Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (17993)

Vierailija
17941/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilorasismi soutaa ketjussa kuin ketjussa - ja suurin osa suomalaisista on ainakin vähän ylipainoisia. Ketähän varten mielestänne maailma on ja entä, jos ne ylipainoiset  sairaanhoitajat, bussikuskit ja kaupankassat jättäisivät teidät ihannevartaloiset oman onnenne nojaan - mieti mitten sinun kävisi.  Ja pyöreät äiditkin jättäisivät vaunut keskelle risteystä.... Näin ajattelee terveellisesti syövä ylipainoinen vanhus = kaksinkertainen baarialuokan jäsen.

Niin, tässä mietitään yleisemmin ylipainon vaikutusta parisuhteen muodostumiseen. Kyllä vain se on yksi riskitekijä, jonka vuoksi ei-ylipainoiset eivät välttämättä kiinnostu. Tämä nojaa ihan tutkimusdataan. Tietenkään pelkkä kaksi ylipainoista yhdessä ei vielä riitä hyvään matchiin.

Huomionarvoista on (olen katsonut kaikki kaudet), että tässä ei ole ollut koskaan yhtä ainoaa tupakoivaa mukan

Pesonen kävi hermosauhuilla sen tapaamisen jälkeen 😂

Vierailija
17942/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilorasismi soutaa ketjussa kuin ketjussa - ja suurin osa suomalaisista on ainakin vähän ylipainoisia. Ketähän varten mielestänne maailma on ja entä, jos ne ylipainoiset  sairaanhoitajat, bussikuskit ja kaupankassat jättäisivät teidät ihannevartaloiset oman onnenne nojaan - mieti mitten sinun kävisi.  Ja pyöreät äiditkin jättäisivät vaunut keskelle risteystä.... Näin ajattelee terveellisesti syövä ylipainoinen vanhus = kaksinkertainen baarialuokan jäsen.

Mitä on kilorotusyrjintä?

Oliko JanneNeekeri? En tajunnut! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17943/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iinan vanhemmat vaikuttaa tosi symppiksiltä, mutta ajokoiran pitäminen yksin tarhassa, erillään perheestä ja arjesta ei ole symppistä. Ajokoira on koira siinä kuten muutkin koirat (myös se kultainen noutaja, joka sai olla pihalla ihmisten kanssa) ja haluaa sosiaalisuutta ja seuraa. En arvosta tuollaista maalaismeininkiä ja häkitystä.

Toivottavasti koira ei ole koko aikaa siellä häkissä. Laumaeläimiä ne metsästyskoiratkin ovat.

Metsämiehet on pyllystä. Serkkuni vanhemman mielestä ajokkia ei saanut silittää, koska sen metsästysominaisuudet katoavat. Halveksun metsämiesten urpoutta.

Sun serkun vanhempi on sitten poikkeus. Älä yleistä koskemaan kaikkia metsmiehiä.

Vierailija
17944/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sillä tavalla, että en juurikaan mieti muiden alapään asioita tai seksielämää.

Muita,  joita tältä kantilta ajateltuna jo vähän ällöttää Elisan fyysisistä toimista puhuminen....?

Vierailija
17945/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iinan vanhemmat vaikuttaa tosi symppiksiltä, mutta ajokoiran pitäminen yksin tarhassa, erillään perheestä ja arjesta ei ole symppistä. Ajokoira on koira siinä kuten muutkin koirat (myös se kultainen noutaja, joka sai olla pihalla ihmisten kanssa) ja haluaa sosiaalisuutta ja seuraa. En arvosta tuollaista maalaismeininkiä ja häkitystä.

Toivottavasti koira ei ole koko aikaa siellä häkissä. Laumaeläimiä ne metsästyskoiratkin ovat.

Metsämiehet on pyllystä. Serkkuni vanhemman mielestä ajokkia ei saanut silittää, koska sen metsästysominaisuudet katoavat. Halveksun metsämiesten urpoutta.

Minä halveksun ihmistä, joka yhden tyypin perusteella tuomitsee tuhansia muitakin ihmisiä. 

Tämä! Mä en ole tavannut kuin todella hyvin koiriaan kohtelevia metsästäjiä. Kaikki heistä pitävät koiriaan parhaimpana ystävänään, jotka kulkevat joka paikassa mukana ja saavat vain parasta ja laadukkainta ruokaa, paljon aktiviteettejä, leikkiä, rapsutuksia, hellyyttä... Ne koirat ovat todella onnellisia, hyvinvoivia ja terveitä! Minäkin halveksun tuollaista urpoutta, että yleistetään jos tunnetaan yksi k.pää, joka kohtelee koiraansa huonosti. Ja siitä pitää tehdä eläinsuojeluilmoitus jos tällaisen tapauksen tietää eikä haukkua vauvapalstalla kaikkia metsästäjiä.

Vierailija
17946/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että Juliana haittasi Artun lapset. Onhan nykypäivänä ihan tavallista, että erotaan pikkulapsiaikana ja että lapsia on tehty vähintään kahden eri kumppanin kanssa . Se on ihan mainstreamia.

Julia kommentoi lapsia jo heti alkuun asiaksi, johon tarvitsee tukea. Kyllä ne siis ihan todistetusti Juliaa haittasi. Lisäksi häntä häiritsi ajatus, että isyys sitoo puolisoa toisaalle, eli senkin tuli käytännössä heti paljastaneeksi, ettei itse voinut kuvitellakaan poistuvansa Turusta, edes lyhyeksi aikaa, eli miehen asuinpaikka oli Julialle myös ongelma.

Näinhän se taisi olla. Ilme alttarilla jo paljasti ajatukset kun kuuli sanan Imatra. Lapset oli selvästi vieras asia jota ei kokenut omakseen. Heti oli tukea kaipaamassa.

Vierailija
17947/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Missäs kohtaa nähtiin Janne kysymässä, että mikä Katria kiinnostaa ? :D Aivan, ei missään. 

Onko vaikea myöntää, että Jannea ei vaan taida oikeasti kiinnostaa mikään. "

Sinä tiedät nuo mistä?

Kyllä me nähtiin ja kuultiin paljonkin mitä Katri halusi. 

Me muut puhumme täällä siitä mitä olemme nähneet TV-ssä.

Katri on uskomattoman positiivinen ja aktiivinen, sosiaalisesti taitava nainen. Janne vähän niinkuin kaiken tuon vastakohta. 

Positiivisen kautta: tämä kokemus tarjoaa Jannelle loistavan kasvumahdollisuuden ihmisenä, auttaa häntä hahmottamaan käytöksensä ongelmat, jos hän suostuu myöntämään että itsessä on korjattavaa ja tässä tapauksessa hän itse mössi suhteen mahdollisuudet. 

Jannella on selvästi tapa kieltää omat vikansa ja ongelmansa ja heittää heti se

Toki jos haluaa niin näkee Katrin käytöksen. 

Janne ei halaa mua julkisesti. Se ei oo normaalia, vaikka asiantuntijakin sanoo sen olevan normaalia.

Janne ei tullut mun kanssa kylpylään viimeisenä päivänä ennen pois lähtöä.

Janne ei leikannut nurmikkoa heti kun sanoin.

Janne ei ollut hiljaa lastensa kanssa kun mä halusin nukkua.

Janne ei lupaa mulle mun keksimiä tekemisiä vaan sanoo kattellaan.

Janne ei jaksa jutella mun kanssa riittävästi, kun mä haluan taas tosi paljon jutella.

Janne ei jaksa kuunnella mua heti aamusta kun herään vaikka mä haluisin heti jutella.

Löysikö Katri itsestään mitään vikaa? Ei tainnut. Kuten kaikki kauden naiset, niin Katrikin löysi viat miehestä

Vierailija
17948/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Julia on antanut pitkän haastattelun tai siis kertonut elämänsä vaikeista asioista YouTuben On okei olla rikki podcastissa. Aloin kuunnella aivan toisen henkilön juttua, niin listassa oli tutuhkot kasvot. Kiusaaminen ja masennus hänen pääkohdat, en ole kuunnellut enkä kuuntele, mutta jos joku haluaa tutustua hänen taustaansa, niin tuolta löytyy. "

Julia näyttää rakentaneen identiteettinsä täysin tuon pohjalle. Ei jostain syystä osaa tai uskalla päästää siitä irti. Tuttu ja turvallinen rooli, jonka otti tässäkin ea:ssa välittömästi käyttöön.

Vierailija
17949/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli Elisa siis yrittää pelastaa itsentuntonsa ja kasvonsa väittämällä lopussa yhtäkkiä, että ei ois Matti muutenkaan kiinnostanut siis yhtään.

Miksi sitten oli henkisesti koko ajan ihan hajalla, raivona ja kuin yleinen syyttäjä.

Vierailija
17950/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei eli Elisa siis yrittää pelastaa itsentuntonsa ja kasvonsa väittämällä lopussa yhtäkkiä, että ei ois Matti muutenkaan kiinnostanut siis yhtään.

Miksi sitten oli henkisesti koko ajan ihan hajalla, raivona ja kuin yleinen syyttäjä.

Niinpä. Jos ei olisi yhtään kiinnostanut, niin silloin olisi voinut olla rennon mukava kaverisuhde. Sen sijaan oli tylyn asiallinen kaverisuhde (Matin määritelmä alussa), katsojien mielestä henkisesti väkivaltainen, lapsenomainen ja itsekeskeinen vaatimussuhde.

Vierailija
17951/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni Janne avasi tuota kipeää asiaa aika hienosti. Sisaruksen kuolema on varmasti pysäyttävä, varsinkin noin nuorella iällä.

Mun mielestä on outoa että asiaa jauhetaan vieläkin ja etä se vaikuttaisi Janneen voimakkasti. Tuostahan on ikuisuus. Ei terve ihminen märehdi 10 vuotta jotain asiaa.

Näiltä kaikilta kysyttiin, että mikä on vaikuttanut elämään eniten. Janne vastasi siihen, ei se mitenkään märehdi sitä asiaa eikä enää sure. Jokaiselta kysyttiin tämä sama kysymys, että saataisiin sisältöä ja keskustelua ohjelmaan.

Vierailija
17952/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia ja Elisa on kaksi naista joita ohjelmaan ei olisi missään vaiheessa valita. Vaikea kuvitella miestä, joka ikinä haluaisi näiden kanssa parisuhteeseen.

Vierailija
17953/17993 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jälleen kääntäen, miltä Jannen sisäinen monologi näyttää näin katsojan ja ehkä Katrinkin näkökulmasta:

''Janne ei halaa mua julkisesti. Se ei oo normaalia, vaikka asiantuntijakin sanoo sen olevan normaalia.''

- Janne: Emmää tuota kehtaa halata julkisesti, saisin tyttöbakteereita, luulee vielä, että olen ihastunut, mitä nuo ohikulkijatkin tästä ajattelisivat

''Janne ei tullut mun kanssa kylpylään viimeisenä päivänä ennen pois lähtöä''

-Janne: Emmä kehtaa/viitti mennä. Luultaisiin pariskunnaksi.

Janne ei leikannut nurmikkoa heti kun sanoin.

Janne: Emmä jaksa, hoitakoot ite. Jos oottaisin että se unohtaisi nurmikon.

''Janne ei ollut hiljaa lastensa kanssa kun mä halusin nukkua.''

- Janne: Mitä, kyllä meillä vaan saa aamusta huutaa ja tömistellä, perkele akka, kun ei tehnyt meille edes aamupala.

''Janne ei lupaa mulle mun keksimiä tekemisiä vaan sanoo kattellaan''.

- Janne: Mitä toi yksi aina ehdottelee jotain, emmä mitään halua tehdä.

''Janne ei jaksa jutella mun kanssa riittävästi, kun mä haluan taas tosi paljon jutella.''

- Janne: Mitä toi aina puhuu. Jos olen hiljaa, niin tajuisko jo hiljetä. Mä haluun mykän vaimon. Mykän mutta sporttisen.

''Janne ei jaksa kuunnella mua heti aamusta kun herään vaikka mä haluisin heti jutella.''

-Janne: Mä haluaisin vain nukkua koko päivän, eikö tuo tajuu. Jos kävisin jo talviunille, niin ehtiskö tämä jo loppua.

Vierailija
17954/17993 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saivartelua. Erotat koskettelun ja seksin. Yms.??? Käytännössä nuo ovat aika lailla sama asia - ja samat syyt. Siis hyperseksuaali. Henkiset syyt siihen ovat ratkaisevat. 

Höh. Elisahan itse erotti seksin ja kosketuksen. 

Ei ole sama asia.

Elisa ei ainakaan TV:ssä puhunut seksistä eikä koskettelusta, vaan läheisyyden puuttumisesta. Ei ole mitenkään yli- eikä hyperseksuaali vaan ihan normaali. 

Tuokin on saivartelua. Siis mielestäsi mittaili metrejä ja senttejä, ei tarkoittanut koskettelua, eikä ainakaan seksiä? Olet naiivi, sori siitä.

Näinpä, Elisa itsekin totesi vikassa jaksossa (jossa päättivät jatkavatko yhdessä), että vaikka

Mulle tuli heti alkujaksoissa mieleen, että Elisa saattaa olla vihainen kaappilesbo. Olen itsekin ollut vähän samanlainen, en tosin yhtä ilkeä. En vain kyennyt saamaan miehistä mitään muuta irti kuin seksiä, en kokenut, että miehillä on minulle muuta annettavaa tai minulla miehille. Nyt olen suhteessa naisen kanssa ja oppinut, mitä oikea rakkaussuhde on.

Elisa on myös pick me girl.

Vierailija
17955/17993 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta juuri kirjoitin aiemmin. Rakkauden vastakohtahan on välinpitämättömyys. Elisassa oli vihaa ja se tuli torjutuksi tulemisesta, eli Elisa OLI kiinnostunut. 

Vierailija
17956/17993 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis vihoviimeinen kokoontumisjakso jo plussassa?? Ei taida olla kuin tiiseri...

Vierailija
17957/17993 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kärsimättömälle pääkohdat viimeisestä jaksosta.

Vierailija
17958/17993 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on outoa että asiaa jauhetaan vieläkin ja etä se vaikuttaisi Janneen voimakkasti. Tuostahan on ikuisuus. Ei terve ihminen märehdi 10 vuotta jotain asiaa.

Näiltä kaikilta kysyttiin, että mikä on vaikuttanut elämään eniten. Janne vastasi siihen, ei se mitenkään märehdi sitä asiaa eikä enää sure. Jokaiselta kysyttiin tämä sama kysymys, että saataisiin sisältöä ja keskustelua ohjelmaan.

Aivan...Janne on vetelä ihan luonnostaan.

Vierailija
17959/17993 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta juuri kirjoitin aiemmin. Rakkauden vastakohtahan on välinpitämättömyys. Elisassa oli vihaa ja se tuli torjutuksi tulemisesta, eli Elisa OLI kiinnostunut. 

Samasta syystä, kuin kaiken varalta, Elisa alensi Mattia jo hääjaksossa sinisistä hiuksista. Oletti, että Matti tottakai kiinnostuu hänestä ja on viehättynyt, mutta halusi määrätä tahdin, miten edetään. "Tänään et saa vielä koskea, mutta häämatkalla pitää koskea ja kunnolla". Ajatteli, että se olisi hänelle sopiva "hidas eteneminen". Raivostui kun näin ei mennytkään, ja loppu on historiaa. 

Vierailija
17960/17993 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, kuin kaiken varalta, Elisa alensi Mattia jo hääjaksossa sinisistä hiuksista. Oletti, että Matti tottakai kiinnostuu hänestä ja on viehättynyt, mutta halusi määrätä tahdin, miten edetään. "Tänään et saa vielä koskea, mutta häämatkalla pitää koskea ja kunnolla". Ajatteli, että se olisi hänelle sopiva "hidas eteneminen". Raivostui kun näin ei mennytkään, ja loppu on historiaa. 

Elisalla oli tosiaan hirveä tarve kääntää asia niin ettei Matti kelvannut hänelle, vaikka todellisuudessa oli toisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme