Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (18848)

Vierailija
18081/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"....Matti olisi voinut alkaa tehdä Elisasta vaikka jotain "helppoa", "itseään tyrkyttävää kiertopalkintoa" sanoen tämän moneen kertaan koko kansan edessä. Tai sanonut kameralle Elisan olevan "rääväsuu". Hän jaksoi kohdella arvostavasti toista loppuun saakka. On kyllä paras mahdollinen deitti-ilmo miehelle jaksaa pysyä noin asiallisena huolimatta erittäin haastavasta seuralaisesta."

Matti on se elävän elämän ruumiillistuma, mitä minun ja varmaan muidenkin työhakemuksessa lukee: " olen luova, rauhallinen, joustava, hyvä työpari ja hyvä tekemään töitä myös ryhmässä. Olen saanut valtavasti postiivista palautetta kohteliaisuudestani, huomioonottavaisuudestani ja tahdikkuudestani sekä kollegoiltani, esihenkilöiltäni, että asiakkailtani. Luottotyyppi, jonka hermot pitävät tilanteessa kuin tilanteessa! " 😄

Jostain syystä Espoon Matti on 41-vuotiaana sinkku. 

Veikkaan, että Matin libido on heikko. Seksi ei (enää) kiinnosta juurikaan, vaikka olisi yritystä. Jotenkin lälly, epäsensuelli, tulee ruudun läpi tämä mauttomuus, hajuttomuus, värittömyys. Ei ihme että yrittää sinistä tukkaa, jos edes itse siitä innostuisi.. Sublimoi musiikkiin. 

Eivät liity mitenkään Elisaan eikä Matin luonteeseen.

Vierailija
18082/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iinan kanssa *

kaikki nämä naiset näyttää ihan Katreilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18083/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kauden Anna ja aneeminen Hetfield ois ollut hauska paritus :D

Vierailija
18084/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti tarjoilee varmaankin laiskaa lähäriä ja nainen voi halutessaan ridata gullilla, mutta Matti saattaa uinahtaa sen aikana.

Vierailija
18085/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"....Matti olisi voinut alkaa tehdä Elisasta vaikka jotain "helppoa", "itseään tyrkyttävää kiertopalkintoa" sanoen tämän moneen kertaan koko kansan edessä. Tai sanonut kameralle Elisan olevan "rääväsuu". Hän jaksoi kohdella arvostavasti toista loppuun saakka. On kyllä paras mahdollinen deitti-ilmo miehelle jaksaa pysyä noin asiallisena huolimatta erittäin haastavasta seuralaisesta."

Matti on se elävän elämän ruumiillistuma, mitä minun ja varmaan muidenkin työhakemuksessa lukee: " olen luova, rauhallinen, joustava, hyvä työpari ja hyvä tekemään töitä myös ryhmässä. Olen saanut valtavasti postiivista palautetta kohteliaisuudestani, huomioonottavaisuudestani ja tahdikkuudestani sekä kollegoiltani, esihenkilöiltäni, että asiakkailtani. Luottotyyppi, jonka hermot pitävät tilanteessa kuin tilanteessa! " 😄

Jostai

Jo Freud piti kulttuuria ja taidetta vietin jalostumina. En tosin tiedä, ovatko Matin musiikki ja tukan juurikasvuinen liukuvärjätty sinikirjavuus kumpaakaan.

Vierailija
18086/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan on vaikea uskoa saaneensa pakit mieheltä. Ei edes huutamalla ja solvaamalla irronnut. Tältäkään mieheltä. Elisa on incel. 

Vierailija
18087/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Freud piti kulttuuria ja taidetta vietin jalostumina. En tosin tiedä, ovatko Matin musiikki ja tukan juurikasvuinen liukuvärjätty sinikirjavuus kumpaakaan.

Freud nyt näki mitä näki ja tuo "viettien" näkeminen joka paikassa kertoo vain siitä että äijä oli puutteessa elävä .unkkari.

Vierailija
18088/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on hetfield???

Vierailija
18089/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla sanotaan, että Elisa raivoaa ja jankuttaa. Olen nähnyt vain TV-jaksot enkä ole huomannut sellaista.

Olet ilmeisesti katsonut jotain toista sarjaa.  

Vierailija
18090/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti täällä kyllä totuuden: Katria pidetään muka niin aktiivisena kun käy töissä ja ulkoiluttaa noita rumia koiriaan. Ajattelin ihan, että eihän häntä voisi edes sohvalla halata kun koira aina tiellä!

Janne sitten on passiivinen vaikka on kahden lapsen isä ja sitä taloutta pyörittää vuoroviikoin.

Vierailija
18091/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on hetfield???

Janne.

Vierailija
18092/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso vaan laskee laskemistaan tämän ohjelman pareissa ja osallistujissa. Ei tuo vanha täti Elisakaan tuntenut edes itseään millainen nöyryyttäjä, läksyttäjä komentoora hän oikeasti on, vieläpä treffi mainoksen latasi telkussa itselleen! Hahhaa!!

Vierailija
18093/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huikeeta keskustelua taas pari edellistä sivua. Sarjassa paljon kaikkea kaunista, ja täällä haukutaan vuorotellen jokainen osallistuja. Pahimmillaan otetaan joku yksittäinen lause ja sen ympärille keksitään ihmisestä koko hänen elämäntarinansa.

Ihmisten lisääntynyt pahoinvointi näkyy nettipalstoilla.

Vierailija
18094/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko vaikuttaa aivan ihanalta ihmiseltä!

Jannea taas en voi sietää.. olen itse aktiivinen ja tekevä ihminen ja hän vaikuttaa maailman laiskimmalta ihmiseltä, jolle ei kelpaa yhtään mikään! En voi ymmärtää miten toivoi sporttista naista.

Vierailija
18095/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan huikeeta keskustelua taas pari edellistä sivua. Sarjassa paljon kaikkea kaunista, ja täällä haukutaan vuorotellen jokainen osallistuja. Pahimmillaan otetaan joku yksittäinen lause ja sen ympärille keksitään ihmisestä koko hänen elämäntarinansa.

Ihmisten lisääntynyt pahoinvointi näkyy nettipalstoilla.

Jep. Jos kehut henkilöä x tai asiaa y, sitä alapeukutetaan, koska täällä oli jo sovittu, että mitään hyvää ei saa huomata.

Vierailija
18096/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha joku tullut tänne haukkumaan Mattia ja vihjailemaan hänen intiimiasioistaan. Kuulostaa melko henkilökohtaiselta...

Vierailija
18097/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on hetfield???

Janne.

Luulin että puhutaan siitä playboyn omistajasta

Vierailija
18098/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taso vaan laskee laskemistaan tämän ohjelman pareissa ja osallistujissa. Ei tuo vanha täti Elisakaan tuntenut edes itseään millainen nöyryyttäjä, läksyttäjä komentoora hän oikeasti on, vieläpä treffi mainoksen latasi telkussa itselleen! Hahhaa!!

Ja kommentoijissa 

Vierailija
18099/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on hetfield???

Janne.

Luulin että puhutaan siitä playboyn omistajasta

Huokaus ... se on Hefner...uusi huokaus.

Vierailija
18100/18848 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Katri ja Janne -kuvio vauvapalstan kontekstissa on niin hassu, kun tässä osuu miin moneen suoneen heidän ominaisuutensa: Katrin ulkonmuoto tyypillinen vauvamamma, ja kerää siten ylistystö kauneudestaan. Liaäksi koirien ulkoilutus ja työ merkki kiireellisestä elämästä. :D Siinäkin vauvamammoilla paljon itsensä kusettamista televisiohahmom kautta.

Jannella työ ja kahden lapsen arjen pyörittämoinen taas on merkki laiskuudesta ja vetämättömyydestä, koska perus vauvammmalle suomalainen mies on lähtökohtaisesti saamaton, huono ja laiska.

Kaksi hyvin samanlaista ihmistä, joista jostain kumman syystä täällä toista nostetaan ylös ja toista painetaan alas.

Toisia painetaan alas ihan syyttä, nyyh!

Itse pidän ihmisten painoa ja ulkonäköä täysin toisarvoisina asioina. Siksi minun onkin helppo huomata kuinka ääripäiden ihmiset Janne ja Katri ovat. Ainut asia joka heitä yhdistää on paino ja ilmeisesti rakkaus vähän epäterveelliseen syömiseen ja juomiseen. Asiantuntijat totesivat valintoja esitellessään, että kattokaa nyt, ne on ihan samannäköisiä, ja toisaalta että rauhallisen Jannen tarkoitus on maadoittaa vähän liiankin aktiivista Katria

Näen kyllä Katrissa itseni, luonteen puolesta, ulkonäkö ei voisi olla kauempana. Janne taas muistuttaa joitain tuntemiani henkisesti erittäin raskaita miespuolisia ihmisiä. Sellaisia, joiden kanssa omakin hymy hyytyy ja mukavat tilanteet muuttuvat vittumaiseksi käninäksi. Toivottavasti hänen tuleva kumppaninsa on samaa maata niin molemmat ovat tyytyväisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi