi puhuneensa vain elämäntilanteen muuttumisesta tyttöjen lähtiessä pois kotoa. 

Vierailija
19133/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonkin miettinyt, että tulevaisuudessa on hot ja in näyttää toisille sisäelimensä. Alapäät, yläpäät, rinnat, twerkit ja muut pyllistykset ei tunnu enää missään, niin

No luuletko, että ne pääkallotkaan on just niiden ihmisten oman pääkallon näköisiä :D

Ja munuaisistakaan on vaikea tietää onko ne just ne omat munuaiset siinä tatuoituna, kun ne on kaikkilla aika samannäköiset.

Ja koska me kaikki tiedetään miltä munuaiset näyttää, ei ne luulisi tulevan kenellekään kamalana järkytyksenä.

Kullit ja pillut on ihan eri juttu, ne on intiimialueita, sisäelimet aika samaa massaa kaikilla. Ei luulisi jonkun munuaisenkuvan ketään järkyttävän.

Mutta joo, tää ei nyt kuulu tähän ketjuun.

Ihmettelen vaan, miten kenenkään elämään vaikuttaa se, että jollakin on tatuointi ja vaikka se olisi se maksa? Mitä se muita on pois?

Vierailija
19134/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iinan vino suu kyllä alkais ärsyttää. Kun puhuu, toinen suupieli kummasti alkaa vetää alasivuun. Ehkä jo vähän lespaa. Kantsis kirjata tollasetärsyttävät pikkujutut. Joku kumppani varmasti pitäny söpönä...

Mielestäni juuri tuollaiset pienet jutut tekee ihmisistä persoonallisia. Eri asia sitten, jos ihminen on ilkeä ja v.mäinen, se suupieli saattaa korostaa ilkeää luonnetta. Iinan kohdalla näin ei ole. 

Vierailija
19135/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten parin paria tullut. Juu, kyllä ne 2 vielä eroaa, uskokaa pois.

Vierailija
19136/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä niin moni väittää, että parisuhde ei onnistu, jos ei ole syviä romanttisia tunteita parin välillä. Olen eri mieltä. Jotkut voivat ajatella, että se riittää, kun kumppani on "ihan kiva". He voivat olla erittäin tyytyväisiä parisuhteeseensa. Onhan julkisuudessakin esim. Pariskuntia, joilla on valtavan iso ikäero. En suoraan sanottuna usko, että ne naiset ovat olleet mitenkään erityisen ihastuneita mieheensä ja että olisivat suhteen alussa nussineet kuin kanit. He vain ajattelivat, että  "tämä mies on kiva ja hänellä on statusta ja fyrkkaa. Se riittää minulle".

Tässä esimerkkejä tällaisista ison ikäeron pariskunnista:

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen 

Jasmin Pajari ja Hjallis Harkimo 

Spede Pasanen ja Riitta Väisänen 

Jörn Donner ja leski Bitte 

Paavo ja Päivi Lipponen 

Sauli ja Jenni 

Vierailija
19137/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^voisin lisätä myös Renny ja Johanna Harlinin. 

Vierailija
19138/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä niin moni väittää, että parisuhde ei onnistu, jos ei ole syviä romanttisia tunteita parin välillä. Olen eri mieltä. Jotkut voivat ajatella, että se riittää, kun kumppani on "ihan kiva". He voivat olla erittäin tyytyväisiä parisuhteeseensa. Onhan julkisuudessakin esim. Pariskuntia, joilla on valtavan iso ikäero. En suoraan sanottuna usko, että ne naiset ovat olleet mitenkään erityisen ihastuneita mieheensä ja että olisivat suhteen alussa nussineet kuin kanit. He vain ajattelivat, että  "tämä mies on kiva ja hänellä on statusta ja fyrkkaa. Se riittää minulle".

Tässä esimerkkejä tällaisista ison ikäeron pariskunnista:

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen 

Jasmin Pajari ja Hjallis Harkimo 

Spede Pasanen ja Riitta Väisänen 

Jörn Donner ja leski Bitte 

Paavo ja Päivi Lipponen 

Sauli ja Jenni 

Trollolloo, AI:ko se siellä, kun täsmälleen sama viesti oli monta sataa sivua sitten. Ja sitten taas jauhetaan noista pareista ja sitten taas osa suuttuu ja sitten taas Julia-hullu moittii Julian hääpukua ja rinnastaa Elisaa ja Juliaa. Ja  repeat ikuisesti. Ohjelma on päättynyt, tekisi hyvää sulkea tämä keskustelu asap. 

Vierailija
19139/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

. He vain ajattelivat, että  "tämä mies on kiva ja hänellä on statusta ja fyrkkaa. Se riittää minulle".

Jep, mutta kun tässä konseptissa ei noita massimiehiä ole, niin se on vähän eri asia verrata. Silloin pitää olla romanttisia tunteita. Aika harva jaksaa siksi että toinen on kiva. 

Ps...Paavo alkaa olla vaippaiässä ja Saulikin on jo papan näköinen. Ei käy kateeksi viriileja alle kuuskymppisiä naisia kun ukko ei meinaa päästä sängystä ylös ilman apua.

Vierailija
19140/20097 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^voisin lisätä myös Renny ja Johanna Harlinin. 

Ei kuulu kategoriaan Lipponen tämä pariskunta..... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän