Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17530)
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, kun täällä niin korostetaan, että Mikko saisi hoikempiakin kumppaneita Tinderistä, ja että Iinan paino olisi se mikä tässä kiikastaisi. Jos näin on, niin miksi Mikko hakisi ylipäätään enskareihin, jos hänelle olisi kumppaniehdokkaita niin tyrkyllä?
Oliko yksi tuollainen kommentti? Ja tässähän ei haeta deittiseuraa tai hetken huvia, vaan elämänkumppania (eikö naimisiin menoa sillä perustella), joten ehkei niitä sieltä Tinderistä löydy. Mutta siitä huolimatta, kenenkään ei pidä tyytyä kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja sinun hoikat seuralaisesi......"puheet siitä, että Mikon pitäisi tyytyä Iinaan kuulostaa kyllä oudoilta kyllä hän hoikempaakin seuraa löytää.." Voi oksetuksen oksetus, mitä sinä täällä kirjoittelet, olet varmaan omasta mielestäsi täydellinen komistus - ei se kaikille riitä. Minusta entisestä "kaunottaresta"(?) puoleensa vetävä oli mies, joka ei edes itse tiennyt olevansa "komea". En ole tuota kohtaa Mikon pohdiskelusta kuullut - olen tv-ajassa jaksoja seuraava, voin vain kuvitella, että Mikko ei pitänyt Iinan kanssa seurustelua tyytymisenä - Mikko on mielestäni ajattelija ja pohdiskelija. Se kävi ilmi jo silloin kun sulhasmiehet keskustelivat yhdessä ennen h-hetkeä. Mikko oli aktiivisin keskustelija, Arttu ei sanonut kun yhden lauseen. Kiitos niille, jotka tuossa edellä kirjoittavat, Mikon tyylisten proffien perässä olevan opiskelijoita jonoksi asti.
Mikko on älykkö. Fiksut naiset tykkää heistä, koska yleensä perhe-elämä rinnallaan tulee olemaan turvattu. Se on tulevien lastenkin kannalta tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja sinun hoikat seuralaisesi......"puheet siitä, että Mikon pitäisi tyytyä Iinaan kuulostaa kyllä oudoilta kyllä hän hoikempaakin seuraa löytää.." Voi oksetuksen oksetus, mitä sinä täällä kirjoittelet, olet varmaan omasta mielestäsi täydellinen komistus - ei se kaikille riitä. Minusta entisestä "kaunottaresta"(?) puoleensa vetävä oli mies, joka ei edes itse tiennyt olevansa "komea". En ole tuota kohtaa Mikon pohdiskelusta kuullut - olen tv-ajassa jaksoja seuraava, voin vain kuvitella, että Mikko ei pitänyt Iinan kanssa seurustelua tyytymisenä - Mikko on mielestäni ajattelija ja pohdiskelija. Se kävi ilmi jo silloin kun sulhasmiehet keskustelivat yhdessä ennen h-hetkeä. Mikko oli aktiivisin keskustelija, Arttu ei sanonut kun yhden lauseen. Kiitos niille, jotka tuossa edellä kirjoittavat, Mikon tyylisten proffien perässä olevan opiskelijoita jonoksi asti.
Mikko on ä
Jäi puuttumaan Taloudellisestikin (turvattu).
Vierailija kirjoitti:
Elisalle sopisi joku Jere Karalahden tyyppinen mies. Ei olisi liian kiltti...
Siinä tapauksessa sen keskustelun ja yhdessä kokkailun saisi kyllä unohtaa, tuskin Jere viineistäkään pahemmin välittää ja vaikea uskoa, että seksikään ainakaan pidemmän päälle Elisan kanssa kiinnostaisi kun sänkykumppaneita oletettavasti riittää muutenkin.
Suorastaan naurettavaa tuo Elisan surkuttelu, ettei löytänyt viinin juontiin, kokkailuun ja keskusteluihin itselleen seuraa kun seksin vonkaaminen oli ainut mihin hän itse Matin seurassa keskittyi. Turha myöskään syyttää muita huonosta valinnasta, sillä nuo toiveet hän on varmasti hakuprosessinkin aikana tuonut esille ja Matti olisi kyllä täyttänyt ne toiveet paremmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi kenenkään ulkonäköä haukkumaan. Elisa on kuitenkin ihan nätti ihminen, jolla on oma tyylinsä. Hänen luonteensa ei sovi tuohon ohjelmaan, mutta eikö ulkonäön voisi jättää rauhaan.
Elisa kyllä itse useaan kertaan arvosteli Matin ulkonäköä ja ilmaisi, että se ei häntä sytyttänyt. Vois olla tarpeen ilmaista E:lle, et oma ulkoinen habitus on aika noitamainen kalvakan kireällä olemuksella ja epämääräisellä hammasrivistöllä. Ilkeys paistaa kilometrin päähän.
Kateellisten puhetta
Mistä tässä pitäisi olla kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi Mikko hakisi ylipäätään enskareihin, jos hänelle olisi kumppaniehdokkaita niin tyrkyllä?
Onko logiikka siis se, että ohjelmaan haetaan vain jos ei muuten heru?
En minä ainakaan hakeutuisi tähän ohjelmaan koko kansan pällisteltäväksi ja tuomittavaksi jos minulla olisi runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa. Mikko kertoi olleensa 4 vuotta sinkkuna ja antoi rivien välistä ymmärtää, ettei ole ollut pitkissä suhteissa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi Mikko hakisi ylipäätään enskareihin, jos hänelle olisi kumppaniehdokkaita niin tyrkyllä?
Onko logiikka siis se, että ohjelmaan haetaan vain jos ei muuten heru?
En minä ainakaan hakeutuisi tähän ohjelmaan koko kansan pällisteltäväksi ja tuomittavaksi jos minulla olisi runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa. Mikko kertoi olleensa 4 vuotta sinkkuna ja antoi rivien välistä ymmärtää, ettei ole ollut pitkissä suhteissa koskaan.
Hakiko Iinakin samasta syystä ohjelmaan? Ei riitä muuten miehiä?
Elisa on kyllä ollut tämän koko ohjelmasarjan vastenmielisin hahmo, ainakin naisista. Eihän tuollaiseen naiseen tekisi mieli koskettaa tikullakaan. Matti löytänee vielä kumppanin itselleen. Elisan kohdalla kyse olisi jo ihmeestä eikä kovin pienestä sellaisesta.
Kateellisten puhetta