Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16135)

Vierailija
15541/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin Jannen ja Katrin ymmärtäneen jo aikaisessa vaiheessa ettei homma tule toimimaan arjessa. Katri on sidottu kahteen koiraan ja työ vaatii tietyssä paikassa asumista. Janne taas haluaa asua lasten lähellä. Etäsuhde ei tuolla parilla tulisi toimimaan.

Miksi ei etäsuhde tulisi toimimaan? Tampereelta Keravalle on 2h junamatka. Katri tekee 12h työvuoroja,  eli n. Kolme työpäivää viikossa ja neljä vapaapäivää. 

Tuo kertoo kaiken suhtautumisestasi. Katri sitä ja Katri tätä. Jannella on säännöllinen työ ja säännöllisesti lapset vuoroviikoin hänen luonaan. 

Vierailija
15542/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveä haaskaus koko Elisan ja Matin mukanaolo. Matti vaikutti oikeasti kivalta mieheltä ja Elisa oli tosissaan mukana. Miksi oi miksi tämä meni näin vihkoon? 

Näitä ei tueta OLLENKAAN. Just saying....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15543/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa ny jo Katrin ja Jannen suhteen vatvominen. Sokeakin näkee ettei se tule toimimaan. Toinen on täysi flegu ja toinen kaipaa touhuamista arjessa.

Jannen ystävä: Vietkö Katrin veneilemään.

Janne: Ei me ainakaan tänään ehditä mitenkään.

Ystävä: Meinaatteko kalastaa? T

Tykkääkö Katri kalastaa/onkia?

Janne: Kai se tykkää......

Niin vaisua keskustelua. Tuntui, ettei Janne olisi halunnut puhua Katrista yhtään mitään. Ei kyllä ole innostusta tässä miehessä tuohon suhteeseen yhtään.

Nytkö vasta huomasitte, että Janne yrittää vain selvitä näistä kuvauksista 

Vierailija
15544/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--Just näin. Palstan mielipidepoliisit ovat yhteistuumin lynkanneet Elisan. Kaikki hänessä on pahaa, ilkeää, rumaa ja ja vastenmielistä. Kyllä on ala-arvoinen keskustelu muutenkin tämä koko ketju. Hohhoijaa.

"Palstan keskustelu on ala-arvoista kun täällä on kirjoiteltu suoraan ja kaunistelematta ajatuksia."

Älä vääristele ja sekoitabasioita. Ns. keskustelu on Elisan haukkumista pataluhaksi.  Kauheaa henkilön maalittamista.  Elisa itse ei solvannut Mattia vaan kertoi, miten tämän käyttäytyminen ei tarjonnut kasvualustaa parisuhteelle.

"Elisa itse ei solvannut Mattia vaan kertoi, miten tämän käyttäytyminen ei tarjonnut kasvualustaa parisuhteelle".

Wtf! Nyt on pakko kommentoida:

Elisahan ei ole muuta tehnyt kuin solvannut Mattia. Olisikin sanonut noin kuten kirjoitat, mutta ei. Elisalla ollut kaikki vastenmieliset konstit käytössä, mukaanlukien huomauttelu kaikesta, ivaaminen, syyllistäminen, viha, silmienpyörittely, jankuttaminen, ylimielisyys jne. Niin että Elisahan vaikuttaa oikein tasapainoiselta ihmiseltä.

Vierailija
15545/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Reidar Palmgren on julkisuudessa kutsunut puolisoaan Satu Silvoa maailman kauneimmaksi naiseksi. Tuollaisen ääneen sanominen kertoo tunneälystä. )

Tavis Artun sanomana kehu telkkarissa Juliaa onkin jotakin aivan kamalaa.

Etkö huomaa eroa jos kymmeniä vuosia naimisissa olleen pariskunnan mies sanoo noin vaimolleen, kuin jos se laukoo juuri tapaamasi mies? Juuri tavattu ukko voi kehua sut maasta taivaaseen vain päästäkseen pöksyihisi. (Nyt en sano, että Arttu olisi noin ajatellut, en ollenkaan. Se on vain esimerkki! Ei tarvii pillastua ja väittää, että nyt Artusta jo väitetään tuollaista. EN väitä)

Ja jos tuo Palmgren olisi tuo sanottuaan jatkanut Silvolle, että sä muuten olit nätimpi siinä toisen värisessä tukassa  ja on sulla aika miehekkäät hartiat ja onhan se sun duunikin aika miehekästä. Ja onhan sulla kyllä noita tatuointeja , mutta onneksi ne saa vaatteilla peitettyä,  niin olisko Silvo silloinkin ollut otettu ja onnellinen? 

Tai kuka tahansa nainen?

Vierailija
15546/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Reidar Palmgren on julkisuudessa kutsunut puolisoaan Satu Silvoa maailman kauneimmaksi naiseksi. Tuollaisen ääneen sanominen kertoo tunneälystä. )

Tavis Artun sanomana kehu telkkarissa Juliaa onkin jotakin aivan kamalaa.

Niinpä. Täällähän haukuttiin Arttu pystyyn kun kehtasi olla niin imelä ja kehua Juliaa. Miltei samoin sanoin kuin Reidar. Reidarilla se kertoo tunneälystä, mutta...voi teidän kanssanne. Olette jotkut päättäneet, ettei Arttu voi tehdä mitään oikein. Juliahan juuri syytti Arttua liiasta innokkuudesta yms. Käsitän, että siihen väärään kategoriaan kuului myös kehuminen. 

Totuushan on, että Arttu nyt oli liian tavallinen Julialle. Odotti jotain fiinimpää vaikka oli itsekin tavallinen. 

Hohhoijaa. Se, että kehuu kauniiksi sen jälkeen, kun ensin on kritisoinut Hohhoijaa, että joku kuvittelee jonkun kehun vievän sanotut sanat unholaan. Tyhmyyttähän se olisi tuohon langeta.

Vierailija
15547/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Australian ensitreffit alttarilla,upean näköisiä ihmisiä,ja mahtavat puitteet ohjelmalle.

Toista kuin nämä suomen maatuskat ja miehen röllykät.

Sen verran olen vilassut, että nämä Suomen "maatuskat" ovat ainakin paljon luonnollisemman oloisia kuin noi Australian laitetut barbit. Eikä ne Australian versiossa sen kummempia ilman meikkiä ole. Puitteet toki ovat upeammat. 

Ei  kiinnostavuus barbeista ole kiinni. Aussi versio on yksinkertaisesti tuotettu paljon paremmin, on toimitettu ja jopa leikattukin mielenkiintoisemmalla tavalla, on löydetty sisältöä, ja taustatoimittajat saa osallistujista paljon irti, ja  lisäksi asiantuntijat on tilanteen päällä. Ne seuraa tapahtumia esim. kameran kautta. Nämä suomen maatuska- ja röllykkäasiantuntijat on puhuvia päitä ja puhe on y

Suomen terapiaihmiset "asiantuntijat" ovat juuri ohjelmassa nähdyn kaltaisia. Jokaiselle opetetaan samat asiat. Sitten nämä valaistuneet lähtevät tienaamaan rahaa toisten traumoilla. Tosin paranemiseen ne käynnit ei tähtää, koska silloin käynnit loppuvat ja rahanlähde tyrehtyy. Aina kun ihmisen hyvinvoinnilla tehdään rahaa ja rakennetaan valaistuneen asiantuntijan osakesalkkua tarvitaan pahoinvointia. 

Antti Tuisku, trukkikuski joka osallistui laulukilpailuun. Hänestä tehtiin laulava julkkis. Sai paljon rahaa. Toimii nykyään lyhytterapeuttina. Joka ilmeisesti nykyajan muotiammatti. Erittäin lyhyt koulutus. Helppo tapa tehdä rahaa. Uskottavan kuuloinen titteli.

Vierailija
15548/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta "käyttöohjeesta"... siis ihan vekkuli idea ja silleen, mutta jos nyt ajatellaan hetki vähän kyynisemmin: deittimarkkinoiden rasittavimpiin tapauksiin lukeutuvat ihmiset, jotka äärimmäisessä minäkeskeisyydessään kokevat itsensä jyrkästi tietynlaisena valmiina pakettina, joilla on tarkasti rajattu mukavuusalue ja joiden parisuhdefilosofia on se vanha tuttu myrkyllinen "mun on kelvattava sellasena ku oon".

Ja monet meistä tietävät millaista on olla suhteessa "mä oon mikä oon enkä muuksi muutu" -näätien kanssa: siinä on sitten itse muuttua, joustaa ja sopeutua. Tasa-arvoisessa suhteessa molemmat tekevät sen, epätasa-arvoisessa valtadynamiikkaan perustuvassa suhteessa toinen jyrähtää "mä oon mikä oon" ja toinen sitten sopeutuu, alistuu ja muuttuu sopivaksi siihen. 

Eli sen sijaan että uuteen ihmiseen tutustuessaan nämä min

Vaikka Elisa on monin tavoin kohtuuton, sen verran olen hänen kanssaan samaa mieltä, että Matti olisi kyllä voinut sen ohjeistuksen lukea. Erikoista, ettei häntä tuon vertaa kiinnostanut edes ihan siinä suhteen alussa. 

Eihän se kirjasen saanut osapuoli edes tiedä onko se huumorilla kirjoitettu, onko siellä oikeasti hyviä ohjeita vai kenties reseptejä suklaaherkkuihin ym. joilla parantaa vaimon mieltä sairaana tai sadepäivänä jos ei edes lue. itse olisin jo ihan uteliaisuudestakin lukenut.

Tulee mieleen semmoinen ihan eri torjunta, myös parisuhteesta, eikä se edelleenkään itsestä kivalta tunnu, vaikka ollaan erottu ajat sitten, että se oma idea vain ohitettiin. Liittyi ihan keskusteluyhteyteen.

Vierailija
15549/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa ny jo Katrin ja Jannen suhteen vatvominen. Sokeakin näkee ettei se tule toimimaan. Toinen on täysi flegu ja toinen kaipaa touhuamista arjessa.

No se paljukohtaus oli huvittava. Ymmärrän jos ei halua esittäytyä kameroiden edessä puolialastomana(Janne) Olis kai sitten voinut jutella muuallakin kuin paljun ääressä.

Mun mielestä paljuilu on niiiin junttimaista. Kuka haluaa lillua jossain palli- ja p.illumehun maustamassa kattilassa.

Et siis pidä myöskään uima-altaista tai porealtaista? Mitä mieltä olet merestä tai järvestä, joissa noiden mainitsemasi lisäksi kalankakkaa ja kutua?

Myös mun mielestä paljuilu on todella junttimaista,yhtä junttia kuin aikoinaan tuulipuvut tai vesisängyt. 

En ole yleensä bakteerikammoinen mistään mutta ajatus lillumassa pienessä altaassa, lämpimässä vedessä, jossa muiden peräaukot ja sukupuolielimet hölskyilee, hyi hitto. Ei pysty.

Vierailija
15550/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin Jannen ja Katrin ymmärtäneen jo aikaisessa vaiheessa ettei homma tule toimimaan arjessa. Katri on sidottu kahteen koiraan ja työ vaatii tietyssä paikassa asumista. Janne taas haluaa asua lasten lähellä. Etäsuhde ei tuolla parilla tulisi toimimaan.

Miksi ei etäsuhde tulisi toimimaan? Tampereelta Keravalle on 2h junamatka. Katri tekee 12h työvuoroja,  eli n. Kolme työpäivää viikossa ja neljä vapaapäivää. 

Ja onko Suomessa vain yksi hätäkeskuksen toimipiste? Kysyn, kun en tiedä. 

Vierailija
15551/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Australian ensitreffit alttarilla,upean näköisiä ihmisiä,ja mahtavat puitteet ohjelmalle.

Sen verran olen vilassut, että nämä Suomen "maatuskat" ovat ainakin paljon luonnollisemman oloisia kuin noi Australian laitetut barbit. Eikä ne Australian versiossa sen kummempia ilman meikkiä ole. Puitteet toki ovat upeammat. 

Ei  kiinnostavuus barbeista ole kiinni. Aussi versio on yksinkertaisesti tuotettu paljon paremmin, on toimitettu ja jopa leikattukin mielenkiintoisemmalla tavalla, on löydetty sisältöä, ja taustatoimittajat saa osallistujista paljon irti, ja  lisäksi asiantuntijat on tilanteen päällä. Ne seuraa tapahtumia esim. kameran kautta. Nämä suomen maatuska- ja rö

Suomen terapiaihmiset "asiantuntijat" ovat juuri ohjelmassa nähdyn kaltaisia. Jokaiselle opetetaan samat asiat. Sitten nämä valaistuneet lähtevät tienaamaan rahaa toisten traumoilla. Tosin paranemiseen ne käynnit ei tähtää, koska silloin käynnit loppuvat ja rahanlähde tyrehtyy. Aina kun ihmisen hyvinvoinnilla tehdään rahaa ja rakennetaan valaistuneen asiantuntijan osakesalkkua tarvitaan pahoinvointia. 

Antti Tuisku, trukkikuski joka osallistui laulukilpailuun. Hänestä tehtiin laulava julkkis. Sai paljon rahaa. Toimii nykyään lyhytterapeuttina. Joka ilmeisesti nykyajan muotiammatti. Erittäin lyhyt koulutus. Helppo tapa tehdä rahaa. Uskottavan kuuloinen titteli.

Miten tää nyt liittyy mitenkään ETAan, Antti Tuisku ja hänen ammattinsa.

Vierailija
15552/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se paljukohtaus oli huvittava. Ymmärrän jos ei halua esittäytyä kameroiden edessä puolialastomana(Janne) Olis kai sitten voinut jutella muuallakin kuin paljun ääressä.

Mun mielestä paljuilu on niiiin junttimaista. Kuka haluaa lillua jossain palli- ja p.illumehun maustamassa kattilassa.

Et siis pidä myöskään uima-altaista tai porealtaista? Mitä mieltä olet merestä tai järvestä, joissa noiden mainitsemasi lisäksi kalankakkaa ja kutua?

Olen eri, mutta ei siitä kauaa ole, kun tutkittiin, että paljujen vedet on saastaisia. Nauroin niin lujaa tolle palli/pillumehulle. Siellähän ne lilluu.

Vierailija
15553/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta paljuilu on eri asia kuin nuo muut mainitsemasi. Paljussa vaan istutaan lillumassa vedessä kuin missäkin ahtaassa kattilassa keittymässä. Siinä ei tapahdu yhtikäs mitään eikä ole juurikaan edes tilaa liikkua. Uimahallissa, järvessä ja meressä voi uida ja liikkua, se on liikuntaa. Porealtaassa sentään on hierovia poreita, joten ei sekään ole sama asia kuin seisovassa keitinvedessä istuminen.

Vierailija
15554/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereella ei ole hätäkeskusta. Sen alueen on nykyisin Porissa. Sitten taitaa olla ainakin Vaasassa ja Kuopiossa 

Vierailija
15555/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi miten paljon kauniimpi hänen exä oli. Hakekoon exänsä.

Erosin!

Eli sulle fundamentaalinen asia avioliitossa on se, että olet kaunein nainen jonka kanssa puolisosi on seurustellut? Itse kyllä toivoisin olevani ykkösenä ihan muiden ominaisuuksien osalta. 

Mutta kuka haluaisi olla noin törpön miehen puoliso? Vain törppö sanoo ääneen tuollaisia.

Vain lapsekas loukkaantuu tuollaisesta. Aikuinen tietää maailman olevan pullollaan kauniita naisia ja komeita miehiä. Sen ääneen sanominen ei voi loukata. Prinsessasaduissa se viimeisin on aina kaunein.

Pointti ei ole nyt tässä se, että nainen faktisesti ajattelisi olevan mie

Aikuinen nainen ei loukkaannu, jos puoliso sanoo jotain muuta naista kauneimmaksi. Ei vaikka kyseessä olisi miehen eksä. Mies on kuitenkin hänen kanssaan. Prinsessamaista loukkaantumista tuollainen. 

No EI OLE mies hänen kanssaan tässä esimerkissä,  mitä jankutetaan. Erohan se tuli!

Vierailija
15556/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kvg. Sillähän se selviää 🙄.

Pikkuvihje: yksikään niistä ei sijaitse Tampereella.

Vierailija
15557/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei siitä kauaa ole, kun tutkittiin

Riippuu paljusta jota tutkitaan. Katrin kärryssä luki vuokrapalju. Joten vasta pumpattu vesi sinne ja lämmitetty. Eikä seuraava porukka mene Jannen järvestä nostettuun veteen lillumaan kun palju kuljetetaan tyhjänä.

Vierailija
15558/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei  kiinnostavuus barbeista ole kiinni. Aussi versio on yksinkertaisesti tuotettu paljon paremmin, on toimitettu ja jopa leikattukin mielenkiintoisemmalla tavalla, on löydetty sisältöä, ja taustatoimittajat saa osallistujista paljon irti, ja  lisäksi asiantuntijat on tilanteen päällä. Ne seuraa tapahtumia esim. kameran kautta. Nämä suomen maatuska- ja rö

"Antti Tuisku, trukkikuski joka osallistui laulukilpailuun. Hänestä tehtiin laulava julkkis. Sai paljon rahaa. Toimii nykyään lyhytterapeuttina. Joka ilmeisesti nykyajan muotiammatti. Erittäin lyhyt koulutus. Helppo tapa tehdä rahaa. Uskottavan kuuloinen titteli"

Mulla oli niin sadistinen terapeutti, että kunpa oliski ollut Antti Tuisku, muttakun ei ollut. 😭

Vierailija
15559/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereella ei ole hätäkeskusta. Sen alueen on nykyisin Porissa. Sitten taitaa olla ainakin Vaasassa ja Kuopiossa 

Kiitos tästä ystävällisestä vastauksestasi. Ihanaa huomata, ettei kaikki vastaa ikävästi muille.

Vierailija
15560/16135 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu Tuisku olla trukkikuski. Siwan kassa kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme