Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (18966)
Ohjelman nimeksi Suomen surkeimmat sinkut, sen verran surkea taso osallistujissa on.
Vierailija kirjoitti:
Elisan käytös on ihan asiallitsa siihen nähden, että on kokenut pettymyksen parin valinnassa. Ei kuulukaan olla iloinen ja onnellinen, se olisi teeskentelyä. Vasta niin menetellessään tarvitsisi sitä hoitoa.
Pettymyksen ja surun tunteet ovat tilanteessa täysin ymmärrettäviä. Mutta nelikymppisen aikuisen naisen käytös täsmälleen samassa tilanteessa olevaa ns. kumppania kohtaan on kohtuutonta ja lapsellista.
Se Jannen ankkaperse johtuu lätkä-taustasta. Lonkankoukistajien kireys on lätkänpelaajilla erittäin yleistä.
"....Matti olisi voinut alkaa tehdä Elisasta vaikka jotain "helppoa", "itseään tyrkyttävää kiertopalkintoa" sanoen tämän moneen kertaan koko kansan edessä. Tai sanonut kameralle Elisan olevan "rääväsuu". Hän jaksoi kohdella arvostavasti toista loppuun saakka. On kyllä paras mahdollinen deitti-ilmo miehelle jaksaa pysyä noin asiallisena huolimatta erittäin haastavasta seuralaisesta."
Matti on se elävän elämän ruumiillistuma, mitä minun ja varmaan muidenkin työhakemuksessa lukee: " olen luova, rauhallinen, joustava, hyvä työpari ja hyvä tekemään töitä myös ryhmässä. Olen saanut valtavasti postiivista palautetta kohteliaisuudestani, huomioonottavaisuudestani ja tahdikkuudestani sekä kollegoiltani, esihenkilöiltäni, että asiakkailtani. Luottotyyppi, jonka hermot pitävät tilanteessa kuin tilanteessa! " 😄
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nuo parit kolmet ekat jaksot uudelleen ja yllättäin eniten ärsytti Päivin käytös. Hän kuulostaa ihan terapeutilta tai päiväkodin tädiltä, joka ohjaa lasta. "Muistetaan nyt katsoa sinne puseroon, että miltä minusta tuntuu!" Ihme hännystelijä ja selkääntaputtelija kaverina.
Päivihän ON terapeutti. Varmaan myös Elisan terapeuttina toiminut.
Kyllä tuotanto syöttäisi Jutta Larmille jotain höpöhöpöheinää ja kohta puhuisi silmät säihkyen kuten Hanna! 🤩
Vierailija kirjoitti:
"....Matti olisi voinut alkaa tehdä Elisasta vaikka jotain "helppoa", "itseään tyrkyttävää kiertopalkintoa" sanoen tämän moneen kertaan koko kansan edessä. Tai sanonut kameralle Elisan olevan "rääväsuu". Hän jaksoi kohdella arvostavasti toista loppuun saakka. On kyllä paras mahdollinen deitti-ilmo miehelle jaksaa pysyä noin asiallisena huolimatta erittäin haastavasta seuralaisesta."
Matti on se elävän elämän ruumiillistuma, mitä minun ja varmaan muidenkin työhakemuksessa lukee: " olen luova, rauhallinen, joustava, hyvä työpari ja hyvä tekemään töitä myös ryhmässä. Olen saanut valtavasti postiivista palautetta kohteliaisuudestani, huomioonottavaisuudestani ja tahdikkuudestani sekä kollegoiltani, esihenkilöiltäni, että asiakkailtani. Luottotyyppi, jonka hermot pitävät tilanteessa kuin tilanteessa! " 😄
Jostain syystä Espoon Matti on 41-vuotiaana sinkku. Nuorekas, hauskannäköinen nelikymppinen mies, jolla jo isot lapset. Tuohan on 30-50 -vuotiaiden naisten ihannemies! Mutta ei ole löytynyt Matille sitä oikeaa. Hmm... olisiko Matti itse hyvin kranttu, loppuin lopuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nuo parit kolmet ekat jaksot uudelleen ja yllättäin eniten ärsytti Päivin käytös. Hän kuulostaa ihan terapeutilta tai päiväkodin tädiltä, joka ohjaa lasta. "Muistetaan nyt katsoa sinne puseroon, että miltä minusta tuntuu!" Ihme hännystelijä ja selkääntaputtelija kaverina.
Päivihän ON terapeutti. Varmaan myös Elisan terapeuttina toiminut.
Hänen pitäs jäävätä itsensä terapioimasta liian läheisen ihmisen asioita! Ja pitääkö kaverille puhua kuin potilaalle?
Youtubessa on hyvä Justimusfilmsin Ensitreffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Espoon Matti on 41-vuotiaana sinkku.
VUODEN ollut sinkkuna !
Elikä onko niin että tulee vielä 2 jaksoa ja 1 muistelujakso?
Kiertopalkinnot Seppo, Matti, Jukka, Atte, Johannes Pekka, Veeti, Markku, Jaakko, Mika - enpä ole näitä nimiä kuullut, mutta miksi kehtasit kutsua Elisaa (naista) mahdolliseksi kiertopalkinnoksi. Tukka nousee pystyyn...
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa on hyvä Justimusfilmsin Ensitreffit.
Katsoin tätä vähän liian väsyneenä, oli hyvä. 😄
Mä en ymmärrä miksi Mattia ylistetään..? Johtuuko siitä että on muusikko? Joo on miellyttävä, mutta en itse ainakaan syttyisi häneen.
Mielestäni Matti on aivan liian vaisu, vähän naisellinenkin.
En kyllä näe yhtä pahaa Elisassa ku jotkut täällä. Hänhän pettyi pahasti kun ei ole saanut vastakaikua.
Julia vaikutti pikkutytöltä...
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi Mattia ylistetään..? Johtuuko siitä että on muusikko? Joo on miellyttävä, mutta en itse ainakaan syttyisi häneen.
Kiva juttu että otat esille asian ettet syty Mattiin. Nyt se on meillä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu että otat esille asian ettet syty Mattiin. Nyt se on meillä tiedossa.
Olipa tosiaan kiva yllätys avata av ja saada täältä tämä kyseinen tieto. Kiitos minultakin!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe yhtä pahaa Elisassa ku jotkut täällä. Hänhän pettyi pahasti kun ei ole saanut vastakaikua.
Julia vaikutti pikkutytöltä...
Se että pettyy on yksi asia, mutta asiallisesti ja kauniisti pitäisi aikuisen ihmisen pystyä silti käyttäytymään! On ollut aivan kamalaa ja ahdistavaa katsoa miten E on M kohtaan käyttäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Se Jannen ankkaperse johtuu lätkä-taustasta. Lonkankoukistajien kireys on lätkänpelaajilla erittäin yleistä.
Myös sohvaperunoilla.
Eilös se aikuisten kahluuallas ole palju...?