Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (15726)

Vierailija
15461/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs olisivat sopineet yhteen :

Elisa ja Arttu

Julia ja Janne

Vierailija
15462/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILERI:

Aiemmin kun kausi alkoi, oli esittely MTV:n sivuilla, jossa kerrottiin, että Jannen pikkuveli kuoli "kymmenisen vuotta sitten". Esittelyjsksossa Janne kertoi, että hänen esikoinen on iältään 12 ja kuopus täyttää kesällä 8. Uusimmassa Katsomo plus jaksossa Janne kertoi, että pian pikkuveljen kuoleman jälkeen (eli n. 20 vuotta sitten) hänellä päättyi parisuhde, jossa hän itse voi huonosti. Janne jatkoi: "Sitten kolmen vuoden kuluttua syntyi Hilla". 

---> eli tästä voidaan päätellä, että Jannen lapsilla on eri äidit.

Eli Jannen ex on niin fiksu ihminen, että pitää Jannen biologista tytärtä aina vuoroviikot, koska eikö nämä lapset ole vuoroviikoin aina toisella vanhemmalla.

Mutta onko tuolla väliä, kumman biologinen lapsi se esikoinen on, kun kumpikin sitä omanaan pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15463/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo joka kirjoitti punaisesta mekosta. Oudosti minun katsottiin sillä valinneen puoleni. Vaikka voisin lisätä, että Matin sininen tukka (ja tietysti esiintyjän työ) viestii samaa: tykkää huomiosta. Monesti kun molemmat suhteessa ovat tällaisia, syntyy ongelmia. Helpottaa ehkä jos edes toisen ego ei ole kovin suuri. Ja minä pidin Elisasta alkuun, olen itsekin samantyylinen että mikään keskustelunaihe ei ole liian vaikea ja sanon suoraan mitä ajattelen. En pidä asioiden lakaisusta maton alle. Enkä tiedä onko Elisasta näytetty kuva oikea, vai onko juttu leikattu niin että hänestä on tehty naama kurtussa kuulusteleva syyttäjä, vai onko hän ehkä muutakin puolta esittänyt. Yhtä kaikki on hölmöä yrittää pakottaa toinen puhumaan tai läheisyyteen, samoin se, että heti pitää viheltää peli poikki kun toinen tuntuu kaverilta läheisyyden puutteen vuoksi. Itse tutustuisin Mattiin ihan mielelläni kaverina, ainakin sen perusteella mitä olen nähnyt ja

Muistan, kun Elisa ja Matti saapuivat parisuhdeleirille, joku osanottajapareista tai asiantuntijoista huudahti "Nyt tulee energiaa"!!!

Vierailija
15464/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa sanoi jo alussa, että pahin mitä hän tietää on muuttua näkymättömäksi. Tuo lause kiteyttää kaiken hänen ajattelumaailmasta. Hän haluaa huomiota, hyvää tai pahaa, kunhan hänet huomataan. Tuo jatkuvan huomion hakeminen on turmiollista elämässä.

Kuvittelen itseäni morsmaikun asemaan. Jos minut paritettaisiin miehelle, joka ei vaikuta ollenkaan ihastuneelta minuun ja välttelee kosketusta, niin se olisi minulle pettymys ja nöyryytys. En usko, että puuttuvaa intohimoa voisi enää myöhemminkään herätellä, jos ensivaikutelma on huono.

Onhan tässä formaatissa nähty paljonkin pareja, joissa mies ei ole innostunut puolisostaan. Muistuu mielen judit, jonka mies ei välittänyt tästä pätkääkään. Silti Judit veti pisteet kotiin. 

Eikä Sallalle valittu Laurikaan piitann

Voi, miten sydäntäsärkevästi Lauri lopputapaamisessa itki. Molemmat olivat todella hienoja luonteita.

Vierailija
15465/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt Elisan manuaalia miehille?

Vierailija
15466/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miten sydäntäsärkevästi Lauri lopputapaamisessa itki. Molemmat olivat todella hienoja luonteita.

Laurille pisteet tuosta finaalijaksosta, mutta kauden katselleena muistelen ettei Late aina ollut kauhean mukava Sallalle. Ei nyt mikään ku--ipää muttei myöskään kauhean innostunut ja rohkaisevakaan.

Vierailija
15467/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat, joiden olen käsittänyt laatineen itsestään käyttöohjeen, ovat eutanasiaa toivovat.

Vierailija
15468/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti pysyi ihmeen rauhallisena vaikka nainen jäkätti samoja juttuja jatkuvasti. Varmaan tuo syy miksi Elisa sinkku. Onkohan Matti ottanut jo sinisen värin pois hiuksista. Söpö hymy miehellä. 

Vierailija
15469/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisalla voi olla pointtia kyllä siinä, että jos Matti välttelee asioihin vastaamista, halausta ym. Se voi tuntua hänestä ikävältä. Ongelma on se miten hän esittää asian.

Tästä puhutaan nyt huutaminen. Vai sanomalla rauhallisesti, että toivoisin meidän voivan puhua tästä. Antamalla aikaa ja tilaa sitä spontaania läheisyyttä olisi voinut tulla. Hyökkäämällä ajaa vaan toisen kauemmaksi.

Jannessa ja Matissa on jotain samaa, molemmat hitaasti syttyviä. Katrin tapa lähestyä asiaa on erilainen. 

Se onkin oma asia, onko tällainen ohjelma paras paikka jos tarvitsee pitkän ajan ennen kuin voi tuntea läheisyyttä toiseen ihmiseen. Tässä tutustuminen tapahtuu niin nopeasti.

Sorry vaan, mutta Jannessa ja Matissa ei ole mitään samaa. Matti on älykäs, komea herrasmies.

Vierailija
15470/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ymmärrä, kun täällä jotkut kirjoittaa, että Mikon ja Iinan välillä ei ole intohimoa. Ehkä kaikki ihmiset eivät edes edellytä intohimoa ja kipinää parisuhteeseen.moni voi olla täysin tyytyväinen parisuhteeseen, jos kumppania kohtaan on kaverilliset fiilikset. Joillekin ihmisille riittää se, että kumppani on kuva, fiksu ja turvallinen.

EEvät aivan kaikkea selvästikään halua näyttää katsojille. Kuitenkin sai kuvan, että jo hääyönä oli tapahtunut fyysistä lähentymistä.

Vierailija
15471/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko katsoo välillä niin rakastuneesti Iinaa. Oi joi.

Vierailija
15472/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on jäkä-jäkä-jäkä-tyyppi.

Kukaan ei jaksa, se on jämpti.

Eli: hyviä sinkkuvuosia tulossa edelleen.

Vierailija
15473/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ymmärrä, kun täällä jotkut kirjoittaa, että Mikon ja Iinan välillä ei ole intohimoa. Ehkä kaikki ihmiset eivät edes edellytä intohimoa ja kipinää parisuhteeseen.moni voi olla täysin tyytyväinen parisuhteeseen, jos kumppania kohtaan on kaverilliset fiilikset. Joillekin ihmisille riittää se, että kumppani on kuva, fiksu ja turvallinen.

EEvät aivan kaikkea selvästikään halua näyttää katsojille. Kuitenkin sai kuvan, että jo hääyönä oli tapahtunut fyysistä lähentymistä.

Sun mielikuvituksessasi ainoastaan.

Vierailija
15474/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nähnyt Elisan manuaalia miehille?

Manuaali olisi pitänyt dumpata samaan aikaan kun olisi dumpannut Elisan. Harmi ettei Matti osannut lopettaa suhdetta heti alkuunsa kun selvisi Elisan luonne. Voin kuvitella miten Elisa olisi ottanut pultit jos olisi tullut jätetyksi.

Vierailija
15475/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa: miksi olit itse heti ensitapaamisesta häissä etäinen ja suorasanaisesti haukuit Matin hiuksia? 

Vierailija
15476/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinitukka.pari. mies rauhallinen, ihan komeakin. 

Naista taisi häiritä jopa miehen lapsetkin!

Ei hyvä pari yhteen. Erotkaa ! 

Hyvin kesti miehellä hermot.

Vierailija
15477/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi miten paljon kauniimpi hänen exä oli. Hakekoon exänsä.

Erosin!

Vierailija
15478/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa sanoi jo alussa, että pahin mitä hän tietää on muuttua näkymättömäksi. Tuo lause kiteyttää kaiken hänen ajattelumaailmasta. Hän haluaa huomiota, hyvää tai pahaa, kunhan hänet huomataan. Tuo jatkuvan huomion hakeminen on turmiollista elämässä.

Kuvittelen itseäni morsmaikun asemaan. Jos minut paritettaisiin miehelle, joka ei vaikuta ollenkaan ihastuneelta minuun ja välttelee kosketusta, niin se olisi minulle pettymys ja nöyryytys. En usko, että puuttuvaa intohimoa voisi enää myöhemminkään herätellä, jos ensivaikutelma on huono.

Kuvittelen itseni sulhasen asemaan. Minut paritetaan naiselle, joka juo alkoholia häissä ja alkaa sen jälkeen koskettelemaan minua. Se olisi minusta epämiellyttävää. Etäisyyttä lisäisi kova ja äänekäs vaatimus läheisyydestä.

Vierailija
15479/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan käytös, tykitys ja kireys tekee pahaa. Mutta manuaalin lukeminen olisi vienyt ehkä 5-15 min. Ei ollut pitkä. Fiksu tyyppi olisi lukaissut sen. Elisa kuunteli häissä Matin laulun kohteliaasti. Keksi siitä jotain positiivista, vaikka ei tainnut pitää laulusta. Manuaalin lukaisu olisi ollut kohtelias vastavuoroinen ele. 

Vierailija
15480/15726 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurille pisteet tuosta finaalijaksosta, mutta kauden katselleena muistelen ettei Late aina ollut kauhean mukava Sallalle. Ei nyt mikään ku--ipää muttei myöskään kauhean innostunut ja rohkaisevakaan.

Minulle jäi mieleen lähinnä se Sallan eteisessä kovasti Lauria häirinnyt kansiopussukka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi