Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (15956)

Vierailija
15581/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi miten paljon kauniimpi hänen exä oli. Hakekoon exänsä.

Erosin!

Eli sulle fundamentaalinen asia avioliitossa on se, että olet kaunein nainen jonka kanssa puolisosi on seurustellut? Itse kyllä toivoisin olevani ykkösenä ihan muiden ominaisuuksien osalta. 

Mutta kuka haluaisi olla noin törpön miehen puoliso? Vain törppö sanoo ääneen tuollaisia.

Vain lapsekas loukkaantuu tuollaisesta. Aikuinen tietää maailman olevan pullollaan kauniita naisia ja komeita miehiä. Sen ääneen sanominen ei voi loukata. Prinsessasaduissa se viimeisin on aina kaunein.

Vain kynnysmattona oleva puoliso sietää toiselta mitä va

Toisaalta, ei toisen tarvitse olla ruma vaikka moni onkin kauniimpi. Eli "Hertta on kaunis" _ei_ tarkoita: "Sinä olet ruma". 

Mutta tässä monelle rehelliselle suomalaiselle miehelle oppimisen paikka: kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen, kuten vaikka se että exä oli kauniimpi. Vaikka se olisi kuinka totta subjektiivisesti tai jopa objektiivisesti. Voi pitää mölyjä mahassa, SE on rakkautta.

Arttu raukka ei nyt osannut tätä, ja vaikkei haukkunut rumaksi niin silti taisi sanoa liikaa. Ensi suhteessa sitten rauhallisemmin edeten. Voisi jopa miettiä adhd-lääkitystä, rauhoittaa isompia impulsseja.

Vierailija
15582/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka TYHMÄ voi olla että hirjoittaa he.eromies?

Kuinka tyhmä voi olla että kirjoittaa "hirjoittaa"?

Meillä normaaleilla tulee joskus kirjoitusvirheitä. Mutta sitä en arvosta, että kirjoitetaan m.usta, h.e.eromies, h.u.uuuora. 

Jos et uskalla käyttää oikeita sanoja, niin olet väärässä paikassa! Täällä on haukuttu esimerkisi Elisaa kirjavin sanankääntein, mikä on sinänsä jokaisen oma valinta, mutta tuollainen pussy -tyylinen m.u.sta i.h.minen -kirjoittelu osoittaa vain selkärangattomuutta ja munattomuutta. Että ei uskalleta sanoa, mitä mieltä ollaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15583/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Jopa oikeudellista vastuuta vetää kausi loppuun pariskuntaa leikkien on peräänkuulutettu.

Kuka?? Joku palstalainen?? Se on yhdentekevää, ei noilla ole mitään velvollisuutta rämpiä ja esittää loppuun saakka. Onhan aiemminkin keskeytetty.

Kyllä, täällä oli ehkä muutama sata sivua sitten paasausta että Julialla olisi ollut jopa oikeudellinen velvollisuus jatkaa loppuun asti :,D Mielestäni kyllä asiantuntijat ovat aina sinetöineet keskeyttämisen sanoen että olemme katsoneet parhaaksi että he eivät enää jatka tms. 

Vierailija
15584/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Australian ensitreffit alttarilla,upean näköisiä ihmisiä,ja mahtavat puitteet ohjelmalle.

Toista kuin nämä suomen maatuskat ja miehen röllykät.

Sen verran olen vilassut, että nämä Suomen "maatuskat" ovat ainakin paljon luonnollisemman oloisia kuin noi Australian laitetut barbit. Eikä ne Australian versiossa sen kummempia ilman meikkiä ole. Puitteet toki ovat upeammat. 

Ei  kiinnostavuus barbeista ole kiinni. Aussi versio on yksinkertaisesti tuotettu paljon paremmin, on toimitettu ja jopa leikattukin mielenkiintoisemmalla tavalla, on löydetty sisältöä, ja taustatoimittajat saa osallistujista paljon irti, ja  lisäksi asiantuntijat on tilanteen päällä. Ne seuraa tapahtumia esim. kameran kautta. Nämä suomen maatuska- ja röllykkäasiantuntijat on puhuvia päitä ja puhe on y

Onpas nyt outoa, että isossa maailmassa on puitteet paremmat ja varmaan noita ehdokkaitakin paljon enemmän.

Austraaliassa on lähes 30 miljoonaa asukasta, joten onhan siellä enemmän massaa mistä valita. Ei joku Suomen kaltainen pieni maa pysty samoihin koska mittakaava on niin pieni joka suhteessa.  Tuotantoyhtiötkin on Suomessa paljon pienempiä.  Eikä tätä ole pakko katsoa.

Minäkin olen vilkaissut sitä Aussi versioita, mutta voi luoja kun ne morsmaikut on leikelty ja täytetty ja vaikka mitä.  En oikein tykänny, jotenkin teennäistä hommaa. 

Vierailija
15585/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et uskalla käyttää oikeita sanoja, niin olet väärässä paikassa! Täällä on haukuttu esimerkisi Elisaa kirjavin sanankääntein, mikä on sinänsä jokaisen oma valinta, mutta tuollainen pussy -tyylinen m.u.sta i.h.minen -kirjoittelu osoittaa vain selkärangattomuutta ja munattomuutta. Että ei uskalleta sanoa, mitä mieltä ollaan. 

Katsopas..Alle 100 ÄO:n omaava va juk ki ei tajua että noilla vältellään sen suuria.

Vierailija
15586/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.eekerit pois mainoksista, elämme pohjolassa.

No sitten valkoiset pois intiaanien mailta myös. Koko Usa paikannimistä lähtien intiaanien. Rumat, auringossa palavat valkoiset (vrt appelsiini mies) pois.

Vierailija
15587/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä luulette että johtuu Puolan ja ballttien meno Suomen ohi Pisa-tuloksissa. Mahtaako yhtään kellään raksuttaa...

Mitä mitä??

Minulle on kerrottu asiantuntijan suulla että lu ku taidottomaan afgaani- tai somalitaustaiseen "lapseen" laitettu euro palautuu kolminkertaisena nopeasti. Onko minulle siis valehdeltu kuten 2015 invaasio ssa tullut kaveri joka ei ollutkaan yleishyödyllinen touhutessaan 2017 Turun torilla:)))

Vierailija
15588/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopas..Alle 100 ÄO:n omaava va juk ki ei tajua että noilla vältellään sen suuria.

Täällä menee kaikki kura läpi jos osaa käyttää mielikuvitustaan, kuten tuossa Elisaan liittyen kerroin. Harmi, kun et nyt ymmärtänyt pointtia. Hyvää päivänjatkoa sinulle!

Vierailija
15589/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa vaikuttaa rajattomalta tyypiltä, joka ei osaa kunnioittaa toista. Ei yhtään hienotunteisuutta. Introverttinä tällaiset tyypit ottavat huolella päähän. Möläyttelevät kaikenlaista eivätkä osaa kuunnella oikeasti. Sitten oikeuttavat typerän käytöksensä, kun ovat "niin rehellisiä" tai "rohkeita". Usein myös projisoivat omia tunnetilojaan.

Vierailija
15590/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa sanoi jo alussa, että pahin mitä hän tietää on muuttua näkymättömäksi. Tuo lause kiteyttää kaiken hänen ajattelumaailmasta. Hän haluaa huomiota, hyvää tai pahaa, kunhan hänet huomataan. Tuo jatkuvan huomion hakeminen on turmiollista elämässä.

Kuvittelen itseäni morsmaikun asemaan. Jos minut paritettaisiin miehelle, joka ei vaikuta ollenkaan ihastuneelta minuun ja välttelee kosketusta, niin se olisi minulle pettymys ja nöyryytys. En usko, että puuttuvaa intohimoa voisi enää myöhemminkään herätellä, jos ensivaikutelma on huono.

Elisahan se vältti kosketusta heti hääkuvassa. Ilmoitti ettei tykkää Matin hiuksista ja totesi että nyt on tyyppi johon hän ei tunne vetoa. Hääkuvassakin halusi tosiaan olla totisena eikä halunnut läheisyyttä tilanteessa. 

Vierailija
15591/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa ja pari lyhempää seurustelusuhdetta myös ollut. Kun on jo ikää ja elämänkokemusta ei aivan turhista loukkaannu.  Joo kyllä varmasti lähes kaikille miehilleni olen sanonut, että onpa tuossa kokea mies siis muista miehistä puhuttaessa. Ei kukaan mies ole siitä ottanut mitenkään huonosti. 

Vierailija
15592/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa vaikuttaa rajattomalta tyypiltä, joka ei osaa kunnioittaa toista. Ei yhtään hienotunteisuutta. Introverttinä tällaiset tyypit ottavat huolella päähän. Möläyttelevät kaikenlaista eivätkä osaa kuunnella oikeasti. Sitten oikeuttavat typerän käytöksensä, kun ovat "niin rehellisiä" tai "rohkeita". Usein myös projisoivat omia tunnetilojaan.

Näin.  Ja jos ei toimi ekstrovertin laatimien sääntöjen mukaan, niin sitten on jättänyt kehitystehtävänsä tekemättä ja ties mitä. Koskaan ei ole vika ekstrovertissa itsessään, koska he ovat omasta mielestään niin sosiaalisia ja sosiaalisesti taitavia.  

Vierailija
15593/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa sanoi jo alussa, että pahin mitä hän tietää on muuttua näkymättömäksi. Tuo lause kiteyttää kaiken hänen ajattelumaailmasta. Hän haluaa huomiota, hyvää tai pahaa, kunhan hänet huomataan. Tuo jatkuvan huomion hakeminen on turmiollista elämässä.

Kuvittelen itseäni morsmaikun asemaan. Jos minut paritettaisiin miehelle, joka ei vaikuta ollenkaan ihastuneelta minuun ja välttelee kosketusta, niin se olisi minulle pettymys ja nöyryytys. En usko, että puuttuvaa intohimoa voisi enää myöhemminkään herätellä, jos ensivaikutelma on huono.

Elisahan se vältti kosketusta heti hääkuvassa. Ilmoitti ettei tykkää Matin hiuksista ja totesi että nyt on tyyppi johon hän ei tunne vetoa. Hääkuvassakin halusi tosiaan olla totisena eikä halunnut läheisyyttä tilanteessa. 

ja elisa soimasi mattia siitä, että elisan mielestä matilla on edellisen suhde käsittelemättä. miksi lähtee tällaiseen ohjelmaan, jos ei ole valmis tällaiseen formaattiin. Silti elisa ei nähnyt itsessään samaa. että miksi lähti tuollaiseen ohjelmaan, jossa ei saakaan etukäteen sanoa, että puolisolla ei saa olla punaista tukkaa, tai että puolison pitää edetä niin nopeasti kuin elisa itse haluaa

vika ei ehkä olekaan kokonaan formaatissa, vaan siinä, että elisa taisi itse asettaa ennen ohjelmaa odotuksia puolisolle, että millainen pitää olla. Juuri se seikka mistä alusta lähtien ohjelman tekijätiimi on varoitellut, että älkää luoko mielikuvia tulevasta puolisostanne. jos luotte, niin voi olla vaikeaa päästää niistä irti

Vierailija
15594/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jännä, kun miehet valittavat, että "miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun sitten tässäkin sairajassa Janne käytännössä antaa pakit Katrille. AInakin itse olen sellaisen käsityksen saanut, että Katri olisi ollut enemmän kiinnostunut Jannesta, mutta Janne ei Katrista. 

No kun ne ei laske Katria naiseksi 🙈

Samoin Maajussit morsiammelle sarjassa kolme maajussia ei kelpuuttanut kolmea tavallista, viehättävää naista jotka olivat heihin ihastuneita. Taitaa olla p*skapuhetta tuo, että tavallinen mies ei kelpaa ja asia on päinvastoin.

Enskareissa on ollut monia miehiä keille ei ole kelvanneet vaimot, esim. Roni, Lauri, Tuomas, Otto, Juuditin mies... varmaan muitakin. Useimmat torjutut vaimot ovat kuitenkin käyttäytyneet sivistyneesti ohjelman loppuun saakka. 

Vierailija
15595/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että Elisa alkoi tulkita Mattia väärin siitä hetkestä lähtien, kun näki Matin siniset hiukset. Ylitulkinta ja ennakkoluulojen kautta toimiminen on ekstroverttien yleisin virhe. 

Vierailija
15596/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi miten paljon kauniimpi hänen exä oli. Hakekoon exänsä.

Erosin!

Eli sulle fundamentaalinen asia avioliitossa on se, että olet kaunein nainen jonka kanssa puolisosi on seurustellut? Itse kyllä toivoisin olevani ykkösenä ihan muiden ominaisuuksien osalta. 

Mutta kuka haluaisi olla noin törpön miehen puoliso? Vain törppö sanoo ääneen tuollaisia.

Vain lapsekas loukkaantuu tuollaisesta. Aikuinen tietää maailman olevan pullollaan kauniita naisia ja komeita miehiä. Sen ääneen sanominen ei voi loukata. Prinsessasaduissa se viimeisin on aina kaunein.

Vain ky

"Eli _hertta on kaunis, ei tarkoita_sinä olet ruma."

Tää juttuhan lähti siitä, että tuon kommentoijan mies oli sanonut, että hänen ex on paljon kauniimpi, kun tuo kommentoija.  Tuo on typerästi ja rumasti sanottu ja varmasti loukkaamismielessä.

Eihän siinä olekaan mitään pahaa, että sanoo, että joku on kaunis. 

Kyllähän me nyt kaikki tiedetään ja nähdään, että on paljon kauniimpiakin ihmisiä olemassa, kuin mitä itse on, mutta puolisolta on tooodella loukkaavaa ja typerää mennä sanomaan, että kyllä mun ex oli paljon kauniimpi, kuin sinä.

Miksi tuollaista täytyy sanoa? Ihan hyvää hyvyyttään varmaan joo. 

Muuten olen kyllä kanssasi samaa mieltä. 

Vierailija
15597/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänen mielestään Matti ei anna itsestään mitään ja yrittää koko ajan vain miellyttää häntä.

Se on ihan supertylsää. Ei mun mielenkiinto pysy yllä.

Matti taas on itse sitä mieltä, että vaikka hän on kiltti ja herkkä, hän osaa pitää rajoistaan kiinni, mutta hänen mielestään on fiksua valita taistelunsa.

Tällä mä pääsen tästä vähimmillä vammoilla eteenpäin, hän kuvailee tilannetta Elisan kanssa."

Vierailija
15598/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa taisi ottaa itseensä siitä, että Matti halusi edetä hitaasti. Sen sijaan, että olisi kuunnellut Mattia, otti asian henkilökohtaisena loukkauksena ja rupesi hyökkääväksi. On kyllä taas asiantuntijoilta tippunut pallo, kun näitä pareja valinneet. Jälleen kerran on katsottu mukamas samankaltaisuuksia, samat harrastukset tai elämäntilanne. Voisivat myös pohtia vähän persoonien pohjalta yhteensopivuutta. Jos toinen on "räväkkä ekstrovertti" ja toinen "luova introvertti", mitkä ovat mahdolllisuudet? Eikä hiusten väri välttämättä kerro siitä mitään onko henkilö räväkkä vai ei. Hyvin pinnallista analyysia asiantuntijoilta jälleen kerran.

Vierailija
15599/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä saako tänne tuoda youtubelinkkejä, mutta tuossa yllä pitäisi olla linkki yhteen podcastiin, ihan hauska podcast, viihdyin

Vierailija
15600/15956 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä saako tänne tuoda youtubelinkkejä, mutta tuossa yllä pitäisi olla linkki yhteen podcastiin, ihan hauska podcast, viihdyin

Matilla on kivanoloinen elämänasenne ja rauhallisuuttaan Elisan kanssa kyllä ihailen. Hänellä oli viimeisimmäkin jaksossa hauskaa huumoria ystävänsä kanssa sanaillessaan.

Uskon, että viihtyisin seurassaan hyvin.