Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (18966)

Vierailija
18041/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en viehättyisi Katrista. Miten voi sanoa että on urheilullinen kun painoa on 20 kg liikaa? Siellä puljussakin näytti joltain rantapallolta. Janne odotti varmasti jotain timmimpää naista ja pettyi kun ei sellaista voinut saadakaan kun itsekään ei ole mikään timmi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä ettei viehättyisi hyväkuntoisista, normaalipainoisista naisista. 

Eilös se aikuisten kahluuallas ole palju...?

Vierailija
18042/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman nimeksi Suomen surkeimmat sinkut, sen verran surkea taso osallistujissa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18043/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan  käytös on ihan asiallitsa siihen nähden, että on kokenut pettymyksen parin valinnassa. Ei kuulukaan olla iloinen ja onnellinen, se olisi teeskentelyä. Vasta niin menetellessään tarvitsisi sitä  hoitoa.

Pettymyksen ja surun tunteet ovat tilanteessa täysin ymmärrettäviä. Mutta nelikymppisen aikuisen naisen käytös täsmälleen samassa tilanteessa olevaa ns. kumppania kohtaan on kohtuutonta ja lapsellista. 

Vierailija
18044/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Jannen ankkaperse johtuu lätkä-taustasta. Lonkankoukistajien kireys on lätkänpelaajilla erittäin yleistä.

Vierailija
18045/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"....Matti olisi voinut alkaa tehdä Elisasta vaikka jotain "helppoa", "itseään tyrkyttävää kiertopalkintoa" sanoen tämän moneen kertaan koko kansan edessä. Tai sanonut kameralle Elisan olevan "rääväsuu". Hän jaksoi kohdella arvostavasti toista loppuun saakka. On kyllä paras mahdollinen deitti-ilmo miehelle jaksaa pysyä noin asiallisena huolimatta erittäin haastavasta seuralaisesta."

Matti on se elävän elämän ruumiillistuma, mitä minun ja varmaan muidenkin työhakemuksessa lukee: " olen luova, rauhallinen, joustava, hyvä työpari ja hyvä tekemään töitä myös ryhmässä. Olen saanut valtavasti postiivista palautetta kohteliaisuudestani, huomioonottavaisuudestani ja tahdikkuudestani sekä kollegoiltani, esihenkilöiltäni, että asiakkailtani. Luottotyyppi, jonka hermot pitävät tilanteessa kuin tilanteessa! " 😄

Vierailija
18046/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nuo parit kolmet ekat jaksot uudelleen ja yllättäin eniten ärsytti Päivin käytös. Hän kuulostaa ihan terapeutilta tai päiväkodin tädiltä, joka ohjaa lasta. "Muistetaan nyt katsoa sinne puseroon, että miltä minusta tuntuu!" Ihme hännystelijä ja selkääntaputtelija kaverina.

Päivihän ON terapeutti.  Varmaan myös Elisan terapeuttina toiminut. 

Vierailija
18047/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuotanto syöttäisi Jutta Larmille jotain höpöhöpöheinää ja kohta puhuisi silmät säihkyen kuten Hanna! 🤩

Vierailija
18048/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"....Matti olisi voinut alkaa tehdä Elisasta vaikka jotain "helppoa", "itseään tyrkyttävää kiertopalkintoa" sanoen tämän moneen kertaan koko kansan edessä. Tai sanonut kameralle Elisan olevan "rääväsuu". Hän jaksoi kohdella arvostavasti toista loppuun saakka. On kyllä paras mahdollinen deitti-ilmo miehelle jaksaa pysyä noin asiallisena huolimatta erittäin haastavasta seuralaisesta."

Matti on se elävän elämän ruumiillistuma, mitä minun ja varmaan muidenkin työhakemuksessa lukee: " olen luova, rauhallinen, joustava, hyvä työpari ja hyvä tekemään töitä myös ryhmässä. Olen saanut valtavasti postiivista palautetta kohteliaisuudestani, huomioonottavaisuudestani ja tahdikkuudestani sekä kollegoiltani, esihenkilöiltäni, että asiakkailtani. Luottotyyppi, jonka hermot pitävät tilanteessa kuin tilanteessa! " 😄

Jostain syystä Espoon Matti on 41-vuotiaana sinkku.  Nuorekas, hauskannäköinen nelikymppinen mies, jolla jo isot lapset. Tuohan on 30-50 -vuotiaiden naisten ihannemies! Mutta ei ole löytynyt Matille sitä oikeaa. Hmm... olisiko Matti itse hyvin kranttu, loppuin lopuksi?

Vierailija
18049/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nuo parit kolmet ekat jaksot uudelleen ja yllättäin eniten ärsytti Päivin käytös. Hän kuulostaa ihan terapeutilta tai päiväkodin tädiltä, joka ohjaa lasta. "Muistetaan nyt katsoa sinne puseroon, että miltä minusta tuntuu!" Ihme hännystelijä ja selkääntaputtelija kaverina.

Päivihän ON terapeutti.  Varmaan myös Elisan terapeuttina toiminut. 

Hänen pitäs jäävätä itsensä terapioimasta liian läheisen ihmisen asioita! Ja pitääkö kaverille puhua kuin potilaalle?

Vierailija
18050/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on hyvä Justimusfilmsin Ensitreffit.

Vierailija
18051/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä Espoon Matti on 41-vuotiaana sinkku. 

VUODEN ollut sinkkuna !

Vierailija
18052/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä onko niin että tulee vielä 2 jaksoa ja 1 muistelujakso?

Vierailija
18053/18966 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertopalkinnot Seppo, Matti, Jukka, Atte, Johannes Pekka, Veeti, Markku, Jaakko, Mika - enpä ole näitä nimiä kuullut, mutta miksi kehtasit kutsua Elisaa (naista) mahdolliseksi kiertopalkinnoksi. Tukka nousee pystyyn...

Vierailija
18054/18966 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa on hyvä Justimusfilmsin Ensitreffit.

Katsoin tätä vähän liian väsyneenä, oli hyvä. 😄

Vierailija
18055/18966 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi Mattia ylistetään..? Johtuuko siitä että on muusikko? Joo on miellyttävä, mutta en itse ainakaan syttyisi häneen.

Mielestäni Matti on aivan liian vaisu, vähän naisellinenkin. 

Vierailija
18056/18966 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä näe yhtä pahaa Elisassa ku jotkut täällä. Hänhän pettyi pahasti kun ei ole saanut vastakaikua.

Julia vaikutti pikkutytöltä...

Vierailija
18057/18966 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi Mattia ylistetään..? Johtuuko siitä että on muusikko? Joo on miellyttävä, mutta en itse ainakaan syttyisi häneen.

Kiva juttu että otat esille asian ettet syty Mattiin. Nyt se on meillä tiedossa.

Vierailija
18058/18966 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu että otat esille asian ettet syty Mattiin. Nyt se on meillä tiedossa.

Olipa tosiaan kiva yllätys avata av ja saada täältä tämä kyseinen tieto. Kiitos minultakin!

Vierailija
18059/18966 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä näe yhtä pahaa Elisassa ku jotkut täällä. Hänhän pettyi pahasti kun ei ole saanut vastakaikua.

Julia vaikutti pikkutytöltä...

Se että pettyy on yksi asia, mutta asiallisesti ja kauniisti pitäisi aikuisen ihmisen pystyä silti käyttäytymään! On ollut aivan kamalaa ja ahdistavaa katsoa miten E on M kohtaan käyttäytynyt. 

Vierailija
18060/18966 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Jannen ankkaperse johtuu lätkä-taustasta. Lonkankoukistajien kireys on lätkänpelaajilla erittäin yleistä.

Myös sohvaperunoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme